Jump to content
FAS Goran

zomsi

Members
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

About zomsi

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kruševac
  1. ja bih lično išao na plavu ili zelenu, ali je to opet stvar ukusa kao i boje enterijera i samog auta, pa da se to malo uklopi, pozz
  2. Mala ispravka, maksimalna snaga se dobija na 4-4200 obrtaja kod dizela, a obrtni moment-max dobija se na 2-2500 u tome je razlika, znači da mora da vuče i na 3500+ kao i pre toga
  3. meni i na 2000 i to kad ga pustim da ide na leru ili malom gasu samo cimne i digne obrtaje, nemam pojma šta mu je
  4. Jedno brzo pitanje, fiat marea karavan imam gume na sva 4 točka 175/65 R 14, da li mogu na zadnju osovinu da stavim 195/70 R 14 na kraće vreme-recimo dva tri meseca?
  5. Sve je bilo ok, prao sam staklp iznutra i izglancao reflektujuće površine specijalnom krpom za naočare, a sa njom i obrisao sočivo kratkog svetla-da ne poveruješ bilo je kao mlečno belo-neka magla na njemu, a posle toga providno. Prvo sam uradio samo jedan far i onda uporedio u po bela dana na zidu, ovaj očišćen daje liniju, ovaj drugi jedva da si mogao da vidiš, a noću progledao auto, sve me bilo prpa više da vozim na kratka, morao sam da palim maglenke. E sad još xenoni
  6. Ja batice baš nešto ne bi na 350 C, jer ode plastika od fara, mnogo je bolje na 80 c, bar sam ja tako radio.
  7. To bi trebalo da je to, nađi gde je taj multi i ćapi iz njega signal da ne vučeš iz plafonjere
  8. ako misliš na providnu plastiku koja je zelenkasta, nema veze, diode su dovoljno jake da bude na plavo-možda malo na tamno ljubičasto
  9. kazaljke ne skidaš nego se one odvoje sa sve "motorčićima" kad rasklopiš sat, odvrneš par šrafova i pomeriš polako nekoliko žabica i to je to. Zeleni sloj nema potrebe da se skida, jer lemiš žice tamo gde su kontakti za sijalice, a tu nema tog sloja, vidi se na slikama.
  10. Imaš jedan mali prorez sa strane lampe, polako zavuci tanak šrafcigerčić i malo nategni da krene i to je to.
  11. Jedno pitanjce, koliko sam ja shvatio iz promatranja slika i svega ostalog, jedini način da ulje dođe do turbine i dalje u intrkuler je povratno crevo iz separatora (ona crna kutija kod EGR-a), ako grešim ispravite me, a ako ne onda pitanje glasi da li se taj separator čisti, jer svi pominju čišćenje interkulera u koji će opet doći ulje iz separatora ako je moja pretpostavka tačna.
  12. Ako misliš na plastiku od lampe onda skineš dve male jajaste plastike-čepa sa prednje strane, odviješ dva šrafa i polako skineš lampu.
  13. Evo kako sam ja to uradio u DIY verziji http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=58399

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...