zzip 0 Posted August 27, 2011 aj.. da i ja predstavim svoj NEVER ENDING PROJECT...malo infa.. napravljena 1997me.. kupljena 2001e... stock stanje do 2006te.. i onda kreće igranje... slike će puno više reći...uskoro nastavak.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1623 Posted August 27, 2011 Projekat boli glava, svaka cast Nego daj vise info, 2.0 16vt iz coupea, jel stock? Kako se ponasa sa 17-icama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted August 28, 2011 Super je masina..Nego e si sam pravio ove kutije za woofere? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zzip 0 Posted August 28, 2011 je.. motor je iz coupea.. iz 1994te godine.. imao je standardnih 198ks, ali sam dodao bregaste od tipa atmosferca i ispušnu granu od supersprinta... te nekakvu gljivu (filter) što je kao za turbake...snaga još nije mjerena, ali se računa da je sad oko 220ks.. više manje...što se tiče colaže zimski setup je 15 cola a ljetni 17 .. kako se ne volim ganjati po gradu ne osjetim nikakvu razliku.. a na auto putu smo mjerili brzinu sa navigacijom i bila je oko 230... i VIŠE nego dovoljno...najveći problem je u tome što me zeza elektronika.. jer mi nakon cca 5 minuta vožnje počne bacati u blokadu na 3500rpm... svi mogući senzori su novi i promjenjeni OSIM senzora na radilici...kako sam početkom 2009te ostao bez stalnog posla, tako je krajem 2009te projekat i stao... radilo se dok se imalo para i dok je auto bio regan... od onda stoji, pali se jednom u 2 tjedna i napravim sa njime 2 kruga po kvartu...nego.. još malo slika... onda je krenula limarija... i finalni izgled... Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted August 28, 2011 Fenomenalno izgleda auto, svaka cast! :thumbsup: Quote Share this post Link to post Share on other sites
zzip 0 Posted August 28, 2011 2 stex.. kutije su od fibera.. frend ih je sebi radio za bravu pa je na kraju prodao auto i ja sam ih jeftino kupio.. nisu nešto, ali za početak je bilo dosta...u međuvremenu je ugrađeno sljedeće:- auto plin- daljinsko otključavanje- daljindko paljenje- središnja konzola od maree- farovi od maree sa ležama- xenon 6000k- parking senzori napred i iza- motorići za otvaranje sva četvero vrata (samo prednja su na daljinski, ostala na micro switch iznutra)- prednji sicevi od coupea (spremni za pretapaciranje)- dls zadnji sistem- pyle prednji sistem- nekakva sony i mcaudio pojačala (zamišljeno samo za prvu ruku)ako sma šta zaboravio , kasnije dodam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
loodilo 0 Posted August 29, 2011 Super autić sa još boljim motorom a zašto baš "paklena naranča"? I kako funkcioniše to daljinsko paljenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted August 29, 2011 Pozdrav,moze li neka slika turbo motora posto je do sada na slikama 1.6-16v.Mene licno to najvise zanima kako je spakovano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zzip 0 Posted August 29, 2011 @ loodiloprije nego sam ju farbao, pukla neka zaebancija kod nas na forumu kad se pročulo da ide u ovu kombinaciju boja i da se slaže turbak sa 200+ ks...@ bojkemože.. samo idem redom... brzo ću... @ vulehvala...Onda se otišlo malo na more, na Krk.... Pa, kad sam se vratio nastavili su se radovi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted August 29, 2011 Lepa boja... pravi muscle stil Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted August 29, 2011 Mislim,šta reći osim :unworthy: :unworthy: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 850 Posted August 29, 2011 Verovatno si napisao ali sam preskočio, koji je motor bio fabrički u njoj i koliko posla je bilo oko prepravki da bi se upakovao 2.0? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 813 Posted August 29, 2011 Svaka čast!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zzip 0 Posted August 29, 2011 hvala na pohvalama.. ima još slika.. polako ih postam...vule... bio je 1.6 16v prije... što se tiče posla.. bilo ga je... promjeniti prednji ovjes kompletno sve od coupea (2 cm sa svake strane je širi.. isto kao hgt ili marea).. maknuti kvačilo koje je na 1,6 na sajlu i staviti ovo hidraulično... a nosači motora pašu.. skoro na šaraf...iza je stavljen zadnji most sa diskovima.. isto od coupea...netko me pitao kako radi daljinsko paljenje...sve se nalazi u modulu od centralne brave.. otključavanje, zaključavanje, bunker, traženje i paljenje... još ima mogučnost i spuštanje prozora ali ju nikada nisam spojio...kod ključa se mora iskopirati i zaljepiti blizu brave... jedna žica sa senzorom se mora namotati na kabel od prve svjećice i elektronika odradi ostalo... e d.. ja nemam elektronsku blokadu motora ako je motor u brzini... inače, noviji modeli to imaju.. ovaj sam ugrađivao 2007me godine... tako da moram paziti da mi motor nije nikada u brzini.. dignem ručnu i to je to... (iako sam ga jednom hvatao po grobniku na street raceu... )sreća je da se auto pokuša 3 puta upaliti.. zavergla i ugasi se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1623 Posted August 30, 2011 Znaci na hgt-a taj 16vt ide bez mnogo prepravki?P.S. Auto je stvarno perfekcija, nema mane! Tacnije ajde da budem baksuz i nadjem jednu sitnu zamerku, a to je kako je uradjen ovaj bad look na haubi, bolje bi bilo bez njega, ostalo 10! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted August 30, 2011 Znaci na hgt-a taj 16vt ide bez mnogo prepravki?P.S. Auto je stvarno perfekcija, nema mane! Tacnije ajde da budem baksuz i nadjem jednu sitnu zamerku, a to je kako je uradjen ovaj bad look na haubi, bolje bi bilo bez njega, ostalo 10!Na HGT kao i na bilo kojeg Fiata,Lanciu sa Tipovom platformom taj motor kao i 20 VT idu na sraf.Potrebno je resiti samo ostale stvari koje idu oko motora.To su creva,interkuler,hladnjak ulja,elektronika itd.Sam motor pasuje bez problema.Nije neka nuklearna nauka ubaciti ga.Mogu da postoje neke razlike u trapu zbog duzine viljuski(25 mm)ali ni to nije neki problem,sve se moze prepakovati. Ovde u KV imamo cak i Alfu 156 u koju smo ubacili motor od Kappe 16vt.Ja sam se licno lomio da li da u moju 147 koja je bila 1.6 105 ks ubacim 20vt ali sam na kraju odustao i zamenio je za 2.0.Trenutno se radi na Puntu II u koji se takodje ubacuje 16vt od Kappe.Ceka se glava motora koje je na "doterivanju" pa da radovi pocnu.Bice slika nadam se uskoro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miki ZD 0 Posted September 11, 2011 nema druge zzip nego organizirati humanitarku za završetak auta :harhar: Quote Share this post Link to post Share on other sites
zzip 0 Posted September 13, 2011 Na HGT kao i na bilo kojeg Fiata,Lanciu sa Tipovom platformom taj motor kao i 20 VT idu na sraf.Potrebno je resiti samo ostale stvari koje idu oko motora.To su creva,interkuler,hladnjak ulja,elektronika itd.Sam motor pasuje bez problema.Nije neka nuklearna nauka ubaciti ga.Mogu da postoje neke razlike u trapu zbog duzine viljuski(25 mm)ali ni to nije neki problem,sve se moze prepakovati.istina... i kvačilo nije na sajlu nego je hidraulično... a razlika u trapu je oko 2cm.. jer su vilice šire.. pa se onda moraju stavljati blatobrani od maree ili se ovi malo prošire... Quote Share this post Link to post Share on other sites
trizex 0 Posted September 13, 2011 (edited) extra vozilo, pogotovo motorizacija, svaka cast, nadam se da ces ubrzo biti u prilici da joj se "vratis" i ja ganjam si isti motor da zamijeni postojeci, 145 ks mi vise nije ni priblizno dovoljno Edited September 13, 2011 by trizex Quote Share this post Link to post Share on other sites