Jump to content
FAS Goran
Remotee

Stilo 1.9 JTD - kako zameniti remenicu alternatora?

Recommended Posts

Zamenjeni kaisevi, spaneri, vodena pumpa i remontovan kompresor klime, koji je inace bio uzrok onog skriputanja na niskim obrtajima.
Sada se, da kucnem u drvo, ne cuje nikakvo skriputanje. Nadam se da ce tako i biti ubuduce :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se što je opet moj post - treći za redom. Hteo sam poslednji da editujem ali više nema te opcije. Verovatno je post star mesec dana.

 

Nažalost, problem je rešen samo na kratko :/

Ponovo se javilo škriputanje, doduše znatno slabije. Zaškripi samo kada se pali, i u prvoj kada polazim, pa otpuštam kvačilo i dodajem lagano gas. Na sekundu zacvili i prestane.

 

U drugoj kada usporavam, na niskim obrtajima, nema ništa (ranije je bilo).
kada polazim u prvoj samo na kvačilo, čini mi se da se tada ne čuje. Znači samo kad polazim sa gasom.

 

Bio kod majstora koji je radio remont kompresora klime, on ga palio tamo 10 puta, slušao, slušao, slušao. Kaže da sa menjača nešto prenosi. Pominjao zvono menjača.

Može li to biti?

 

Zvuk dolazi sa suvozačeve strane. Gde se kod Stila nalazi zvono menjača?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vozaceve strane, a da li moze odatle ne znam bas, inace zvono ti je deo menjaca u kojem se nalaze korpa, lamela, druk lezaj i plivajuci, sta tu moze da skripi nije mi bas jasno.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam, i meni je sumnjivo.

Nije ništa strašno, da je npr nepodnošljivo, ili slično...bar za sada. Ali možda je to samo početak. Možda će biti sve jače i jače, i možda će se čuti sve duže i duže.

 

I da dodam, kada radi u leru ne čuje se ništa. Takođe nisam ni primetio kada vozim u rikverc.

 

Samo pri paljenju, na sekundu, i kada polazim u prvoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odes kod nekog majstora, majstor sidje u kanal ti upalis auto, povuces rucnu, ubacis u prvu i polako pustas kvacilo, vagas, majstor slusa odakle dolazi zvuk i tako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio je već kod majstora koji je radio remont kompresora klime i koji je dao garanciju na to.

Jedino da probam kod još nekih, pa da vidim šta će oni da kažu

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

I da dodam, kada radi u leru ne čuje se ništa. Takođe nisam ni primetio kada vozim u rikverc.

 

Samo pri paljenju, na sekundu, i kada polazim u prvoj.

 

Moguce, samo nisam bas siguran da se ne bi cula i u navedenim situacijama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videću šta će neki drugi majstor da kaže. Samo je problem što nema puno dobrih ovde u Nišu, za koje znam. A ne volim da mi svako čačka oko kola, ili da me još više plaši nekim odokativnim procenama "šta može biti uzrok tome" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipujem na remenicu alternatora ili neko *** od PK kaisa ili spanera koji su ti ugradili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos kod onog prvog skripuckanja sam sumnjao na remenicu alternatora, jer sam procitao ovde dosta postova sa skoro identicnim problem, koji je resen zamenom remenice.

 

Ali eto ispostavilo se da je bio komresor klime (skuplja varijanta, nazalost).

 

Nadam se da je sad remenica, da nije nesto skuplje

 

Ne smeta to mnogo, ali jednostavno volim da vozim rasterecen, i da uzivam u voznji. Smetaju mi i najsitniji detalji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa 100e sam platio remont. Ruke mi nije naplatio jer sam tad radio veliki servis pa je o istom trosku.

A vidim da je remenica alternatora oko 50ak evra. Dobro, plus ruke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kako se čuje taj iritantni "cvrkut"
 

link do klipa: http://tinypic.com/r/10mkmec/8

 

Tako isto se čuje u prvoj kad polazim.
Znači on polazi, ide, ide, i onda odjednom taj zvuk. Možda se za nijansu duže čuje nego kod paljenja. Kad promenim u drugu, nema

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako si okacio klip ne mogu da ga preslusam, da cujem i ja imam slican problem po tvom opisu i sumnjam na remenicu alternatora.

Koliko para kosta remenica al. i ruke, i koja se pokazala dobra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo link pa pokusaj da skines

http://www.sendspace.com/file/fv4p7n
Mada meni na kompu kao da slika zuri u odnosu na tekst. Moguce da je i zbog player-a (KM player).

 

Pre 3 dana sam zamenio remenicu alternatora.

Radio sam ovde u jednom servisu u okolini Nisa, koji rade fiatova vozila i imaju prodavnicu sa delovima.

 

Stavili su mi INA remenicu. I stara koja je skinuta je bila INA. Kazu da je to originalna koja ide u stilo.

Placena je 4800 + 1000 dinara za ruke i + godinu dana garancije. (pod uslovom da nabavim desnu zastitnu plastiku ispod motora, jer ne mogu da mi garantuju za ispravnost remenice ako je konstantno izlozena vodi, blatu, itd, itd)

Edited by majkicbane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije previse mislim da si super prosao,jesu li ti prekontrolisali sam alternator kad su vec skidali? Na snimku kod tebe kao da je skripalo -hucilo, a kod mene se cuje ka zveketanje lim od lim kuskanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prekontrolisali su sve sa te strane. Videli su novi spaner i zatezac (ako se tako zove), sto sam menjao kada sam radio servis, i videli jos jednu remenicu (velika neka) koja se vrlo malo cuje. Ali kao moze jos da tera, nije nista hitno.

 

Meni je u pocetku bilo zveketanje. I u leru kada je radio, i na niskim obrtajima, negde oko 1000, 1100 obrtaja se culo jace.
Kada sam radio veliki servis tad su pronasli da je kompresor klime zaglavio, pa je remontovan (100e sa rukama). I onda je nekih mesec dana bilo idealno, pa je opet pocelo da se cuje nesto (to je ovo sad - cvrkutanje :D).

 

Prvo sam posumnjao opet na kompresor klime, i on mi dao garanciju, pa reko prvo idem njemu.

 

Meni se recimo oba puta culo isto na niskim obrtajima. Kad vozis recimo drugom pa ga umrtvis, kad bi vec mogao u prvu da prebacis, i onda lagano gas, tad se najjace culo. U pocetku bilo vrlo slabo, al kako je vreme prolazilo pojacavalo se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se pre culo samo po neki put u leru i kad krecem prvom za zveci vrlo malo ja sam mislio neki limcic ne vazno totalno, a od juce bas zveci u leru dok je hladan najvise neujednaceno zvecka, i cini mi se da malo nemirnije i malo bucnije radi motor, kao da ima drugaciji zvuk.
A voznji ne cujem zveketanje mozda zbog samog zvuka motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje kod majstora na kanal, ili na dizalicu, pa nek skine kais i prekontrolise spanere, remenice, kompresor klime. Mada ako je dobar majstor on ce to odma po zvuku da prepozna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...