integralac 2566 Posted May 28, 2011 sad iso da pogledam, neda djavo miraxengst neki a da li je mali ili ne nemam pojma jer se ne vidi ceo cini mi se od kompresora klimeok, menjacu prvo ulje pa posle veliki servis sa milion spanera aj da te smaram jos malo sa 2 pitanjazasto kazes ulje 10-60, u knjizi pise 10-40 a vidim ranije ste sipali i jedno i drugosvakako sad ide ovo sto imam a za sledeci put videcemoi drugo, hoce ponekad da mi se ugasi na plinu na leru a redovno kad pustim gas prvo obali ler da se skoro ugasi(upali kontrolku za struju) i onda se povratisad ga vozim ko sumaher, kocim levom, i primetio sam da je plovak zaglavljen na maximumu, imam osecsaj da je tu nesto gadno lose, pre neki dan kao nestaje plin i ja na benzin do pumpe i jedva stalo za 700 dinaj necu vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted May 28, 2011 Kapa=Mama ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted May 29, 2011 KAPPA=Mama ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 29, 2011 sad iso da pogledam, neda djavo miraxengst neki a da li je mali ili ne nemam pojma jer se ne vidi ceo cini mi se od kompresora klimeok, menjacu prvo ulje pa posle veliki servis sa milion spanera aj da te smaram jos malo sa 2 pitanjazasto kazes ulje 10-60, u knjizi pise 10-40 a vidim ranije ste sipali i jedno i drugosvakako sad ide ovo sto imam a za sledeci put videcemoi drugo, hoce ponekad da mi se ugasi na plinu na leru a redovno kad pustim gas prvo obali ler da se skoro ugasi(upali kontrolku za struju) i onda se povratisad ga vozim ko sumaher, kocim levom, i primetio sam da je plovak zaglavljen na maximumu, imam osecsaj da je tu nesto gadno lose, pre neki dan kao nestaje plin i ja na benzin do pumpe i jedva stalo za 700 dinaj necu vise Nije uvek bio raspolozenja za 1100 din. za ulje,tako da je bilo izmena... Moze i Hengst. Slobodno 10w40 ne moze da bude lose,naravno. Trebao bi plin da se podesi. Problem je sto se on tesko podesava na uho, nego ide preko sofvera. Desava se da plovci zaglave. Negad pomaze vadjenje i ciscenje a nekad mora drugi. Kako se ler ponasa na benzinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted May 29, 2011 na benzinu je ok, ne gasi ga, drzi priblizno oko 800imam jednog rodjaka koji radi plin ali je slab sa elekroncima, radi samo venturividecu sa njim za plovak bar da resi, valjda je to sve slicnohvala brate Nikola, imas pice u velikim kolicinama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 29, 2011 Neka rodjak proba da podesi gas na isparivacu kako bi ti eleiminisao varijacije. Nema neke bas posebne nauke. Ide preko softvera lakse, ali ako je iskusan moze i na uvce. Multiventil moze svakako da ti resi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted June 2, 2011 i drugo, hoce ponekad da mi se ugasi na plinu na leru a redovno kad pustim gas prvo obali ler da se skoro ugasi(upali kontrolku za struju) i onda se povrati...I meni se dešava isto na Delti. Pokušao sam kod majstora na štelovanje - bilo dobro jedno mesec dana pa sad opet tako nekako, slično. Možda zavisi i od kvaliteta plina, jer neki put se dešava a neki put je sve u redu. Ne znam da li bi sekvent varijanta bila bolja po tom pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted June 10, 2011 od svega dosad sto sam uradio je-sutra zakazan servis plina ilecka sam slikaovidim ja tako zanimljiv oblak pa glumim umetnikaa onda se setim i ove slikebrat i komsija u svici setili se mene bolesnika na lanciu i uslikali da me zeljkaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted June 22, 2011 Filer ulja juri Bosch. Kataloski broj je 0 451 103 317. Razlog je njegova velicina. U prodavnicama nude razne male,malog kapaciteta. Ti mali mogu da naprave problem.Jel moze neko objasnjenje za ovo? Buduci da neki proizvodjaci imaju stvarno 2 tipa filtera. Jedan manji naravno jedan veci. Ja sam koristio sta sam stigao. Gde bi uopste mogao da nastane problem? Mozda sam vise uzimao manji jer mi sa njim staje 5litara ulja, a kad uzimam vec onda moram 6 da uzmem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 22, 2011 U taj motor po specifikaciji sa filterom staje 5,5 litara, tako da ti ne gine 6. litra. Sto se filtera tice na zapadu su poznate kappe 2,0 sa salterima na blokovima, uzrokovane popucalim klipnjacama. Od 10 stila 2,4 bar 6 je imalo istu havariju motora. Na njega ne moze da stane veci filter. Godinama sam se nagledao tih malih filtera i problema na autima,tako da uvek savetijem ljude da ih izbegnu u sirokom luku i niko nakon toga nema problema. Moje licno misljenje je da filteri prave problem i ne berem brigu ako sam usamljen u tome,a savet je koristiti Bosch ako moze. Iz nekog razloga imaju filter koji je samo za 2,0 20V. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted June 22, 2011 Ok. Nije Bosch jedini. Ima Mann 2 tipa filtera, ima Knecht isto dva tipa. Ovi ostali Clean i itd su uglavnom mali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 22, 2011 Svejedno ciji je samo da je veci od Cleana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted June 22, 2011 (edited) ja sam nasao bosch-ov veliki tacno po sifri sto je Nikola rekao, kod nas tricavih 940 din, svuda su mi nudili neke manje zamenske i nisu skuplji od 500 ali zdravlje ljubimca je bitno tako da:bolje da platim na mostu nego na cupriji Edited June 22, 2011 by Integralac Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted July 12, 2011 http://www.polovniautomobili.com/oglas1303494/lancia_kappa_20_20v/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted July 12, 2011 haha, zezanjenesto razgovaram sa zenom o autu i ona izjavljuje da je ipak pre bila za alfu 156, ja dodajem da sam ja takodje bio za lybru pre svih i eto iz zezanja ubacim oglas cisto da joj udovoljim (sve za tebe draga)skinucu oglas naravno, zaljubio sam se u ovu kantu tako da (verovatno) ne sledi joj skora prodaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted July 12, 2011 Posto auto ostaje kod tebe,kad planiras da sredjujes ova udubljenja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted July 12, 2011 huh tesko za sad, plan je da nabavim stranca u istoj boji, godista i motora i da sve prebacim,ostaje samo krov i zadnja krila (krov srecom ostao citav posle skorasnjeg grada ali hauba ima jedno 7 fleke)mislim da bi mi to bilo najjeftinije sto se tice spoljasnjosti a i imao bi komplet mehaniku u rezerviinace uopste nije toliko vidljivo i ne izgleda mnogo ruzno, cak sta vise jedna je od boljih u gradu, osim jedne bele (kako joj dobro stoji bela) Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 195 Posted July 12, 2011 http://www.polovniautomobili.com/oglas1303494/lancia_kappa_20_20v/Hajde, bre, Ilija, kupi vec jednom ta kola. Nemoj da spavas na oglasima i doktoriras na opstoj internet ''automobilologiji'' Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 12, 2011 osim jedne bele (kako joj dobro stoji bela)Koliko su ukusi razliciti. Meni je bela kappa najodvratnija Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted July 12, 2011 Meni licno se kola i ne kupuju ,brava mi je na raspolaganju 20 dana u mesecu,i uz to mi drugi placa gorivo i ostalo,zar nije lepo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted July 30, 2011 konacno zavrsen test potrosnjesamo gradskakad nisam sam vozim normalno a kad jesam volim da opletemsistem napunim na prazno pa teram dok ne staneu pitanju je plin15.5 na 100misljenja???u pitanju je lambda kontrol, landi uredjaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 31, 2011 Zavisi u kojim uslovima, guzvi. Klima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted July 31, 2011 klima ponekad, kad sam sam, a i nije toplo ovih danaovde u ks je uvek neka guzvicanikad prevelika ali uvek prisutnae sad gume su mi na 2.3 bara Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 31, 2011 Pa sta da ti kazem. Nije strasno a nije ni malo. Po meni mozda oko 13 je realno, ali ipag ga treba i nastelovati. Mozes da odes do nekog gas servisa da ti ugrade rucno stelovanje umesto onog step motora cisto za probu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted August 4, 2011 (edited) oprosti Nikola, prso mi windows, danima me zezao, tek sad sam zavrsio instalacijuelem, Nemanja (bivsi vlasnik) mi je rekao da je kod njega trosio 15 pa sam stoga mislio da je okdanas sam ja nesto cackao tj obrtao ono dugme na isparivacu i znatno poboljsao rad tj, sad ima punih 800 lera i drzi konstantno, ranije mi je variralo pa cak se i ugasio par putamozda sam i postigao nesto, uglavnom nasao sam mu tacku gde najmirnije radisve ovo ostaje ovako dok ne nadjem gde imaju komp za stelovanjei jedna zanimljivost (kako kome) sa danasnje voznjetako vozimo se ja i mali i vidim dete pocinje da ljubi sedista i krecetata nemoj nikad da prodas nasu limuzinu mnogo je volim i da znasako budes ponovo kupio golfa izlupacu ga cekicem, mi odsad vozimo samo lanciebistro, ljubi ga tata toliko za danas Edited August 4, 2011 by Integralac Quote Share this post Link to post Share on other sites