Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

za ovo sto te zakacili nema reci meni svaki dan stoke grebnu malo auto (ljubomorne duse) ali neka vratice se njima. a za prednju masku samo da kazem da je ovo prva kappa kojoj nije ispucao onaj hrom na masci tj farba ili sta je vec. :ball: a za opruge vidis ja to nisam primetio jel i ove poslednje sto sam stavio polovne od karavana su isto tako pocepane bas kao na tim. moguce je to sto kazes ali opet ne verujem da moze da utice na visinu jedino sto moze da pukne kao u tvom slucaju.

P.S sta je ovo na prvoj slici pored opruga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

grebuckanje :thumbdown:

maska :thumbup:

sto se tice opruga ne znam mozda gresim ali s obzirom da su zadnja 2 kruga spojena mooozda i utice na visinu

valjda ce kolege koje su strucnije za kappu da malo prokomentarisu

kad bi jos i neko uslikao svoju pa da uporedimo

P.S. centralna brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slobodno menjaj cesce filtere (dusu si im izvadio). :) A svecice cini mi se nisu iste tj. stare su sa vise kraka??

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbdown: naravno, sa ovim filterima sam je i kupio ali prosle godine slab posao bio pa sam preskocio

sad je fala bogu dosta bolje pa mogu da je pocastim, stare svecice su bosch sa 4 kraka a ngk sa 2

provereno po katalogu pre kupovine i to su te za nas auto, za bosch ne znam

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_0160.jpg IMG_0161.jpg

ovom prilikom se izvinjavam svim predstavnicima bubucje vrste, naucite vec jednom da je autoput opasan :lol:

prva duza voznja od kad je imam, sve ok za nekih 500km puta (ima jedna sitnica sto me je nervirala ali potrazicu temu o tome)

sipano 61l plina pa kad posrce videcemo potrosnju na otvorenom tj kombinovano

imao sam jos i trip da mi je otisao servo jer sam non stop imao utisak da se cuje pumpa a i culo se neko krckanje

sa prednjeg dela koje se ispostavilo da je plasticna lajsnica na krilu oko tocka (odlepio se kraj i lupkalo o krilo)

na kraju lajsnica nasilno odstranjena a servo fala bogu ok, nema curenja ni problema (mozak je cudo) ;%29.gif

testirao sam malo i cajgere, na 130 laze oko 5 po navigaciji tako da sam i tu vrlo zadovoljan

klima odradila posao odlicno po onoj vrucini juce

toliko :ice:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super,imas tecnosti koje se kupe i namazu na s.sajbnu i prednji branik,nema teorije da se zalepe bubice jedno dobro vreme :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi kad si me naterao sad da odem do auta i pogledam servisnu

poslednji podatak da je menjano na 175000 kod martinija

ne znam koliki je vek filtera po knizi ali evo ovi izdrzali skoro 40000 :blushing::blushing::blushing::blushing:

trebao sam cesce da gledam servisnu, sutra cu detaljno da prostudiram :coffee:

pitanje: na koliko se menja koji filter (kad smo vec tu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lud Rasa. :) menjaj to cesce tj na 10000km iovako imas samo filter za vazduh i ulje a ovaj kabine na 2-3 servis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svecice na 40k km, filter vazduha na 40k, filter klime po potrebi, ja menjam u prolece i pred zimu. Filter ulja naravno svaki put kad i ulje, filter goriva nemas. Sve u svemu long life, sad si zamenio i nema da mislis vise o svecama i filteru vazduha. Kociona tecnost na 2 godine ili 40k km, antifriz zavisi koji je unutra. G11 na 2 godine a G12 na 4-5 godina ili 200-250k km... Menjacko ulje ide 2 litra 75w90 ali iskreno ne znam na koliko se menja. Recimo da ja bih to zamenio na 200k km.

Edited by Srdjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, shvaceno, to si verovatno izvukao iz knjige, moracu po ovome samo kociono ulje da zamenim

tacno je sada na 40000 ali kad vec cackam uradicu i menjacko i za servo,

aj kazite mi koja ulja da kupim i koje kolicine da ne trazim sad ako znate napamet, za menjac si vec napisao

Milose, za tebe vazi sve ovo ali sa 4 puta kracim intervalima :fun:

Nokia1187.jpg Nokia1192.jpg :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra ti ova "jelkica" ahahahh uuuuuuuuuu izdajniceee uuuuuuuuuuuuu ... :):p salim se...

aj jos malo ,cekaj nije bilo dosta uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuu,e sad je dosta.

Stvarno se odusevim kad vidim ovako mocne isntrument table, posebno kod lancie.

Sto se tice filtera italijan kada bi cuo(kada bi video,smrt trenutna bi nastupila),a posebno neki fiat lancial ljubimac,verovatno bi umro,a ti jos malo pa ces u ginisovu knjigu rekorda.

ako radis servis na 10000 menjaj bar na 20000fil vazduha,a na 10000 ga "izduvaj " :)

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

a a jelkica objasnila :guitar::ice::rambo::pirate::devil::alien::shuriken::innocent:

da vidis samo nalepnicu sto sam spremio, postavicu uskoro

uh trece misljenje za filtere,

nista moracu da slikam stanje s vremena na vreme i da saljem u torino na procenu :queen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kociono ti ide DOT4 uzmi bilo koje. Ako bas dosta kocis ili vozis ostrije onda neki DOT 5.1 ili DOT 4+. Ja sam uzeo litar i ostalo mi je par stotina ml. Mislim da ide 0.6l ali dok su dobro izluftirali kocnice potrosilo se 0.7-0.8l. Ostatak se voza po gepeku ako zatreba. Mogu samo da ti preporucim vrhunske, ako hoces obicne to odes do bilo koje radnje delova.

Ja koristim ovu:

sq1680.jpg

http://www.tirerack....ue+Racing+Fluid

DOT 4 koja po osobinama prevazilazi i mnoge DOT 5.1 tecnosti. Suva tacka kljucanja 280 stepeni a mokra 200 stepeni sto je odlican rezultat.

Od boljih ali i znatno skuplji je Motul, koji ima tacku kljucanja oko 320 stepeni.

sq1681.jpg

Ako te ne interesuje ista od ovoga odes i kupis neku za 300 dinara :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, pitao sam najvise zbog toga sto znam da nekad na starijim autima nisi smeo da mesas

proizvodjace ulja jer odu gumice, dot3 sam koristio, dot 4 znaci nema taj efekat,

naravno necu najjeftinija da gledam ali pitanje je sta ima ovde da se kupi u ks

jos za servo da mi kazete pa da krenem u potragu :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbup::cheers: , tako i jeste

zajebavaju me po komsiluku sto stalno dizem haubu i merkam, kazu kupio si krs pa moras

ljubomora verovatno, neka neka bolje spreciti nefo leciti

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamenjene opruge, doduse jos pre 15 dana ali tek sad nadjoh vremena da se pohvalim

obe pukle na istom mestu, pisao sam ranije o tome

IMG_0433.jpg IMG_0434.jpg

stavio sam polovne i nazalost auto se nije podigao ni malo ali je lupkanje prestalo :scooter:

i jos jedna sitnica

vozio sam se danas vise kilometara u mercedesu s350 neki noviji

moj auto treba da ljubim u auspuh, udobniji u svakom pogledu, osim opreme ne vidim nijednu prednost u samoj voznji

Share this post


Link to post
Share on other sites

stigo imasaf

IMG_1036.jpg IMG_1039.jpg

namontiran imasaf

IMG_0544.jpg IMG_0545.jpg

kako cuci

IMG_0547.jpg

Namerno sam sakrio cev ispod i nista se ne vidi osim ako se ne zalegne

stavio sam stari zavrsetak jer je mnogo lepsi, reko bi da je ovo bio originalni lonac

IMG_0552.jpg IMG_0553.jpg

uzasno izgleda ali za cudo auto uopste nije bio bucan, kad da nije truo

IMG_0549.jpg

ljubimci :ice:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nedelju sam prošao pored Galiota i bacio pogled, ali ti nisam video mašinu.. I meni se više dopada ta fora sa skrivenim auspuhom, zato nisam oko svog hteo da menjam ništa jer se fabrički ne vidi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš lepa Kappa, a i verujem da jako loše ide 20v :harhar: Inače, jel ono epanjel breton na zadnjoj slici? :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...