Milosnis18 7 Posted May 11, 2012 za ovo sto te zakacili nema reci meni svaki dan stoke grebnu malo auto (ljubomorne duse) ali neka vratice se njima. a za prednju masku samo da kazem da je ovo prva kappa kojoj nije ispucao onaj hrom na masci tj farba ili sta je vec. a za opruge vidis ja to nisam primetio jel i ove poslednje sto sam stavio polovne od karavana su isto tako pocepane bas kao na tim. moguce je to sto kazes ali opet ne verujem da moze da utice na visinu jedino sto moze da pukne kao u tvom slucaju. P.S sta je ovo na prvoj slici pored opruga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted May 11, 2012 grebuckanje maska sto se tice opruga ne znam mozda gresim ali s obzirom da su zadnja 2 kruga spojena mooozda i utice na visinuvaljda ce kolege koje su strucnije za kappu da malo prokomentarisukad bi jos i neko uslikao svoju pa da uporedimoP.S. centralna brava Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted May 30, 2012 Slobodno menjaj cesce filtere (dusu si im izvadio). A svecice cini mi se nisu iste tj. stare su sa vise kraka?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted May 31, 2012 naravno, sa ovim filterima sam je i kupio ali prosle godine slab posao bio pa sam preskociosad je fala bogu dosta bolje pa mogu da je pocastim, stare svecice su bosch sa 4 kraka a ngk sa 2provereno po katalogu pre kupovine i to su te za nas auto, za bosch ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted June 10, 2012 ovom prilikom se izvinjavam svim predstavnicima bubucje vrste, naucite vec jednom da je autoput opasan prva duza voznja od kad je imam, sve ok za nekih 500km puta (ima jedna sitnica sto me je nervirala ali potrazicu temu o tome)sipano 61l plina pa kad posrce videcemo potrosnju na otvorenom tj kombinovanoimao sam jos i trip da mi je otisao servo jer sam non stop imao utisak da se cuje pumpa a i culo se neko krckanjesa prednjeg dela koje se ispostavilo da je plasticna lajsnica na krilu oko tocka (odlepio se kraj i lupkalo o krilo)na kraju lajsnica nasilno odstranjena a servo fala bogu ok, nema curenja ni problema (mozak je cudo) testirao sam malo i cajgere, na 130 laze oko 5 po navigaciji tako da sam i tu vrlo zadovoljanklima odradila posao odlicno po onoj vrucini jucetoliko Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted June 10, 2012 Super,imas tecnosti koje se kupe i namazu na s.sajbnu i prednji branik,nema teorije da se zalepe bubice jedno dobro vreme Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted June 11, 2012 znam ali tako cesto idem na duzi put da mi to treba ko lanjski sneg50 din zetonce i sperem za minut Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 11, 2012 :o pa koliko si presao sa onim starim filterima Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted June 11, 2012 pazi kad si me naterao sad da odem do auta i pogledam servisnuposlednji podatak da je menjano na 175000 kod martinijane znam koliki je vek filtera po knizi ali evo ovi izdrzali skoro 40000 trebao sam cesce da gledam servisnu, sutra cu detaljno da prostudiram pitanje: na koliko se menja koji filter (kad smo vec tu) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted June 11, 2012 lud Rasa. menjaj to cesce tj na 10000km iovako imas samo filter za vazduh i ulje a ovaj kabine na 2-3 servis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted June 12, 2012 (edited) Svecice na 40k km, filter vazduha na 40k, filter klime po potrebi, ja menjam u prolece i pred zimu. Filter ulja naravno svaki put kad i ulje, filter goriva nemas. Sve u svemu long life, sad si zamenio i nema da mislis vise o svecama i filteru vazduha. Kociona tecnost na 2 godine ili 40k km, antifriz zavisi koji je unutra. G11 na 2 godine a G12 na 4-5 godina ili 200-250k km... Menjacko ulje ide 2 litra 75w90 ali iskreno ne znam na koliko se menja. Recimo da ja bih to zamenio na 200k km. Edited June 12, 2012 by Srdjan Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted June 14, 2012 ok, shvaceno, to si verovatno izvukao iz knjige, moracu po ovome samo kociono ulje da zamenimtacno je sada na 40000 ali kad vec cackam uradicu i menjacko i za servo,aj kazite mi koja ulja da kupim i koje kolicine da ne trazim sad ako znate napamet, za menjac si vec napisaoMilose, za tebe vazi sve ovo ali sa 4 puta kracim intervalima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted June 14, 2012 (edited) dobra ti ova "jelkica" ahahahh uuuuuuuuuu izdajniceee uuuuuuuuuuuuu ... salim se...aj jos malo ,cekaj nije bilo dosta uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuu,e sad je dosta.Stvarno se odusevim kad vidim ovako mocne isntrument table, posebno kod lancie.Sto se tice filtera italijan kada bi cuo(kada bi video,smrt trenutna bi nastupila),a posebno neki fiat lancial ljubimac,verovatno bi umro,a ti jos malo pa ces u ginisovu knjigu rekorda.ako radis servis na 10000 menjaj bar na 20000fil vazduha,a na 10000 ga "izduvaj " Edited June 14, 2012 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted June 14, 2012 a a jelkica objasnila da vidis samo nalepnicu sto sam spremio, postavicu uskorouh trece misljenje za filtere,nista moracu da slikam stanje s vremena na vreme i da saljem u torino na procenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 14, 2012 Filter vazuha nemoj preko 20000. Nema potrebe za vise jer nije 100 dukata! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted June 14, 2012 Kociono ti ide DOT4 uzmi bilo koje. Ako bas dosta kocis ili vozis ostrije onda neki DOT 5.1 ili DOT 4+. Ja sam uzeo litar i ostalo mi je par stotina ml. Mislim da ide 0.6l ali dok su dobro izluftirali kocnice potrosilo se 0.7-0.8l. Ostatak se voza po gepeku ako zatreba. Mogu samo da ti preporucim vrhunske, ako hoces obicne to odes do bilo koje radnje delova.Ja koristim ovu:http://www.tirerack....ue+Racing+FluidDOT 4 koja po osobinama prevazilazi i mnoge DOT 5.1 tecnosti. Suva tacka kljucanja 280 stepeni a mokra 200 stepeni sto je odlican rezultat.Od boljih ali i znatno skuplji je Motul, koji ima tacku kljucanja oko 320 stepeni.Ako te ne interesuje ista od ovoga odes i kupis neku za 300 dinara Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted June 14, 2012 ok, pitao sam najvise zbog toga sto znam da nekad na starijim autima nisi smeo da mesasproizvodjace ulja jer odu gumice, dot3 sam koristio, dot 4 znaci nema taj efekat,naravno necu najjeftinija da gledam ali pitanje je sta ima ovde da se kupi u ksjos za servo da mi kazete pa da krenem u potragu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 14, 2012 U uvek nivo da drzis iznad sisice za kvacilo. Tj. uvek drzi punu bocu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted June 16, 2012 , tako i jestezajebavaju me po komsiluku sto stalno dizem haubu i merkam, kazu kupio si krs pa morasljubomora verovatno, neka neka bolje spreciti nefo leciti Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted July 23, 2012 zamenjene opruge, doduse jos pre 15 dana ali tek sad nadjoh vremena da se pohvalimobe pukle na istom mestu, pisao sam ranije o tome stavio sam polovne i nazalost auto se nije podigao ni malo ali je lupkanje prestalo i jos jedna sitnicavozio sam se danas vise kilometara u mercedesu s350 neki novijimoj auto treba da ljubim u auspuh, udobniji u svakom pogledu, osim opreme ne vidim nijednu prednost u samoj voznji Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted August 16, 2012 stigo imasaf namontiran imasaf kako cuciNamerno sam sakrio cev ispod i nista se ne vidi osim ako se ne zalegnestavio sam stari zavrsetak jer je mnogo lepsi, reko bi da je ovo bio originalni lonac uzasno izgleda ali za cudo auto uopste nije bio bucan, kad da nije truoljubimci Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted August 17, 2012 U nedelju sam prošao pored Galiota i bacio pogled, ali ti nisam video mašinu.. I meni se više dopada ta fora sa skrivenim auspuhom, zato nisam oko svog hteo da menjam ništa jer se fabrički ne vidi Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 17, 2012 Baš lepa Kappa, a i verujem da jako loše ide 20v Inače, jel ono epanjel breton na zadnjoj slici? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 17, 2012 Gde si nabavljao delove,jesi li uradio sta sa onim likom iz obrenovca ? Quote Share this post Link to post Share on other sites