Jump to content
FAS Goran
pajke

Brava 1.2 16v - vazduh u hladnjaku? / izbacuje vodu na čepu

Recommended Posts

Vec duze vreme imam problem sa "ozracivanjem"hladnjaka. kako god da se ozraci voda se gubi iz hladnjaka i odlazi u prelivni sud sa strane ili ko zna gde vec. Auto nema klimu imam nov hladnjak i novi grejac kabine. Cak sam zamenio i dihtung glave pre nedelju dana. a vazduh se i dalje vraca u hladnjak. ne gubi vodu, radna temperatura je na normali,menjan je i termos pre mesec dana.Voda ne curi na grejacu kabine i ni na jednom crevu.Bio sam kod vise majstora i svi mi kazu da tako treba,ali meni je to sve nelogicno.Kad ga ozracujem nikako voda nece da krene na oduscima. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da si se nesto gadno istripovao,ako je sve ok i auto normalno funkcionise a radna temp na normali,ne diraj nista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajmo redom:

1. Ne gubi vodu. Ovo je najvažnije !

2. Radna temperatura je na normali. Ekstra !

Ja bih sa ove prve dve tačke bio potpuno zadovoljan. Zašto si menjao dihtung glave ako ne gubi vodu (rashladnu tečnost) ?! Možda neki drugi problem ?

Koji ti je trenutni problem ? To što vazda odzračuješ, i stalno ima vazduha ? Da li čuješ klokotanje u kabini, tj. klokotanje u radijatoru u kabini ?

Slažem se sa prethodnikom da si nešto istripovao. Dok god su prve dva tačke ispunjene - vozi i ne misli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno sam se istripovao,ali volim da mi na autu sve radi. sad cu da slm problem pa presudite preko slika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dihtung glave sam menjao zato sto je pustao kompresiju u antifriz. Mereno onom spravom sa hemikalijama pa je iz plavog otislo u zuto, a i izbacivao je auto vodu kad se skine cep mnoooogo vode, a i creva su bila tvrda

Za_forum_1.jpg

za_forum_2.jpg za_forum_3.jpg

ispod chantre za at ulje ima ova dva ventila za ozracivanje. Na onom zaokruzenim zelenom kad se odvrne voda i krenea na onom zaokruzenim crvenom{ono vislje ne) osim kad se Duva u hladnjak gde se sipa voda. Pa sad da vas pitam kako i kojim redosledom se ovi ventili odvrcu da bi izasao vazduh.

Na drugoj slici zaokruzeno je ostecenje creva,izgleda kao da ga je neki pas glodao,ali tu mi ne curi vode ni ne vlazi. Trazio sam da kupim to crevo da zamenim ali nema nigde,ni ap sport,ni kit komerc,ni 007 ni jos par manjih ali snabdevenih radnji.Pitanje, da li moze da znaci da je crevo porozno i ako ne vlazi i ne curi i gde bi mogao to crevo da kupim

Na prvoj slici je nivo do koga padne voda u hladnjaku i sa te strane i sa druge,nikad se ne vrati i ako ozracivanjem tecnost dodje do cepa za ozracivanje.Nekad padne i vise.Tu se ne zadrzi dugo radio auto ili ne i bio zagrejan ili ne.Ta voda se vrati u ex sud koji je u sklopu hladnjaka. Da li nivo vode u hladnjaku mora biti do cepa za ozracivanje? Meni je logicno da da jer su ta dva plasticna dela hladnjaka spocena cevima kroz koje ide voda. Takodje u tom delu koji nije ispunjen vodom oseti se razlika u temperaturi na dodir govorim o sacu metalnom delu,znaci gore je manje topao nego gore odnosno dole se extra vreo.

Jos jedno pitanje

Jedino sto nicam proveravao membranu rasprsivaca za plin,ali ne znam koliko to moze da bude uzrok.

Imao sam servis plina pre 2 meseca na 20 000km, a stavio sam extra uredjaj.Pre 14 meseci placen 750 eura kod ranka u zemunu ako nesto znaci

Momci hvala unapred. Stvarno sam ocajan i podsecam samog sebe na onog lika iz majstorske radionice "pa to njega boli".

Share this post


Link to post
Share on other sites

isparivac je ispod nosaca motora gornjeg tzv koska, i ispod je nivoa hladnjaka i onog creva z ozracivanje iza motora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre 5 dana sam skidao isparivac radi zamene nekih gumica i skidao sam creva za vodu i posle toga sam sve lepo vratio dosuo malo vode i ispustio vazduh koliko je moglo da izadje na ona 2 srafica i posle toga sam to radio jos 5 puta ali i dalje se cuje zubor u radijatoru a na slavinice nema da izlazi vazduha,,Sta da mu radim?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj par puta da ga zavrtis u vece obrtaje, ili dizalicim podigni po jednu stranu auta visoko dok je auto u radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozi i kontroliši rashladnu tečnost svremena na vreme ozrači nije ni bitno kojim redosledom,samo ozrači.

Saberi se koliko si u medjuvremenu dolio RT. Ako je to enormna količina onda negde curi ili neki cilindar pije.

Reče da si menjao mali hladnjak-meni je zamena novog uspela tek iz trećeg puta a da ne curi.

Skini levu plastičnu zaštitu kod gasa i proveri ima li curenja RT na onaj plastični levak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako rashladna tecnost ne curi nigde bar koliko sam video ispod kola stavljao sam karton i nigde nije ni kap pokazalo... Onda mali hladnjak sam proveravao na onaj levak i tu je suvo znaci ni tu ne curi... Problem je da ujutru dok je hladan je jedan nivo tecnosti naprimer na minimumu i kad upalim auto odvozim ga i kad otvorim cep za posudu ima pritiska u boci i digne se nivo vode preko maksimuma znaci to se uvak desava kad ga odvozim i ostavim da se ohladi... bas me nervira ubijam glavu vec nekoliko dana i ne mogu da resim problem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam se 4 sata zezao oko ovoga na ovom minusu smrzo sam se ko pi... i nista nisam napravio... Znaci zagreje se auto skroz da otovri termostat da prokruzi tecnost i tada odvrcem prvo onaj donji srafic i cuje se da ispusta vazduh i stvara baloncice tako drzim dok ne prestane onda to uradim na gornjem sraficu pa onda drzim malo gasa na nekih 4000 obrtaja pa opet odvrnem donji srafic i opet ima vazduha i tako u krug 2-3 sata sam se zezao oko toga i vozio sam ga pa ispustao vazduh i opet ga ima...Znaci skroz ga ispustim nema da izlazi vise na sraficima i kad ga provozam opet se stvori a nivo tecnosti uvek odrzavam na maksimumu... I nije mi jasno kako dok je hladan spadne nivo tecnosti i kad ga upalim i provozam i odvrnem cep podigne se nivo tecnosti.... Popizdeo sam danas ne znam sta vise da mu radim....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proverio sam juce pre nego sto sam krenuo na posao nivo tecnosti, a proverio sam i kad sam stigao... razlikuje se za kolicinu izmedju min/max linije. Znaci isto se desava i kod mene. Kad sam menjao antifriz, normalno se ozracio... znaci ispustao vazduh dok nije pocela da ide cista tecnost bez baloncica, i to je to. Motor drzi zakucanu kazaljku na pola, greje dobro, sve normalno. Mozda ovako i treba da menja nivo.... jos neko?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da je to normalno da malo promeni nivo tecnosti...A koliki je pritisak kad otvaras cep dok je vruc auto? Kod mene je problem sto ne moze da se odzraci sistem nervira me sto mi zubori u malom hladnjaku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam bio na proveri da li ima izduvnih gasova u rashladnoj tecnosti i ovaj lik m i je rekao da ima...Video sam da se ona tecnost koja je plave boje promenila u zutu i zelenu ali tek kad sam drzao gas na nekih 3000 obrataja konstantno ovako samo na leru nije htelo da se menja nista.... Ali i dalje nisam 100% siguran da je otisao dihtung jer ne izbacuje vodu na cep ekspanzione posude i ne duje creva ne gubi vodu nigde ne raste nivo ulja...Sta vi mislite?

Edited by Stex

Share this post


Link to post
Share on other sites

...dok je hladan spadne nivo tecnosti i kad ga upalim i provozam i odvrnem cep podigne se nivo tecnosti...

To je normalno. Pogledaj čep na posudi...videćeš da piše 1.4 bar. Pod pritiskom je ceo sistem i zato kada otvoriš čep on podigne nivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm a da li moze da bude uzrok zapusenost malog hladnjaka to sto ne mogu da ispustim visak vazduha? U njemu su relativno malog precnika one cevcice i jos imaju i spirale u njima...A ja sam imao jedan peh relativno skoro mozda ima 2 meseca sam sipao neku tecnost za zaptivanje hladnjaka jer mi je cureo mali hladnjak i ona nije odradila kako treba i pretvorila se u kuglice pa sam morao da menjam svu rashladnu tecnost a pre toga sam ispirao pa mislim da je neka ta kuglica ostala i zapusila mali hladnjak na nekom mestu i sad ima vazduha u njemu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje nisam resio problem zbog ovakvog vremena a vozim ga svaki dan...Primetio sam da slabije greje a kazaljka stoji na pola ali greje samo dok mu drzim gas cim na nizbrdici ga pustim na ler odmah polako se hladi i pocne da duva skroz hladno a kazaljka temperature stoji na pola tj mozda milimetar se spusti...Da li ovaj problem nastaje zbog vazduha u sistemu? I kada posle voznje mu otvorim cep na boci burno podigne nivo vode a klokotanje se cuje na sve strane :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stex

Gde ti stoji isparivac? Ja imam slican problem kao i ti samo sam uspeo da ispustim vazduh do neke odredjene granice ali sve ok funkcionise. Ako ti je rasplinjac iznad nivoa vode budi siguran da ces konstantno imati taj problem. Na ovoj zimi ti vuce vazduh na nekom crevu sigurno kad je ugasen i kad se ohladi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isparivac je ispod nivoa vode ali mozda mogu jos malo dole da ga spustim...Moguce da je zbog zime i da neko crevo lose dihtuje jer sve ovo se pocelo desavati od kad su pocele ove velike zime...Kako bi mogao da utvrdim na koje crevo uvlaci vazduh ako je do toga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas bas ispod max na boci? Uvlaci ti vazduh na istom mestu gde i vlazi, ako je oko nivoa ili iznad, ako je ispod nivoa tecnosti nema sanse na njemu da uvlaci vazduh. Potrazi bilo kakve tragove curenja tecnosti ako mozes po ovoj hladnoci. Meni jedno crevo pusta cak kroz onaj armirani deo kroz kanapcice curi, mnogo je los kvalitet creva koji prodaju, pucaju po slojevima . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najvisi deo isparivaca je otprilike u ravni sa najnizim delom boze koliko sam ja mogao da zakljucim...A vodu ne pusta nigde jer ne gubi nivo vode... Ja sam poprilicno siguran da je mali hladnjak zapusen pa da kroz njega ne moze da kruzi voda pa tu ostaje vazduh...Ne mogu da proverim to zbog ovog hladnog vremena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...