Dihtung glave sam menjao zato sto je pustao kompresiju u antifriz. Mereno onom spravom sa hemikalijama pa je iz plavog otislo u zuto, a i izbacivao je auto vodu kad se skine cep mnoooogo vode, a i creva su bila tvrda ispod chantre za at ulje ima ova dva ventila za ozracivanje. Na onom zaokruzenim zelenom kad se odvrne voda i krenea na onom zaokruzenim crvenom{ono vislje ne) osim kad se Duva u hladnjak gde se sipa voda. Pa sad da vas pitam kako i kojim redosledom se ovi ventili odvrcu da bi izasao vazduh. Na drugoj slici zaokruzeno je ostecenje creva,izgleda kao da ga je neki pas glodao,ali tu mi ne curi vode ni ne vlazi. Trazio sam da kupim to crevo da zamenim ali nema nigde,ni ap sport,ni kit komerc,ni 007 ni jos par manjih ali snabdevenih radnji.Pitanje, da li moze da znaci da je crevo porozno i ako ne vlazi i ne curi i gde bi mogao to crevo da kupim Na prvoj slici je nivo do koga padne voda u hladnjaku i sa te strane i sa druge,nikad se ne vrati i ako ozracivanjem tecnost dodje do cepa za ozracivanje.Nekad padne i vise.Tu se ne zadrzi dugo radio auto ili ne i bio zagrejan ili ne.Ta voda se vrati u ex sud koji je u sklopu hladnjaka. Da li nivo vode u hladnjaku mora biti do cepa za ozracivanje? Meni je logicno da da jer su ta dva plasticna dela hladnjaka spocena cevima kroz koje ide voda. Takodje u tom delu koji nije ispunjen vodom oseti se razlika u temperaturi na dodir govorim o sacu metalnom delu,znaci gore je manje topao nego gore odnosno dole se extra vreo. Jos jedno pitanje Jedino sto nicam proveravao membranu rasprsivaca za plin,ali ne znam koliko to moze da bude uzrok. Imao sam servis plina pre 2 meseca na 20 000km, a stavio sam extra uredjaj.Pre 14 meseci placen 750 eura kod ranka u zemunu ako nesto znaci Momci hvala unapred. Stvarno sam ocajan i podsecam samog sebe na onog lika iz majstorske radionice "pa to njega boli".