neshaoct 9592 Posted September 1, 2019 KelleyBlueBook video: Test 2020. Kia Soul Brzim pogledom na sajt nekog od velikih Kia dilera po svetu, lako se vidi da je Soul namenjen mladim, urbanim...ali nije baš da se nema šta svideti i starijima i ne toliko urbanima. Koliko god auto spolja izgledao wow, unutra je jednostavan sa dosta jeftinih materijala: ConsumerReports video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 4, 2019 Cadillac XT4 stiže u Evropu Manji Cadillacov crossover XT4 (predstavljen na prošlogodišnjem sajmu automobila u Njujorku) stiže i na evropsko tržište. U poređenju sa većim modelom XT5, novi XT4 je 213 mm kraći, 50 mm niži, međuosovinsko rastojanje mu je kraće za 79 mm, a takođe je i lakši. Ovde i podatak da zapremina prtljažnika kod XT4 iznosi do 1.385 litara (sa oborenim zadnjim sedištima). I na XT4 je primenjen aktuelni dizajnerski rečnik kompanije, a tu su i novi alu točkovi od 18 do 20 inča. XT4 će biti dostupan u verzijama sa prednjim ili pogonom na sva četiri točka, a motor za evropsko tržište je 2.0 turbo-dizelaš sa 125 kW/170KS i 380 Nm obrtnog momenta (u paru sa 9-stepenim automatskim menjačem). Evropljanima će XT4 biti dostupan u sledećim verzijama: - XT4 Launch Edition sa prednjim pogonom. - XT4 Launch Edition Sport sa prednjim ili pogonom na sva četiri točka i sa menjačem sa dvostrukim kvačilom. Launch Edition između ostalog ima 18 inčne alu točkove i hromirane elemente, a Launch Edition Sport dolazi sa 20-inčnim točkovima, gloss black detaljima, sportski podešenim oslanjanjem, sportskim volanom, aluminijumskim pedalama i head-up kolor displejom. Standardna oprema kod svih verzija sadrži i prepoznavanje saobraćajnih znakova, upozorenje na napuštanje kolovozne trake, grejanje sedišta i volana, el. otvaranaje vrata prtljažnika, kameru od 360 stepeni, pomoć pri parkiranju, infotainment sistem... U zavisnosti od verzije, Cadillac XT4 u Nemačkoj košta od 42.900 do 49.200 evra. preuzeto sa - Auto Blog 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 7, 2019 Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Intense CVT 4WD na testu Auto magazina Dostojan čuvenog imena, novi Micubišijev krosover Eclipse Cross ponosno ulazi u segment u kome vlada najveća konkurencija. Fantastični 1.5 turbo-benzinac vožnju pretvara u svakodnevnu zabavu. Ako vam ime Eclipse zvuči poznato to je zbog toga što ima bogatu tradiciju pod brendom Mitsubishi. Od 1989. do 2011. godine ga je nosio atraktivni kupe, nešto manje poznat kod nas a više na teritorijama bogatih zemalja, uključujući i SAD gde se proizvodio. Vremena su takva da SUV modeli predstavljaju okosnicu prodaje svakog proizvođača. Japanci su očigledno želeli da emocije kupea prenesu na novi krosover. U tome su prilično uspeli s obzirom da je zabava za volanom novog Eclipse Cross zagarantovana. Po veličini je pozicioniran između manjeg krosovera Micubišija ASX i većeg Outlander-a. Ovde nema mnogo razmišljanja, s obzirom da je na našem tržištu dostupan samo sa turbo-benzincem zapremine 1.5 litra sa 163 konjske snage. To je baš Micubišijev motor, a osim njega, generalno se ugrađuje još i 2.2 dizelaš. Iz svima znanih razloga nije uvršten u cenovnik, mada verujemo da nije nemoguće da se poruči. Inače, auto se proizvodi u Japanu, pa je iznenađenje u vidu povoljnih cena još veće ako se zna da carina opterećuje ukupnu cenu sa skoro 20 odsto. Eclipse Cross može da se nabavi već od 21.990 evra u kombinaciji sa manuelnim šestostepenim menjačem i bogatom osnovnom opremom. Za te pare nema baš mnogo konkurenata koji mogu da mu pariraju snagom i performansama. Na test smo preuzeli verziju sa trećim po redu, odnosno pretposlednjim paketom opreme Intense, pogonom na sva četiri točka i CVT menjačem sa osam predefinisanih stepeni prenosa. Već na prvi pogled je jasno da su Japanci auto dizajnirali po sopstvenom ukusu. Izgleda vrlo luksuzno, pogotovo u crnoj metalik boji gde do izražaja dolazi velika količina hromiranih detalja. Tu su i osamnaestice, ali i specifičan zadnji kraj koji sugeriše da karoserija ima formu kupea sa četvora vrata. Posebno su atraktivna zadnja LED svetla; pozicije svetle celom širinom automobila sa C oblikom na krajevima. Inače, zadnja vrata imaju dvostruko staklo sa ciljem da se poboljša preglednost unazad. I stvarno, kada pogledate u retrovizor imate osećaj kao da fali zadnji kraj. Time je Eclipse Cross postao jedan od najpreglednijih modela u klasi. Unutrašnjost je iznenađujuće moderna. Kažemo iznenađujuće jer smo navikli da Mitsubishi poslednjih godina ne prati najnovije trendove. Eclipse Cross je potpuno druga priča. Ergonomija je za svaku pohvalu, kao i oprema. Već bazni paket je vrlo bogat i uključuje automatsko kočenje, upozorenje pri napuštanju saobraćajne trake pa čak i automatska duga svetla! Osim toga, na spisku standardne opreme su još kamera za vožnju unazad, automatska klima, alu-felne prečnika 16 inča, senzori za kišu i svetla, LED dnevna i zadnja svetla, krovni nosači, blutut konekcija, multimedijalni displej... Ako je sve ovo u osnovnoj opremi, šta li je tek u sledećim paketima? Reč je o prilično luksuznim detaljima bez kojih se može ali dodatno utiču na bezbednost ulepšavaju svakodnevnicu. To su alu-felne prečnika 18 inča, beskontaktno otključavanje i startovanje motora, tačped kontroler, kontrola mrtvog ugla, aktivna asistencija na volanu za održavanje vozila u saobraćajnoj traci, hed-ap displej, upozorenje na nadolazeći saobraćaj prilikom isparkiravanja unazad, elektro-preklopivi retrovizori... Farovi imaju potpunu LED tehnologiju, a vetrobran ima dodatnu izolaciju od buke. Veliku pomoć pruža i sistem sa četiri kamere sa pogledom od 360 stepeni oko vozila, uz standardne prednje i zadnje parking senzore. Moramo da priznamo da nas je iznenadilo prisustvo GPS modula koji uredno vidi satelite ali bez aplikacije navigacije i mapa. Sa druge strane, tu je Mirror funkcija koja omogućava da koristite GPS sa svog telefona. Inače, verzija sa CVT menjačem je jedinstvena. Ona ima poseban tačped koji olakšava korišćenje audio-uređaja. Naprimer, prevlačenjem dva prsta levo-desno menjate stanice, odnosno numere, a dva prsta gore-dole pojačavaju ili utišavaju nivo zvuka. Takođe, još jedna specifičnost verzije sa CVT menjačem je električna ručna sa auto-hold funkcijom. Komande menjača na volanu su takođe specifične. Naime, CVT je isprogramiran tako da imitira osam stepeni prenosa, što znači da možete i manuelno da menjate brzine, ili bar da kočite motorom. Za to su predviđene plus i minus ručice iza volana, koje su gotovo identične kao na Maseratijevim modelima. Dugačke su i lako je dohvatiti ih čak i kada smotate volan prilikom skretanja. Pregrade za sitnice su takođe konstruisane po najnovijim standardima. Doduše, pregrada za telefone ispred ručice manjača je knap, pa veliki telefoni staju po dijagonali i donekle vire. Ispod naslona za ruke je velika pregrada a tu su i duboki držači za dve flaše od pola litre. Kaseta je natprosečne zapremine i podeljena je u dva nivoa. Sedi se dosta visoko, čak i kada se sedište vozača spusti do kraja. Centralni displej nije orijentisan prema vozaču, što u početku pomalo zbunjuje ali se vrlo brzo naviknete jer i nemate mnogo potrebe da gledate u njega osim prilikom parkiranja kada kamere dosta pomažu u manevrisanju. Inače, rezolucija im je prosečna, tako da ne treba očekivati ''žilet'' sliku. ''Hed-ap displej'' je vrlo zgodna stvar kada se na njemu prikazuju korisne informacije, naprimer o sledećem skretanju ili trenutnom ograničenju brzine. Međutim, u našem slučaju prikazivao je trenutnu brzinu i obaveštenja ukoliko neka vrata nisu dobro zatvorena. Kvalitet završne obrade i materijala su veoma dobri; mekane i tapacirane površine su tamo gde smo ih i očekivali. Pozadi se takođe sedi dosta visoko, pa visoke osobe mogu da imaju problem sa prostorom za glavu. Doduše, ovo važi u slučaju da je naslon podešen uspravno. Tu je i opcija obaranja naslona tako da može da se sedi vrlo zavaljeno. U tom slučaju ima i dosta više mesta za glavu. Prtljažnik je takođe prostran a ispod poda su dodatne pregrade za sitnice i komplet za reparaciju pneumatika. Već dizajn i veoma bogata oprema dobar su razlog za kupovinu Eclipse Cross. Međutim, ono što će većinu vozača posebno oduševiti su performanse motora. Kada smo peuzeli auto, bio je u ''eko'' modu. Naravno, ovo dugme uvek isključujemo kako bismo utvrdili kakvo je stvarno stanje. Već prvo dodavanje gasa otkrilo nam je koliko je auto ''divalj'' i pun snage. Već iz stanja mirovanja veoma snažno ubrzava, pa sa pedalom gasa morate da budete vrlo nežni kako vas ne bi katapultirao. Sa svojih 163 konjske snage turbo-benzinac je vrlo eksplozivan u poređenju sa svojim konkurentima. CVT menjač uliva dodatnu sigurnost vozaču jer je reakcija na komandu gasa trenutna, bez obzira na kojim obrtajima se nalazite. Zapravo, reakcija je brža nego kod automobila sa dvostrukim kvačilom, tako da nema nikakvog čekanja. Pri svemu tome, nema povećane buke karakteristične za starije modele sa CVT-om. Pri umerenim ubrzanjima motor ne prelazi 2.000 obrtaja. Čak i na auto-putu je izuzetno tiho u kabini, a pri 130 km/h motor se vrti na svega oko 2.300 obrtaja, što je jedna od najnižih vrednosti za turbo-benzince. Nažalost, ovo je dokaz da niski obrtaji ne moraju nužno da dovedu do niske potrošnje; Mitsubishi Eclipse Cross pri toj brzini troši oko devet litara... pročitajte kompletan tekst na - magazinauto.com 1 Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 5, 2019 Najavljen Infiniti QX55 Infiniti sa novom ''teaser'' slikom najavljuje svoj budući crossover coupe koji će poneti oznaku QX55. QX55 će se u prodaji pojaviti na leto sledeće godine, a u gami japanske luksuzne marke će zauzeti mesto između modela QX50 i QX60.Za sada nema mnogo detalja, ali je poznato da će se QX55 bazirati na Infinitiju QX50, kao i da će pod haubom imati 2.0 litarski turbo četvorocilindrični benzinac. Standardno će imati CVT menjač i prednji pogon, dok će se kao opcija nuditi i pogon na sva četiri točka. Više detalja o ovom rivalu BMW-u X4 i Mercedesu GLC Coupe međutim tek sledi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted November 11, 2019 Range Rover Crossover za 2021. godinu Sem novog Range Rovera u standardnoj formi, kompanija Jaguar Land Rover (JLR) pripema i njegovu Crossover verziju. Range Rover Crossover se navodno očekuje 2021. godine, a njegov mogući izgled je prikazan na ovom renderu iz britanskog magazina Auto Express. Kao i novi Range Rover pete generacije (takođe stiže 2021. godine), i Range Rover Crossover će koristiti MLA platformu, pa će nuditi mild-hybrid, plug-in hybrid kao i potpuno električni pogonski sistem. Potpuno električna verzija će imati dva elektromotora (po jedan za svaku osovinu), baterije manje od 100 kWh i autonomiju od oko 300 milja (483 km). Takođe, kako se najavljuje, kod ovog vozila će veći fokus biti na dizajnu, komforu i luksuzu, a manje na off-road performansama. Proizvodnja će se odvijati u britanskoj JLR fabrici Castle Bromwich, dok više detalja tek sledi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 28, 2020 Snimljen Mitsubishi Eclipse Cross facelift Nakon skoro tri godine od premijere (marta 2017. na sajmu u Ženevi), na putevima je sada uhvaćen restilizovani Mitsubishi Eclipse Cross. Naravno, test primerak na slikama je i dalje pod maskom, ali se ipak primećuju izmene. Pre svega - pozadi. Eclipse Cross po svemu sudeći više neće imati neobično zadnje staklo iz dva dela, već će ga odlikovati konvencioalno rešenje sa jednim velikim zadnjim staklom. Pored toga, dobiće i drugačija i to horizontalna zadnja svetla, kao i blago doterani zadnji difuzor i krovni spojler. Takođe, izmene će pretrpeti i pragovi, prednja svetla, a verovatno i neki elementi u unutrašnjosti. U svakom slučaju više detalja nas očekuje uskoro, budući da ni premijera verovatno nije daleko. Aktuelni Eclipse Cross je dostupan sa 1.5 četvorocilindarskim turbo benzincem sa 163KS i 250 Nm (u paru sa manuelnim šestostepenim ili CVT menjačem), a tu je i 2.2 DI-D turbo-dizelaš sa 148KS i 388 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa osmostepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka. Gama motora bi i u obnovljenoj verziji trebalo da ostane ista uz manje modifikacije koje se tiču smanjenja emsiije izduvnih gasova. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 3, 2020 Ovako bi trebalo da izgleda Mitsubishi Eclipse Cross facelift Nekoliko dana nakon špijunskih slika jednog maskiranog test primerka, restilizovani Mitsubishi Eclipse Cross je osvanuo i na ovim renderima sajta Kolesa.ru. Renderi sa ruskog sajta navodno verno pokazuju izmene koje će pretrpeti Eclipse Cross, a više o njemu možeze pročitati u prethodnom postu teme na kojoj ste. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 17, 2020 Stiže novi mali Nissan SUV Nissan je prošlog meseca potvrdio da će tokom ove godine na indijskom tržištu prikazati i svoj novi mali SUV model. Nakon prve ''teaser'' slike sada je stigla i druga, a na kojoj se vidi zadnje svetlo ovog za sada neimenovanog modela. U pitanju je SUV koji neće biti duži od 4 metra i kojim će japanski proizvođač konkurisati modelima kao što su Hyundai Venue, Maruti Vitara Brezza, Tata Nexon, Ford EcoSport, Mahindra XUV300 ali i budući Renault HBC i Kia Sonet. Očekuje se da će novi mali Nissan biti baziran na CMF-A+ platformi i da će brojne komponente deliti sa već najavljenim malim Renaultovim SUV modelom poznatim pod kodnom oznakom HBC. To podrazumeva i 1.0 trocilindrični turbo benzinac i 5-stepeni manuelni ili opcioni CVT menjač Prodaja novog Nissana će startovati još tokom ove godine, više detalja sledi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 14, 2020 AutoMarket.hr video: Mali luksuzni SUV - Lexus UX Najmanji luksuzni SUV iz Japan je Lexusov UX. Za njegov volan smestio se Juraj Šebalj; 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 18, 2020 AutoservisEmisija video: Test Hyundai Kona Hybrid Nije Plug-in nego klasični hibrid sa 141 KS, od čega malo je više od 100 konja zaslugom atmo-benzinca - pogledajte da li je ovakav hibrid isplativija kupovina od verzije sa dizelom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14867 Posted March 18, 2020 Hibrid po mojoj meri... Samo preskup! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted March 27, 2020 Konacno sam odlucio sta cu sledece kupiti, samo prvo moram da prodam Suzukija, a stavio sam ga u oglase 3 dana pre uvodjenja vanrednog stanja Sledeci ce biti najverovatnije Hyundai Tucson (1.6 T-Gdi). Kazem najverovatnije, posto ostavljam rezervu ako se pojavi neka druga ponuda koju necu moci da odbijem Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 14, 2020 Električni Kia crossover stiže 2021. godine Kia je u martu prošle godine na sajmu automobila u Ženevi prikazala električni Imagine concept, a kako stvari stoje njegova serijska verzija se očekuje tokom 2021. godine. To je još u decembru nagovestio Kijin šef za Evropu Emilio Herrera, izjavivši da bi serijski model trebalo da se pojavi za godinu ili dve. Herrera međutim nije želeo da otkriva detalje o tome koliko će se serijski model razlikovati u odnosu na koncept verziju. Kako bilo, budući coupe-SUV koji je interno poznat kao Kia CV će predstavljati ''emocionalnu perjanicu'' njihove game, a potvrđeno je da će ovaj model dobiti potpuno novu E-GMP platformu za električna vozila. Za sada je poznato da će autonomija sa jednim punjenjem baterija iznositi i više od 500 km, kao i da će naglasak biti na performansama (ubrzanje do 100 km/h će biti oko 3 sekunde). U svakom slučaju, ako imamo u vidu Imagine concept, i serijski model će biti teško svrstati u neki od segmenata budući da, kako kažu u Kiji, Imagine concept skladno kombinuje elemente mišićavog sportskog terenca, elegantne i sportske porodične limuzine i svestranog i prostranog krosovera. ''Kod dizajna automobila radi se o srcu, čiji puls mora da bude ubrzan. Smatramo da apsolutno nema nikakvog razloga da ne bude pulsa samo zato što je to električni auto'', kaže Gregori Gijom, potpredsednik dizajna u Kia Europe. Ovaj električni model je inače samo jedan od Kijinih 11 električnih noviteta koji nas očekuju do 2025. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 18, 2020 AutoMarket.hr video: Kia Stonic Kia Stonic najmanji je SUV iz Kijine game, a ovo je 5 najvažnijih stvari koje trebate znati o njemu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 28, 2020 AutoMarket.hr video: Hyundai Kona - dizel vs struja Tu su subvencije na kupovinu električnih automobila, a kako bi proverili kad se isplati kupovina električnog automobila uporedili smo dizel i potpuno električnu Hyundai Konu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 4, 2020 AutoMarket.hr video: Hyundai Kona Hybrid Hyundai Kona hibrid ima električni motor sa 40 konja i 1.6 benzinac sa 104 KS. 11 sekundi joj treba iz mesta do stotke, a maksimalna brzina Kone u hibridnoj varijanti je 160 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 13, 2020 AutoShopMagazin video: Test Kia Stonic Na testu je varijanta sa početnim motorom u ponudi - 1.25 atmosferac sa 84 KS (isti ide i u npr. Hyundai i20); Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 20, 2020 Ponuda za Nissanove crossovere Ovlašćeni prodavac i serviser japanskog Nissana u svojoj ponudi ima više modela ovog proizvođača po akcijskim cenama. Ponuda se odnosi na modele Juke, Qashqai i X-Trail, a detaljnije možete pogledati klikom ovde. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 17, 2020 Najavljen Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Tri i po godine od premijere standardne verzije (marta 2017. na sajmu u Ženevi), najavljena je i nova Plug-in Hybrid varijanta Mitsubishijevog modela Eclipse Cross. Istovremeno, japanski proizvođač će izvršiti i restilizaciju ovog crossovera koji će tako u novu modelsku godinu ući detaljno obnovljen i sa proširenom gamom. Eclipse Cross po svemu sudeći više neće imati neobično zadnje staklo iz dva dela, već će ga odlikovati konvencioalno rešenje sa jednim velikim zadnjim staklom. Osim toga, dobiće i drugačija, i to horizontalna zadnja svetla, kao i blago doterani zadnji difuzor i krovni spojler. Izmene će pretrpeti i pragovi, prednja svetla, a verovatno i neki elementi u unutrašnjosti. U svakom slučaju, više detalja nas očekuje uskoro budući da premijera nije daleko. Aktuelni Eclipse Cross je dostupan sa 1.5 četvorocilindarskim turbo benzincem sa 163KS i 250 Nm (u paru sa manuelnim šestostepenim ili CVT menjačem), a tu je i 2.2 DI-D turbo-dizelaš sa 148KS i 388 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa osmostepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 21, 2020 Deo postova je sada ovde: - Hyundai Tucson Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 21, 2020 Ovako će izgledati obnovljeni Mitsubishi Eclipse Cross Mitsubishi je pre nekoliko dana sa par zatamnjenih najavnih slika najavio obnovljenu verziju crossovera Eclipse Cross, dok je u međuvremenu ruski sajt Kolesa.ru uradio nekoliko nezvaničnih rendera koji otkrivaju njegov izgled. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 26, 2020 Cadillac XT4 od oktobra u Evropi sa dizel motorom Cadillac je konačno odlučio da pomrsi račune starosedeocima na Starom kontinentu. To će pokušati u najtraženijem, ali i najzahtevnijem segmentu. Uostalom, nemaju šta da izgube jer su prošle godine u Evropi prodali nešto više od 600 automobila. Kompaktni SUV-ovi su tražena roba, a domaćini nisu naklonjeni pridošlicama, pogotovo američkih korena. Cadillac je zato odlučio da se u potpunosti evropeizuje. Ime mu je XT4, a na evropske puteve stiže 10. oktobra. Kupcima će se nuditi 2.0 dizelaš, a kasnije stiže i benzinac. Razvijen isključivo za Evropu, dizelaš u maksimumu daje 174 KS i 381 Nm obrtnog momenta dostupnog već od 1.500 obrtaja. Menjač je automatski sa devet stepeni prenosa, a u kombinaciji prednjeg pogona troši prosečno 6.4 l/100 km. Naknadno će doći i 2.0 benzinac sa 230 KS i 350 Nm, a ovde je AWD pogon standardan. Poznate su i cene. Bazni model će se nuditi već od 35.800 evra, dok su ''Launch Edition'' i ''Launch Edition Sport'' osetno opremljeniji i skuplji. U Nemačkoj koštaju 42.900, odnosno 47.100 evra. Pritom imajte na umu da bazni model ima kompletnu LED rasvetu, 18-inčne alu naplatke, sedišta sa grejanjem, el. podizanje poklopca prtljažnika i infotainment sistem. Launch Edition dobija još kamere za nadzor okoline, sistem asistiranog parkiranja, 3D navigaciju i sl. Top verzija dobija head-up ekran u boji i sistem adaptivnog tempomata s funkcijom delimičnog autonomnog upravljanja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 2, 2020 Lexus UX Black Line Lexus je prikazao specijalno ''Black Line'' izdanje crossovera UX, uz najavu da će biti dostupan za isporuku narednog proleća. Kao baza je poslužio hibridni UX 250h, pri čemu UX Black Line između ostalog ima crni okvir prednje maske, crne retrovizore i krovne nosače, zatamnjena prednja svetla, 18-inčne točkove u crnoj boji, Black ili Birch NuLuxe sedišta, plave kontrastne šavove, patosnice sa plavim detaljima, kao i set putnih torbi Zero Halliburton. Deo standardne opreme između ostalog čine i volan sa grejanjem, bežično punjenje za Smartphone, el. otvaranje vrata prtljažnika i park assist funkcija. Lexus UX Black Line će biti napravljen u ograničenoj seriji od 1.000 primeraka, dok će njegova cena biti saopštena naknadno. Kupci će svoj primerak moći da izaberu u jednoj od tri ponuđene boje: Grecian Water, Eminent White Pearl i Caviar. preuzeto sa - Auto Blog 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 13, 2020 Uskoro i obnovljeni Mitsubishi Eclipse Cross Mitsubishi je prošlog meseca sa par zatamnjenih najavnih slika najavio obnovljenu verziju crossovera Eclipse Cross, a dok čekamo na njegovu zvaničnu promociju japanski mediji su objavili nekoliko procurelih fotografija. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 16, 2020 Restilizovan Mitsubishi Eclipse Cross Tri i po godine od premijere standardne verzije, stiže i nova Plug-in Hybrid varijanta Mitsubishijevog modela Eclipse Cross. Istovremeno, japanski proizvođač je izvršio i restilizaciju ovog crossovera koji tako u novu modelsku godinu ulazi detaljno obnovljen i sa proširenom gamom. Pre svega, Eclipse Cross više nema neobično zadnje staklo iz dva dela, već ga odlikuje konvencionalno rešenje sa jednim velikim zadnjim staklom. Osim toga, dobio je i drugačija zadnja svetla, doterana vrata prtljažnika, kao i izmenjeni zadnji difuzor i krovni spojler. Takođe, izmene su pretrpeli i pragovi, crna maska i prednji branik, a tu su i novi 8.0-inčni displej i srebrni detalji u unutrašnjosti. Eclipce Cross PHEV kombinuje 2.4 MIVEC benzinac, dva elektromotora i pogon na sva četiri točka, dok više detalja tek sledi. U gami će i dalje biti Eclipse Cross sa 1.5 četvorocilindarskim turbo benzincem. Prodaja obnovljenog Eclipsa Cross startuje sledećeg meseca u Japanu, Australiji i na Novom Zelandu, dok na američko tržište stiže u prvom kvartalu sledeće godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites