vojche 0 Posted September 26, 2017 (edited) Pozdrav , Moj problem je sledeči: U toku vožnje padne temperatura i uključi se ventilator , temperatura se više ne diže a ventilator ostaje uključen do kraja vožnje.Šta može biti problem , termostat je zamenjen i opet isto.U pitanju je punto 1.2 8v. Edited September 26, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 26, 2017 @vojche Misliš, poraste temp. (napisao si gore ''padne''), upali se ventilator hladnjaka, ali i kada obori temp. motora ventilator nastavi da radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vojche 0 Posted September 26, 2017 Bas tako kao sto sam napisao kazaljka padne dole i tad se uključi ventilator koji radi ko lud Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slobodan v 0 Posted July 3, 2019 (edited) Drustvo pomagajte novi sam, imam punta 1.2 mk2 8 ventila... poceo je da mi kuva baca vodu na cep od boce za rashladnu tecnost luftirao sam ozrake i sve opet podize. Vodena pumpa mu je nova sa svim delovima pratecim(kais zubcasti, pk kais pumpa filteri svi... ) ata da radim neko savet Edited July 4, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted July 3, 2019 Jesi proveravao da li uključuje ventilator hladnjaka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hamza1234 0 Posted July 4, 2019 Tu se mozes slobodno spremit za zamjenu diftunga glave, i ravnanje glave. Ti motori su jako osjetljivi na pregrijavanje dovoljno je par puta da prokuha, izbije vodu i pocet ce puhat crijeva.Ali ako budes radio diftung obavezno kad se skine glava prešlajfaj ventile i zamjeni teflone, i bit ces zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slobodan v 0 Posted July 4, 2019 (edited) Koliko bih kostalo ravnanje glave kod majstora, a dihtung i ventile tj elektro podizace ventila mogu sam menjati... Edited July 4, 2019 by Slobodan v Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted July 4, 2019 Obrada glave lupam 40-50e Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted August 14, 2019 Pre oko 2 meseca sam sredjivao motor, obrada glave, dihtunzi, karike, ventili, gumice, filteri, ulje, antifriz... Vodena pumpa je zamenjena pre godinu ipo kada je radjen veliki servis. Sve je ok ali mi se javio jedan problem kada sam se vracao iz Grcke pre par dana. Posle par sati voznje autoputem (visoka temperatura napolju, natovaren auto, klima, uzbrdica) kazaljka temperature se popela jednu crticu preko pola, znaci oko 2mm. Tako je stajala par minuta i onda se vratila na pola. To mi se ponavljalo jos par puta u toku te voznje. Stao sam bio na neku pumpu, ostavio motor da radi i podigao haubu, ventilator hladnjaka je radio velikom brzinom jos jedno 30 sekundi pa se brzina smanjila na normalnu jos jedno minut-dva i onda se ugasio ventilator, vidim da se onda i kazaljka vratila na pola. Creva nisu bila tvrda niti sam primetio da nesto nije u redu. Posle toga u voznji po gradu nije bilo nikakvih problema, proverio sam antifriz posle par dana i stoji na pola izmedju min i max kao sto i treba. Da li ovde postoji neki problem ili je to neko, da kazemo normalno ponasanje usled visoke spoljasnje temperature i veceg opterecenja motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted August 14, 2019 Kod nas na Sanderu 1.5 dci pri 130 na autoputu kada je jako vruce i bez opterecenja sa 2jcom u kolima dize temperaturu, tako da je to normalno. Klima dodatno opterecuje auto sto toplotom sto time sto mu vuce snagu i napreze ga, a idete na uspon natovareni. Cim radi ventilator i vraca temperaturu nazad znaci da je sve ok. Prosto uporedjivanje - idi peske uzbrdo bez icega i natovari jedno par medjnih kamena pa probaj opet Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted August 14, 2019 Haha, isto mi je rekao i drugar, kaze daj da ti se popnem na ramena pa idi uzbrdo da vidim da li ces da se zadises Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 14, 2019 Sve je ok, slab je to motor pa tako odreaguje.Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted August 14, 2019 E pa dobro onda, to mi je bitno, da ne trazim problem gde ga nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acko 0 Posted March 13, 2021 (edited) Pozdrav, imam problem sa fiat punto 1.2 8v, auto dostigne radnu temperaturu i drzi je nekih 5 minuta i onda naglo dize temperaturu do predposlednje crtice ali ne pali lampicu, zanimljivo je sto temperatura varira jako brzo, cas digne cas spusti pa sam mislio da auto nije dobro ozracen, pustio sam vazduh i dosuo dosta tecnost, medjutim opet isto i opet ima vazduha, creva su ok proverio sam, termostat otvara. Edited March 13, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 13, 2021 @Acko Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acko 0 Posted March 13, 2021 (edited) NE znam stvarno do cega je problem, nigde ne curi, sipao sam antifriza i sad je na max skoro, nema majoneza na cepu od ulja, ispusta sam juce vazduh i nema ga vise, termostat otvara, da nije mozda vodena pumpa mislim da ona mozda ne gura vodu, ili je neka cev zapusena, kad ugasim auto i otvorim cep od rashladne ona pocne da izbija napolje Edited March 13, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 13, 2021 (edited) @Acko Kad si radio v.servis? Edited March 13, 2021 by neshaoct dodao tag Quote Share this post Link to post Share on other sites