Jump to content
FAS Goran
laki1987

Fiat Punto mk.1 1.1 & mk.2a 1.2 8v - diže temperaturu

Recommended Posts

Ja po navici termoprekidac, termodavac pa dalje komp pali :rolleyes: verovatno je davao los podatak o temperaturi . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da se ija javim imam isti problem ko BojanChampion... Meni na 200km nabije vazduh u rashladni sistem tako da svakih 3-4 dana ozracujem.... sutra idem do majstora da vidim koliko para ce da kosta intervencija...

@ BojanChampion koliko te je izaslo ravnanje glave sa sredivanjem ventila ,gumica........ i jel ti trosio ulje pre tog zahvata?

Pa obrada glave mi je bila 40e, ali tu je uradjeno sve: ravnanje, slajfovanje ventila, sicevi, zamenjene gumice i nastelovani ventili. NIje mi pre toga trosio ulje. Glavu sam radio u Cacku.

Mene je izaslo oko 140e sve ukupno, znaci, glava, dihtung, ulje, filteri, rashladna tecnost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam otero punta kod majstora Skino glavu i vidi se da je probio na prvom klipu zato sto je glava malo porozna... glava odnesena na obrtadu moraju malo i da vare.... A ako se jos jednom desi da ode dihtung mora druga glava posto nemoze vise da se ravna dosla je do granice.... :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre mi je izbacio vodu na cepu od boce ali jedva da je digao temperaturu, nije ni do kraja bele crtice koja pokazuje radnu temperaturu. Kad sam dolio vodu i upalio ga opet je poceo da dize ali nikako da ukljuci ventilator :wallbash:

Jel moglo nesto da se desi sa motorom s`obzirom da je sve trajalo manje od minuta to `kuvanje`, nije izgubio ni pola litrre vode dok nisam stao sa strane, mada sam pre toga stajao u koloni, a tek onda kad sam otvorio cep lagano je izbacio nekih litar jos :realmad: ? U pitanju je 16V

evo, i meni se ovo pocelo desavati u poslednjih nekoliko dana...prvo sam mislio da je zbog prljavo antifriza (pun onih praskova za zaptivanje hladnjaka) pa sam ga zamenio juce, ali opet se isto desava. Svaki put kad stignem sa voznje u hladnjaku mi je neki pritisak, kad otpustim cep pocne voda da kljuca i izbacuje napolje, a temperatura je na polovini skale. Danas sam primetio i da ventilator ne radi kako treba..recimo, pre podne nije se ni ukljucivao iako je temperaturabila na 3/4 skale, pa se poslepodne ukljucio na manje od pola skale (kao i ranije), a veceras se opet ukljucio tek na preko pola, a kasnije nije ni na toliko.. :wallbash:

okej, kupicu sutra termoprekidac, to nije problem, ali kako da znam da nije termostat? Oba creva koja idu u hladnjak (i gornje i donje) su vruca, imam grejanje u kabini i radi mi auto na plin normalno. Da li to sve znaci da je termostat ok?

sto se tice glave i dihtunga, nisam primetio nikakve promene u ulju ili u antifrizu..da li to znaci da je glava ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se isto ponasao pre toga sto se tice paljenja ventilatora, termodavac je oko 700rsd a i lako se menja tako da nemoj da rizikujes . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala druze na savetu, ali moram da update-ujem svoj post.. :wallbash: malopre isao do kola po nesto, i reko ajde bas da proverim cep od ulja, kad imam i sta da vidim.. :wallbash: zamajonezio posteno.. :w00t: ..sad mi je situacija jasnija..majonez, dizanje temperature, pritisak u rashladnom sistemu..kanda ce glava da leti... :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to bas toliko mnogooo ,mnogooo kesa,jeste trosak,ali za 120,130 eura moze da se uradi komplet glava sa dihtunzima i rukama majstora,maks 150 eura!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja evo presao sam oko 1000km, i zasad se dobro ponasa, tecnost od kako je sipana, ne mrda se, sto je dobro, medjutim, pocne da mi se desava onaj stari problem sa skalom, na prvo zagrevanje, znaci kada upalim auto i kada pocne da se zagreva, desi se da skala dodje na polovinu gde i treba, pa se vrlo brzo spusti za 1 i 2 podeoka, i ponovo vrati... To me plasi, pre se spustala sa polovine na 1/4 ( onu prvu debelu crticu ), sada jeste manje, ali ne volim sto se to desava. Da li moze da bude uzrok termodavac? Veceras cu da teram kod majstora na dotezanje glave i prestelovanje ventila, posto je proslo 1000km, pitacu i njega, ali interesuje me da li neko nema takva iskustva i kako brljavi davac kada ode? :)

Pozdrav svima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas će punto kod majstora..racunam da cu proci sa oko 100 ojra..ali biću kao bolestan bez njega nekoliko dana.. :wallbash:

a taman sam počeo da ga hvalim kako se ne kvari, čak i hteo u Grcku da idem njime.. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

a taman sam počeo da ga hvalim kako se ne kvari, čak i hteo u Grcku da idem njime.. :no

Isti slučaj, kleo sam se u njega... a on probi na četvrtom cilindru... Dogodine, Bože zdravlja, samo da ne pravi neke probleme, Grčka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stigao je danas punto od majstora..kostalo me 150 ojra.. :wallbash: nema vise problema sa temperaturom, nestajanjem antifriza, pali ventilator...ali motor drugacije radi... :question: Nekako stekce, pogotovo kad dodam gas..sutra jos idem da mi nasteluju ventile i dal' paljenje pa cu videti onda kako ce da radi.. :mellow:

Inace, razmisljam nesto..posto sumnjam da mi je katalizator malko zapusen (presao auto 150 'iljada, sumnjam da je to iko ikada menjao), jel moguce da mi je zbog njega prosvirao dihtung glave :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas kada je bilo 35 stepeni, antifriz(rashladna tecnost) mi bio ispod minimuma, uzmem dodam vodu iz cesme do malo ispod pola, i nakon 1h gradske voznje vidim ja temperatura jedan milimetar iznad SREDINE, cujem upalio drugu brzinu buci sve kao tenk, ugasio i opet temperatura na SREDINI. Vidim tecnost presla MAX podeok, creva nisu naduvena, ne izbacuje nigde... Da li je to normalno na ovu vrucinu u gradskoj voznji, ili da mu zamenim tecnost kompletno, ponavljam bilo je malo ispod minimuma i ja sam dodao vodu. I sta mu to dodje ozracivanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozracivanje je ispustanje vazduha iz sistema za hladjenje! Mislim da imas ovde negde, neko je pisao o tome gde i kako se to radi kod puntise !

Edited by chila

Share this post


Link to post
Share on other sites

zna li neko temperaturne vrednosti koje su optimalne za rad motora... nemam merac temperature na tabli, ali bih mogao pratiti temperaturu na racunaru preko kabla... crv u meni kaze da se auto malo pregreva, ali nema nikakve informacije koja bi to potvrdila... tecnost je uvek na maksimalnom nivou, ventilator se upali kad je crevo bas bas vrelo, grejanje je radilo/radi, lampica se ne pali, ne znam da li pumpa pravilno radi niti kako bih to proverio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iščitavam ovu temu, pa da pitam....

Meni kazaljka pokazuje temperaturu pola podeoka iznad sredine... Uvek je tako, nakon zagrevanja. Nikad ne oscilira, ali nije tačno na sredini...

Da li je to u redu ili ne?

IMG_4768.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prilikom jednog od servisa kad nadjes za shodno promeni termostat ili ti termootvarac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni to nije u redu, treba da bude za nijansu ispod te srednje linije . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daco sipaj gorivo i ne brini brigu...

svaki motor je razlicit...

to je jenom recju tolerancija za koju svi misle da ne postoji

a pogotoov kod fiata evo sad da prekopamo forum da trazimo dva fiata sa apsolutno istim kvarovima nema sanse da ih nadjemo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se... Pogotovo što nemam nikakvih problema oko motora...

Ajde da imam, pa da menjam... Ovako mi je bezveze da čačkam ako nije nužno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako, da pocnem :)

Od pre 10tak dana imam problem sa dizanjem temperature.Kad sam prvi put pogledao video sam da fali vode, dosuo sam i bilo je ok 2 dana i posle isti problemi,Menjao sam termostat i opet sve po starom.Sistem je ozracen.Na kraju majstor rece da je najverovatnije ostiso dihtung i da tu vodi uzbacuje na auspuh pa me zanimaju vasi saveti sta bi jos moglo da bude problem ili ako je kojim slucajem otisao dihtung gde bi to mogao da uradim, tj.koj je dobar majstor i koliko to sve odprilike kosta.U pitanju je punto mk2 2001god 1.2 8v

Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...