marija12 0 Posted March 13, 2011 Ja mu to od početka govorim, majstor koji kaže "škripanje je problem sa svakim"ili "to kod njih odlazi" taj se zaobilazi u širokom luku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
george 0 Posted March 14, 2011 Razumem da ste svi ovde da mi pomognete. Neću da navodim imena servisa u koje sam vozio auto ali su zaista poznati u Subotici za servis fiatovih vozila..Bio danas da se očiste ventili, očišćeno ali se check engine i dalje pali . Kompjuter kaže: greške sa senzorom(protokomer) i pedala gasa... zalepi je na sekund na velikim obrtajima ali ne gubi snagu i pitanje je da li bi zamenom pedale rešio problem... Moje pitanje:" 4. dijagnostika i niko ne zna tačno šta je?"Odgovor servisa:" Znam ko to u Subotici može da ti reši jer ima navodno najviše iskustva sa fiatima ...".Uzeo podatke otišao do čoveka i sutra pre podne ostavljam auto na 5. dijagnostiku. Sve sam mu rekao šta sam do sada uradio i ništa ne plaćam unapred.E da ne zaboravim da li je normalno da se na leru pri višim obrtajima od predviđenih (5000rpm) check engine pali kao upozorenje, blokada ili ti zaštita motora koju kompjuter beleži? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 14, 2011 ...da li je normalno da se na leru pri višim obrtajima od predviđenih (5000rpm) check engine pali kao upozorenje, blokada ili ti zaštita motora koju kompjuter beleži?Nije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
george 0 Posted March 15, 2011 Bio i na 5. dijagnostici i konačno je problem ustanovljen. Sve vreme je bio protokomer. Novi Hoffer-ov što je stavljen je umesto potrebnih 200 i nešto miligrama propuštao 500 i to je pri velikim obrtajim prouzrokavalo da se pedala gasa zalepi i upali check engine. Sutra mi stiže original bosch-ov protokomer koji je znatno skuplji ali bar je problem konačno ustanovljen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
george 0 Posted March 16, 2011 Sutra mi stiže original bosch-ov protokomer koji je znatno skuplji ali bar je problem konačno ustanovljen.Problem je rešen zamenio sam protokomer. Ovo dalje možda nekome bude od pomoći....Majstor koji mi je dijagnosticirao grešku ima i prodavnicu. Kod njega sam kupio original bosch-ov protokomer koji je naručen kao i prethodni na osnovu broja šasije. Stari protokomer mi je dao u ruke da bih ga reklamirao.. kad gle čuda to uopšte nije bio Hoffer-ov protokomer nego isto bosch, da fora bude veća čak identičan (ista oznaka)... Prvi sam platio 4.400,00 a drugi 10.800,00. Mada... prodavačica mi je i rekla da veoma često kada se naruči neki "kompatibilni" protokomer u kutiji zna da bude bosch-ov. Na kraju ne znam da li su na tržištu plagijati bosch-a, reparirani ili već sa nekom greškom pa se prodaju po drastično nižoj ceni.Sve u svemu ispao sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 16, 2011 taj od 4400 je kinez i ima ga svuda ali je tesko Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted September 5, 2011 (edited) Zdravo ljudi,letos sam bio u Hrvatskoj i naravno sipao tamo euro dizel. Sve je bilo ok dok se nisam vratio ovde i sipao nase smrdljivo gorivo. Pocela je da mi se pali lampica za injection sistem (ona koja izgleda kao neka prskalica). Sipao sam ED i na EKo pumpi, MOL-u i Avia. Ponekad mi se lampica pali a ponekad ne, nezavisno od toga na kojoj sam pumpi sipao. Simptom koji mi se desava u onom trenutku kad se lampica upali je da pri nizim obrtajim motor proguta blagu knedlu, kao da malko spusti obrtaje, ne ugasi se vec samo malo spusti i onda nastavi normalno.Zvao sam svog majstora i on mi rece da sam jedan od mnogih kojima se to u zadnjih par meseci desava i da je u pitanju neki senzor koji mora da se chisti, a uzrok tome je budjavo gorivo koje se tochi na nasim pumpama. Malo me cudi sto mi se to desava i sa MOL-ovim ED koji je kod nas toliko nahvaljen.Da li se nekome od vas to desilo i da li neko zna koji je senzor u pitanju. Takodje me zanima koliko chesto mora da se radi chiscenje tog senzora posto mi je ovo prvi put da se srecem sa ovim problemom. Edited September 5, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted September 5, 2011 Ja ne znam koji bi to senzor mogao da bude, možda je bolje da si pitao tog majstora ali meni to najviše liči na problem sa diznama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted September 5, 2011 Neka ti majstor uradi dijagnostiku motora i tacno utvrdi razlog ukljucivanja MIL-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted September 5, 2011 Ma naravno, auto ide u servis na dijagnostiku pa onda dalje redom.Samo me zanimalo da li se i nekome od vas desilo ovo njesra posto mi ortak kaze da je to cesta pojava u zadnjih par meseci.Ako je tako onda znaci da je ogromna kolicina ED koja je u zadnje vreme usla u zemlju tezak krsh! Quote Share this post Link to post Share on other sites
GileMarea1.9jtd 0 Posted July 5, 2012 (edited) Cao, ja sam nov na ovom forumu, pa mi treba neki savet i informacija...Vozim fiat mareu vec 4 godine, presao sam sa njom oko 80-90 hiljada km... nisam imao nekih posebnih problema do juce..Desava mi se da pri normalnoj voznji do 2000o/min auto zatrza kad prelazi preko nekih neravnina(rupa, sahtova itd..) lampica od dizne mi se povremeno pali, ali i kad je ugasena auto trza....Zanima me da li je neko imao ovakav problem, kod kojeg majstora da idem? da li su dizne ili sta?Ako neko nesto zna.....bicu zahvalan ako mi kaze sta se desava... hvala unapred... Edited July 5, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 5, 2012 Dijagnostika ce nesto da vidi, cim pali lampicu. To nije lampica od dizne.Imas nekoliko servisa koji su aktivni na forumu, pa sam odaberi. Svako ce ti preporuciti neki drugi, a mozda tebi nece leci.Najbolje biraj sam. Svako moze da ocita gresku.Ako trza samo kad se ide preko neravnina, verovatno se nesto razlabavilo. Svecice, kablovi, kontakti na nekom senzoru.... To se da lako proveriti. Mozes i sam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 5, 2012 Gile vozi DIZLO tako da svećice ne traži, kablove i sl može da čačka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 5, 2012 Jes vala. Nisam ni gledao avatar... Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosmarea 0 Posted September 6, 2012 (edited) Da li se kod Maree pali lapica CHECK ENGINE ako pregori neka sijalica? Edited September 6, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 6, 2012 Da li se kod Maree pali lapica CHECK ENGINE ako pregori neka sijalica?Ne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosmarea 0 Posted September 6, 2012 e steta hwala Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted September 6, 2012 Kod mene se pali posebna lampica (ne check engine) kada ne radi sijalica na stop svetlu ,samo za to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosmarea 0 Posted September 6, 2012 U pitanju su ove za osvetljenje tablice (obe pregorele) upalila se CHECK ENGINE promenio ih mada nisu bas te neke sa buvljaka ne znam da li ima i to veze ugasila se lampica odma ali se posle voznje opet upalila.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosmarea 0 Posted September 10, 2012 A ako je ulje u masini manjak na minimumu da si se tu pali lampica check engine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 10, 2012 Ne.A, zašto ne odeš u servis da očitaju grešku? Ta lampica se ne pali samo za jedan ili dva problema, nego za desetine njih. Zato mora da se očita šta je tačno u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 10, 2012 Ma bre teraj to dok ne stane onda plati slep do servisa pa vidi sta si trebo da zamenis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 11, 2012 Izgleda da i kod vozaca Fiata krepava senzor za logiku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 19, 2012 Mi i nemamo taj senzor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baltazar34 0 Posted September 19, 2012 (edited) Dragi moji forumasi pratim vas i ovaj divan forum vec nekoliko meseci i moram reci da ste odlicni. Do sada nisam imao svoje vozilo a bilo je u planu da kupim jedno. Iskustva ljudi sa ovog foruma pomogla sumi da donesem odluku i pre mesec dana uzeo sam Lanciu Lybru SW sa motorom 1.9 jtd 81kw.LM kad sam uzeo vozilo odmah sam zamenio filter vazduha, ulje filter ulja, zupcasti kais. Ocistio protokomer sto postotnim alkoholom i cetkicom kako je bio na forumu tutorial. Auto ide prilicno dobro ali mi se cini da mu nesto fali. Nije prijavljivao nikakve greske. Juce sam skinuo EGR ocistio (inace je bio potpuno zapekao - zatvoren). Ocistio sam leptir koji radi na vakum onaj kod do koga ide gumeno crevo sa interkulera. Sve vratio sve dzekove spojio i to je to. Kada sam ga upalio sve normalno obrnem jedan krug i ugasim ne prijavljuje nikakvu gresku ide kao i ranije. Kada sam ga ponovo upalio upali mi se check engine lampica i ne gasi se. Ono sto sam opazio i pre i posle svih ovih intervencija jeste da je automobil jako jako trom do 1750-1800 obrtaja. Otprilike na toliko pocinje da se cuje zvizduk turbine i tek od 2000 rpm pocinje da dobija snagu. Posto se upalila check engine lampica otici cu u jedan od nekoliko servisa koje ste preporucili ali sam ipak zeleo da cujem vase misljenje sta bi mogao biti problem.Edit: tek sada vidim da sam pisao u fiatovom delu tako da ako ima elemenata nek moderator prebaci temu u odgovarajuci deo foruma. Edited September 19, 2012 by Baltazar34 Quote Share this post Link to post Share on other sites