Jump to content
FAS Goran

george

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About george

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Subotica
  1. Uradio je to majstor i nije se palila lampica 10-tak dana. Povešću auto do servisa pa neka proveri da li je možda neki drugi grejač u kvaru. Nadao sam se da je eventualno neka sitnija greška kompjutera nakon zamene grejača.
  2. Izvinjavam se što oživljavam staru temu. Pre nekih 10-tak dana sam imao istu situaciju, otišao do autoelektričara, majstor zamenio grejač i sve je bilo u redu nekih nedelju dana.. Preključe i danas kada sam vozio auto opet mi se prilikom paljenja u dva navrata upalila lampica i blinkala 20-tak sekundi i nakon toga ništa...
  3. Nisam siguran da li je u pitanju kvar ali ako neko može pomoći... Kada dam kontakt na trenutak se uključe lampice na tabli i nakon par sekundi se isključe sve sem akumulatora... Od pre neki dan ostaje uključena i lampica za nizak pritisak ulja sve dok ne upalim auto. Nakon paljenja auta se isključi i ne pali se u toku vožnje. Nivo ulja sam proverio i u normalnim granicama je. Auto je fiat marea 1.9jtd 81kw 2001.god. Pregledao sam teme ali ne naiđoh na ovaj slučaj.
  4. Uskoro nosim auto kod majstora da mi promeni set kvačila, to su mi konstantovali u servisu a i oseti se da proklizava, diže obrtaje a ne vuče... U dilemi sam sa plivajućim zamajcem? Probao sam ovo gore napisano i osete se vibracije kada naglo pritisnem gas. Nije nešto strašno, ne oseti se na volanu nego dolaze od motora.. Nešto i nisam u mogućnosti da kupim i plivajući i zamenim ga pogotovo ukoliko nije problem u njemu. Prilikom kretanja, paljenja, gašenja ne čuje se nikakvo lupanje, samo kada gasim tj okrenem ključ u tom momentu se zatrese motor i ugasi.
  5. Problem je rešen zamenio sam protokomer. Ovo dalje možda nekome bude od pomoći.... Majstor koji mi je dijagnosticirao grešku ima i prodavnicu. Kod njega sam kupio original bosch-ov protokomer koji je naručen kao i prethodni na osnovu broja šasije. Stari protokomer mi je dao u ruke da bih ga reklamirao.. kad gle čuda to uopšte nije bio Hoffer-ov protokomer nego isto bosch, da fora bude veća čak identičan (ista oznaka)... Prvi sam platio 4.400,00 a drugi 10.800,00. Mada... prodavačica mi je i rekla da veoma često kada se naruči neki "kompatibilni" protokomer u kutiji zna da bude bosch-ov. Na kraju ne znam da li su na tržištu plagijati bosch-a, reparirani ili već sa nekom greškom pa se prodaju po drastično nižoj ceni. Sve u svemu ispao sam
  6. Bio i na 5. dijagnostici i konačno je problem ustanovljen. Sve vreme je bio protokomer. Novi Hoffer-ov što je stavljen je umesto potrebnih 200 i nešto miligrama propuštao 500 i to je pri velikim obrtajim prouzrokavalo da se pedala gasa zalepi i upali check engine. Sutra mi stiže original bosch-ov protokomer koji je znatno skuplji ali bar je problem konačno ustanovljen.
  7. Razumem da ste svi ovde da mi pomognete. Neću da navodim imena servisa u koje sam vozio auto ali su zaista poznati u Subotici za servis fiatovih vozila.. Bio danas da se očiste ventili, očišćeno ali se check engine i dalje pali . Kompjuter kaže: greške sa senzorom(protokomer) i pedala gasa... zalepi je na sekund na velikim obrtajima ali ne gubi snagu i pitanje je da li bi zamenom pedale rešio problem... Moje pitanje:" 4. dijagnostika i niko ne zna tačno šta je?" Odgovor servisa:" Znam ko to u Subotici može da ti reši jer ima navodno najviše iskustva sa fiatima ...". Uzeo podatke otišao do čoveka i sutra pre podne ostavljam auto na 5. dijagnostiku. Sve sam mu rekao šta sam do sada uradio i ništa ne plaćam unapred. E da ne zaboravim da li je normalno da se na leru pri višim obrtajima od predviđenih (5000rpm) check engine pali kao upozorenje, blokada ili ti zaštita motora koju kompjuter beleži?
  8. Upravo to se i desi. U tom momentu dođe i do osetnog ubrzanja. Reći ću im sutra da to sve očiste. ps Veorovatno se iz mog izlaganja vidi da se slabo razumem u auta. Moja greška je što sam prvo kupio auto a kasnije pronašao ovaj sajt.. Izvinjavam se što idem malo van teme ali 1. problem mi se pojavio sa volanom koji je škripio i servo je bio bučan. Majstor što mi je uradio veliki servis je rekao da je to škripanje problem sa ležajevima.. pokazao na rezervoar sa uljem serva,i kaže:" Ulje je malo ispod min. nema veze, bitno da ga ima i da ga ne troši a taj zvuk da istrpim jer to škripanje je problem sa svakim." Sreća pa nisam odmah odjurio na zamenu ležaja nego ovde pogledao i pronašao da samo treba da krknem ulje do max. i problem nestaje. To sam i uradio, problem rešen.
  9. Idem sutra u servis. Rekao mi je serviser da se vratim ukoliko se uskoro pojavi isti problem. Rasteretni ventil se menja ili čisti? Insistiraću da se to uradi. Do sada sam dva sitnija problema rešio uz pomoć ovog foruma i imam u vas više poverenja nego u sve ove majstore...
  10. Nisam naveo ali možda može biti od značaja.. oseti se i neki neprijatan miris iz motora.. nije jak i teško ga je opisati ali kao da je nešto nagorelo
  11. ^^^ Otišao sam na dijagnostiku jer je auto puštao crni dim i nije nikako vukao tj počeo je da vuče tek nakon pređenih par kilometara a turbinu je ponekad palio.. na 1. dijagnostici su mi rekli da je problem sa EGR-om(crni dim) to su očistili i blindirali i nakon toga zaista više ne dimi a to što slabije vuče je do protokomera... nakon toga sam zamenio protokomer i auto dobro ide. Ostao je problem sa "check engine" lampicom koji se javlja kada se naglo pritisne gas do daske- i na leru.
  12. ^^^ Greška je kaže bila EGR i protokomer. Obe stvari su navodno rešene. Egr očišćen i blindiran a protokomer zamenjen-stavljen nov. Što se tiče servisa, 2 servisa od ukupno 3 gde sam bio (ne bih da ih imenujem) su licincirani za fiatova vozila i najjači su za ta vozila u Subotici.
  13. Izvinjavam se što opet načinjem temu ali danas sam probao malo da ga "testiram" i lampica se ponovo upalila.. Pokušaću da objasnim.. kada naglo dodam gas kazaljka se u jednom momentu kao zaglavi i tada se upali lampica dok pri umerenom dodavanju gasa dostigne i 5500rpm i lampica se ne upali. Da li se možda radi o nekoj blokadi ili upozorenju? Dijagnostika nije ništa pokazala a čovek u servisu kada je testirao nije naglo davao gas. Nemam naravno nameru da ga vozim na tako visokim obrtajima nego čisto želim da sve na autu bude ispravno.
  14. Bio danas u auto servisu MultiStop i uradili su dijagnostiku. Čovek je samo pobrisao greške i nakon toga sve redovno radi... preko 5000rpm i ništa se ne pali reče da je u pitanju zaostali zapis i da ga ovi ranije u svojoj verziji softvera nisu uspeli uspešno izbrisati a moguće da je nisu ni videli. Pozdrav!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...