gogi1101 0 Posted April 18, 2014 Procitaj ovaj post pominje se ta greska na jtd motorimahttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57596-stilo-19-jtd-engine-fault-check-engine/page-12 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shumadinac 0 Posted April 30, 2014 (edited) Eto i ja da se pozalim na moju mareu.Od sinoc signalizira lampicu sa diznom a od jutros je pocela da se gasi pri kocenju, naglom oduzimanju gasa (ali ne svaki put), mozda je za nijansu slabija nego pre i ima nemiran rad (ne stalno).Ali sve ovo nema ama bas nikakvih pravila! Dogegao sam se nekako kuci, parkirao je ispred kuce, presvukao se i upalio da je uteram u garazu i gle cuda vise ne blinka lampica dizne WTF?Ko bre koga ovde zeza?Palio sam je jedno 10-tak puta i samo jednom je pokazala lampicu dizne i jednom je imala nemiran rad ali posle blagog turiranja motor je nastavio da radi normalno. Ako je zaprljan taj regulator pritiska na bosh pumpi,da li to moze da se ocisti ili je neminovna kupovina novog dela?Pretpostavljam da se on nalazi na suprotnoj strani od one strane gde je onaj zupcanik gde se zupci? I meni najvaznije pitanje,ako ja to menjam da li tu ima neko stelovanje i podesavanje posle zamene ili samo da ga vratim i zasrafim? Edited May 1, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted April 30, 2014 Nemas sta da stelujes. Odvrnes, ocistis, zavrnesA regulator je jedina stavka na pumpi sa "strujom " Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 1, 2014 Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisane odgovore u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorstoja83 0 Posted September 17, 2014 (edited) Pozdrav,evo i ja da predstavim svoj problem.Imam bravu 1.9jtd kupio sam ga pre god dana i sve je biko ok ali poslednjih 10-ak dana ga nisam palio i danas kad sam mislio da krenem u grad upalim ga bez problema ali ta famozna lampica brizgaljke ostala upaljena i nikako da se ugasi stalno je upaljena i na leru i u voznji,da napomenem da mi auto radi normalno kao i do sada vuce dobro,nisam nista neobicno primetio barem za sada,stiskao sam ga do 3000 obrtaja (nisam mogao vise po gradu :-) ) i sve radi super lepo vuce itd, pa bih molio nekog iskusnog da mi kaze o cemu se tu radi da li to moze da bude od duzeg stojanja ili nesto drugo bas me nervira ta lampica?Hvala svima unapred Edited September 17, 2014 by igorstoja83 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PIXI 0 Posted April 27, 2015 Pri voznji oko 75 km brzine u 4 brzini kad prebacim u 3 i i pritisnem pun gas da obilazim odjednom izgubi gas i upali se lampica dizne, onda stisnem kvacilo i sacekam 4-5 sec i sve normalno radi i prima gas, a i lampica se ugasi. To mi se javlja samo u tom slucaju inace vuce odlicno pri saltanju od prve do pete brzine. na dijagnostici nema greske i nista ne pokazuje. Motor je presao 190.000km prave jer sam drugi vlasnik jer je uvezen iz nemacke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
frit 0 Posted June 19, 2015 (edited) pozdrav i postovanje, posto sam fiatista vec evo treci put, ovaj put sam kupio multiplu jtd, 2001 i naravno problemi sqa polovnjakom, mnogo ce mi znaciti ako neko ima neki savet ili iskustvo sa ovim sto cu navesti. Vozio jedno 20 dana ,po mojoj proceni ok, 3x bio problem sa senzorom radilice i nije se pojavio u zadnje vreme mada sam ge kupio i stoji u gepeku.Problem je drugi sad.Juce ,cini mi se da je auto naizmenicno slabije i bolje vukao ,mada sam vozio kroz zemun pa ne mogu proceniti posto su to sve brzine do 60 km.Ugasio, oprao poklopac ventila jer je bio prljav,obrisa okrpom,nisam prao vodom nego nekim sredstvom za odmascivanje...i da ne duzim jer mislim da to nije uticalo na probleme.Krenem i nakom 100 m pocne da vristi engine lampica, upali se i grejac lampica, sad,da li je to slucajnost ali i pokazivac brzine je prestao raditi,danas bio na dijagnostici i pokazalo masu gresaka,,, majstor kaze da ne mogu biti sve vec verovatno jedna povlaci druge, ima li neko iskustva sa ovakvim problemom? Da simptomi su da dodje do 3000 obrtaja,na mestu i nece dalje,majstor kaze da nesto ne daje turbini....vozio pod dijagnostikom,..... Edited June 19, 2015 by frit Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted June 19, 2015 Pre bih rekao da je protokomer ovde problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted June 26, 2015 Eto i mene sa "brizgaljkom" i brzinomerom koji ne radi...idem kod majstora pa ću videti šta donosi kombinacija ovo dvoje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted June 26, 2015 Prošle nedelje sam uradio remap. Dakle, utisci sa remapom su više nego odlični. Drugi auto. Remap sam uradio kod Safe chip-a, i verujem da nije do mape. Majtorima sam napomenuo da je remap urađen i ubeđeni su da je nešto u vezi toga....Prešao sam nekih 250 km od tada. Jutros krećem na posao i igranka. Sija "brizgaljka", ne radi brzinomer, ne očitava kilometražu, treperi lampica grejača, ne radi klima, papučica gasa zakucava - dakle, igranka. Dijagnostika pored ovih grešaka očitava grešku na ABS-u, protokomer "mrtav", preveliko "punjenje".....Previše grešaka da bi bilo samo od remapa. Majstor proveri mase - neke je premostio i problem delimično rešen. Brzinomer radi,kao i sve ostalo (auto dignut na dizalicu, pušten da radi u trećem prenosu a istovremeno dijagnostika očitava parametre - sve ok, bez greške). Uključi klimu i sa njom se greške vrate (jer je uzemljenje improvizovano, pa vuče masu sa drugih potrošača), ali bar znamo da je u pitanju masa (daj bože da je to u pitanju).Auto je kod majstora, ujutru se kupusa sve oko akumulatora i sređuje se taj problem sa masom, verovatno da je korozija dohvatila..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted June 27, 2015 Problem je rešen. Nisu mase bile problem.Izgoreo relej grejača, delimično zahvatio ECU (srećom samo utičnice). Relej zamenjen, utičnice očišćene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted June 27, 2015 Dobro si proso... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted June 27, 2015 Napominjem da mi taj relej već poslednjih nekoliko meseci (od Nove godine) ne radi kako treba - lampica se ponekad po datom kontaktu uključuje, nekad ne. Tako da ako nekome lampica grejača "brljavi" - preventivno je promenite! Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted June 27, 2015 Ma jok ne moj vecina kojima se pali kaze teraj nije mu nista pali i na -20 i ostalo i onda kad rikne nesto kuku lele,krs i ostalo a i mnogo ima kad im trazim 2000 za relej....! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted June 28, 2015 Cena polovnog releja je 20 evra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted June 28, 2015 (edited) Da, 20-25 evra. A moguća šteta - min 2000 evra. Edited June 28, 2015 by Maki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar9 0 Posted October 10, 2017 (edited) Imam Fiat Mareu 1.9 JTD i danas sam cistio map senzor i kad sam ga vratio i prikopco dam kontakt i lampica od dizne mi se ne ugasi oce li se to samo izbrisati ili mora putem dijagnostike? Edited October 14, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 14, 2017 @Aleksandar9 Kako ide auto? Je l sijala check engine lampica (''dizna'') i pre nego si čistio MAP? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar9 0 Posted October 14, 2017 nije sve je bilo ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
NatasaDM 1 Posted May 27, 2021 Pozdrav drugari, sada mi se u voznji upalila zuta lampica koja je tinjala i posle pola min se ugasila.izgleda kao kanister goriva i stoji dole desno ispod meraca za gorivo .ne znam sta oznacava pa mi treba mala pomoc ,vozim fiat multiplu 1.9 jtd motor , temperatura motora je bila ok nije pregrejan jer je upaljen pet min ranije , pre toga je bila takva provala oblaka pa mozda ima veze i sa tim.ne znam hvala za odgovore Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 27, 2021 @NatasaDM Pretpostavljam da je o ovome reč: 163. strana vlasničke knjižice za Multiplu, koju možeš besplatno preuzeti sa forumskog servera klikom OVDE. Još kad kažeš da je pre toga bila provala oblaka, sve se slaže sa ovom lampicom koja signalizira vodu u filteru goriva. Ako je to onaj filter sa senzorom koji se odvrće (na dnu filtera), koliko mi se čini može se odvrnuti senzor da to malo vode iscuri, pa zavrnuti nazad. Ili, ako ionako uskoro dolazi vreme za mali servis, promeniće se filter tada. U svakom slučaju isprati narednih dana i ako se ne pojavi opet ta lampica - ne bih pridavao onda dalje mnogo pažnje tome što se upalila. Ali, ako nastavi da se povremeno pali/sija, naročito ako i motor pokaže probleme u radu (npr. neće da prima gas, ili se ugasi), onda pravac servis. Dešavalo se ljudima, kad sipaju gorivo na pumpi odmah nakon tako nekog velikog potopa, da kišnica ode u instalacije benzinske pumpe i onda ljudima sipaju u rezervoare mnogo više vode nego goriva. Ovde je samo bitno da nije kiša ušla nekako u rezervoar...ali to je najmanje moguća opcija. 1 NatasaDM reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites