Jump to content
FAS Goran
vazon

Lancia Ypsilon 2003. - 2011. - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Moze, moze... Samo da uklopimo sa mojim smenama... Kod mene na placu na Dunavu... Doduse jedino nema mnogo mesta za parking... Odradimo jedan photo session npr u tvrdjavi i posle klopica...

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav kolege,

Imam neke nedoumice oko jedne Ipsilonke koju gledam. Auto ima LPG, ali mi se cini da nije fabricki sistem? Koliko znam, fabricki LPG je isao samo na 1.4 8v varijante.
Takodje hauba, farovi, sve nekako ne stoji kako treba ili ja ne vidim dobro?
image.thumb.png.482d1e833f0aa781fb85be177daab04d.png
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23569319/lancia-ypsilon-12-gpl?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Dash said:

Auto ima LPG, ali mi se cini da nije fabricki sistem? Koliko znam, fabricki LPG je isao samo na 1.4 8v varijante.

Za bilo sto za sta nisi siguran - uneses VIN u ePer i vidis kako je auto izasao iz fabrike, do poslednjeg srafa.

Cak nema potrebe ni da "kupusas" komponente (motor, rezervoar), vec ce ti izbaciti u opcionalima vec na prvoj "Info" strani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 hours ago, Dash said:


Takodje hauba, farovi, sve nekako ne stoji kako treba ili ja ne vidim dobro?


 

ne znam sta si primetio ali sve stoji ok, ne mozes ni da ocekuje sve da bude milimetar ali nista bitno ne upada u oci

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Naime bas sam zainteresovan da uzmem jedan primerak ovih 2011 -2014. Sta mi mozete preporuciti kad je motor u pitanju i ima li nesto da vredi sa ovih auto oglasa. Inace lajik sam bas totalan i do sad sam samo Jugice vozio.  

Hvala u napred na dobronamernim savetima i predlozima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, sixcycling@gmail.com said:

Sta mi mozete preporuciti kad je motor u pitanju

Ako ti je gro voznje po gradu i nisi preterano zahtevan - klasicni 1.2 kao kuca :) . Peri-deri motor starije generacije, bagatela odrzavanje, nema skupih kvarova...

Od benzinaca ti je alternativa jedino 0.9 TwinAir Turbo, kosacica na 2 cilindra. Jeste malo agilniji i manje trosi od 1.2, ali sa potencijalno problematicnim (i skupim) MultiAir sistemom usisa. I, bar meni, taj motor zvrci kao trimer, prepoznam ga po zvuku bez greske na ulici.

Od dizelasa imas 1.3 MultiJet, sa svom svojom Euro 5 problematikom (dizne, nepravilan rad i dim pogotovo hladnog motora), sa DPF-om koji ce se zapusavati u gradu, itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Ivane. Eto sad bar znam koji cu motro da gledam da uzmem.  

Nikad kupovao kola nisam pa me zanima jednom kad odem da gledam auto sta mi predlazete na sta to daobratim paznju kod  sasije, motora i  ta dijagnostika gde neko obicno radi koliko se krecu te usluge?

Unapred zahvalan . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam cisto dao neki svoj rezon, sa stanovista potreba, odrzavanja, jednostavnosti...

Svakako da je najbolje da probas i vidis sta ti lezi od motorizacija. I sta ti nije problem da kasnije isfinansiras za eksploataciju i odrzavanje.

Dzaba i da je neunistiv i jeftin, ako ti u tome neces uzivati.

 

Apropo pregleda za kupovinu, da ne reklamiram nikoga, imas ovde temu o servisima. Pa ces lako naci par proverenih preporuka:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/

 

Ako nadjes nesto interesantno po oglasima - slobodno u ovoj temi ostavi link i PrintScreen konkretnog primerka. Da zajedno procaskamo, mozda otkrijemo neke mane, itd. Ima ovde dosta ljudi sa ostrim okom, iskustvom, kolega koji i profesionalno rade sa kolima...

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Ivan said:

Od benzinaca ti je alternativa jedino 0.9 TwinAir Turbo, kosacica na 2 cilindra. Jeste malo agilniji i manje trosi od 1.2, ali sa potencijalno problematicnim (i skupim) MultiAir sistemom usisa.

Vec ti je Ivan napisao za taj motor. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

TwinAir su skuplji jer cesto vuku sa sobom i malo bolju opremu, motor je moderniji, jaci, stedljiviji, itd.

Vozio sam i ja slatko MultiAir Turbo lepih 5 godina. Varijacija iste te MultiAir tehnologije, samo na 4 cilindra.

Koju bi retko ko kupio zbog potencijalnih troskova, cak su me i svi odgovarali, a mene je odusevio kako se lepo i lako vozi, snaga kroz pun raspon obrtaja, modovi voznje, mala potrosnja, redovno odrzavanje kao za atmosferca... Ali opet je taj "rizik" imao poente na jacem motoru, koji je imao blizu 50% otvorenog puta, bez greske je posluzio svo to vreme. Tada je samo za ustedu u gorivu za 5 godina mogla da se kupi nova MA jedinica npr. Sada su cene otisle primetno uvis, i goriva i delova, pa treba napraviti racunicu.

 

A ovde je rec o uglavnom gradskoj zujalici, gde ce ti i 1.2 zavrsiti posao. Trenutno licno imam i DS5 sa 163 KS i mali C2 - 1.1 sa tricavih 44 kW ali to radi posao u gradu samo tako.

Zato ti i kazem da su ovo samo nasi predlozi i iskustva - moras da sednes i provozas oba i vidis sta ti lezi u voznji. Znas koji su tvoji uslovi voznje grad/otvoreno, sta ti nece biti problem da iskesiras u slucaju neke skuplje verzije kvara, itd.

1.2 je peri-deri, prosta tehnologija maltene 4 decenije stara, jeftin za odrzavanje, delovi na trafici, klasicni atmosferac na 4 cilindra. Kao sto ti gore i napisah - MultiAir je znatno novija tehnologija sa pocetka prosle decenije, TwinAir je bio i motor godine, sa MultiAir jedinicom, nekoliko modova rada usisnih ventila, sa turbinom... Bolja medjuubrzanja, manja potrosnja, ali i dvocilindricni motor. Pa ko sta voli, dizel bi mi pogotovo za grad bio apsolutno zadnja opcija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

Ako je neko zainteresovan sa kupovinu fenomenalne Lancia-e Ypsilon možete me kontaktirati.

Lancia je uvezena pre 2 godine iz Švajcarske za sopstvene potrebe. Kupljena je od prvog vlasnika sa kompletnom servisnom istorijom od prvog dana i sa originalnih 110000km. Na automobilu je apsolutno sve u ispravnom stanju. Poseduje klima uređaj, BOSE ozvučenje, braon koža u savršenom stanju, 2006 godište. Motor je 1.4 16v benzinac. Moguća svaka vrsta provere naravno.

 

Link oglasa; https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23640981/lancia-ypsilon-14?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0

 

Fleke na slikama su od vode nakon pranja.

 

 

 

IMG-20240320-WA0014.jpg

IMG-20240320-WA0017.jpg

IMG-20240320-WA0018.jpg

IMG-20240320-WA0021.jpg

IMG-20240320-WA0024.jpg

IMG-20240320-WA0026.jpg

IMG-20240320-WA0027.jpg

IMG-20240320-WA0028.jpg

IMG-20240320-WA0030.jpg

IMG-20240320-WA0031.jpg

IMG-20240320-WA0032.jpg

IMG-20240320-WA0033.jpg

IMG-20240320-WA0039.jpg

IMG-20240320-WA0040.jpg

IMG-20240320-WA0041.jpg

IMG-20240320-WA0042.jpg

IMG-20240320-WA0043.jpg

IMG-20240320-WA0044.jpg

IMG-20240320-WA0045.jpg

IMG-20240320-WA0046.jpg

IMG-20240424-WA0012.jpg

IMG-20240424-WA0014.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto odsto sam siguran da cu 1.2 benzin. Samo jos da vidim eto imam zelju u nekoj metalic boji sa ok opremom a da nije presla puno zasta sam i spreman da dam i koji evro vise. Zanima me ovi po oglasima od 80 000 i 120000  do 150000. Da li je ovo moze sa sigurnoscu da se uzem kao realna kilomentraza. Dal da gledam ove sto su dovezeni iz Swis ili Italija i tu imam dileme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh suce ti.

Ja bas bio u zabludi. Mada mi bilo sumljivo gledajuci preko Wilhabena taj model sa po 80 70 hiljada na kilometar satu sve su preko 5500 eura. 

Imam brata u Austriji. Da li on moze da uzmen to i onda mi poklon ili roda ovde. Kako ja to mogu posle na  moje ime i to sve oko carine. 

Ako ima neku informaciju ili da me uputi na neki sajt. Hvala 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nije nikakv problem uvesti auto u Srbiju, ko god da ga kupi tamo moze tebi da prebaci ovde, nadjes nekog da ti pretera auto za srb i sredi sve papire a mozes i sam da odes do A i doteras auto. Papirologiju zavrsavas sa nekom spedicijom gde se bude carinio auto, oni ti odrade sve papire na tvoje ime, odradis homologaciju i to je to.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala OMP. Sad sam se motivisao da se upustim i doteram jedan sam ili preko brata. 

Cuo sam da oni te sto su presi preko 200 hiljada km uzimaju jel je carina i taxe saa njih bagatela. Kazu jos da pojedine namerno naviju na preko 200k km pa onda vracaju da ustede. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa km nije pravilo, tamo i auto sa 300k moze da kosta kao i onaj sa 100km ako je dobar i odrzavan, nisu oni tamo tolko optereceni sa km kao mi ovde a sto se tice carine za auta sa vecom km takodje nije bitno tj ne toliko da znacano smanjuje cenu carine, to su cifre u 50-100e gore dole a te price da ih kao namerno podignu pa vracaju su otrcane fraze prodavaca koje odavno ne piju vodu kod iole infromisanih kupaca, nego je prodavcima lakse da se povade tako sto ako provalis koja je prava km da ti kazu "ja sam to namerno podigao da manje platim troskove" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mehanicki imas sve da kupis a limarijski i enterijerski verovatno malo teze bar sto se tice polovnih delova, sumnjam da su poceli nesto bitno da ih rasturaju, jedino novi delovi sta moze da se nadje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dragi ljudi,
Juče se vozim gradom i vidim auto, jedva pročitah *Ypsilon*. Toliko o znanju. Uđem na oglase da vidim cene pomenutog i taman mi ova cena odgovara i ovakav auto. Imam 30 i kusur leta, a položila sam prošle godine i ne bih ulagala u auto neke veće novce. S obzirom da ovde ima dosta tema, odgovora i znanja vezano za ovaj automobil, a nisam zaluđenik već sam ono žensko *joj, što je sladak auto*, ali da je bezbedan, nemam baš vremena za sticanje znanja. S tim u vezi, ovde ima dosta profesionalaca u odnosu na mene, zamolila bih vas za mišljenje o ovom autu. Rado bih ga pazarila ili ako imate neku preporuku do 2500 e?
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/24088974/lancia-ypsilon-12-8v-luxe?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0

 

Untitled.thumb.png.14f22abbf461ba0400c32db58e46f3e7.png

Hvala unapred!

 

Edited by Ivan
Dodat PrintScreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neces pogresiti sa ypsilonkom, odlican autic a konkretno ova krem deluje fino i dobra je cena verujem da bi mogla za 2000e da se pazari, za te pare neki drugi auto ovog godista i kvaliteta tesko da se moze naci. Mehanicki pouzdana i jeftina za odrzavanje, ne znam koji sad auto vozis, ako vozis, ali nece te lancia razocarati u voznji sigurno a i ovako generalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...