Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Poskupljuje obavezno auto-osiguranje?

Recommended Posts

Generalno smeta sto drzava ne obrati paznju na njih, u vidu legalne registracije, ali budimo realni registracija od 2000e u zemlji Srbiji nikog ne ostavlja ravnodusnim ... lepo omogucis ljudima realnu cenu registracije za ovakve automobile i onda drzava neka diskretno otima u vidu procenta od goriva, pdv-a na delove i gume i slicno ... a prosecnim gradjanima neka omoguce prosecne cene registracije ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ja pitam, bi bilo nesto ovako:

 

Auto do 2000e - registracija oko 100e

do 4000e - 200e

do 10000e - 300e

do 20000e - 500e

do 50000e - 1000e

preko 50000e - 2000e

 

Drzava bi uzimala vece pare, a svi bi bili registrovani i trosili gorivo - svi srecni i zadovoljni. Kukali bi neki od ovih za 1000 ili 2000 ali bi bar imali da plate i ne bi ostetili drzavu. Ovako svi neregistrovani, traze invalide, zakidaju drzavu, a kako i ne bi kad trpe nepravdu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko hoce da kupi kappu ili 166 dizel, on MORA da kupi 2.4 jer manji ne postoji. Kappa ulazi u luksuz I dalje, jer ni jedna nema preko 20god. Kad auto napuni 11 god oni umanje taj luksuz ali minimalno, npr za auto za koji je bila 110000 registracija smanjuje se na 85000. Dok je ovakav sistem ljudi I TREBA da registruju na invalide. Kad onome sto mu auto vredi 50000€ registracija bude 1000 ili cak 2000 € on ce registrovati regularno jer ima pare definitivno, a drzava ce imati daleko vecu naplatu od registracija.

 

Taj koji ima auto od 50 000 e daće 500 e i registrovaće firmu i auto na kajmanskim ostrvima. Kao i do skoro kada su registrovali vozila na čuvenim E tablicama , naći će način da registruju za smešne pare.

Ima solidan broj i USA tablica.

 

Realno koliko koštaju osnovne stvari tipa diskovi pločice i sl. za Merc S, BMW 7 ili Audi A8 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Realno koliko koštaju osnovne stvari tipa diskovi pločice i sl. za Merc S, BMW 7 ili Audi A8 ?

 

 

drzava smanji cenu registracije za ove i slicne automobile starijih godista i kad covek kupi delove, plati drzavi PDV i eto zarade ... a ovako automobili stoje i propadaju, ili se registruju na tecu dok mu ne dojadi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to je već problem do sistema koji dozvoljava da se velike kubikaže registruju na invalide pa onda obična raja nadomesti nedostatak iz svog džepa!

Postoji li ijedno logično objašnjenje zašto je invalidima dozvoljen taj luksuz?! Šta će ijednom invalidu auto sa velikom kubikažom?!

Pre neki dan sam razmisljao na tu temu, koliko drzava tu gubi. Invalidu neki A8 4.2 nije luksuz a meni jeste? Zasto invalidi placaju jeftinije za takva kola? Slazem se da treba da imaju popust pri registraciji ali samo za motore do 2000ccm. Ako hoces bajo da vozis 4200ccm i da se kur*** plati brate slatki.Koliko ja znam auto nije nista manje luksuzan ako se registruje na invalida.

A da ne pricam o tome koliko je bezbedno voziti 300ks na rucne komande ali ode ja presiroko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi otišao preširoko, nekako neko da odgovori na ovo moje pitanje. Saosećam sa svakom osobom sa bilo kakvim invaliditetom ali ne kapiram iz kog razloga im treba prejak auto a još manje iz kog razloga im je to omogućeno takvom olakšicom.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu mogucnost je neko smislio namerno iz nekih drugih razloga, nije to slucajno tako, jer na svim drugim poljima vidimo koliko ova drzava brine o invalidima i njihovim pravima  

Edited by beli_Punto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i mnogo puta za mnoge druge stvari gde se neka uredba donese da se nekolicini glavonja nešto olakša ili da se negde okoriste. Naravno još po neko od raje uspe da se prišlepa dok traje. Obično smo to viđali sa preregistracijama u nekoliko navrata ali je to kratko trajalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel postoji jos uvek mogucnost registracije luksuznih terenaca kao teretnih, ako se ne varam i to je jedno vreme bilo popularno i rasprostranjeno kod nas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisan navara, toyota hilux, vw amarock, isuzu dmax svi su pravi terenci sa 2500-3000ccm, a registracija je 15-20 000din jer se fabricki vode kao teretni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A hummer h2, h3 i slicna vozila sa oglasa ?

Modeli koje pominjes nisu bas ceati na nasim ulicama, ali ono sto sam video od takvih je ili za potrebe firme ili voze poljoprivrednici po Banatu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preregistracija na teretno je jedino moguca ako je postojala i fabricki teretna verzija sto znaci da npr. X5 sada ne moze da se preregistruje na teretno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedini pravican nacin je da se osiguranje i registracija odrecuju prema vrednosti vozila.

To se kod nas nece desiti NIKADA, a razloga ima par i veoma su jednostavni.

Prvo, ovu zemlju vode najobicniji sibicari (ne po kolicina para koje kradu nego po nacinu razmisljalja) koji ce uvek pre uzeti milion odmah nego 50 na koje treba da sacekaju.

Drugo, ovo je zemlja siromaha i izuzetno pokornih ljudi koji cine vecinu, samim tim i automobili su u vecini obicne krntije, a samim tim na njima se uzme najvise para i tu je kraj.

 

Sto se tice registracije za vozila 2000+ kubika, slazem se da ih ljudi svesno kupuju znajuci kolika je cena registracije i da nemaju pravo da se bune zbog cene jer su cenu znali pre kupovine.

Ali, po meni, imaju svo pravo da se bune zbog toga sto ih drzava (zigujuci ih u mozak bez ikakvog pardona) ponizava i krade.

Jer nikako ne moze biti normalno da neko sa Alfom 2.4 koja kosta nekoliko hiljada eura placa istu registraciju kao i neko sa recimo XC60 od 45k eura ili BMW5 od 65k eura.

E u tome je zajeb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ovde sve može. Skoro sam prisustvovao tehničkom VW Caddy-a sa teretnog na putnički. Ladno su ljudi povadili tri prednja sedišta iz dva različita putnička auta (ne sećam se koja) i samo spustili u tovarni prostor da se slika. Ovaj sa tehničkog naravno ništa "ne primećuje".

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako i drugar jedan dan prodje tehnicki, sa neispravnim kocnicama i ko zna cime jos, sutra uvece se slupa, a nikome nije palo na pamet da proveri na koji nacin radi taj tehnicki pregled

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa registracija mozda i pojeftini ali je osiguranje poskupelo 50 % :laughing:

I sta kazes Mico,tako su odradili ljude?

Kolika je bila razlika pre i za vreme poskupljenja?

Izvini, tek sad vidoh. Pa za moj 2.5 do 3,5t je redovna bila oko 30-33 000 a ta nova je bila valjda 75-80 000. Za one od 2.8 i sa malo vecom nosivoscu je bila malo preko 100 000din.

@Marko, to sto oni slikaju nema veze. Salje se dalje masinskom fakultetu i agenciji za bezbednost. Ima tu sad jos puno peripetija da bi se prepravilo vozilo. Ukupna masa, nosivost, pa se deli sa kilazom putnika ( 75kg) , a vozac valjda bese 80kg, pa dimenzije sedista , vrata itd.itd... ali sve je to dzabe jer sada po novom mora da dobije potvtdu od fabrike da je izasao kao putnicki pa sve dalje... zato se sada i ne prepravljaju van automobili, primetio si. Mogu samo puntici classic-i jer su izasli kao putnicki samo im je dodata pregrada i Fiat daje potvrdu... da ne smaram dalje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo samo za par minuta drzava moze da zaradi preko milion dinara ... ali ko sme njima da stane na put, bolje je guliti kozu obicnim ljudima ! 
 
REGISTRACIJA auta je 20.000din sto je izuzetno povoljno obzirom na kvalitet auta i kubikazu.
ps910.jpg
http://www.polovniautomobili.com/oglas4943283/hummer_h2/
 
Registrovan kao teretno vozilo! Registracija samo 16.000 din.
ps911.jpg
http://www.polovniautomobili.com/oglas4933445/hummer_h3_37_reg16000_din/

Registrovan na invalida
ps912.jpg
http://www.polovniautomobili.com/oglas3211602/hummer_h2/

Auto je registrovan na teretno
ps913.jpg
http://www.polovniautomobili.com/oglas4632852/hummer_h3/

Edited by neshaoct
dodao printscreen-ove

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kad se stavi resetka mora da postoji odredjeni odnos tovarnog i putnickog prostora, a to naravno nijedan putnicki dzip ne zadovoljava jer je prtljaznik dosta manji.

Ovo sto je Marko napisao odnosi se na tehnicki pregled, tj na njihovo zmurenje na tehnicke neispranosti, a ne na samu prepravku za koju je potreban homologacija koju sam tehnicki pregled ne moze da izda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...