Jump to content
FAS Goran
Irokanji

Stilo 1.9 JTD - gubi snagu

Recommended Posts

Pozdrav svima i kao sto neko rece da ne otvaramo sto tema pa da iskoristim da pitam

Trenutno nismo u Bgd pa nas malo muci sledece: u pitanju je Stilo karavan 1.9 JTD , a desilo nam se da auto nakon duzeg puta pocne da gubi snagu iz cista mira, doduse jesu bile duge uzbrdice ali ne velikog nagiba , jesmo bili natovareni, krenuli na letovanej al ako je isao sve vreme ko zmaj nasli smo se u rebusu sta je ovo, vrti do 3.5 hiljade i tu stane , u leru ga prevrti preko, a u brzini nista se ne desava . Mislimo da je mozda do goriva makedonskog al nesto nema ni to bas logike , jer se ovo vec desilo podalje od pumpe odnosno posle predjenih 100 km , posle Soluna.

Ajd ako neko ima ideju bili bi zahvalni na brzom odgovoru jer treba i da se vratimo, auto sada radi kao da mu nista nije bilo al opet za svaki slucaj, da bar znamo za ne daj boze.

Pozdrav svima sa tasosa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam se vratio pre par dana u oba pravca sam sipao gorivo u makedoniji i nije mi se desavalo nista cudno,verovatno nije nista probaj da sipas shell V power jedno 10ak L mozda su nesto sa gorivom petljali mada ne verujem da je to,rastereti auto pa probaj sam daj mu turu da vidis sta ce da pokaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokušaj da isključiš klimu kad počne da ti se javlja taj simptom - pa vidi ima li razlike. Ume da izgubi dah kad mu pri velikim opterećenjima pustiš klimu na najniže, a zadaš ventilatore na najjače... (mada u principu broj obrtaja bi trebalo da padne za 200-300). U svakom slučaju pitaj usput pošto je maf senzor, pa ako je jeftiniji od 60e. kupuj i menjaj. Ume i to da bude razlog (daje pogrešne podatke ECU-u, ovaj pušta više goriva, manje vazduha, motor se guši, a iz auspuha dimi)

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Thasosu koliko se sećam ima samo jedna neugledna mehaničarska radnja u Limenasu pravo sa trajekta gore u brdo sa desne strane 3,4 ugao.

Tamo bi mogli da ti iskroje od lima slepu prirubnicu da zapušiš EGR ako već nisi. Ono što još možeš sam je da da očistiš MAP i protokomer.

Drugo ništa ne preporučujem. Eh da, nemoj sipati u Makedoniji :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sipao na MAK petrolu u Makedoniji i nisam imao nikakvih problema.

Mislim da je nasa prica o Evrodizelu malo preterana.

On je svuda manje vise isti, sem ako nisi baksuz da naletis na neki koji je bogato krsten vodom ili bogato pomesan sa D2, ali to su izuzeci a ne pravilo

Vecina prica o naglom gubitku snage pocinje zapazanjem clana da je sipao gorivo tamo ili tamo, a onda se u vecini slucajeva ispostavi da to nije imalo nikakve veze sa gorivom nego sa EGR, MAP, MAF ili necim trecim

Edited by Lyon

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Makedoniji kao i kod nas postoji dosta privatnih pumpi i kontrola kvaliteta je tamo dosta slaba.

Moja iskustvasa Makedonijom generalno nisu naj pozitivnija (nema veze sa benzinom), tiče se nikih drugih standarda i ponašanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da Makedonija nije Svajcarska, zato sam i sipao samo na MAK petrolu (eventualno bih i na Lukoilu, ali su retke)

Kako bilo, mozda bi nas kolega mogao da ode do lokalnog majstora da blokira egr i da ocisti MAP i MAF. Nesto od toga bi moglo da mu resi problem ili da ga bar umanji toliko da bez problema stigne do kuce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja sam sipao na mak petrolu i nista nije falilo...

opet ti kazem ako sumnjas da je gorivo sipaj shell V power u grckoj on tamo kosta 1,31e po L pa probaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram i ja da se nadovezem na pricu. Iz mog iskustva kada se naleti na lose gorivo (imao prilike dva puta za ovih par godina kolko imam stila) onda solidno cekica na leru a i hoce da se aktivira senzor za vodu u gorivu. Sto se tice shell-v-power goriva imao sam prilike da ga sipam vise puta, ja nista osim koji decilitar manje potrosnje (na otvorenom) nisam osetio po pitanju rada motora. U najvecem procentu problema su prljav usis i maf, map senzori, a kad je mnogo slinav usis onda je neretko turbina naceta (doduse ona tu tom nacetom stanju moze da predje boga oca dok se ne raspadne). Majstor mi je pre dve godine cistio ceo usis i sve te senzore i bilo je poprilicno poboljsanja. Pre mesec dana sam ponovo imao simptome kao kolega i otisao sam kod majstora da proverimo turbinu, turbina je prepunjavala i trazila je barem ciscenje zajedno sa celim izduvom. Zbog dobranih tragova ulja poslata je na reparaciju. Ljudi ja sada vozim potpuno drugi auto. Tako linearno ubrzava iz malih obrtaja nezavisno od opterecenja, bilo ravno bilo uzbrdo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovu temu je otvorio covek koji je na putu i tamo ima problem pa ajde da se vratimo na temu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala vam ljudi svima puno na brzim odgovorima :)

Mogu samo da kazem da nije dimio nista, to sa smanjenjen klime i duvanjem ventilatora smo probali , cak i gasili klimu na 42 stepena :unsure:

Vazno mi je bilo samo da znamo sta moze da bude i da li se nekom desavalo slicno da nas ne leraju majstori za ne daj boze. Sad kad se samo vozamo po ostrvu naokolo nema tih problema pa se iskreno nadam da nas nece zadesiti u povratku.

Inace, ja sam devojcica a u pitanjuu je batin karavan, moj stilo je ovog puta ostao u Beogradu :)

Nasla sam i Fiat servis u Kavali u medjuvremenu ako zatreba nadam se da nece a ovde na ostrvu nema ni jedan sem tog malog i cini mi se jos jednog negde usput al nikog nije bilo a i da nam ne cacka tamo neki majstor koji sa tim nema veze.

Jos jednom zahvaljujem i puno pozdrava svima sa vrelog Tasosa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipajte sveže gorivo i uživajte u Thasosu :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre mesec dana sam ponovo imao simptome kao kolega i otisao sam kod majstora da proverimo turbinu, turbina je prepunjavala i trazila je barem ciscenje zajedno sa celim izduvom. Zbog dobranih tragova ulja poslata je na reparaciju. Ljudi ja sada vozim potpuno drugi auto. Tako linearno ubrzava iz malih obrtaja nezavisno od opterecenja, bilo ravno bilo uzbrdo.

Vukajlo, gde si na kraju radio turbinu i cenu nam kazi ako nije frka?

Thanx M8

Edited by MISHONNIUM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Nov sam na forumu, i imam jedan problem sa Stilom JTD, 2002 godiste.

Tacnije, nije moj Stilo nego drugov.

Evo kako je on meni objasnio da je problem nastao:

Jutros je auto odjednom poceo da gubi snagu, iako se do tada sasvim normalno ponasao.

Vozio ga je u cetvrtoj brzini, ali je poceo gas da mu propada, tacnije nije mogao da ubrza.

Smanjio je u trecu, ali nije pomoglo, jednostavno auto je usporavao, tacnije nije imao snage.

Stao je na neko prosirenje da vidi sta se desava, ali auto se posle toga nije pomerio.

Auto normalno upali, ali kad pokusa da krene, u trenutku se ugasi.

Nikakvo lupkanje i pucanje nije cuo.

Nije mogao da se zadrzava pa je otisao na posao.

Kada zavrsi sa poslom vozimo ga u servis.

Sta bi mu moglo biti, tj sta da ocekuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je resen.

On se malo bio i uspanicio i nije obracao paznju previse, jer je zurio, pa je i to njegovo objasnjavanje meni bilo vrlo nejasno, i preterivanje za neke stvari.

Auto je mogao da krene, ali je imao primetno manje snage, a i pojavio se jako cudan zvuk, kao da motor skroz izobliceno radi, ne moze se opisati.

Problem je bio u remenici alternatora, ona je zamenjena (4000 deo +1500 za ruke), i auto radi normalno.

Ali mi i dalje nije jasno kako remenica alternatora moze da utice na gubitak snage. :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo problema:

Jučer sam na INA-i (tu i obično sipam) nasuo pola rezervoara nafte a pumpadžija mi je predložio da prije nafte uspem nekakav engleski aditiv koji sprečava smrzavanje nafte i ujedno pročišćava dizne i sistem. Pristao sam i bezbrižno otišao kući.

Danas sam prešao 20-25 kilometara bez problema i tada je nastao problem.

Sjednem, upalim, krenem, ugasi se.

Ponovo upalim, dajem gas a on ga jedva prima i kada puštam kvačilo počinje trzanje.

Nakon nekog perioda osjetim čudan smrad iz auspuha (bijel dim a smrad nalik izgorenoj plastici).

Jedva dođem do garaže i to po ravnoj cesti.

U većim uzbrdicama neće da izvuče.

Vozio sam ga na malo otvorenijim pravcima i evo šta se dešava:

u drugoj brzini jedva da ide 40 km/h sa punim gasom na oko 2000 obrtaja a u trećoj isto sa punim gasom oko 50km/h jedva 1800-1900 obrtaja.

Molim stručnije na forumu da mi pomognu sa savjetima.

PS. ne izbacuje mi nikakve greške.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja da sam na tvom mestu prvo bih istočio sve što ima od goriva, ispraznio čak i filter nafte, pa sa čistim ED bez aditiva da vidiš na čemu si.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo maloprije sam ponovo palio i u mjestu ga zagrijao i krenuo.

Opet mi se dešava da slabo prima gas a na asvaltu ispod auspuha ima vlažna fleka od gasova.

Duplo se popravio od prvog puta.

Sada već mogu da razvijam brzinu i 140 km/h ali mu dosta vremena treba dok se zaleti.

Nadam se da će izbaciti to smeće u nafti u vožnji.

Samo me strah da se šta dodatno zakomplikuje.:wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas si ga ocistio. :thumbsup: Salim se. Da li ti je taj pumpadzija dao neki racun za aditiv? Ako se nesto zakomplikuje za gusu. Ja ne znam nikog da mu je ED zaledio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...