lukatim 0 Posted July 22, 2010 (edited) Desava se sledece, u jednom od predhodnih postova sam naveo da sam imao problem sa pumpom za gorivo, zamenio sam je i bilo je sve ok. Poslednja 2 dana mi se auto konstantno gasi u voznji, nebitno kada tj. da li na pocetku voznje ili posle nekoliko kilometara, prosto se samo upali check engine lampica i auto se samo ugasi. Cini mi se da sam primetio da se gasi kada nije previse opterecen, tj gasi se kada idem nizbrdo ili kada ne dajem jak gas (vozim konstantno na oko 1700 obrtaja). Sta bi to moglo da bude? Edited November 19, 2022 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 22, 2010 Mnogo stvari moze biti vezano za takvu pojavu. Snabdevanje gorivom, razna senzorika motora. Posto ti se pali check lampica iskusnom dijagnosticaru nece biti problem da ustanovi problem. Moj savet kao i uvek prvo dijagnostika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted July 23, 2010 dijagnostika kaze sledece:1.pumpa visokog pritiska2.regulator visokog pritiska Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 24, 2010 Regulator te zeza. Za pocetak mozes da probas ciscenje u ultrazvucnoj kadi i dobro izduvavanje. Ako ne pomogne zamena novim (9-11 hiljada) Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted July 25, 2010 Moze preporuka nekog pouzdanog servisa za te stvari?(moze i ma pm ako ce zvucati kao reklama) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted July 25, 2010 Pogledaj ovu temu:Fiat/Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva Quote Share this post Link to post Share on other sites
gotoo86 0 Posted January 19, 2011 Evo ovako pocele su muke vec 5 dana, pa da krenem od pocetka da opisujem sta se izdesavalo.Presao put od nekih cca 100 km, sve normalno parkirao i ugasio;Dosao za 2 sata i auto nma sanse da upali, vergla i neposustaje ali znaci nikkve naznake da ce da upali.Dodju mi neki satro majstori i jedva ustanove da neradi pumpa niskog pritiska u rezervoaru ( otisao onaj prekidac u slucaju prevtanja auta da zaustavi dotok goriva u motor)Skinu ga i spoje direktno te dve zice, auto upali iz prve.Da napomenem da im je 2 dana ato stojalo dok nisiu to skontali, inace zaustavio sam se u jednoj provinciji pa me nepitajte za majstore i diagnostiku I krenem ja sav sretan nazad kuci, da dodjem i do prvog pravog majstora da provjeri to sve, ali nakon nepunog kilometra auto se ugasi i upail onu crvenu lampicu dizne :/Upalim auto malo teze i nastavim, ali to e pocelo desavati bez pravila ili 2 puta na sto metara ili jednom u 5 kmJedino sto sam skontao da kada se ugasi ne mogu ga upaliti dok ne iskljucim kontakt, i dok se ne cuje neki relej kako kucne u djelu oko kasete autaDodjem do sledeceg majstora koji ima cak i neku bosh diagnostiku, koji ga skopca i ispise mu hrpu greska sto su ov prethodni napravili, posle brisaja greska koja ostane je sldeca1. upucuje da jedan grijac nije uredu, sto asm i sam skontao jer u zadnje vrijem blinka ona lmpica grijaca2. Regulator pritiska dizela3. ERG - koji je inace i blokiranZamjenimo regulator pritiska, probamo auto i sve islo ok, dodjem do kuce cca 100 km ostavim auto i za par sati krenem niz neko brdo i opet se pocne gasiti, i svaki put se upla lampa dizne.Odem u ovlasteni fiatov servis, oni skopcaju na rg fiat diagnostiku i opet izabcje iste greskeZamjenuli su filtere, ocistili senzore zraka, pritiska i ne znam ni ja cega jos nisu, provjerili kontakte sad sve okSkopcamo diagnostiku vozim 15.20 km sve ok, krenem kuci sam opet se auto ugasi, ali jako rijetko, najcesce se gasi dok je hladan i dok idem niz brdoIzvnjavam se zbog ovolikog posta, ali sam na ivici samoubistva a vlasnik sam fiata tek 3 mjeseca Sta mi je za raditi?? surta pet idem kod masjtora ostavicu ima auto pa da vidim sta ce biti! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 1 Posted January 19, 2011 Trebalo bi nekako da proveriš dotok goriva do pumpe visokog pritiska, može biti da ti pumpa u rezervoaru riknjava, mada bi to bilo logičnije kad je zagrejana a ne hladna. Ili ti je zapušen negde čitav taj sistem, što mi deluje logičnije. Ako se od grešaka nije pojavljivalo ništa drugo onda kvar treba tražiti od rezervoara do pumpe visokog pritiska. Ja nisam mehaničar, govorim ti iz mog nekog skromnog iskustva, nadam se da će ti pomoći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
20121976 0 Posted August 13, 2011 (edited) treba mi savet auto pri naglom oduzimanju gasa,se gasi i kad stanem izvadim kljuc i posle par sekundi ponovo upali.To mi se i ranije desavalo,majstor je promenio neki senzor radilice prosle godine i 7-8 meseci je bilo u redu a sad se opet poceo gasiti.Stavili smo ponovo pre mesec dan novi senzor radilice i od se ugasio 3-4 puta.A ko neko zna neso vise o ovakvom slucaju molim da mi odgovori Edited August 14, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
petar91 0 Posted August 17, 2011 Trebalo bi nekako da proveriš dotok goriva do pumpe visokog pritiska, može biti da ti pumpa u rezervoaru riknjava, mada bi to bilo logičnije kad je zagrejana a ne hladna. Ili ti je zapušen negde čitav taj sistem, što mi deluje logičnije. Ako se od grešaka nije pojavljivalo ništa drugo onda kvar treba tražiti od rezervoara do pumpe visokog pritiska. Ja nisam mehaničar, govorim ti iz mog nekog skromnog iskustva, nadam se da će ti pomoći.u pravu si probah da ti neko ocisti cutav sistem ubrizgavanja i nkea ti neko provjeri pumpu visokog pritiska Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 1 Posted August 17, 2011 treba mi savet auto pri naglom oduzimanju gasa,se gasi i kad stanem izvadim kljuc i posle par sekundi ponovo upali.To mi se i ranije desavalo,majstor je promenio neki senzor radilice prosle godine i 7-8 meseci je bilo u redu a sad se opet poceo gasiti.Stavili smo ponovo pre mesec dan novi senzor radilice i od se ugasio 3-4 puta.A ko neko zna neso vise o ovakvom slucaju molim da mi odgovoriMožda regulator pritiska nafte. Zašto za takve kvarove tražite prvo pomoć na forumu a tek onda kod majstora? Majstor ima odrešene ruke da dijagnostikom i drugim metodologijama dođe do kvara a mi na forumu možemo samo da nagađamo na osnovu sličnosti simptoma. Ako majstor ne zna da reši takav kvar traži drugog sve dok ne nađeš majtora koji zna svoj posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oliver_gorgiev 0 Posted August 18, 2011 druze zameni senzor na radilica, nalazi se pod alanser Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted August 24, 2011 Senzor polozaja radilice je cest problem na JTD motorima. Moj Punto se gasio u voznji kad se zagrije motor i samo bi verglao, nece da upali nekih 10ak min dok se ne ohladi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanpazova 7 Posted February 6, 2012 (edited) Desava se sledece... U toku voznje,ugasi se sam od sebe,i stanem skinem kontakt,i posle 15 sekundi upalim i sve super... pa onda prodjem 200m pa isto tako... Eto juce sam se malo provozao po ulicicama i nije se ugasio...Evo slike sa dijagnostike:1. 2. Edited February 6, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanpazova 7 Posted February 10, 2012 Evo ovo je bio kod mene problem... To treba da bude zajedno sa tim, al posto je puklo i gasio se... Kaze majstor da ima neka mala kuglica unutra i to da je upalo u taj sistem gde je ovo bilo prikacemo, moglo bi biti svasta Ovo zadovoljstvo 80e... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted July 6, 2012 To je senzor broja obrtaja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted July 7, 2012 Ne bih bas rekao.Pre ce biti regulator pritiska goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanpazova 7 Posted July 11, 2012 Pa da regulator pristiska na bosh pumpi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted July 15, 2012 Da se i ja "pohvalim" i moja Marea JTD se pocela gasiti u toku voznje,desava se iznenada,samo se ugasi a kontakt ostaje ukljucen.Nakon 15 minuta,se moze upaliti i nastaviti sa voznjom,sta bih mogao biti problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted July 15, 2012 Najpre senzor radilice mada moze biti jos stosta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted July 17, 2012 Mislis rmp senzor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted July 17, 2012 Postoji i taj naziv ali ne rmp nego rpm senzor.A moze jos da bude i crankshaft sensor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted July 19, 2012 Problem resen senzor broja obrtaja radilica je uzrokovao gasenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3686 Posted July 19, 2012 Hvala tox ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted August 2, 2012 Promenio senzor broja obrtaja radilica,nadao se da je problem resen 3 sedmice,normalna voznja bez problema,evo danas ugasi mi se na sred puta,osetio sam u dva navrata da mi auto gubi gas tj. ne prima,nakon toga ugasi se i upalima mi se ona lampica kao "brizgaljka" sacekam 10minuta,malo je zaverglao nakon toga upali bez problema,inace ovaj senzor je bio polovan da li je mogao tako brzo otici ili je nesto drugo,ko ima koristan savet bio bih zahvalan... Quote Share this post Link to post Share on other sites