Jump to content
FAS Goran
damir71

1.9 JTD - prevelika potrošnja ulja?

Recommended Posts

Ostavi ga na ravnom da se ohladi ili prenoci pa proveri nivo. Ako fali dolij pa vozi neko vreme i opet tako proveri pa ce ti se samo kazati :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostavio sam ga od sinoc i sad sam proverio ulje je ispod maksimuma, i sa jedne strane sipke je manje nego sa druge. A kad zarotiram sipku za 360 onda je ulje na maksimumu sa obe strane. Nisam strucnjak ali koliko toliko znam da proverim nivo ulja u motoru, malo me buni sad ovo. A i imam neki trip da ako se cuje zadnji amortizer ja cu da pomislim da turbina opet nije dobra
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kruzici bila puna sva 6, sad jedan prazan. Videcemo ako opet trosi ulje bice da sad vise trosi nego pre kad je bila losa turbina, a tada se cula bas pistala je, cula se i na autoputu kako ima lufta ne umem da objasnim ali sad se to ne cuje nista sve radi ujednaceno kako i treba, probao sam jos jedan drugi stilo ide sve isto kao i ovaj moj. Procitao sam ovde na forumu da moze doci do zgusnjavanja ulja na minusu pa da prikaze manje na sipci pa sam zato pitao. Sve u svemu hvala na brzim odgovorima vozicu malo vise pa cu videti sta i kako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@answerbbx@gmail.com

Nepotrebno otvorena tema je spojena sa postojecom o potrosnji ulja na JTD, pa mozes da procitas i dosadasnja iskustva.

Slazem se sa Micom, na drasticnijoj promeni temperature posle stajanja se primeti manja razlika na sipci. Svakako obavezno prati stanje sada na ovim nizim temperaturama pa uporedi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitao sam dosta ako ne i sve teme o potrosnji ulja a i uopsteno kako bi se informisao.. Vec sam imao problema kao sto je navedeno sa turbinom i sa dimljenjem medjutim sada posle remonta turbine nema dima nikakvog (malo na pocetku dok se ne zagreje) nema dima niti prskanja na meracu auto ide kao metak, samo sto eto opet malo fali ulja pa sam procitao negde ovde na forumu da moze biti od hladnoce nagle da se skupi ulje pa rekoh ajd da pitam :) Svakako ovih dana cu voziti malo vise pa cu videti na cemu sam.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz svima! Da li je ovo ok potrosnja ulja za predjenih 7.000? Sipano je neko manol ulje 10/40 znam da njemu ide 5/40 ali izgleda da majstor to ne zna. Auto je uglavnom vozen po gradu, pa se pitam ako bih sipao 5/40 i recimo pritom vozio dosta po auto putu sta bi se desilo onda. Ako je to neko pravilo. Pali na zaub, nebitno minus-plus napolju, ne dimi nista a kad stisnem papucicu gasa lepi za sediste. Najvise me buni to sto ljudi pisu da im auto ne trosi kap od zamene do zamene, ili je to ono potrosi u granicama normale a ni kap preko toga. Mada opet, ima ljudi koji tvrde da se milimetar nije pomerio nivo, ne znam iskreno kako je to moguce. 0-02-04-8dcaafff1ae3e19cdd4878e8cbcb530b926a823635b95526a198af081e65b94f_4bfabcc8.thumb.jpg.255cd6efa45f1c3d861988871a106f22.jpg0-02-04-2c05475cbe03b2fb9ccd3175729c56aa7ba850ffe279958b6be2cb9b06a6091b_aef52794.thumb.jpg.3a874a1aa4bae603d88b6db69df3d24e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jtd ne trosi ulje, to ce ti svako reci. Negde ti malo pusta, turbina, semering, motor...

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam merio izgleda da nisam dovoljno sacekao da se slije ulje. Danas sam sacekao 4 sata i rekao bih da je bolje, zanemaricu ono da ne trosi ni grama od zamene do zamene. :) Ipak auto star 15 god i preko 200k na satu.0-02-05-2665a65e8ee43d217281f2d7387fb80c5f9bf55a9ebd0879ca9b7438ad067130_4c352966.thumb.jpg.e2f8872cda7e15c7882ef3977762c9be.jpg

Nego imam pitanje, znam da je njemu preporuceno ulje 5/40 medjutim svi pricaju o tome kako su presli svi preko 200k i treba preci na 10/40. Sad mi uskoro ide mali servis, pa bi voleo da cujem sta sipati. I da li je pravilo ako ne znas sta je dobro gledaj sta je skupo, ima nalepnicu iz ITA na malom servisu mu je sipan motul 8100 c3, jbg 5l kosta skoro 6500. 

Edited by capcarapcap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes da ostanes na tom a mozes i da predjes na 10w40, Seleniu ili neko drugo po izboru koje zadovoljava standarde koji su propisanj za taj motor

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, capcarapcap said:

Koja je ovo kolicina otprilike?

Od MIN do MAX ti je 1l. Ako me secanje ne vara - na sipci kod JTD imas 14 kvadrata (tj. jedan kvadrat=0.7dl), pa racunaj do mile volje ;) .

5-40 ti je kvalitetnije ali i viskoznije ulje, tako da ako imas neki problemcic, sa njim ce pre pokazati. Inace stara prica oko JTD, imas na temi o uljima - prve preporuke cak i u fabrickim uputstvima su bile 10-40, pa je kasnije sa modernijim uljima to bilo 5-40. Stvar izbora, licno sam u svoj auto za tih 10 godina uvek sipao 5-40 i trosio je maltene isto, do nekih 1-2 dl max, na 10-12k km (Selenia WR i Shell Helix Ultra). Nemas greske sa Motul, Marly od skupljih, dosta nas sipa Seleniu, Petronas, Shell, par njih je sipalo i hvalilo Meguin, Ravenol... Imas sve na temi o uljima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na opsirnom odgovoru :) Pa, danas sam dokupio litar Shell Helix HX7 10/40 jer sam mislio malo da dolijem, medjutim eto ispade kako ispade. Tako da cu za par meseci dokupiti samo jos 4 litre istog i to je to.  Nema kod mene na sipci nikakvih kvadrata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, capcarapcap said:

Pa, danas sam dokupio litar Shell Helix HX7 10/40

Ja taj HX7 sipam u benzinca, u dizela HX  8 5W-40 ili umesto HX8 Shell Ultra 5W-40. Sipaj nešto od ta dva a 10W-40 baš i ne moraš, neće škoditi naravno ali drži se 5W-40 ipak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planirao sam da mu uzmem sintetiku sad za zamenu, ali zajebem se i dokupim Shell danas misleci da mi "fali" ulja pa da dolijem. Iskreno nikad nisam stedeo na tim stvarima, Fiata dok sam vozio sipao sam mu Seleniu 20k i mnogi su mi govorili Selenia ovo Selenia ono imas bolje za manje pare itd. Na kraju krajeva to je 1500-2000 dinara vise i to jednom u godinu dana, jer ja menjam na god dana bez obzira koja je km. Naravno ne bi vozio preko 10.000 sa istim uljem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, capcarapcap said:

Nema kod mene na sipci nikakvih kvadrata.

Kvadrati, rombovi, kako god hoces da ih zoves, eno ti ih na tvojoj slici iznad, gradirano izmedju MIN i MAX ;) . Ako me secanje ne vara, 14 komada na 1l , svaki podeok ti je cca 0.7dl :

 

0-02-04-2c05475cbe03b2fb9ccd3175729c56aa7ba850ffe279958b6be2cb9b06a6091b_aef52794.jpg.8a00f7ead34e2ced0561eaf7c2757b6d.thumb.jpg.a4edc55c0716f021d99a34570cba2fd2.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

 

 

Mislim da se ne razumemo, kazes da je min i max oznaceno ovim minajturnim romboidima. Znaci ovo sto je pljosnato i srafirano,  to je 1L.  Jedan romboid = 0.7dl  Ja koliko sam uspeo da izbrojim ima skoro 90 ovih malih romboida. 90x0.7=6.3L 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav novi sam član 

Imam veliki problem auto (Stilo 1.9 JTD 115) mi ulje troši kad vozim i kad u mjestu stoji mirise na igorelo ulje auspuh samo bijeli dim 

 

hvala

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...