damir71 0 Posted July 20, 2010 Lijepi pozdrav.Vozim stilo JTD pola godine i u tom periodu mi je ovaj forum jako pomogao oko standardnih boljki EGR-a, OSC senzora i nekih drugih sitnica.Prekopao sam cijeli forum i nisam naisao na problem jako velike potrosnje ulja kod jtd motora.Moj stilo trosi litru ulja na 1000 km. Ulje je odgovarajuce kvalitete i viskoziteta.Probao sam i promijeniti vrstu ulja ali nije pomoglo potrosnja je ostala ista, ulja su 100% originalni proizvodi.Koristio sam do sad ELF excellium 5w40 i Mobil 3000 5w40.Stilo dok je hladan prilicno dimi crni dim a kad se zagrije na radnu temperaturu dima uopce nema.Zadnji put prilikom malo duze voznje sam primjetio da ponekad izbaci bijeli oblak dima u konstantnoj voznji a nisam dodavao gas i na voznji se nista ne primjeti da trzne ili slicno. Kompresija je mjerena i sva cetiri klipa su podjednaka i s dobrim vrijednostima. Motor po mom sudu radi prilicno glasno ,kilometraza je oko 185 000.U mom kraju nema dobrih majstora za fiat pa vas molim za pomoc nebi li dijagnosticirao problem i samim tim se financijski pripremio za otklanjanje uzroka. Svaka ideja je dobro dosla Hvala: Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted July 20, 2010 Turbina ili uljne karike?U svakom slucaju teraj kod majstora sto pre da se ne desi neka havarija.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted July 20, 2010 lep pozdrav i tebi Damire. Ne znam odakle se javljaš, ali bi po govoru rekao da je u pitanju posavina, da li sa leve ili desne strane - svejedno. Evo ovako. U vreme dok još ovog Foruma i Kluba nije bilo, ja sam postao srećni vlasnik vozila koje koristi isti takav motor koji ti imaš. Listajući druge Forume naišao sam na raznorazna iskustva i preporuke dok se nije ovaj Forum otvorio, a onda je sve išlo mnogo lakše i bolje. Medjutim, ceo ovaj dosadni uvod ti pišem zbog toga što se u tvojoj razumnoj blizini nalazi jedan izvanredan servis kojim je zadovoljan veliki broj ljudi, koji će na stručan i kvalitetan način da ti mailom odgovori, a svakako, ukoliko se budeš odlučio za njega, će ti popraviti auto.Idi na ovaj sajt i sve će ti biti jasno:http://www.autoservis-meic.hr/pitanja/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted July 20, 2010 Verovatno turbina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
damir71 0 Posted July 20, 2010 Hvala na odgovorima ja sam takodje predpostavljao da se radi o turbini a za meica znam ali mi je ipak malo daleko oko 400 km. Ako kojim slucajem znate za dobar i pouzdan servis u Hercegovini,srednjoj Bosni ili okolica Splita da mi dijagnosticira kvar bio bih zahvalan za informaciju.U slucaju da se radi o turbini najvjerojatnije bi se zaputio do Uzica jer sam cuo da im nema ravnih na podrucju ex Yuge. Ako netko od vas zna za blizu alternativu za servis turbine unaprijed zahvaljujem . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted July 20, 2010 Sto se Uzica tice ne moras dolaziti licno, mozes i da im posaljes turbinu samo. Tj nadjes nekoga ko ce da ti je skine i posaljes im, oni je srede i vrate ti nazad, placanje ide po preuzimanju. Ja sam turbinu radio 2 puta. Jednom kod njih drugi put u BOSH servisu Burin u Sapcu. Nikakve razlike nema, a i u principu nema tu sta da se uradi bolje ili losije, jednostavno ili se odradi ili ne. Moj ujak je radio u Uzicu turbinu na audiju, posle 3 meseca je pocela da baca ulje. Ljudi su mu odradili reklamaciju i od tada nema nikakvih problema. Korektni su skroz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted July 20, 2010 ima i zeravica u novom milosevu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted July 20, 2010 E da, oni su bas, bas dobri, pre mozda 7-8 godina sam isao kod njih da radim pumpu na pasatu, bili su mozda i najaci u zemlji, ne znam kakvi su sada, ali verujem da su extra! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted July 20, 2010 ima i zeravica u novom milosevuŽeravica je sigurno za turbine i Bosh pumpe najbolji servis severno od BG. Reparacija turbine Garett T58 koja se nalazi u Stilu jtd staje oko 150 EUR.Ako želiš malo sam da se baviš, ispred levog prednjeg točka vidi se kraj gumenog creva koje vodi od turbine do inter-coolera. Svuci kraj (treba da bude mastan ako je turbina), a korito inter-coolera treba da pliva u ulju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 20, 2010 Mozes i da skines i usisno crevo turbine i pogledas koliko lufta ima osovinica impelera (iako to nije dovoljno merodavno). Takodje i vizuelno spolja proveri eventualna curenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bomark55 0 Posted November 6, 2010 Znači najbliži servis turbina BG-u je Žeravica?da li neko može da napiše gde je to tačno?Poz i hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted November 6, 2010 Pa nije, ja mislim da je Sabac blizi, a tamo radi Bosh servis. Garancija, cene i uslovi su isti... E sad, znam da je Auto Ivanovic otvorio servis zajedno sa kit komercom u Vojvode Stepe, pa pitaj tamo mozda rade i tu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 6, 2010 Serivs "Zeravica" je u Novom Milosevu kod Kikinde http://www.zeravicabosch.co.rs/turbo_servis.Turbo servis Uzice http://www.turboservis.rsTurbo servis Cadja,Bogatic kod Sapca 015-7786-610Ilija Burin Sabac 015-351-71Raspitaj se i vidi gde ti odgovara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 7, 2010 iz iskustva- zeravica Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaja77 0 Posted November 9, 2010 Lijepi pozdrav.Vozim stilo pola godine i u tom periodu mi je ovaj forum jako pomogao oko standardnih boljki EGR-a, OSC senzora i nekih drugih sitnica.Prekopao sam cijeli forum i nisam naisao na problem jako velike potrosnje ulja kod jtd motora.Moj stilo trosi litru ulja na 1000 km. Ulje je odgovarajuce kvalitete i viskoziteta.Probao sam i promijeniti vrstu ulja ali nije pomoglo potrosnja je ostala ista, ulja su 100% originalni proizvodi.Koristio sam do sad ELF excellium 5w40 i Mobil 3000 5w40.Stilo dok je hladan prilicno dimi crni dim a kad se zagrije na radnu temperaturu dima uopce nema.Zadnji put prilikom malo duze voznje sam primjetio da ponekad izbaci bijeli oblak dima u konstantnoj voznji a nisam dodavao gas i na voznji se nista ne primjeti da trzne ili slicno. Kompresija je mjerena i sva cetiri klipa su podjednaka i s dobrim vrijednostima. Motor po mom sudu radi prilicno glasno ,kilometraza je oko 185 000.U mom kraju nema dobrih majstora za fiat pa vas molim za pomoc nebi li dijagnosticirao problem i samim tim se financijski pripremio za otklanjanje uzroka. Svaka ideja je dobro dosla Hvala: a, da li si probao da sipas seleniju , kao sto preporucuje fiat , slican problem sam imao na puntu dok mi nisu zamenili ulje i sipali seleniju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 85 Posted January 1, 2011 I ja sam skoro primetio da imam nanose ulja na crevu(pokazuje strelica) i da mi je jedan deo prilicno zamascen(obelezen krugom) pa rekoh mozda znate u cemu je problem da vidim da li je nesto sto mogu sam da sredim ili da ga vozim kod majstora?P.S.Drug mi rece da je pre od nafte nego od ulja,neki dihtung,.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaja77 0 Posted January 1, 2011 to je boljka kod stila, i kod mene sw tu videlo masno, znaci odsrafis promenis dihtung koji si prethodno odmastio i namazao sa masom za dihtovanje i zasrafis i nema voznje bar par sati da to zadihtuje, a uzrok toga je ulje iz turbine tako da ako ti ne smeta ne pipaj . tako mi rece moj majstor. bdw, servis za turbine ima kod brodogradilista tito na nbg rasitacu se tacno pa javljam kazu da je lik ok i da remont turbine za stila 1.9 je oko 200 jura sa garancijom od 6 meseci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 85 Posted January 1, 2011 Ipak cu slediti ovo "ako ti ne smeta ne pipaj" Ufff,...znaci od turbine potice.Ipak cu sacekati jos malo,s'obzirom da mi auto fino ide i nema dima,potrosnje ulja i slicno.Kad skupim novac repariracu i turbinu ako je stvarno do nje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted January 1, 2011 Ne mora turbina biti pri kraju. Ulje na usisu se javlja i kod najispravnijih dizelaša. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 2, 2011 Ma, Jim9 je poslednjih dana u tripu da mu riknjava auto...pa tako otvara temu koliko km može JTD da pređe, pravi ''paniku'' oko ulja na mestu gde ga svi imaju... Malo se šalim, ali ipak vidim obrazac...iznenadio si se što ti je motor prešao 200.000+ Km, pa sada počinješ da vidiš problem tamo gde ga nema. To ulje je bilo tu i pre mesec dana...i pre 15 dana...i nisi ga video ranije, jer nisi bio u tom tripu ''jooooj koliko mi je prešao motor, sad će da rikne garant...''Opusti se Jim...bolji dizel motor na tržištu nećeš naći već samo lošiji...a sa istom kilometražom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted January 2, 2011 Sipaj seleniju 15wr40 i vidi da li troši pre bilo kakve posete servisu. Možda se iznenadiš Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 2, 2011 I ja sam skoro primetio da imam nanose ulja na crevu(pokazuje strelica) i da mi je jedan deo prilicno zamascen(obelezen krugom) pa rekoh mozda znate u cemu je problem Ja bih rekao da znam.Debelo crevo kombunacija guma/plastika koje ide iz međuhladnjaka do motora ti je puklo negde gore na plastičnom delu kod prirubnice (tu nema dihtunga). Pukotina je sitna i ne vidi se lako. Odmastiš sve i pratiš, pa ćeš videti gde prvo počinje da se javlja ulje. Na kraju pomaže samo zamena, neuspešno se krpi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 85 Posted January 2, 2011 Ma, Jim9 je poslednjih dana u tripu da mu riknjava auto...pa tako otvara temu koliko km može JTD da pređe, pravi ''paniku'' oko ulja na mestu gde ga svi imaju... Malo se šalim, ali ipak vidim obrazac...iznenadio si se što ti je motor prešao 200.000+ Km, pa sada počinješ da vidiš problem tamo gde ga nema. To ulje je bilo tu i pre mesec dana...i pre 15 dana...i nisi ga video ranije, jer nisi bio u tom tripu ''jooooj koliko mi je prešao motor, sad će da rikne garant...''Opusti se Jim...bolji dizel motor na tržištu nećeš naći već samo lošiji...a sa istom kilometražom. Ma napunio mi glavu jedan prijatelj koji uvozi auta prvo s'tim da je ubio dosta a posle i da ovde curi,onde curi,....i jbg ja se malo iscimah. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted January 2, 2011 Skini to plastično crevo,mislim da imaš 3 imbusa. Na spoju se nalazi gumeni prsten. Njega skini, namaži dihtung pastom i vrati. Nećeš više imati tu ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 85 Posted January 2, 2011 I ja sam skoro primetio da imam nanose ulja na crevu(pokazuje strelica) i da mi je jedan deo prilicno zamascen(obelezen krugom) pa rekoh mozda znate u cemu je problem Ja bih rekao da znam.Debelo crevo kombunacija guma/plastika koje ide iz međuhladnjaka do motora ti je puklo negde gore na plastičnom delu kod prirubnice (tu nema dihtunga). Pukotina je sitna i ne vidi se lako. Odmastiš sve i pratiš, pa ćeš videti gde prvo počinje da se javlja ulje. Na kraju pomaže samo zamena, neuspešno se krpi.Skoro mi se otkacila ona srednja zastitna plastika odozdo,prosirila se rupa i ispao holsraf pa sam je onako bez dizalice jedva zasrafio koliko toliko stavljajuci siri holsraf i mozda sam tada i probusio neko crevo odozdo jer mi se cuje neko fijukanje.Videcu kad odem u selo tamo imam kanal. Quote Share this post Link to post Share on other sites