Kuvalja 406 Posted December 24, 2015 Koliko dugo si vozio sa raskacenim?Nekada ne upali odma treba mu neko vreme da javi gresku, znam da je nekima tek posle par dana javljao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 24, 2015 Pre nego sto sam ga cistio, cisto za probu, mozda sat-dva u vr' glave je bio raskacen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosc 0 Posted March 4, 2016 (edited) Nesto slicno se desavalo i meni na Stila jtd. Naime, odjednom se upali lampica motora, ne moze preko 3000 obrtaja i naravno, izgubi vise od 50% snage. Toliko da nisam mogao da izadjem na nekoj normalnoj uzbrdici u drugoj brzini. Tako je radio 10 min. pa se ugasi lampica, i sve fukcionise u najboljem redu. Pa se kasnije opet upali, pa ugasi, kroz 1h, 5h, nema pravila. I ono najgore, sve to se desavalo na povratku iz CG. No, bilo kako bilo, stigao sam bez vecih problema. I na kraju resio sve to uz pomoc nekog cleaner spreja za diskove, dzekove... Ocistio sam sve dzekove koje sam mogao da vidim na autu. I uspeo sam da resim problem. Tako da prvo pogedajte to, mozda i uspete da resite problem. Edited March 4, 2016 by Milosc Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted April 19, 2016 Isto kao i kod mene. Pocne trzati oko 2000 obrtaja, pa se intenzivira od 2500-3000...Trza mozda najvise u trecoj brzini kod laganog ubrzavanja. Od 3000 nista. Rece mi dijagnostika danas egr ventil. Treba ga ocistiti. Ne znam da li sam da ulazim u tu avanturu, inace mehanika mi nije stran pojam ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted April 19, 2016 ja bi ti rekao da pokusas sam da uradis a isto tako bih te savetovao da EGR zablokiras Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 19, 2016 Klasican simptom egr-a, kod drugara nije pomoglo ciscenje da bi proradio, ali kako je stavio plocicu istog trenutka je auto poceoda se normalno ponasa, inace isto na laganim ubrzanjima je seckao, stoje laganije ubrzavao vise se osecalo, na punom gasu je sve bilo ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted April 23, 2016 A moze li zbog njega biti povecana potrosnja goriva? Vidim da mi je jedno 20% povecana potrosnja u posljednje vrijeme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 23, 2016 Pfff nisam 100% siguran ali moguce je, stavi plocicu par dana pa ces da vidis da li je nestalo seckanje i isprati potrosnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted April 23, 2016 Ma rekli su mi ovi u servisu da ce ga prvo ocistiti pa da onda probam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 23, 2016 Kako god hoces, tom drugaru su menjali map senzor, overboost, i cistili egr, i nista nisu resili.... Za tebe je najjeftinije i najlakse da stavis plocicu pa ako nije to to onda skini pa oteraj kod majstora, to je posao od skidanja dva srafa, ali auto je tvoj pa ti biras sta ces. Postoji mogucnost da posle ciscenja sve proradi, ali ako vozis pretezno gradsku voznju neces docekati sledeci mali servis i imaces iste simptome. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted April 26, 2016 (edited) Evo danas su u servisu ocistili EGR i ocistili senzor pritiska (sav je bio zalijepljen, kompletno). Razlika je primjetnija ali su opet ostali simptomi trzanja. Nakacili na dijagnostiku, pokazuje sve u redu. Onda sam dodao zestok gas i turirao te su primjetili da negdje kod protokomera pri naglom dodavanju gasa izadje oblacica vazduha/dima vani. Iskljucili su protokomer i vozilo se pocelo potpuno drugacije ponasati, bolje vuci, ne trza... Uglavnom, kazu do protokomera je, rekose da slobodno vozim bez njega dok ne nadjemo polovan, nov je oko 110 eura... E sada, da li je moguce tako zakljuciti da je protokomer otisao... Edited April 26, 2016 by luka78 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 26, 2016 Pa treba da prikaze lose vrednosti na dijagnostici. Ako uzimas nov, samo Bosh iako je skluplji od tih 110e Quote Share this post Link to post Share on other sites
sano89 0 Posted April 26, 2016 imao sam isti problem,,neko vrijeme sam vozio bez njega i probavao sam polovne uglavnom tesko je naci ispravan problem sam rijesio kupovinom novog senzora protoka zraka 160km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted May 21, 2016 U AP sportu cijena protokomera iznosi 10.441 din. Vidim da je serijski broj isti kao i kod mene, 0281002980. Danas sam ga pokušao očistiti, ali je uložak upresan u kuciste, nije na vijke. Nekako sam ga razdvojio, ali i uložak/senzor je kompletan zatvoren pa sam naspricao u otvore koliko sam mogao. Bas je bio mastan i uložak i kuciste i crijeva. Slike su u prilogu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted May 23, 2016 Update: Nakon ciscenja protokomera i ponovnog prikljucivanja, nakon par kilometara voznje (i nakon gasenja i paljenja auta), lampica Check engine se ugasila. Medjutim, prvobitni problemi su se vratili (trzanje pri laganom ubrzavanju oko 2000 rpm, potrosnja goriva je i dalje visoka, cini mi se da je tromiji). Tako da mu ne gine zamjena. Operacija "ciscenje" nije uspjela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted May 23, 2016 (edited) Update 2: Stavljen polovan protokmer ali su se problemi sa trzanjem i naglim ubrzavanje ponovo pojavili, kao da je stari priključen. I ponovo se cuju kao nekakvi zupcaanici ili sl kada se naglo oduzima gas ili kada trzne. Sada me brine sta ako kupim novi protokomer, a problemi ostanu. Dijagnostika ne pokazuje nikakve greške sada. Kolega sa hr foruma kaže da je garant to sve do EGR ventila? Edited May 23, 2016 by luka78 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted May 23, 2016 Pa ja citam i citam i sve kao necu da se ponavljam i da se pravim pametan, ali najjeftinija stvar je da zablokiras egr i vidi kako ce se auto ponasati, ti umesto toga placas njegovo ciscenje, menjas protokomere, gubis vreme, ali kao sto sam i onda rekao tvoj auto, i tvoje pare... ja sam samo prijateljski savetovao, ne mozes da naneses stetu a moze da ustedis i novac i vreme a najvaznije da nabacis kez na lice Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted May 23, 2016 Ma kontam ja tebe i hvala ti, a znaš kako je u servisima, ako "pametujes"...A očito se sve vraća na EGR, sa tim sto ga ja ne bi " blindao" već bi radije vidio opciju da ga zamijenim, ako se potvrdi da je on. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted May 23, 2016 Ako pametujes? Pa vidim da oni mnogo pametuju i igraju se menjanja delova pa ako ubodu....naravno svo njihovo igranje tebe kosta...postoje stavke zbog koji moze i novi da pocne da stuca ubrzo a to bi u servisu trebali da znaju....ako.je tvoj egr vec zasrao usisnu granu velike su sanse da je prigusena i ona cevka sto ide od izduvne do njega a moguce da je i katalizator za izbacivanje, sto znaci ako zelis da sve sljaka bas bas dobro, ide skidanje i ciscenje usisne grane, izbacivanje katalizatora i ciscenje te cevke od izduvne do egr-a (izmenjivac toplote) i onda stavis nov egr i uzivas....... ili jednostavno zablokiras. Nije mi jasno zasto neces da ga zatvoris na dan-dva-nedelju dana cisto samo da dijagnostikujes kvar da budes 100% siguran da je samo do njega..... nema sta da pametujes servisima, dodjes sa pricom dobar dan hocu da zatvorim egr sa plocicom da li to moze kod vas i koliko je, ako pocnu da oni tebi pametuju kazes dovidjenja i odes kod sledeceg, ovo sve u slucaju da ti to ne znas da uradis, ali prosto je ko i menjanje tocka.... Sad sam na telefonu pa ne vidim koji je motor u pitanju, tj koliko konja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 23, 2016 25 minutes ago, Kuvalja said: Sad sam na telefonu pa ne vidim koji je motor u pitanju, tj koliko konja? 1.9 MJet 16v 150KS, Nuova Bravo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted May 24, 2016 Pitam zbog greske, taj period ce javljati gresku. Tom motoru egr moze da napravi i havariju, tako sto zablokira rad klapnica pa se odvale i upadnu u motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted May 24, 2016 (edited) Pa trebao bi se EGR softverski iskljuciti koliko sam skontao. A tako ce i biti, mada nisu mi uzeli para za to "igranje" jer nisu rijesili problem, ali me jedino zbog vremena nervira sve i cekanja. A cudi me da dijagnostika ne izbacuje greske, a vjerovatno je treba nakaciti u voznji i pratiti parametre na izduvu kao i usisu. Edited May 24, 2016 by luka78 Quote Share this post Link to post Share on other sites
schranzman 0 Posted May 24, 2016 Mjet javi igreško ako se fizički blokira egr, treba ga sw rješti. Maf se testira, tako, da ga izključiš i ako avto ide ok, onda je on v pitanju, čiščenje senzora u 90% NE riješi problema. Inače multijet ima maf sa komplet kutijo, ne znam kako si ga gore razstavio... Ako primetiš, da ti avto trese na leru/vožnji onda su za proveriti Dize, 90% sam, da ti imaš dize u lošem stanju. Karakteristike od +4 mg/i prave probleme. Map senzor mora imati karakteristike boost pressure od cca 970-1050 mbar, to se proveri u fazi ugašenog avta. Maf senzor sa otvorenim egr u leru mora imati cca 270-300mgi, ako je egr blindiran onda 470-500mgi. Sve to se da vidjeti u 5min sa diagnostiku i sa dobrim majstrom, koji se razumije u takve stvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted May 24, 2016 (edited) E hvala ti. MAF (protokomer) sam uspio rastaviti, on jeste upresan ali se na potez izvadi iz kucista. Malo sile je potrebno. Zamijenjen je MAF sa drugim ali auto se isto ponasa, trza, vise trosi, tromiji. Dizne su provjerene sve su ok, jedna malo odskace od drugih ali u granicama toleranicje, auto ne trese u leru. MAP je isto ociscen. Moram jos na dijagnostici reci da se provjere vrijednosti koje si napisao za MAF i MAP ali sve navodi na EGR kao sto kolege rekose. Edited May 24, 2016 by Ivan Ne citiraj prethodni post Quote Share this post Link to post Share on other sites
schranzman 0 Posted May 24, 2016 Dize se testira dok je avto zagrijan na 90, i najbolje je proveriti u toku vožnje, odstupanja +4 nisu ok. Dok si zamijenju maf senzor, si stavio istega Bosch u cijelem kučistom? Vložak se na mjet ne mijenja, obvazeno mora biti Bosch komplet za kušiščem. Znači za tvoj avto ide ovaj: 0281002980 Proveriti i sva čreva za vazduh i pritisak. Quote Share this post Link to post Share on other sites