Jump to content
FAS Euroauto Goran
banjo1990

Fiat Punto mk.2 - amortizeri

Recommended Posts

Drustvo,sutra idem u kupovinu po amortizere i zadnje opruge. Za zadnje opruge nisam nesto jurio,ali ako neko ima iskustva,neka podeli. Sto se solje tice,to cu videti sutra jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzdravlje...a kfc solje?

Da nisu mozda skf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek sam sad video sta sam napisao. Da skf covece. :) Ludilo. Sve je iznelo 24000 dinara bez montaze amortizera. Ne znam da li je to preskupo,ali sta sam sve kupio,deluje ok. Hvala Genca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

9055e72fea57289d185bd220ea8c4939.jpg

Morao sam... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto classic 2009 god, 51k na satu, prije 15 dana prilikom zamjene guma primjetio sam da su se čaure zadnjih amortizera totalno raspale, onog metalnog dijela gdje ide vijak kao da nema vise, nego je vijak bukvalno seta u onom gumenom dijelu, amortizeri jos uvijek drze, mada su i masni pomalo, pa planiram da ih zamjenim.

Procitao sam ovu citavu temu, i koliko vidim da su tu kod vas u SRB dosta povoljniji, pa planiram da nadjem nekoga da mi tamo uzme amortizere i posalje. Gdje najpovoljnije uzeti KYB zadnje amortizere,  ako neko zna neka napise gdje i koliko kostaju.

Ja sam slao email ovim u kit komerc, ali nisu se udostojili da odgovore. Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to su takozvani silen blokovi na zadnjim amortizerima i njih imas da kupis odvojeno, nema potrebe bacati ceo amortizer ako je ok, da si blize mogao bi svratiti kod mene u servis da ti to napravimo i garancija je dok je punta kod tebe

 

@ markosdbg , moze li se znati konkretan razlog zamene svega sto si kupio, jer moguce da je sve navedeno jednostavno "riknulo" ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, vidio sam da ih kod vas ima odvojeno za kupiti, nazalost kod nas nema, gledao sam u radnjama i u oglasima. Drug mozes li mi provjeriti koliko su trenutno KYB u kit komercu pa da mi javis ovdje, onda cu kontaktirati brata da mi to uzme  u BG i posalje ovamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragance,odavno mi lupa auto napred,kad naidjem na rupe ili male neravnine. Na prednjoj levoj opruzi,je odavno puklo parce opruge,mozda 7,8 cm. Ja vozim punta 4 ipo godine i nikad nista nisam menjao napred,a mogu da zamislim vlasnik pre mene da li je ikad ista menjao. Ja mislim da je vreme da se sve zameni. Pozadi su opruge skroz istrulele,nije mi jasno kako nisu pukle. Mozda deluje kao da sam zapustio auto,ali se jednostavno nije imalo para. Ovih dana je kapnulo od nekog privatnog posla,pa reko da uletim dok ne odu na drugu stranu. :)

Eto ukratko mojih razloga. :)

Edited by markosdbg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo,jos jedno pitanje. Imam majstora koji mi redovno odrzava auto,ali nema prijavljenu radnju i ne moze da mi lupi pecat na garanciji od amortizera. Na garanciji pise da mora da bude montirano u radnjama koji su oni da lina spisku,da bi se u slucaju kvara na amortizeru,garancija priznala. Cena je verovatno mnogo skuplja nego kad bih radio kod svog majstora. Pitanje je,da li rizikovati,ili ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

postoje "majstori" koji prilikom montaze i demontaze opruga na amortizerima koriste klesta kojima hvataju sipku amortizera kako bi dobili kontru za gornji sraf, tad dolazi do ostecenja te iste sipke a samim tim i do curenja na semeringu ,,,, to je samo jedan od primera kako sjebati nov amortizer, zato je njima i relativno bitno da se roba koju su prodali ugradi kod krstenog majstora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa razmisljao sam sta da radim. Ovaj moj majstor je stvarno dobar,ali nisu to male pare da bih se igrao. Zvacu sutra svaku radnju,pa cu videti gde i koliko kosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... ali i zapamti da ces izgubiti sve svoje zivce (ako ne daj Boze imas problema u garantnom roku) dok ti oni priznaju garanciju.

Stavi na tas pa odluci i javi kako se ponasa sada auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo,izvinjavam se sto nisam dugo odgovarao. Malopre sam dosao od majstora i covek bre pedantan,sav alat ima potreban,ma nemam reci. Nije sto je moj majstor,nego je stvarno dobar. Elem,potpuno drugi auto,to nema sta da se govori. Videcemo ovih dana kako se ponasa u voznji i krivinama. Do sad je bio jako nestabilan,ali kad sam se vracao kuci,osetila se velika razlika. Ipak su ovo Bilstein amortizeri,ne bi smeli tako lako da propadnu. Kad smo inace skinuli amortizere,na soljama stoji nalepnica sa datumom 3.1 2001 god. Prva ugradnja ljudi,neverovatno. Niko to pre mene nije zamenio. Za sad sam zadovoljan,ali cu pisati ovih dana kako mi se cini u voznji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, vidio sam da ih kod vas ima odvojeno za kupiti, nazalost kod nas nema, gledao sam u radnjama i u oglasima. Drug mozes li mi provjeriti koliko su trenutno KYB u kit komercu pa da mi javis ovdje, onda cu kontaktirati brata da mi to uzme  u BG i posalje ovamo.

 

Ako neko nije odgovorio i ako nije kasno...

16.09.2015 KYB zadnji u KIT Komercu su bili 2750 komad ili 5500 par.

Edited by pedjabj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja da se javim sto se tice kyb-inih opruga. Verovali ili ne,prednje opruge su se nekako rasirile i dobile lufta u gornjem delu kod solje. Kad motam levo ili desno cuje se skripanje i krckanje opruge. Skidao majstor sve kompletno napolje i tacno se vidi kako se rasirilo. Nisam verovao da tako nesto moze da se desi,ali eto. Sad je pitanje,sta raditi? Ima li neko ideju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu neka guma fabricki (ako je spoj metal na metal, nisam siguran kako je izvedeno tacno kod punta)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima neka metalna solja koja drzi oprugu,pa se pakuje solja i naravno sraf. Opruga se rasirila i kako ja motam,ona se pomera i kaci sasiju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u pitanju je kineska kopija, to kajabe nije videlo, trebalo bi da kaci tacno na sredini opruge, to gledam svakih par dana u servisu, ljudi kupe novo i na kraju idu po polovne, radi se o nekvalitetnom materijalu , konkretno to se desava u slucaju kacenja same opruge od sasiju, takodje majstori ne obracaju paznju prilikom vracanja gornjeg sesira na amortizeri tj taj cuveni zub koji mora da se montira u ravni sa delom gde se stavljaju dva srafa koji spajaju amortizer i glavcinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nemam pojma,trazimo neko resenje,ali tesko da cemo uspeti. Mnogo me inace nervira,a da reklamiram,sad verovatno ne mogu. Tako da ne znam sta cu raditi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...