Jump to content
FAS Euroauto Goran
banjo1990

Fiat Punto mk.2 - amortizeri

Recommended Posts

Pa ako oslanjanje funkcionise kako treba, onda im nece nista faliti, ako nije dobro onda ce stradati bilo kakav amortizer da uzmes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari...

Doslo vreme da se menjaju zadnji amortizeri na Punta.Pitao sam u top autu,kazu da imaju Bilstein amortizere sa 2 godine garancijom.Kostaju inace 3300 po kom.Mene zanima da li su ti amortizeri dobri i da li ih uzeti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako tesko, neki se razlikuju samo po nijansi boje i utisnutom broju na kucistu i na semeringu i kod takvih jednostavno ne mozes da skontas koji je dok ne uzmes i original i kopiju u ruku... Ima kod nekih ociglenijih stvari, npr odlepe taru nalepnicu i nalepe novu pa ne stave na isto mesto i ostane lepak od stare i onda je ocigledna razlika da nesto nije jasno... Kod amortizera koji su kao ulozak znaju da se razlikuju boje matice koje zatvaraju kuciste amortizera i slicne stvari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jbg brate,to je vec teska matematika.U principu,ne moze da bude lose za te pare,barem ne bi trebalo,a i dobijam 2 god garancije,pa sta mi Bog da   :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za 3.300 sigurno nisu bilstein... To ti potpisujem, skoro je jedan drug stavio samostelujuce bilstein na punta... 150 eur komad! Ali ako ima garancija 2 god kupi ih pa sta bude ionako na ovim nasim putevima amortizeri nemaju dugi vek...

Edited by Multijet forever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi su to samostelujuci? :D Bilstein ima vrlo veliki izbor amortizera, B2 su uljni i najeftiniji, B4 su gasni amortizeri visokog pritiska i nesto skuplji, B6 su sportski i ti su obicno u rangu 3-4 puta skuplji od B4, B8 su isti kao B6 samo kraci, namenjeni za spustanje i cena je otprilike 4-5 puta skuplji od B4... I idu tu jos dalje neke varijacija tipa za offroad i sa mogucnosti podesavanja visine auta i neke varijacije sa podesavanjima tvrdoce amortizera ali sa njima nisam imao iskustva pa nemam pojma koje su cene...

 

Ono sto mogu samo da kazem iz svog iskustva da ne igra ulogu da li je kopija ili original, ista je cena... I ima puno uvoznika i onda nikad ne znas sta ces dobiti plus licno iskustvo je da narucis u ovlascenom servisu i dobijes kopiju :laughing::turned:

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas kod nasih partnera Euroauto,sad je i neka akcija:

 

 

Zadnji amortizeri za Punta mk2 2001. 1,2 8v, koja je cena?Hvala unapred

Postovani,

 

2 zadnja Monroe amortizera su 5974 dinara.

 

Sva 4 amortizera u akciji koja je sada u toku bi Vas kostala 11665 dinara - redovna cena za sva 4 amortizera je 14652.

 

Pozdrav,

 

EuroAuto

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelistaj malo temu sto se tice iskustva sa amortizerima  Iskustva sa amortizerima

Imas 2 ili 3 god garancije na Monroe...

 

Nadovezao bih se samo na ovo sto je YUgisa rekao za Bilstein,slicna je situacija i sa KYB-vise modela istog proizvodjaca:

 

kyb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam jako losa iskustva sa Monro amortizerima, novi i postoji razlika u tvrdoci izmedju dva amortizera...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za 3.300 sigurno nisu bilstein... 

 

 

Možda jesu, ali je možda druga klasa robe...namenjena za ovakva tržišta kao što je naše. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam jako losa iskustva sa Monro amortizerima, novi i postoji razlika u tvrdoci izmedju dva amortizera...

 

Podeljena su misljenja.Neki su bas zadovoljni,neki kazu da su tvrdi i ne udobni,dok ima ljudi koji ih nikad vise ne bi uzeli...

 

Ostavljas li mogucnost da ti koje si testirao nisu original?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan par sam ja uzeo od mog prijatelja koji ima prodavnicu autodelova i ne bi me ispalio sem ako nisu njega a drugi par je uzeo jedan lik kojem sam ja prepravljao amortizere za spusten auto, njemu je opet brat uzeo od uvoznika direkt, tako da mozda je kopija ali brate nadji original onda :D Bilstein kod glavnog uvoznika je original dok ovi manji mute (moze i ne mora da bude) a sad Monroe ne znam ko je tacno glavni uvoznik, niti sam siguran da li ih ima vise... Takodje Bilstein kopiju skontas po nekim razlikama, Monroe ako je kopiran onda su ga kopirali do kraja jer su i brojevi (nasao na internetu) kao kod originala i izgled :D

 

Pa verovatno postoji samo ti treba neki servis da ti potvrdi to a to je malo teze... Npr ja sam pravio sebi spravu za merenje sila pa ja mogu da izmerim ali reklamaciju mi primaju u prodavnici samo zato sto uzimam dosta :D A u drugoj imam prijatelja tako da nije problem ali on npr ne radi Bilstein...

 

Ono sto mozete probati je da kod koji je utisnut na amortizeru da potrazite na internetu, ja ne uspevam svaki put da nadjem ali za neke ima uspeha da se nadje podatak ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi su to samostelujuci? :D Bilstein ima vrlo veliki izbor amortizera, B2 su uljni i najeftiniji, B4 su gasni amortizeri visokog pritiska i nesto skuplji, B6 su sportski i ti su obicno u rangu 3-4 puta skuplji od B4, B8 su isti kao B6 samo kraci, namenjeni za spustanje i cena je otprilike 4-5 puta skuplji od B4... I idu tu jos dalje neke varijacija tipa za offroad i sa mogucnosti podesavanja visine auta i neke varijacije sa podesavanjima tvrdoce amortizera ali sa njima nisam imao iskustva pa nemam pojma koje su cene...

Ono sto mogu samo da kazem iz svog iskustva da ne igra ulogu da li je kopija ili original, ista je cena... I ima puno uvoznika i onda nikad ne znas sta ces dobiti plus licno iskustvo je da narucis u ovlascenom servisu i dobijes kopiju :laughing::turned:

Steluje se 'tvrdoca' amortizera ;) auto je za trke pravljen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa onda je stelujuc po tvrdoci :D Samostelujuc bi podrazumevalo da se sam steluje a tako nesto nije moguce :D Koji je auto u pitanju ako nije tajna posto vecinom se koristi B6/B8 Bilstein na trkama a oni se ne steluju po tvrdoci, nego po zelji mogu da se naruce ventili od Bilsteina pa da se zamene...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel postoji pravo na reklamaciju ako se ustanovi da nije ista sila na istim amortizerima?

 

Znam za slucaj da je reklamirano.

Izmeri se sila posle zamene(pozeljno i pre) i ako nije ok-reklamira se.

 

Konkretno u ovom slucaju prodavac je posle reklamacije trazio da se merenje obavi u servisu sa kojim oni saradjuju...

 

U principu nisu duzni da uvaze reklamaciju.Mislim da ona vazi samo ako amortizer vrisne skroz tj procuri.

Ali ako su uporan mozda nesto i uspes ;)

 

Ono sto mozete probati je da kod koji je utisnut na amortizeru da potrazite na internetu, ja ne uspevam svaki put da nadjem ali za neke ima uspeha da se nadje podatak ;)

 

Daj neki primer :)

Pozeljno sa slikom i linkom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sachs za Fiat 128: 230569

Ukucas u google i izbacice ti brdo linkova ;) Imao sam iskustva sa nekim kopijama i brojevi su uvek razliciti od originala, zasto nisam siguran (mislim sto ih ne prekopiraju), ali nisam nalazio uvek na netu da mogu da potvrdim da je original ali moze da se proba ;) Takodje i sa Sachs losa iskustva kao i sa Monroe ;)

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa onda je stelujuc po tvrdoci :D Samostelujuc bi podrazumevalo da se sam steluje a tako nesto nije moguce :D Koji je auto u pitanju ako nije tajna posto vecinom se koristi B6/B8 Bilstein na trkama a oni se ne steluju po tvrdoci, nego po zelji mogu da se naruce ventili od Bilsteina pa da se zamene...

Kao i naslov teme,punto mk2 :) inace auto drzi u krivini nenormalno dobro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni opet poceo auto da lupa pozadi sagnem se komsija zaljulja auto ono zadnji selen blokovi kad se mrda tocak setaju 1.5 cm levo 1.5 desno gledo sam nesto 900 din je komad a zamena oko 1500 din mora se i to raditi vizuelno sve deluje ok al kad se zaljulja auto ono zadnji trap seta cisto da znate kod zamene da se i to pogleda :)

Edited by Veki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...