Jump to content
FAS Goran

gagi82

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About gagi82

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Prijedor, BIH

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto

Recent Profile Visitors

1210 profile views
  1. Pozdrav forumaši, jedno pitanje nakon dugo vremena, pošto sam svog punta prepustio ocu, pa me i nema često ovdje a autić ga služi super. Auto je sad dosao na 100k kilometara pa planiramo da zamjenimo diskove i pločice. Inače do sada su pločice zamjenjene samo jednom i to ne zato sto su bile potrošene (ostalo ih vise od pola) nakon nekih 40k kilometara, nego sto su te fabričke bosch bile jako tvrde i strugale su pri svakog kočenju kao da su potrošene (ali su zato diskove bile dobro potrošile) pa su stavljenje druge, čini mi se mintex i sa njima nije bilo problema. Punto je inače classic model bez opreme, serva, abs, a posto auto nije trenutno tu pa ne mogu provjeriti, zanima me samo da li kod ovih modela ide ovaj najmanji disk promjera 240,5mm, tj pretpostavljam da ide isti disk i na modele koji imaju abs, a oni veci diskovi na modele sa jačim motorom? Planiram uzeti diskove i pločice npr TRW ili ATE, ako bi preporučili nesto drugo, slobodno napišite mada mislim da sa ovim proizvođačima ne bi trebalo biti greške.
  2. Ovo je ovaj sto mi je prodavac rekao da je dosla musterija, vidjecu do kraja dana ako ga ne ukloni javicu se opet da vidim jel prodan ili nije. Meni iskreno ne smeta sto je sa troje vrata, inace imaju i jedan sa 5 vrata, nesto skuplji od ovoga, čak i nesto vise opreme, vidio sam da ima zadnje parking senzore, ali i nesto vise prešao.
  3. Vjerovatno da ih ima puno više kod vas tu u ponudi, ali ja sam u Bih i kod nas bas i nema. Svakodnevno pratim oglase kod nas, u ponudi su svega 2-3 benzinca 1.2 8v , ovo ostalo su sve 1.3 mjtd. Mislim da je bio samo jedan model sa tim 1.4 multiair, kako prodavac nije bio nesto komunikativan a i auto je sa preko 200k na satu, nisam ni previse insistirao oko njega. Ovaj mi je juce zapao za oko, jutros rekao da bi dosao pogledati auto, pa kasnije mi rekao prodavac da ne dolazim da ima kupca danas: https://www.olx.ba/artikal/42480922/fiat-punto-evo-1-3mjtd-mod2011-nov-auto/ , rekao sam da mi javi ako auto ne ode.
  4. To sam i pretpostavio. Kazu da je i taj motor dobar i stedljiv, a opet drugi kazu da je za izbjegavanje jer je pun elektronike. Najgore sto ni njim nema po oglasima kod nas. Evo sinoc sa naletio na jedan punto evo 1.3 multijet, po slikama jako ocuvan, jutros pišem covjeku da bi sutra dosao da pogledam auto, kaze nema problema. Maloprije dolazi poruka da ne dolazim da je kupac auta stigao :/ Bas nemam sreće. Bio sam spreman da uzmem i dizela koji je ocuvan ali nista ni od ovoga izgleda.
  5. Pozdrav drugari, i ja sam trenutno u kupovini auta, u porodici vec od ranije imamo jedan punto classic, a sad mi je u najuzi izbor usao punto evo. Svakodnevno pretrazujem oglase kod nas i nema bas previse izbora, svega 2-3 benzinca ona osnovna 1.2 51kw ili 1.3 multijet. Iskreno da kazem vise sam za benzinsku opciju medjutim ono sto sam trazio 1.4 ili 1.4 16v nazalost nema ni jedan, a nekako mi se ne uzima bas ovaj osnovni 1.2 8v. Druga mogućnost je da idem na 1.3 multijet, nemam nesto ni protiv njih, jedino sto su uglavnom svi po oglasima oko 200 hiljada na satu Koje su razlike izmedju razlicitih varijanti tih motora, vidim na wikipediji se pominje da postoji u verzijiama od 75, 90 i 95 ks, a kod nas po oglasima su skoro sve verzije od 85ks koja se ovamo nigdje ne pominju. Na sta bi trebao obratiti paznju prilikom kupovine auta sa tim motorom, postoje li kakvi simptomi koji mogu ukazivati na problem sa lancem lili dpf filterom ili nekim drugim vitalnim dijelom auta? Kako vidim da ima dpf , da li se i kod njega dopunjava ona tečnost kao kod psa grupacije? Malo je opširniji post, ako se jos neceg sjetim pitacu opet. I jos nesto, da li se u punto evo ugrađivao onaj motor iz grande punta 1.4 16v starjet 95ks, po wikipediji stoji da je taj motor isao samo u grande do kraja proizvodnje a u evo model da je isao obicni 1.4 8v i novi 1,4 multiair.
  6. Identičan problem, od nedavno se pojavio, samo desava se kad upalim lijevi zmigavac i pritisnem kocnicu krene ubrzano da radi, cim pustim kocnicu radi normalno. Desni ne pravi problem. Moracu znaci da skinem lijevu stopku i da ocistim kontakte.
  7. Mozes slobodno sa ovim svjetlim dijelom, dosta je zahvalna boja, ne vidi se kad se zaprlja.
  8. Tako sam i pokusao, ali onda u donjem krajnjem polozaju bude previse visok.
  9. Za sada su ok, nisam primjetio da ima lufta. Auto je punto classic 2009. godina.
  10. I ovdje kod nas nazalost nema nista kvalitetnije da se uzme, slucajno sam naletio na netu pa sam zvao brata u bg da mi to uzme tamo. Kod mene su identicne u dvije boje kao sa slike. Ovaj svijetli dio je tako tako, nije toliko los, a ovaj crni po rubovima je najslicniji kao ona mrezica na platnenim patikama iritantno je ako nesto jedes u autu pa upadne kroz tu mrezicu, tesko se uopste moze usisati kroz nju a vidi se Nasao sam ovu stranicu odakle smo mi uzeli, ovdje su povoljnije nego na onoj stranici sto si ti postavio: https://www.autosport.rs/catalog/techstyle/auto-oprema/auto-presvlake/tipske-auto-presvlake/presvlake-fiat-punto-classic.html
  11. Imam iste ovakve, uzeo mi brat u beogradu, skrojene su solidno, mada kvalitet samog materijala i nije bas nesto, podsjecaju na one sa buvljaka jedino sto su skrojene po mjeri. One gumice za zatezanje su prilicno slabe i tanke. I ako budes uzimao najbolje ih je uzeti u radnji licno pa izvaditi i provjeriti, jer ja sam uzeo komplet koji ima djeljivu zadnju klupu, i na pakovanju je i bilo tako oznaceno a unutra je doslo za klupu iz jednog dijela. Takodje ono sto uopste nije doslo a trebalo je su navlake za naslon za glavu i male navlake za pojaseve.
  12. Da li je i kako moguce podesiti krajnji gornji polozaj vozackog brisaca? Naime u krajnjem gornjem polozaju ostaje mi nekih 10 i vise centimetara neobrisano, ako odvrnem maticu i pomjerim na kroneru, onda u krajnjem donjem polozaju bude previsok.
  13. Ima li neko na puntu classic da koristi BOSCH YR7DEU svecice i kako se pokazale? Malo sam pretrazivao po internetu i uglavnom kad god ukucam BOSCH YR7DEU izbaci mi drugu oznaku u pretrazi , tacnije BOSCH YR7DC+ , da li je to ista svecica samo pod novom oznakom jer ovu staru oznaku nigdje ne nalazim.
  14. Nemam pojma, uglavnom kod mene imaju ti metalni prstenovi kod oborenih svjetala, kod dugih nema, a vidio sam kod drugih puntica da nema, ne znam cemu to sluzi uopste kad vec postoji na sijalici.
  15. Pitanje u vezi svjetala na MK2b, vidio sam kod par ljudu na MK2b i punto classicu da nemaju onaj metalni prsten (sjenilo) oko sijalice oborenog svjetla, da li to inace samo otpada ili ljudi to skidaju iz nekog razloga?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...