neshaoct 9692 Posted October 30, 2010 Na dijagnostiku i proveri zašto ostaje da sija Engine fault.Nema ta posuda veze sa tim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted October 30, 2010 Pa sad ako je srknuo malo vode kroz crevo moguce da ima veze , odnosno ako mu je taj provizorni cep sto su mu stavili ispao , al svakako treba da ode na dijagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted October 30, 2010 Ok, to da...moguće je. Odlično zapažanje koleginice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 30, 2010 Hahahahaha,moguce da je srknuo vodu!!! Trebao si pogledati malo u ŠA,kolike su cene! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Orph 0 Posted October 31, 2010 Nije to, cep je na svom mestu, jedino logicno za pojavljivanje Engine fault mi je nedostatak ovog dela, mada cu otici kod majstora da to proverim.Doduse ovih dana sam vozio kola normalno, i sve je bilo ok. Nervira me samo to, sto sve mora da se iskomplikuje, i sve koliko se cimam da sredim auto, opet iskrsne neki problem, a njegovo resavanje naravno ukljucuje i majstore,i pare i vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted October 31, 2010 Ne može komp. da vidi da li ti je posuda otpala ili nije. Nema tu nekog pritiska koji se meri, pa onda senzor koji meri taj pritisak kao šalje loš podatak ka kompu jer eto...nema posude...pa onda komp zbog toga pali lampicu.Drugi je razlog...a, koji...videćeš kada se poveže na Examiner. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mirx 1 Posted December 15, 2010 Zapusi gumeno crevo da ti ne usisa vodu i motor.Postovanje Gorane, kako je moguce da na to crevo usisa vodu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 465 Posted December 21, 2010 Tako sto crevo vodi pravo u usis turbine... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sokool 0 Posted August 20, 2012 I ja imam isti problem...meni se ta posuda probusila i rasklimala...koliko sam mogao da skontam nema neku znacajnu ulogu tj mislim da sve moze dobro da radi i bez nje te sam odlucio da je skinem. Od kako sam kupio stila presao sam 30.000 i na tu kutiju nisam ni obratio paznju, a siguran sam da je ja nisam razvalio. Skinuo sam je sa ortakom i u one 2 rupe koje su ostale na kucistu filtera za vazduh a koje vode do te kutije sam postavio 2 sundjera da prasina ne bi ulazila. Koliko mogu da primetim za sada sve radi potpuno oke, cak je i potrosnja od prilike ista kao sto je i bila...pomislio sam da ce mozda vise da trosi posto mozda vise vazduha uvlaci, ali ovo ipak nema veze sa time. Ako budem imao vremena mozda je nekako prilepim posto u principu to moze da se odradi (da bacam pare za novu ili polovnu mi ne pada na pamet)...samo ne znam koliko je to vazno posto koliko mogu da primetim nema neku bitniju funkciju.zaboravih da naglasim da je u pitanju bezinski motor 1.6 16v...valjda su im te kutije iste ili bar imaju istu namenu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekson82 0 Posted February 17, 2014 (edited) Kupio sam Stila prije mjesec dana,i kada sam vozio prvi put majstoru primjetili smo da ovo crijevo sa slike samo visi i nije prikopcano, bilo je zatvoreno plasticnom kesom stegnutom plasticnim stezaljkama, i onda je on samo zacepio tim bijelim cepom i sarafom pricvrstio, on inace ne radi fiate pa mi nije znao tacno reci gdje to crijevo zavrsava.Molim za pomoc ako znate na sta se prikljucuje ovo crijevo Edited February 17, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted February 17, 2014 (edited) Kako tvoj auto ide? Jel startan, brz? Odakle ide to crevo? Ne vidi se dobro sa slike. Jel sa turbine. Ako je sa turbine treba da ide na IC, I onda je sigurno iskljucena turbina jer nema cepa koji bi taj pritisak izdrzao. Ali ako ti to nije spojeno na IC odakle onda vuce vazduh? Edited February 17, 2014 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
nine84 1 Posted February 17, 2014 Ja bi reko da je to crevo ide na kolektor uljnih para, plasticnu kutiju koja je prikacena ispod filtera za vazduh, obicno se izlomi ako se auto vozi po losijim putevima i bez zastitnih plastika....ako je to crevo onda krece od prilike malo iza protokomera nanize ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6065 Posted February 17, 2014 Jeste, jeste to je to - separator/kolektor uljanih cestica...cale moj isto rasturio tu kutiju ispod, trenutno vozi sa tim zacepljenim dok ne nadjemo celu kutiju filtera vazduha sa tim donjim delom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nine84 1 Posted February 17, 2014 I kod mene je isti slucaj puno para traze za tu kutiju filtera Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6065 Posted February 17, 2014 Pa znaju da je problematican deo...kao na stilu 1.6 16v, zadnja desna kociona celjust 40 evra polovna, a leva 30 evra... Propustio sam jednom celu kutiju za 1500 dinara za sat vremena, zvao nekog lika, nije otpad u pitanju bio, nego ovako prodavao, i verovatno nije znao da ovi klepaju za to i po 4-5 puta vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted February 17, 2014 Objašnjeno ti je sve, još kad pogledaš sada nakon spajanja tema ranije napisane odgovore u temi na kojoj smo, biće ti 120% jasno oko tog creva i gde treba da ide. U svakom slučaju, OBAVEZNO drži zatvoreno to crevo jer ako krene da uvlači npr. vodu...katastrofa.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41404-stilo-jtd-kutija-ispod-filtera-za-vazduh/?p=707558 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aca123 0 Posted March 15, 2014 (edited) da limi moze neko reci gde ide tanje crevo koje se odvaja od velikog creva (izmedju turbine i maf senzora) crevo je br10 na slici. kod mene nije ukljuceno nigde stoji pored kucista vazduha a ne vidim gde se ukljucuje? Edited March 15, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8104 Posted March 15, 2014 Verovatno ide u onaj separator uljnih para ili kako se vec zove.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aca123 0 Posted March 15, 2014 ne vidim nigde odozgo gde moze da se prikljuci. mora odozdo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8104 Posted March 15, 2014 To je kutija ispod filtera za vazduh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aca123 0 Posted March 15, 2014 hmmmm.... hvala... jel lose sto sam vozio tako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted March 15, 2014 Mislim da nije problem sto nije bilo povezano jer je to za uljna isparenja ili kako se vec kaze ali svakako resi to i stavi ga gde treba da bude. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aca123 0 Posted March 15, 2014 hvala... resavam brzo Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted March 18, 2014 ako je jtd onda od turbine prema interkuleru Quote Share this post Link to post Share on other sites
cobra11 1 Posted September 21, 2014 E jedno pitanje, danas sam menjao lamelu i dosta toga i kada je bio upaljen auto, na onoj kutijici imam jednu rupu, izgleda kao fabricka, moze sraf velicine 9 da udje u rupicu-otprilike... Osetio sam da nekad duva a da liuvlaci vazduh nisam obracao paznju... da lida to zacepim i da litamo treba uopste da bude ta rupica???? Quote Share this post Link to post Share on other sites