Jump to content
FAS Euroauto Goran
mirx

Fiat Stilo JTD - kutija ispod filtera za vazduh / posuda za uljne pare

Recommended Posts

Pa sad ako je srknuo malo vode kroz crevo moguce da ima veze , odnosno ako mu je taj provizorni cep sto su mu stavili ispao , al svakako treba da ode na dijagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to, cep je na svom mestu, jedino logicno za pojavljivanje Engine fault mi je nedostatak ovog dela, mada cu otici kod majstora da to proverim.Doduse ovih dana sam vozio kola normalno, i sve je bilo ok. Nervira me samo to, sto sve mora da se iskomplikuje, i sve koliko se cimam da sredim auto, opet iskrsne neki problem, a njegovo resavanje naravno ukljucuje i majstore,i pare i vreme. :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može komp. da vidi da li ti je posuda otpala ili nije. Nema tu nekog pritiska koji se meri, pa onda senzor koji meri taj pritisak kao šalje loš podatak ka kompu jer eto...nema posude...pa onda komp zbog toga pali lampicu.

Drugi je razlog...a, koji...videćeš kada se poveže na Examiner. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja imam isti problem...meni se ta posuda probusila i rasklimala...koliko sam mogao da skontam nema neku znacajnu ulogu tj mislim da sve moze dobro da radi i bez nje te sam odlucio da je skinem. Od kako sam kupio stila presao sam 30.000 i na tu kutiju nisam ni obratio paznju, a siguran sam da je ja nisam razvalio. Skinuo sam je sa ortakom i u one 2 rupe koje su ostale na kucistu filtera za vazduh a koje vode do te kutije sam postavio 2 sundjera da prasina ne bi ulazila. Koliko mogu da primetim za sada sve radi potpuno oke, cak je i potrosnja od prilike ista kao sto je i bila...pomislio sam da ce mozda vise da trosi posto mozda vise vazduha uvlaci, ali ovo ipak nema veze sa time. Ako budem imao vremena mozda je nekako prilepim posto u principu to moze da se odradi (da bacam pare za novu ili polovnu mi ne pada na pamet)...samo ne znam koliko je to vazno posto koliko mogu da primetim nema neku bitniju funkciju.

zaboravih da naglasim da je u pitanju bezinski motor 1.6 16v...valjda su im te kutije iste ili bar imaju istu namenu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

cxcb10606.jpg

 

Kupio sam Stila prije mjesec dana,i kada sam vozio prvi put majstoru primjetili smo da  ovo crijevo sa slike samo visi i nije prikopcano, bilo je zatvoreno plasticnom kesom stegnutom plasticnim stezaljkama, i onda je on samo zacepio tim bijelim cepom i sarafom pricvrstio, on inace ne radi fiate pa mi nije znao tacno reci gdje to crijevo zavrsava.

Molim za pomoc ako znate na sta se prikljucuje ovo crijevo

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako tvoj auto ide? Jel startan, brz? Odakle ide to crevo? Ne vidi se dobro sa slike. Jel sa turbine. Ako je sa turbine treba da ide na IC, I onda je sigurno iskljucena turbina jer nema cepa koji bi taj pritisak izdrzao. Ali ako ti to nije spojeno na IC odakle onda vuce vazduh?

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi reko da je to crevo ide na kolektor uljnih para, plasticnu kutiju koja je prikacena ispod filtera za vazduh, obicno se izlomi ako se auto vozi po losijim putevima i bez zastitnih plastika....ako je to crevo onda krece od prilike malo iza protokomera nanize ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, jeste to je to - separator/kolektor uljanih cestica...cale moj isto rasturio tu kutiju ispod, trenutno vozi sa tim zacepljenim dok ne nadjemo celu kutiju filtera vazduha sa tim donjim delom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa znaju da je problematican deo...kao na stilu 1.6 16v, zadnja desna kociona celjust 40 evra polovna, a leva 30 evra...  :ball: 

Propustio sam jednom celu kutiju za 1500 dinara za sat vremena, zvao nekog lika, nije otpad u pitanju bio, nego ovako prodavao, i verovatno nije znao da ovi klepaju za to i po 4-5 puta vise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objašnjeno ti je sve, još kad pogledaš sada nakon spajanja tema ranije napisane odgovore u temi na kojoj smo, biće ti 120% jasno oko tog creva i gde treba da ide. :thumbup:

U svakom slučaju, OBAVEZNO drži zatvoreno to crevo jer ako krene da uvlači npr. vodu...katastrofa.

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41404-stilo-jtd-kutija-ispod-filtera-za-vazduh/?p=707558

Share this post


Link to post
Share on other sites

da limi moze neko reci gde ide tanje crevo koje se odvaja od velikog creva (izmedju turbine i maf senzora) crevo je br10 na slici. kod mene nije ukljuceno nigde stoji pored  kucista vazduha a ne vidim gde se ukljucuje?

 

naread.jpg

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nije problem sto nije bilo povezano jer je to za uljna isparenja ili kako se vec kaze ali svakako resi to i stavi ga gde treba da bude.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jedno pitanje, danas sam menjao lamelu i dosta toga i kada je bio upaljen auto, na onoj kutijici imam jednu rupu, izgleda kao fabricka, moze sraf  velicine 9 da udje u rupicu-otprilike... Osetio sam da nekad duva a da liuvlaci vazduh nisam obracao paznju... da lida to zacepim i da litamo treba uopste da bude ta rupica????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...