joshibeast 74 Posted April 18, 2015 To sam prvo uradio Odma na šine.Tramvajske šine - uzduž i popreko.Železničke - samo popreko.Sada je skroz utegnut na trapovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted April 18, 2015 Drage kolege, izbegavajte sine i takve testove, drugarski savet. Znam za 2 slucaja cepanja guma na iste, iz svog okruzenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted April 18, 2015 A jbg kad podjem u grad moram preko pruge Ja sam mislio na običan prelazak preko šina, koje doduše nisu baš u nekom stanju Ali do sad su mi tu bubrezi ispadali, videćemo sa novim silenima Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 19, 2015 Drug @Ivanmeni su te šine realnost. Svaki dan pređem tramvajski savski most koji je u katastrofa stanju.Onda jašem šine u J.Gagarina kada skrećem a preko železnice jednom nedeljno, kada idem za selo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 19, 2015 Kako ste napisali to mi izgledalo kao glavni sport. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 19, 2015 Heheh. Ispade tako Svako ima svoju zabavu.Mi vozimo ove od 59kw, nisu za potezanje pa testiramo granice trapova Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted April 19, 2015 Ma ne potcenjuj ti naše 59-ke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted September 6, 2015 pozdrav svima , hteo.bih da pitam za ove silene od pune gume sto se ugradjuju u Inbaco u zemunu, da lineki drugi elementi zadnjeg trapa trpe ili je jedina posledica malo tvrdji trap ? treba da menjam silene a nekako mi se dopada ideja da se trajno rese ti sileni s obzirom na nase putevea vidim da ih hvale mnogi i da se trajno resava problem silena Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted September 9, 2015 Pa pozadi i nemas druge elemente. Samo jos amortizere Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted September 9, 2015 definitivno cu onda te od pune gume da ugradim Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 9, 2015 Pa piše unazad sve, samo pročitaj razmisli i zaključi sam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted September 9, 2015 razmislio i odlucio Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 10, 2015 Cepaj , rade od 08 h. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted October 6, 2015 pre neki dan bio u Inbako servisu u Zemunu i ugradio silene od pune gume, cena odlicna, a bogami i osecaj u voznji, ko nov auto , zadovoljan sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted October 6, 2015 pa ne cuje se lupanje, bas je utegnut sada, ono sto su pricali o tvrdoci je tacno, ali to se bas slabo primeti, u voznji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted October 7, 2015 Kako se ti sileni ponasaju na temperaturama ispod nule? Od kakve su gume napravljeni? Obicno se guma na minusu stegne Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted October 7, 2015 Vidiš, još ih na minusu nisam testirao.Teram te silene 4-5 hiljada.Definitivno ukrućuju trap. U vožnji se primeti samo kada idem preko šina - skakutavo bude. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 7, 2015 Tad se ponasa kao sinska kola,bije ko ludo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 7, 2015 Sve se na minusu stegne (samo jedna stvar se omlitavi ) , čak se i ulje u amortizerima stegne pa se auto drugačije ponaša. Nemoj da zaboraviš da imaš gume u prednjem trapu, nosačima motora...Guma je slična ili ista kao i što se koristi na trapovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted October 7, 2015 dobri su skroz, a najbitnije je da se trajnije resava problem silena nema sta da iscuri iz gume , ne moze da se pokvari, a udobnost je 90 posto aj da kazemo, onih 10 posto je bukvalno neprimetno sem kad :aletis preko vecih neravnina i to vecom brzinom Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted October 8, 2015 (edited) Procitao sam temu od pocetka do kraja i nikako nisam skapirao da li sileni uticu na udobnost zadnje klupe.Neko kaze utice neko kaze nema nikakve veze sve je do orpuga i amortizera. Onda se javi neko ko ima silene od pune gume kazu sve je sad extra samo je malo tvrdji. Sto znaci ipak uticu na udobnost.Kod mene sam primetio ove gdine da je stilo nazad tvrd bukvalno kao kocije. Kad nekog vozim pozadi plombe im izbijam iz ziba. Ako vozim nekoga pozadi kada se predje preko rupe oseca se snazad udar o karoseriju nema mekoce. Auto ne zanosi niti ima zvuk lupanja metala jednostavno se udar prenosi na karoseriju.Kolega Sale2810 je cak pisao kako mu je auto nenormalno tvrd kako ce menjati opruge zadnjeg dela i nije napisao da li je do silena ili opruga na kraju. Edited October 8, 2015 by drvac Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 8, 2015 Drvac, proveri samo da zadnji nisu ispustili dušu tj glikol. Ako je zamašceno to ti pravi račun kod zubara. Inače te komore u silenu koje su napunjene glikolom utiču na udobnost (tu radi trap) ali i na blagu nestabilnost jer u oštrijim manevrima šeta zadnji deo. Dalje Stilo, Bravo, Delta,GP,500l imaju tu krutu zadnju osovimu koja je sama po sebi neudobna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted October 8, 2015 Pa kad budem radio mali servis uskoro kad se bude podigao auto na dizalicu pogledacu sa majstorom u koliko se moze videti stanje silena. Inace ,da Stilo je nenormalno tvrd i neudoban auto ali zavoleo sam ga na prvi pogled i sluzi me fantasticno ide neneormalno tako da cu neudobnost zanemariti Quote Share this post Link to post Share on other sites