EL Producente 0 Posted March 17, 2010 Prvo zelim da vas pozdravim sve. Ovo mi je prvi post na ovom forumu i pravo na problem . Mozda je trebalo prvo da krenem sa predstavljanjem, ali stigao me je problem... Kao sto sam napisao u naslovu topika imam problem sa kazaljkom za benzin koja je pocela da luduje pri voznji. Voleo bih da cujem od vas sta bi mogao da bude uzrok pre nego sto se pojavim kod nekog majestora Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted March 17, 2010 pa moguce da ti je slab kontakt na instrument tabli i dok motor radi trese auto i ona cas dobija cas gubi napon,ne mora da znaci a moze da bude... Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted March 17, 2010 Moguce da je kontakt u instrument tabli slab kao sto Boki rece,ali ja mislim da je problem malo drugacije prirode. Naime moguce je da se radi o tome da je potencioni otpornik (mislim da se tako zove) koji se nalazi u samom plovku u rezervoaru ostecen. Ja sam imao takav problem i to kada bi nivo benzina u rezervoaru pao ispod 1/3. Posto mi benzin uglavnom bio na neki nivo od 1/3 pa do 0 tu se najvise taj otpornik i pohabao i onda nema dovoljan kontakt pa nastaju skokovi kazaljke (kad dobije kontakt kazaljka krene sa pokazivanjem nivoa onda odmah izguba pa pocne da pada i tako u krug). Bitno je da u ovom slucaju kazanjka nikad ne pokazuje vise nego sto stvarno ima vec se njeno kretane krece od 0 pa to tacnog nivoa. Ja sam ovaj problem posle rasturanja plovka i provanjivanja problema resio tako sto nivo benzina drzim izmedju 1/2 i punog. Ako se tebi to ludovanje desava pri svakom nivou benzina onda ti zamena plovka ne gine. Nemoj da me drzis za rec ali mislim da je drugar za polovnu pumpu,zajedno sa plovkom dao 40e tako da bi samo plovak bio 10-15e. Zamena je prosta! P.S. Problem je u nekom kontaktu definitivno! U kom,pitanje je sad! Quote Share this post Link to post Share on other sites
EL Producente 0 Posted March 17, 2010 Pa ja nekako sumnjam takodje na plovak ili nesto vezano za njega. Benzinska pumpa mi je menjana pre 2 godine maksimalno. Znaci plovak je moguce zameniti bez menjanja cele pumpe?! jel tako?...naravno ukoliko se ispostavi da je u njemu problem.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 17, 2010 moguce a nekad pomogne i samo ciscenje otpornika i klizaca na plovku.desava se ali retko da i sam konektor koji se kopca na kuciste ima los kontakt to ti je najlakse da proveris prvo Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted March 17, 2010 Moguce da je kontakt u instrument tabli slab kao sto Boki rece,ali ja mislim da je problem malo drugacije prirode. Naime moguce je da se radi o tome da je potencioni otpornik (mislim da se tako zove) koji se nalazi u samom plovku u rezervoaru ostecen. Ja sam imao takav problem i to kada bi nivo benzina u rezervoaru pao ispod 1/3. Posto mi benzin uglavnom bio na neki nivo od 1/3 pa do 0 tu se najvise taj otpornik i pohabao i onda nema dovoljan kontakt pa nastaju skokovi kazaljke (kad dobije kontakt kazaljka krene sa pokazivanjem nivoa onda odmah izguba pa pocne da pada i tako u krug). Bitno je da u ovom slucaju kazanjka nikad ne pokazuje vise nego sto stvarno ima vec se njeno kretane krece od 0 pa to tacnog nivoa. Ja sam ovaj problem posle rasturanja plovka i provanjivanja problema resio tako sto nivo benzina drzim izmedju 1/2 i punog. Ako se tebi to ludovanje desava pri svakom nivou benzina onda ti zamena plovka ne gine. Nemoj da me drzis za rec ali mislim da je drugar za polovnu pumpu,zajedno sa plovkom dao 40e tako da bi samo plovak bio 10-15e. Zamena je prosta! P.S. Problem je u nekom kontaktu definitivno! U kom,pitanje je sad! Kod mene isto tako,sto me upucuje na falinku sa plovcima.Ja sam ga cistio,cistio i proveravao kontakte,ali sve se svodi na plovak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
EL Producente 0 Posted March 18, 2010 Jel prodaju prodavnice samo plovak iil mora to da ide u nekom kompletu?...Ja se izvinjavam...mozda je pitanje retardirano, ali kad ne znam onda moram da pitam Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted March 18, 2010 slobodno pitaj,forum za to i sluzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
sirNemanjapro 0 Posted October 18, 2010 Ja se izvinjavam što dižem temu iz mrtvih. Ovo sam dobio kao rezultate pretrage na Google u vezi plovka za Lancia Y.Već sam postavio temu u oglasima sa obaveštenjem da kupujem plovak, ako neko ima. Mada sam hteo dodatno da se informišem, da li postoji neka prodavnica ili prodavac koji je pouzdan i verovatno ima ovaj deo.Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 18, 2010 Klikni gore na baner AP Sporta, ili...vidi preko Googla prodavnice poput GMS i ostalih... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted February 4, 2011 Javljam se i ja sa ovim problemom, desava se od skoro, goriva uvek ima na pola rezervoara minimum. Kazaljka mnogo seta pri kretanju i kocenju. Jel problem definitivno u plovku ili da trazim na nekom drugom mestu, tipa cajger? Hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
alpha66 0 Posted May 16, 2011 (edited) Pozdrav svima.Imam jedan problem sa pokazivacem goriva. U pitanju je Fiat Brava 1.4. Naime kada je auto u stanjumirovanja imam otprilike realno pokazivanje kolicine goriva, medjutim cim se auto pokrene, kazaljka pada na minimumi pali se rezerva. Kada se auto zaustavi posle izveznog vremena ponovo pokazuje regularno stanje i tako stalno.Nije bas prijatno negde na auto-putu gledati kako non-stop svetli rezerva, jer moze doci i do slucajnog curenja benzina i tako ostati bez istog u nekoj nedodjiji.Ako neko zna o cemu se radi? Edited May 16, 2011 by alpha66 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted May 17, 2011 Mislim da je najsigurnije otvoriti plovak jer jezec sigurno tamo ! Nego , ja vec neko vreme merkam taj plovak t.j. pumpu pa sam i kao pokusavao da otvorim al' nesto mi se neda. Sve se bojim da ne slomim onu plastiku. Moze li neko da malo pojasni kako i sa cime sve to ovo-ono? Quote Share this post Link to post Share on other sites
medenjaca 0 Posted May 24, 2011 Ljudi a gde je plovak na marei 1.6 ispod sedišta ili ne mogu da provalim meni se lampica za rezervu pali na drugoj beloj crti a na prvoj crvenoj nema kapi benzina jednom me je zeznuo pa je biilo kanta trans Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlajazz 0 Posted October 16, 2011 ^^^ imam isti problem, da li si ga resio,da li je do plovka ili skazaljka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted October 16, 2011 Moze biti da je do kazaljke. Vadio sam instrument tablu sto puta i skidao kazaljke tako da znam da ako se lose postavi, onda nema realnog ocitavanja.Kada sipas pun rezervoar, gde ti stoji kazaljka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlajazz 0 Posted October 17, 2011 Skazaljka ima tacno dozvoljen hod od nule do max, ne moze da se okrece van toga, kao recimo skazaljka za obrtaje, tako da mi tacno stoji na nuli, probam prstom da je pomerim nize - ne moze, vratim tablu, dam kontakt ona ode gore skoro do pola a rezerva gori... Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTDPoweR 0 Posted November 8, 2011 imam ovaj problem,kada upalim auto kazaljka pokazuje na 2-3 crte od crvenih crtica,kada krenem spusti ga na crvene crte i pali rezervu...znaci definitivno je do tog plovka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted October 27, 2013 (edited) skoro svaki put kada dam i oduzmem kontakt, skala od goriva nije na istom mestu... jednom mi pokaze da ima dve crte a vec sledeci put kada ugasim i opet dam kontakt, pokaze da je u rezervi i upali lampicu... tako isto u voznji pokazuje rezervu i skoci na jednu crtu... to mi nije jasno pa da pitam sta je... brava 1.6 16V nema plin '98... hvala vam. Edited October 30, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 28, 2013 Pozadi u gepeku ili ispod sedišta imaš plovak koji ume da se istripuje ili na kontaktu ili da mu upada jedna plastikica (jasno je kad se izvadi plovak). To proveri, šta god da je od toga - nije problem lako se (i logično) rešava. Quote Share this post Link to post Share on other sites