Jump to content
FAS Goran
EL Producente

Bravo 1.6 - kazaljka za benzin mi luduje...

Recommended Posts

Prvo zelim da vas pozdravim sve. Ovo mi je prvi post na ovom forumu i pravo na problem :).

Mozda je trebalo prvo da krenem sa predstavljanjem, ali stigao me je problem... :wallbash:

Kao sto sam napisao u naslovu topika imam problem sa kazaljkom za benzin koja je pocela da luduje pri voznji. Voleo bih da cujem od vas sta bi mogao da bude uzrok pre nego sto se pojavim kod nekog majestora

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa moguce da ti je slab kontakt na instrument tabli i dok motor radi trese auto i ona cas dobija cas gubi napon,ne mora da znaci a moze da bude...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da je kontakt u instrument tabli slab kao sto Boki rece,ali ja mislim da je problem malo drugacije prirode. Naime moguce je da se radi o tome da je potencioni otpornik (mislim da se tako zove) koji se nalazi u samom plovku u rezervoaru ostecen. Ja sam imao takav problem i to kada bi nivo benzina u rezervoaru pao ispod 1/3. Posto mi benzin uglavnom bio na neki nivo od 1/3 pa do 0 tu se najvise taj otpornik i pohabao i onda nema dovoljan kontakt pa nastaju skokovi kazaljke (kad dobije kontakt kazaljka krene sa pokazivanjem nivoa onda odmah izguba pa pocne da pada i tako u krug). Bitno je da u ovom slucaju kazanjka nikad ne pokazuje vise nego sto stvarno ima vec se njeno kretane krece od 0 pa to tacnog nivoa. Ja sam ovaj problem posle rasturanja plovka i provanjivanja problema resio tako sto nivo benzina drzim izmedju 1/2 i punog. Ako se tebi to ludovanje desava pri svakom nivou benzina onda ti zamena plovka ne gine. Nemoj da me drzis za rec ali mislim da je drugar za polovnu pumpu,zajedno sa plovkom dao 40e tako da bi samo plovak bio 10-15e. Zamena je prosta!

P.S. Problem je u nekom kontaktu definitivno! U kom,pitanje je sad! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja nekako sumnjam takodje na plovak ili nesto vezano za njega. Benzinska pumpa mi je menjana pre 2 godine maksimalno. Znaci plovak je moguce zameniti bez menjanja cele pumpe?! jel tako?...naravno ukoliko se ispostavi da je u njemu problem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

moguce a nekad pomogne i samo ciscenje otpornika i klizaca na plovku.desava se ali retko da i sam konektor koji se kopca na kuciste ima los kontakt to ti je najlakse da proveris prvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da je kontakt u instrument tabli slab kao sto Boki rece,ali ja mislim da je problem malo drugacije prirode. Naime moguce je da se radi o tome da je potencioni otpornik (mislim da se tako zove) koji se nalazi u samom plovku u rezervoaru ostecen. Ja sam imao takav problem i to kada bi nivo benzina u rezervoaru pao ispod 1/3. Posto mi benzin uglavnom bio na neki nivo od 1/3 pa do 0 tu se najvise taj otpornik i pohabao i onda nema dovoljan kontakt pa nastaju skokovi kazaljke (kad dobije kontakt kazaljka krene sa pokazivanjem nivoa onda odmah izguba pa pocne da pada i tako u krug). Bitno je da u ovom slucaju kazanjka nikad ne pokazuje vise nego sto stvarno ima vec se njeno kretane krece od 0 pa to tacnog nivoa. Ja sam ovaj problem posle rasturanja plovka i provanjivanja problema resio tako sto nivo benzina drzim izmedju 1/2 i punog. Ako se tebi to ludovanje desava pri svakom nivou benzina onda ti zamena plovka ne gine. Nemoj da me drzis za rec ali mislim da je drugar za polovnu pumpu,zajedno sa plovkom dao 40e tako da bi samo plovak bio 10-15e. Zamena je prosta!

P.S. Problem je u nekom kontaktu definitivno! U kom,pitanje je sad! :)

Kod mene isto tako,sto me upucuje na falinku sa plovcima.

Ja sam ga cistio,cistio i proveravao kontakte,ali sve se svodi na plovak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel prodaju prodavnice samo plovak iil mora to da ide u nekom kompletu?...

Ja se izvinjavam...mozda je pitanje retardirano, ali kad ne znam onda moram da pitam :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se izvinjavam što dižem temu iz mrtvih. Ovo sam dobio kao rezultate pretrage na Google u vezi plovka za Lancia Y.

Već sam postavio temu u oglasima sa obaveštenjem da kupujem plovak, ako neko ima. Mada sam hteo dodatno da se informišem, da li postoji neka prodavnica ili prodavac koji je pouzdan i verovatno ima ovaj deo.

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Javljam se i ja sa ovim problemom, desava se od skoro, goriva uvek ima na pola rezervoara minimum. Kazaljka mnogo seta pri kretanju i kocenju. Jel problem definitivno u plovku ili da trazim na nekom drugom mestu, tipa cajger? Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.Imam jedan problem sa pokazivacem goriva. U pitanju je Fiat Brava 1.4. Naime kada je auto u stanju

mirovanja imam otprilike realno pokazivanje kolicine goriva, medjutim cim se auto pokrene, kazaljka pada na minimum

i pali se rezerva. Kada se auto zaustavi posle izveznog vremena ponovo pokazuje regularno stanje i tako stalno.

Nije bas prijatno negde na auto-putu gledati kako non-stop svetli rezerva, jer moze doci i do slucajnog curenja

benzina i tako ostati bez istog u nekoj nedodjiji.Ako neko zna o cemu se radi?

Edited by alpha66

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je najsigurnije otvoriti plovak jer jezec sigurno tamo ! :thumbup: Nego , ja vec neko vreme merkam taj plovak t.j. pumpu pa sam i kao pokusavao da otvorim al' nesto mi se neda. Sve se bojim da ne slomim onu plastiku. Moze li neko da malo pojasni kako i sa cime sve to ovo-ono? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi a gde je plovak na marei 1.6 ispod sedišta ili ne mogu da provalim meni se lampica za rezervu pali na drugoj beloj crti a na prvoj crvenoj nema kapi benzina jednom me je zeznuo pa je biilo kanta trans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti da je do kazaljke. Vadio sam instrument tablu sto puta i skidao kazaljke tako da znam da ako se lose postavi, onda nema realnog ocitavanja.

Kada sipas pun rezervoar, gde ti stoji kazaljka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skazaljka ima tacno dozvoljen hod od nule do max, ne moze da se okrece van toga, kao recimo skazaljka za obrtaje, tako da mi tacno stoji na nuli, probam prstom da je pomerim nize - ne moze, vratim tablu, dam kontakt ona ode gore skoro do pola a rezerva gori... realmad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam ovaj problem,kada upalim auto kazaljka pokazuje na 2-3 crte od crvenih crtica,kada krenem spusti ga na crvene crte i pali rezervu...

znaci definitivno je do tog plovka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoro svaki put kada dam i oduzmem kontakt, skala od goriva nije na istom mestu... jednom mi pokaze da ima dve crte a vec sledeci put kada ugasim i opet dam kontakt, pokaze da je u rezervi i upali lampicu... tako isto u voznji pokazuje rezervu i skoci na jednu crtu... to mi nije jasno pa da pitam sta je... brava 1.6 16V nema plin '98... hvala vam.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozadi u gepeku ili ispod sedišta imaš plovak koji ume da se istripuje ili na kontaktu ili da mu upada jedna plastikica (jasno je kad se izvadi plovak). To proveri, šta god da je od toga - nije problem lako se (i logično) rešava. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...