Terza 2 Posted March 4, 2010 Zanima me ima li ko iskustva sa sredjivanjem manjih ostecenja koja se ipak ne mogu ispolirati, a neisplati se farbati delove auta samo zbog toga... Kad ovo kazem mislim na ostecenja laka ili spadanje boje na pojedinim "udarnim" delovima auta... Konkretno (bar kod mene na stilu) na ivice sajtni kod prednjih i zadnjih tockova, ili dno rubova gde su mi od zime ili kamencici izgulili boju ili je ona spala! Ovo jeste neprimetno, ali bih da sto pre sredim da mi se ostecenja ne prosire ili pojavi korozija! Slikacu pa cu pojasniti svima na sta mislim! Ima li ko iskustva sa sprejevima u boji kola? vidim da neke farbare nude uslugu da naprave sprej koji je u bojji kola, mogu cak i metalik da prave! Koliko se ove usluge krecu, koliko je ta boja uopste postojana i da li u potpunosti ovakvim miksovanjem mogu da se pogode prave nijanse boje ili je to samo priblizno...? Evo o cemu pricam, jeste da je auto prljav, ali videcete... Ovo sivo sto je ofarbano, to je samo neki lak, koji sma privremeno naneo da ne krene korozija, inace on se posle nekog vremena bukvalno spere i nestane... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9702 Posted March 4, 2010 Samo mala napomena oko rđe...Ne treba toliko da je se plašiš i trčiš da mažeš...neće to krenuti da rđa, nije to Yugo. Na Bravi sam imao po sred praga oštećenje sa skinutom farbom ( kupio je sa tim oštećenjem ), bila kod mene dve godine, nisam to nikada ni pipnuo i nije počelo ni da žuti, a kamoli rđa.Sve je to pocinkovano... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 2 Posted March 4, 2010 Ma znam, ali ipak bih voleo da sredim to! Nervira me kad vidim, a i ovo nije strasno uopste da znam da ce ovako ostati, nego se bojim da se ne prosiri i nesljusti jos vise... Ima li leka za ovo ispred zadnjeg tocka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 4, 2010 (edited) Zavisi kako si naneo lak i na kojoj spoljnoj temperaturi,ako je bila vlaga tesko da ce ostati tu gde si ga naneo.Ovo pricam iz licnog iskustva sa Motipovim reparacionim lakom,mali je kao korektor za hartiju,ima cetkicu unutra na cepu,i imas ga u svim mogucim bojama,jako dobro prijanja brzo se susi.a izgleda ovako:ali ima par stvari na koje treba paziti kad se nanosi:-da se bocica laka,pre upotrebe mucka,bukvalno 5 do 7 minuta(unutra treba da se cuje kuglica)kako bi se boja izmesala sa razradjivacem u potpunosti-da mesto nanosenja bude suvo i cisto(cisti se alkoholom ili medicinskim benzinom)-koristi se za tackasta ostecenja(znaci kruzna ostecenja do par mm u precniku)nije za linijske duboke ogrebotine,moze ali ispadne ruzno na oko.-da ga treba naneti tanko,pustiti da se osusi i onda to ponoviti jos jednom-da vreme ne bude hladno i vlazno kada se to radiako to ovako budes uradio,tesko da ce spasti,meni je dzao na nekim mestima 2 godine i vise,bez izgleda da spadne,naravno da ce iskusno oko uvek primetiti ove prepravke,ali kao zastitni faktor(od soli i kiselih kisa) i da sakrije boju lima Motip savrseno moze da posluzi.Inace primetio sam da ona ostecenja na rubovima oko tockova nisu obavezno od kamencica,moze vam se na primer desiti i na pranju,da odete kazete majstoru dobro mi isperi koseve(kao sad posle zime),a on sa puskom,koja je METALNA,zavuce istu iznad tocka i UDRI sa njom po vasem rubu oko tocka-to vrlo lako zna da skine farbu sa ivica krila ,naravno ako je covek koji vam pere auto pazljiv(da ne zuri-sto je retko) i ako je puska gumirana ovo se nece desiti.Sad sam malo bolje pogledao fotke ,ovo kod tebe je bas dobrano spala farba ,bolje je da ti to neki majstor,kda dodje toplije vreme odradi kako treba,ako ti bas smeta,ai da se ne siri dalje . Edited March 4, 2010 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 2 Posted March 4, 2010 Kod prednjih tockova je spala skroz do lima, mada je to malo svega mozda 1 cm... A pozadi se samo izgulilo od kamencica! Provereno je od kamencica, jer sam perem kola, pa znam da nije od smrka EDIT: Hej Mik, samo da pitam, gde si ti nabavljao ove lekaove? gde mi je najbolje da ih potrazim da ne lunjam okolo bzv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted March 6, 2010 Moze farbar da ti uradi tzv. flekovanje, odnosno, da ofarba samo taj deo koji je ostecen jer se to kod tebe nalazi na mestu koje nije upecatljivo. Posle predje lakom i ispolira pa se tesko primecuje da je nesto radjeno. Druga stvar bi bila da ti je ostecenje na haubi, vratima i sl. jer tu flekovanje vec teze pali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted March 6, 2010 ako nije probilo boju može se polirati sigurno i laže te onaj tko ti kaže da ne može... stari mi se bavio profi poliranjem i znam šta je sve izvlačio... ako je i farbu probilo onda ti neće puno pomoći sprejevi oni će to sakriti ali to nije rješenje najbolje je farbati ali neisplativo tako da....odluči sam, Fiat je pocinčan od davne 88' (kad je tipo proizveden ne mogu se sjetiti... moja sramota) ali kad udariš auto i taj cink padne i RR će hrđat... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 2 Posted March 7, 2010 Ma taman dok prodje ovo lose vreme, tada cu i moci nesto da radim, pa cu slikati auto kad je cist da lepo i tacno mozete da vidite gde su ostecenja, pa cu i tada da odlucim da li i sta da radim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 458 Posted March 24, 2010 Hej Mik, samo da pitam, gde si ti nabavljao ove lekaove? gde mi je najbolje da ih potrazim da ne lunjam okolo bzv.I mene ovo interesuje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ekna 0 Posted March 25, 2010 Kolege,zelim vam prvo dobar dan i veliki pozdrav iz Bugarskog foruma.Dajem odgovor kolegi Terza sa sitne detalje koji ga nerviraju.Imas kolega specijalne flomastere za sitne detalje i ne moras farbati,ja sam to kupio ovde u Bugarskoj i mogu ti reci da za takve sitne udare je idealno.Poslacu sliku flomastera pa vidi negde po vecim marketima sigurno ga ima,ovde u Bugarskoj kosta 6 eura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 2 Posted March 25, 2010 Hvala puno! A i ako nema kod nas, nije Bugarska daleko Quote Share this post Link to post Share on other sites
ekna 0 Posted March 25, 2010 Vidi ako ne mozes da nadjes posalji mi onaj broj za boju pa cu da ti posaljem,ja i onako putujem stalno za Srbiju.Ja taj flomaster koristim vec godinu dana i sam zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 2 Posted March 25, 2010 Mislis onaj sto je napisan ispod haube? na nalepnici sa modom...? Poslacu ti ujutru, nije mi auto sada ovde! Kad ces mi poslati slike da vidim kako to izgleda? Hvala puno na pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
ekna 0 Posted March 25, 2010 (edited) Да, това число.Ovde nesto nemogu da postavim sliku.Kako da ti posaljem sliku? Edited March 25, 2010 by ekna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 2 Posted March 25, 2010 Poslacu ti taj broj ujutru... Inace nije mi se pojavila nikakva slika! probaj da mi pustis na terza_987@hotmail.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
ekna 0 Posted March 25, 2010 Engleska proizvodnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 2 Posted March 25, 2010 Engleska proizvodnja.Hvala, mada mislim da ovo kod nas nema da se kupi, tj nisam ja bar nisam video Quote Share this post Link to post Share on other sites
ekna 0 Posted March 25, 2010 Onda posalji broj sa poklopca ja cu da ti posaljem na kucnu,castices pivo kad se budemo nekada sreli Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 2 Posted March 25, 2010 Dogovoreno, mada ja sam vise za po balonce vina iz Sicevo al ajde Quote Share this post Link to post Share on other sites
ekna 0 Posted March 25, 2010 Ma nemas probleme i za Sicevacko vino.Popicemo nekad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 25, 2010 Pozdrav drugaru Ekni sa Bugarskog foruma I da se izvinim sto ranije nisam napisao gde sam kupovao ove Motip korektor lakoveImaih po radnjama za auto delove,Lav auto,GMS,Auto Sport,trebalo bi da ih ima i u Kit komercu i AP sportu,mada za njih nisam siguran,cena oko 300 i nesto din.Jedina fora kod tih lMotipovih lakova je sto vam prvo treba dobro oko da pogodite boju ili da odete na njihov sajt ovdehttp://www.motip.nl/?page=26&mid=0i ukucate tip vaseg automobila i sifru vase boje,a oni ce vam tacno naci nihov proizvod koji se poklapa sa vasom bojom karoserije.a evo i firme koja ih zastupa kod nashttp://www.motip.rs/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ekna 0 Posted March 25, 2010 Pozdravljam i ja tebe kolega MИК.Ja sam i kolegi Terzi rekao da mi da sifru boje,jer na svakom korektoru ima broj i po njemu se nalazi odgovarajuca boja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted March 26, 2010 Ja muke imam sa takvim ostecenjima ispred zadnjeg tocka. Cak sam jesenas terao auto kod limara da zafarba par mesta gde je farba bila oguljena, i covek je sve super odradio (bilo je u predstavljanju), ali su mi se ove zime opet pojavile fleke ispred zadnjeg tocka.Tacno je od rizle i soli u mixu, i to pravi najvecu stetu. A sobzirom da mi auto ide svake zime bar 15-20 puta na planinu, ovo ce izgleda da mi se desava svake godine. Pa razmisljam postoji li neka bolja zastita za to? ako za jednu sezonu skine farbu i primer, skinuce sigurno bilo koji korektor :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 2 Posted March 26, 2010 Evo i podataka o fabrickoj boji sa one nalepniceGRIGIO STEEL647DELITRON-LACRIT Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted March 26, 2010 (edited) Evo Motip korekture za tu boju: http://www.motip.nl/?page=26&mid=0Zatim unesi Fiat i kod boje 647. Edited March 26, 2010 by Banetv Quote Share this post Link to post Share on other sites