Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Kineski Chery, MG, Geely, BYD i zvanično stigao u Srbiju / Kineski automobili

Recommended Posts

JAC Hunter

 

jac hunter 04.jpg

 

Pikap JAC Hunter je prošao kroz restilizaciju i dobio je nove verzije.

Što se izgleda tiče, nekih većih promena nema, a one najvidljivije se odnose na nešto drugačiju masku, kao i doterane branike i nove 18-inčne alu točkove. Za unutrašnjost su predviđeni drugačiji dizajn prednjeg panela, novi centralni tunel i drugačija prednja sedišta, kao i novi dvokraki volan. Multimedija sistem sa ekranom od 10.4 inča je ostao isti.

 

jac hunter 03.jpg

 

Takođe, konačno se pojavila verzija sa automatskim menjačem, jer je Hunter pre toga bio opremljen isključivo manuelnim menjačem. Za sada je osmostepeni automatik kombinovan sa 2.0 TGDI benzinskim turbo motorom sa 231KS i 380 Nm, ali kasnije će se dobijati i uz novi 2.0 turbo dizel sa 170KS i 410 Nm.

 

jac hunter 02.jpg

 

Uz verzije sa zadnjim pogonom, tu su takođe i 4x4 i varijante. Maksimalna brzina benzinskih verzija sa automatikom je 160 km/h.

Cene kreću od 20.600 evra za Hunter sa pogonom na zadnje točkove i od 25.650 evra sa 4x4 pogonom. JAC je predstavio i elektrifikovane verzije Huntera, iako za sada imaju status prototipova. JAC Hunter PHEV plug-in hibrid pokreće isti 2.0 TGDI benzinski turbo motor, uz elektromotor sa 184KS.

 

jac hunter 01.jpg

 

Hibridni pikap je 195 kg teži od benzinskog modela i ima 2.250 kg. Rastojanje od tla je smanjeno sa 210 na 200 mm. Ali ima potpuno istu nosivost (do 1.200 kg), može da ubrza do 100 km/h za samo šest sekundi, dok je prosečna potrošnja goriva 7.5 l/100 km. Ali najveća brzina je ograničena na 150 km/h. Pripremljen je i potpuno električni JAC Hunter EV. Opremljen je sa dva elektromotora (pri čemu zadnji ima 204 KS a prednji samo 49KS), dok je kapacitet baterije 88 kWh. Električni pikap je težak 2350 kg, a nosivost mu je tačno 1.000 kg. Deklarisani domet je 417 km prema kineskom CLTC ciklusu. Ubrzanje do 100 km/h je devet sekundi, a maksimalna brzina je takođe ograničena na 150 km/h.

Vreme početka proizvodnje hibridnih i električnih Huntera još nije poznato.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni HiPhi Y

 

233331-hiphi y 04.jpg

 

Objavljene su i zvanične slike najnovijeg, trećeg modela HiPhi brenda iz kineske grupe Human Horizons. Kineski proizvođač je inače sredinom 2019. prvo prikazao električni SUV model HiPhi X, a zatim je usledio i električni sedan HiPhi Z.

 

233332-hiphi y 03.jpg

 

Ovo je potpuno električni SUV srednje veličine kojeg odlikuju i podeljena zadnja vrata koja kombinuju tradicionalne i elemente galebovih krila.

 

hiphi y 02.jpg

 

Kako bilo, model je dugačak 4.938 mm, širok 1.958 mm i visok 1.658 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2.950 mm.

 

hiphi y 01.jpg

 

Lidar senzor na krovu i kamere postavljene na prednje blatobrane, retrovizore i B-stubove sugerišu da će HiPhi Y biti opremljen sveobuhvatnim ADAS paketom. Automobil će se nuditi sa baterijama kapaciteta 76.6 kWh i 115 kWh, pri čemu će verzija sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom imati 336KS, a varijanta sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka će raspolagati sa 504KS. U zavisnosti od konfiguracije, domet vozila iznosi 560 km, 765 km ili 810 km, ali prema CLTC ciklusu. Očekuje se da će HiPhi Y biti jeftiniji od većeg HiPhi X modela koji u Kini košta između 680.000 i 800.000 juana (od 89.730 do 105.565 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chery predstavio električni iCar GT

 

icar gt 05.jpg

 

iCar (EV brend koji je 2021. osnovao kineski Chery Automotive) u Šangaju predstavlja novi, i to potpuno električni sportski automobil.

 

icar gt 04.jpg

 

U kratkoj vesti se kaže da je iCar GT za sada koncept vozilo, ali i da serijski model nije daleko. Automobil se odlikuje vratima koja se otvaraju u vis, dugačkom haubom i mišićavom karoserijom, svetlima u obliku slova T, velikim točkovima, elegantnim prednjim delom bez klasične maske i nagnutom linijom krova.

 

icar gt 02.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni veliki LCD ekran i volan futurističkog oblika.

 

icar gt 01.jpg

 

Osim informacije da ima električni pogon, drugih tehničkih detalja o iCaru GT nema.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeekr 001 i Zeekr X do kraja godine i u Evropi

 

zeekr 5.jpg

 

Zeekr je na sajmu u Šangaju i zvanično potvrdio svoj ulazak na evropsko tržište. Prodaja na Starom kontinentu prvo startuje u Švedskoj i Holandiji, gde će od poslednjeg kvartala ove godine biti ponuđeni modeli X i 001.

 

zeekr 4.jpg

 

Zeekr obećava da će njihova vozila evropskim kupcima ponuditi ''nenadmašan balans dizajna, tehnologije, dinamike vožnje, performansi i bezbednosti, zajedno sa velikim dometom i brzim punjenjem.''

 

zeekr 2.jpg

 

Što se tiče nekih detalja, evropska verzija modela 001 sa zadnjim pogonom će po WLTP ciklusu ponuditi do 600 km dometa, a kupcima će na raspolaganju biti i varijanta sa pogonom na sve točkove i 544 KS koja do 100 km/h stiže za 3.8 sekundi. Negova maksimalna brzina iznosi 200 km/h.

 

zeekr 1.jpg

 

Zeekr X u verziji sa pogonom na zadnje točkove sa jednim punjenjem prelazi 440 km, dok snažnija varijanta sa pogonom na sve točkove ima 476 KS, do 100 km/h ubrzava za 3.7 sekundi i može do maksimalnih 190 km/h.

 

zeekr x 04.jpg

 

Zeekr navodi da će ''druge zemlje i modeli'' slediti u budućnosti i dodaje da će njihovo evropsko sedište biti locirano u Amsterdamu, kao i da će Spiros Fotinos biti izvršni direktor u Zeekr Europe.

 

zeekr x 02.jpg

 

Fotinos ističe: ''Evropski potrošači su sve spremniji da pređu na električna vozila i otvoreniji su nego ikada za nove tehnološke brendove - posebno one koji su isključivo fokusirani na električna vozila. Sa resursima, znanjem i iskustvom koje imamo iza sebe, Zeekr je u dobroj poziciji da ponudi EV svetske klase, inovativne usluge i izuzetno iskustvo koje će učiniti prelazak na električnu energiju lakšim nego ikada.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xpeng G6

 

xpeng g6 04.jpg

 

Električni Xpeng G6 je i zvanično predstavljen na sajmu automobila u Šangaju, kao Coupe-SUV srednje veličine i dometom do 700 km. Automobil je napravljen na Xpengovoj platformi druge generacije SEPA 2.0 i podržava brzo punjenje od 800V.

 

xpeng g6 03.jpg

 

G6 je dugačak 4.753 mm, širok 1.920 mm, visok 1.650 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.890 mm.

 

xpeng g6 02.jpg

 

Unutrašnjost odlikuje minimalistički dizajn, zvanično nazvan minimalistički dizajn integrisane centralne kontrole. Centralna konzola ima kontrastni dizajn bele/svetle boje, a volan je napravljen od NAPPA materijala.

 

xpeng g6 01.jpg

 

Xpeng G6 će se nuditi sa jednim i dva motora, pri čemu jednomotorna verzija sa zadnjim pogonom ima maksimalnu snagu od 296KS i 440 Nm, dok verzija sa pogonom na sva četiri točka i dva motora raspolaže sa 487KS i 660 Nm. U zavisnosti od verzije baterije su od 66.0 kWh do 87.5 kWh, dok se domet kreće od od 590 do 780 km (po CLTC ciklusu). Cena za bazni model startuje od 31.670 evra.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BYD Song L & BYD Destroyer 07 PHEV

 

byd song 05.jpg

 

BYD je na sajmu automobila u Šangaju predstavio više noviteta, među njima i električni Song L. Vozilo se ističe elegantnim dizajnom Fastback-SUV-a, sa LED zadnjim svetlima pune širine, naglašenim ramenima i nagnutim zadnjim staklom.

 

byd song04.jpg

 

Takođe, automobil je dobio i kamere koje zamenjuju klasične retrovizore, pa vazdušno oslanjanje i pogon na sva četiri točka.

 

byd song03.jpg

 

Kao baza je poslužila BYD e-platforma 3.0, koju koriste i drugi električni modeli kineskog proizvođača. Iako je za sada zvanično koncept automobil, BYD će Song L krajem godine ponuditi i u serijskoj verziji, po ceni od 39.500 evra. Još jedan novitet je BYD Destroyer 07 PHEV, limuzina sa plug-in hybrid pogonom.

 

233496-byd d02.jpg

 

Automobil je dugačak 4.980 mm, širok 1.890 mm, visok 1.495 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2.900 mm.

 

233495-byd d01.jpg

 

U ponudi će se naći dve verzije, sa 1.5 ili 1.5 turbo motorom, kao i dometom u električnom režimu koji iznosi 121 km odnosno 200 km. Što se cena tiče, one će se u Kini kretati između 26.000 i 33.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Ora Lightning Cat stiže u Evropu

 

233832-ora 03.jpg

 

Kineski GWM i njegov brend Ora nakon manjeg Funky Cat modela planiraju da početkom 2024. godine na evropskom tržištu ponude još jedan električni automobil. Ovde se radi o većem modelu koji je u Kini poznat kao Ora Lightning Cat i cilja na Teslin Model 3. Cene za Evropu još nisu definisane, ali će u svakom slučaju biti postavljene tako da automobil bude cenovno konkurentan.

 

233833-ora 02.jpg

 

Očekuje se takođe da će u odnosu na svoje rivale Ora Lightning Cat dolaziti sa boljim nivoima opreme kako bi se učvrstio na evropskom tržištu. Kompanija navodi da će elementi poput panoramskog staklenog krova, presvlaka od veštačke kože i višebojnog ambijentalnog osvetljenja biti standardni.

 

233834-ora 01.jpg

 

Sve tehničke specifikacije za evropsko tržište još nisu saopštene, ali se navodi da će automobil imati 483 km električnog dometa i da će ponuditi izbor između verzija sa pogonom na dva i na sva četiri točka. Top verzija bi trebalo da raspolaže sa 400KS i 680 Nm obrtnog momenta, pa će ubrzanje do 100 km/h iznositi 4.4 sekunde. ''Otkrivanje našeg sledećeg premium električnog vozila je zaista važan trenutak za brend'', rekao je Tobi Maršal, generalni direktor, GVM ORA UK. ''Uvek smo znali da je naš prvi model, ORA Funky Cat, samo početak. Predstoji još mnogo uzbudljivih stvari.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hongqi L5 & Hongqi E001

 

hongqi l5 07.jpg

 

Kineski Hongqi (''Crvena zastava'') na sajmu automobila u Šangaju izložio više noviteta, među njima i drugu generaciju luksuzne limuzine L5 i novi električni model E001. L5 je jedan od modela ovog brenda za Komunističku partiju Kine ali će se takođe naći i u slobodnoj prodaji.

 

hongqi l5 06.jpg

 

Cena još nije objavljena, što važi i za specifikacije samog automobila. Poznato je jedino da je za novu limuzinu predviđen V8 turbo motor, ali bez navođenja drugih detalja.

 

hongqi l5 05.jpg

 

Novi L5 je zadržao prepoznatljivi dizajn svog prethodnika koji je takođe bio stilizovan po uzoru na klasični model Hongqi CA770 iz šezdesetih godina prošlog veka.

 

hongqi l5 04.jpg

 

I estetika enterijera je očuvana, ali su sada na prednjoj ploči dva ekrana, dok su pozadi dva individualna sedišta sa preklopnim centralnim naslonom za ruke.

 

hongqi l5 03.jpg

 

Za sada nije poznato kada Hongqi planira da počne proizvodnju novog L5.

 

hongqi e001 02.jpg

 

Sa druge strane, kineskim kupcima će uskoto biti dostupan električni sedan Hongqi E001 koji je napravljen na FME platformi i koji će se nuditi u verzijama sa dometom od 600 i 800 km (po CLTC ciklusu). Fabrika navodi da je za 350 km dometa dovoljno 5 minuta punjenja.

 

hongqi e001 01.jpg

 

Hongqi E001 ima dva elektromotora sa ukupno 618KS i 756 Nm, a ubrzanje do 100 km/h traje 3.9 sekundi. Cena se u vesti ne navodi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great Wall Cannon CyberP!ckup

 

gw c03.jpg

 

Great Wall Motors na nedavno održanom sajmu u Šangaju privlačio je pažnju velikim pikapom Cannon CyberP!ckup. Ovaj pikap sa šest točkova i elektrifikovanim pogonom će se naći i u serijskoj proizvodnji, a napravljen je od strane GWM odeljenja Co-Creation u saradnji sa Chaojing Motorsom i baziran je na kamionetu Shanhai Cannon.

 

gw c02.jpg

 

Unutrašnjost je po najavama zadržala konfiguraciju sa pet sedišta, uz digitalni kokpit.

 

gw c01.jpg

 

Uz dodavanje treće osovine (pa vozilo ima ukupno šest 18-inčnih točkova sa 33-inčnim Cooper Discoverer gumama), a izmene podrazumevaju i doterani izgled (blatobrani, branici, LED svetla, maska, hauba od ugljeničnih vlakana, bočne stepenice...), kao i plug-in hibridni pogon sa 3.0 twin-turbo motorom i ukupno 517 KS i 750 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na svih šest točkova, a elektrifikovani pogonski sklop će takođe omogućiti i određeni domet vožnje sa nultom emisijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restajling Changan CS75 Plus

 

233791-changan cs 03.jpg

 

Changan je ponovo modifikovao svoj 471 cm dugački krosover CS75 Plus, koji na kineskom tržištu startuje po ceni od oko 16.000 evra za baznu verziju sa 1.5 benzincem. Izmene se tiče prednjeg dela (sa novom maskom i branikom), a manje promene su i na zadnjem braniku i svetlima. Osim toga, novi su i alu točkovi.

 

233792-changan cs 02.jpg

 

U unutrašnjosti su upotrebljeni kvalitetniji materijali, a deo opreme čine i dva 12.3-inčna ekrana.

 

233793-changan cs 01.jpg

 

Obnovljeni CS75 Plus će u Kini biti dostupan sa 1.5 turbo-benzincem od 188KS i 300 Nm, kao i 2.0 turbom koji raspolaže sa 232KS i 390 Nm (oba u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem). Takođe, u paleti će se od leta naći i plug-in hybrid verzija, sa kombinacijom 1.5 turbo benzinca i elektromotora. Ukupna snaga sistema je ''više od 300 konja, dok je najveća brzina 200 km/h.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baojun Yep Pickup

 

baojun yep 3.jpg

 

Baojun (nastao saradnjom američkog GM-a i kineskog SAIC-a) planira da proširi gamu svog malog električnog SUV modela Yep. U pitanju je Baojun Yep Pickup koji je u odnosu na standardni SUV dobio izmenjeni zadnji deo sa rezervnim točkom, nešto viši klirens, duži zadnji prepust, nove točkove i gume, kao i krov koji se skida.

 

baojun yep 2.jpg

 

Vozilo je opremljeno elektromotorom sa 68KS i 140 Nm, baterijama od 31.9 kWh, kao i dometom od 303 km (prema kineskom CLTC ciklusu).

 

baojun yep 1.jpg

 

Treba napomenuti da Baojun Yep Pickup za sada još nije odobren za proizvodnju i da se čeka reakcija kupaca.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Chery iCar 03

 

icar 03 04.jpg

 

iCar je novi podbrend kineske kompanije Chery koji će po najavama proizvoditi visokotehnološke električne automobile za bogatu omladinu. Ovo je njihov kompaktni krosover iCar 03, čija proizvodnja će početi u oktobru.

 

icar 03 03.jpg

 

Automobil je dugačak 4.200 mm, širok 1.830 mm, visok 1.700 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.700 mm, dok su točkovi od 19 inča.

 

icar 03 02.jpg

 

Osim činjenice da će imati električni pogon, konkretnih detalja za sada još nema (mada neki izvori nezvanično pominju autonomiju od 500 km). Takođe je poznato da će postojati i verzija sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka.

 

icar 03 01.jpg

 

U kratkoj vesti se navodi i da će iCar 03 između ostalog dobiti autopilot nivoa 2, deset režima vožnje, kao i i-VA virtuelni asistent. Tasteri na dodir za podešavanje temperature kontrole klime, jačine zvuka audio sistema i osvetljenosti pozadinskog osvetljenja ugrađeni su u prednji panel ispred putnika. Bazni iCar 03 će koštati oko 150.000 juana (19.750 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chery Tiggo 8 Pro

 

Chery Tiggo 8 pro 02.jpg

 

Chery, renomirano ime u automobilskoj industriji, s ponosom predstavlja Tiggo 8 Pro, izvanredan SUV koji redefiniše granice luksuza, tehnologije i performansi. Svojim izuzetnim dizajnom, naprednim funkcijama i impresivnom snagom, Tiggo 8 Pro postavlja novi standard za mudre vozače koji traže izuzetno iskustvo vožnje.

 

Luksuz i tehnologija

Zakoračite u svet raskoši dok se uveravate koliko je veličanstven Chery Tiggo 8 Pro. Smelim i dominantnim stavom, ovaj SUV pleni pažnju na prvi pogled. Pažljivo odmerene dimenzije od 4.722 mm, 1.845 mm i 1.705 mm visine, uz međuosovinsko rastojanje od 2.710 mm odišu elegancijom i osiguravaju prostranost i za vozača i za putnike. Ispod haube, Tiggo 8 Pro se može pohvaliti najsavremenijom tehnologijom motora 1.6TGDI, koja pruža uzbudljivu vožnju sa maksimalnom snagom od 136,5 KW i impresivnim obrtnim momentom od 275 Nm. Ubrzavajući od 0 do 100 km/h za samo 9.1 sekundu, ovaj SUV bez napora kombinuje snagu i efikasnost kako bi pružio uzbudljivo iskustvo vožnje.

 

Beskompromisne performanse

Performanse koje ima Tiggo 8 Pro jesu svedočanstvo Cheryjeve posvećenosti izvrsnom. Njegov 7DCT model menjača obezbeđuje besprekorne promene stepena prenosa, nudeći optimalnu efikasnost i poboljšanu ekonomičnost potrošnje goriva bez kompromisa sa zadovoljstvom u vožnji. Bilo da osvajate gradske ulice ili se upuštate u vožnju starim drumovima, Tiggo 8 Pro sa nezavisnim Macpherson prednjim vešanjem i nezavisnim višestrukim zadnjim vešanjem obezbeđuje vrhunsko upravljanje i glatku vožnju, uzdižući vaše iskustvo vožnje na nove visine.

 

Napredni sistemi bezbednosti vožnje

Bezbednost i poverenje idu ruku pod ruku sa Tiggo 8 Pro sveobuhvatnim paketom sistema za bezbednost vožnje. Opremljen sa VDC (dinamička kontrola vozila), ABS (sistem protiv blokiranja kočnica), ESP (program elektronske stabilizacije), sistemom pomoći pri kočenju, TCS (sistem kontrole vuče), EBD (elektronska distribucija sile kočenja), HSA (pomoć pri pokretanju na uzbrdici) i HDC (pomoć pri vožnji nizbrdo), ovaj SUV obezbeđuje optimalnu kontrolu i stabilnost u različitim uslovima vožnje. Bilo da se krećete krivudavim putevima ili zahtevnim terenima, Tiggo 8 Pro vam obezbeđuje kontrolu nad vozilom u svakom trenutku.

 

Vrhunsko iskustvo vožnje

Tiggo 8 Pro nije samo prevozno sredstvo; to je oličenje luksuza i tehnologije. Njegova maksimalna brzina od 200 km/h s lakoćom spaja performanse sa prefinjenošću, čineći svako putovanje nezaboravnim. Zakoračite u prostranu kabinu, ukrašenu vrhunskim materijalima i naprednim funkcijama koje vam obezbeđuju udobnost i praktičnost. Ostanite povezani i u vožnji uz integrisani infotainment sistem, dok inteligentni sistem kontrole klime stvara okruženje u kabini prilagođeno vašim željama.

 

Chery Tiggo 8 01.jpg

 

''Oduševljeni smo što predstavljamo Tiggo 8 Pro, svedočanstvo Cheryjeve nepokolebljive težnje za izvrsnošću i inovacijama'', rekao je Slavc Habic, portparol Cheryja u Srbiji. ''Luksuznim dizajnom, najsavremenijom tehnologijom i vrhunskim performansama, Tiggo 8pro predstavlja luksuzni tehnološki napredan SUV.''

 

Doživite luksuz i moć

U najbližem Chery salonu otkrijte Tiggo 8 Pro luksuz bez premca, osećaj za tehnologiju i performanse koje stimulišu. Krenite u probnu vožnju i uronite u besprekornu mešavinu elegancije, tehnologije i snage koju Tiggo 8 Pro nudi.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haval B26

 

haval b26 02.jpg

 

Haval (deo kineskog Great Walla) najavljuje novi SUV koji je za sada poznat pod kodnom oznakom B26. Haval B26 će na početku biti dostupan kao hibrid, pri čemu se njegovo tržišno lansiranje očekuje u drugoj polovini ove godine.

 

haval b26 01.jpg

 

Dimenzije novog modela još nisu saopštene, ali neke tehničke specifikacije su već poznate. Tačnije, Havak B26 će dobiti hibridni pogonski sistem iz modela Havala Xiaolong Max, što podrazumeva 1,5 litarski benzinac i dva elektromotora sa kombinovanih 279 KS i 585 Nm. Kapacitet baterije je 19.27 kWh, dok će domet u elektro režimu iznositi oko 105 km (po NEDC ciklusu). Takođe, ova verzija će imati i 4x4 pogon, dok ostali detalji tek slede.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BYD Song Plus

 

byd song plus 04.jpg

 

Nova generacija električnog SUV modela BYD Song Plus je veća i snažnija od prethodnika i ima izgled u skladu sa Marine Aesthetics dizajnerskim rečnikom. Novi Song Plus je dugačak 4.785 mm (+80 mm), širok 1.890 mm, visok 1.660 mm (-20 mm), sa međuosovinskim rastojanjem od 2.765 mm, dok su točkovi od 19 inča.

 

byd song plus 03.jpg

 

Baziran je na novoj arhitekturi e-Platform 3.0, namenskoj platformi koju je razvio sam BYD.

 

byd song plus 02.jpg

 

U unutrašnjosti je sada redizajnirani centralni tunel, digitalna instrument tabla od 12.3 inča, kao i infotainment sistem sa ekranom 12.8 inča do 15.6 inča (u zavisnosti od paketa opreme).

 

byd song plus 01.jpg

 

BYD Song Plus DM-i plug-in hibrid ima 1,5 litarski benzinac sa 110KS i elektromotor sa 197KS, kao i batrije od 18.3 kWh (opciono od 26.6 kWh) Domet u električnom režimu je 110 km, odnosno 150 km (prema kineskom CLTC ciklusu), Tu su i potpuno električne verzije, pri čemu slabija verzija ima elektromotor sa 204KS i 310 Nm, a nešto jača varijanta raspolaže sa 218KS i 330 Nm. Kapacitet baterija od 71.8 kWh je dovoljan za domet od 520 km u CLTC ciklusu, odnosno 605 km za snažniju verziju sa 218 KS koja ima baterije od 87 kWh. Maksimalna brzina za sve hibridne i električne verzije je ograničena na 175 km/h. Novi BYD Song Plus će u Kini početi da se prodaje sredinom leta. DM-i hibrid startuje po ceni od 22.150 evra, a električna verzija od 23.450 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nio EL6

 

nio el6 05.jpg

 

Nakon karavanskog modela ET5 Touring, kineski Nio sada prikazuje i novu generaciju električnog SUV-a ES6, koji će se u Evropi prodavati kao EL6. Model druge generacije je značajno izmenjen, uključujući prelazak na novu platformu. Kao rezultat toga, ima blago rastegnuto međuosovinsko rastojanje i niži je 50 mm. Dugačak je 4.854 mm, širok 1.995 mm i visok 1.703 mm, uz međuosovinsko rastojanje od 2.915 mm.

 

nio el6 04.jpg

 

Novi model nudi prtljažnik od 668 litara odnosno 1.430 litara sa oborenim zadnjim sedištima. Fokus kod druge generacije je bio pre svega na reviziji Niovog dizajnerskog jezika i unapređenju kvaliteta unutrašnjosti.

 

nio el6 03.jpg

 

Kris Tomason, Niov potpredsednik dizajna, opisao ga je kao ''razvijeniji proizvod'' koji karakteriše stil koji je ''hibrid SUV-a i limuzine.''

 

nio el6 02.jpg

 

Promene u stilu uključuju novu verziju Niovog podeljenog dizajna farova i liniju zadnjeg krova u stilu kupea. Takođe je veliki fokus na poboljšanju nivoa opreme u automobilu, a novi dizajn je namenjen da ponudi veći unutrašnji prostor. EL6 će nastaviti da nudi pogon na sva četiri točka, sada sa snagom od 490 KS i 700 Nm, dok ubrzanje do 100 km/h iznosi 4.5 sekundi. Što se dometa tiče, sa jednom punjenjem baterija od 70 kWh može da se pređe oko 490 km. Takođe, vozačima će biti ponuđen izbor između devet režima vožnje.

 

Nio el6 01.jpg

 

EL6 će se prodavati sa izborom od 10 boja karoserije i sa četiri unutrašnje teme, uključujući dve posebne nijanse, Galaxy Shadow za spoljašnjost i Warm Gravel za unutrašnjost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haval Xianglong

 

haval x02.jpg

 

Haval (deo kineskog Great Walla) najavljuje novi SUV model Xianglong koji je do sada bio poznat pod kodnom oznakom B26. Automobil je dugačak 4.800 mm, širok 1.916 mm i visok 1.822 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.738 mm. Xianglong će na početku biti dostupan kao hibrid, pri čemu se njegovo tržišno lansiranje očekuje u drugoj polovini ove godine.

 

haval x01.jpg

 

Tehničke specifikacije su već poznate. Tačnije, Xianglong će dobiti hibridni pogonski što podrazumeva 1.5 benzinac i dva elektromotora. Bazna verzija koristi 1.5 benzinac, elektromotor sa 94 KS napred i zadnji elektromotor sa 201 KS, dok jača varijanta kombinuje 1.5 turbo motor, prednji elektromotor od 108 KS i zadnji elektromotor od 201 KS. Kapacitet baterije je 19.27 kWh, dok će domet u elektro režimu iznositi oko 105 km (po NEDC ciklusu). Slika unutrašnjosti još nema, ali se očekuju digitalna instrument tabla i veliki infotainment ekran.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Startovao Xpeng G6

 

235614-xpeng g6 01.jpg

 

Električni Xpeng G6 je zvanično predstavljen pre nekoliko meseci na sajmu automobila u Šangaju, kao Coupe-SUV srednje veličine, a nedavno je i zvanično startovao na kineskom tržištu gde je u prva 72 sata naručeno više od 25.000 primeraka.

 

xpeng g6 002.jpg

 

Automobil je napravljen na Xpengovoj platformi druge generacije SEPA 2.0 i podržava brzo punjenje od 800 V.

 

xpeng g6 003.jpg

 

G6 je dugačak 4.753 mm, širok 1.920 mm, visok 1.650 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.890 mm. Točkovi su od 18 do 20 inča.

 

xpeng g6 004.jpg

 

Unutrašnjost odlikuje minimalistički dizajn, centralna konzola ima kontrastni dizajn bele/svetle boje, volan je napravljen od Nappa materijala, a ekran infotainmenta je do 15.0-inča.

 

xpeng g6 005.jpg

 

Xpeng G6 će se nuditi sa jednim i dva motora, pri čemu jednomotorna verzija sa zadnjim pogonom ima maksimalnu snagu od 296KS i 440 Nm, dok verzija sa pogonom na sva četiri točka i dva motora raspolaže sa 487KS i 660 Nm (jača verzija do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi). U zavisnosti od verzije baterije su od 66.0 kWh do 87.5 kWh, dok se domet kreće od od 580 do 755 km (po CLTC ciklusu).

Cena za bazni model u Kini startuje od oko 26.750 evra (preračunato), što je jeftinije od Teslinog Modela Y koja tamo košta od 33.550 evra.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hongqi HS3

 

hongqi hs3 04.jpg

 

Hongqi (deo kompanije FAW) sada kineskim kupcima nudi novi krosover HS3 koji je premijeru imao pre nekoliko meseci na sajmu u Šangaju. HS3 ima status najjeftinijeg SUV-a ove marke, a izgled je dizajniran u aktuelnom korporativnom stilu brenda.

 

hongqi hs3 03.jpg

 

Dužina vozila je 4.655 mm, širina 1.900 mm, visina 1.668 mm, uz međuosovinsko rastojanje od 2.770 mm.

 

hongqi hs3 02.jpg

 

Deo opreme čine digitalna instrument tabla i multimedijalni sistem, pri čemu ispod multimedijalnog ekrana ima mesta za dva bežična punjača za pametne telefone. Model takođe ima panoramski krov, sistem za izbor režima vožnje i prilagodljivi tempomat.

 

hongqi hs3 01.jpg

 

HS3 će se nuditi sa dva benzinska turbo četvorocilindraša: bazni 1.5 ima 169KS i kombinovan je sa sedmostepenim menjačem sa dva kvačila, dok 2.0 turbo raspolaže sa 252 KS (u paru sa klasičnim osmostepenim automatikom). Neki kineski mediji pišu da će HS3 kasnije biti dostupan i kao hibrid u kombinaciji sa 1.5 motorom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAIC planira da u Evropi proizvodi električne automobile

 

mg4 1.jpg

 

Najveći kineski proizvođač automobila SAIC Motor planira da izgradi prvu fabriku u Evropi koja će proizvoditi električna vozila, pišu u četvrtak britanski mediji. Portparol SAIC-a je izjavio za BBC da još nisu izabrali lokaciju ni definisali ostale detalje projekta. Osim proizvodnih pogona u matičnoj Kini, SAIC proizvodi automobile i na Tajlandu, u Indoneziji, Indiji i Pakistanu.

 

''Imamo puno marki, uključujući MG, IM i Maxus, i još nismo odlučili koje će se proizvoditi u (novoj) fabrici'', dodao je portparol. Prodaja SAIC-ovih vozila u inostranstvu je porasla u prva tri ovogodišnja meseca za 40%, objavila je kompanija. Većinu inostrane prodaje je činila marka MG, a u Evropi je prodato više nego dvostruko više automobila, naveli su iz kompanije. Evropa je SAIC-ovo najveće inostrano tržište sa više od 100 hiljada prodatih vozila, prema podacima kompanije. Izvoz je u prvom tromesečju podstaknula potražnja za električnim vozilima i prodaja na ruskom tržištu nakon što su mnoge zapadne zemlje Moskvi uvele sankcije zbog invazije na Ukrajinu. Kina je u prva tri meseca ove godine, prema službenim podacima, izvezla više od milion vozila, istisnuvši Japan s mesta najvećeg izvoznika automobila na svetu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Galaxy L6

 

Galaxy L6 04.jpg

 

Geely u ponudi ima novi podbrend Galaxy, uz najavu da će do 2025. godine u njegovoj gami biti sedam modela. Planirano je da Galaxy, koji je kineski gigant opisao kao ''high-end elektrifikovanu seriju proizvoda'', do 2025. godine ponudi sedam automobila, od čega četiri hibrida dugog dometa i tri potpuno električna vozila. Nova paleta luksuznih modela će pokazati najnovije tehnologije ove kompanije, a sve je ranije ove godine počelo plug-in hibridnim SUV-om Galaxy L7. Svi Galaxy PHEV modeli se baziraju na E-CMA platformi, koju je Geely razvio zajedno sa Volvoom i koja se već koristi za više modela, uključujući Lynk&Co 01, Polestar 2 i Volvo XC40 Recharge.

 

Galaxy L6 03.jpg

 

Sada je prikazana i plug-in hibridna limuzina L6, čija prodaja startuje ove jeseni.

 

Galaxy L6 02.jpg

 

PHEV limuzina uzima prototip Galaxy Light kao polaznu tačku, nasleđujući kinesku estetiku i integrišući Geely tehnološku snagu, tumačeći ''estetiku talasanja'' Geely dizajna u eri električnih vozila. Kako se navodi u saopštenju, njegova spoljašnjost poprima brz izgled kao da je tigar spreman da juri. Za unutrašnjost, Galaxy L6 se bavi detaljima života, istražujući navike i emocionalne potrebe korisnika porodice, postižući negu iz više uglova gledanja, dodira i pokreta, donoseći korisnicima novi osećaj vrednosti ''dizajna visokog kvaliteta.''

 

Galaxy L6 01.jpg

 

Galaxy L6 je dugačak 4.782 mm, širok 1.875 mm, visok 1.489 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.752 mm. Pogonski sistem kombinuje 1.5 turbo benzinac i elektromotor, a najveća brzina iznosi 235 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chery otvara vrata 17. jula

 

chery salon 01.jpg

 

Od ponedeljka 17.07. Chery salon na eksluzivnoj lokaciji na Novom Beogradu, u Ulici Milutina Milankovića 1a, otvara svoja vrata za sve posetioce. Novi prodajni salon raspolaže sa 300m2, a u novom i najmodernijem ambijentu budući kupci i svi zainteresovani moći će da se dodatno informišu i zakažu test vožnju.

U ponedeljak od 17:30h sve zainteresovane posetioce dočekaće ljubazni prodavci, mogućnost test vožnje, koktel dobrošlice, kao i mnoga druga iznenađenja. Budućim kupcima biće ponuđena tri modela na našem tržištu, Tiggo 8 Pro, Tiggo 7 Pro i FX, koji dolaze u dva bogata paketa opreme sa najsavremenijim sistemima bezbednosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

Kad krecemo :) ?

38 minutes ago, neshaoct said:

Tiggo 8 Pro, Tiggo 7 Pro

Kada kazes nekome ime modela - pitao bi te da li vozis auto ili mobilni telefon :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, ako Bog da, brzo ćemo :) Juče sam na kratko obišao salone Dačije, Renoa i Alfe, a jutros rano salon Honde, tako da nema razloga da se zaobidje ovaj novi salon Chery-ja, koji je, ako se ne varam, odmah pord salona Forda, a gde sam ionako mislio da odem ovih dana :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...