Martini 11 Posted March 27, 2012 cccjel ti znas da je ovo rucni rad jednog moderatora sa forumajel ti znas da je ovaj plek pretrpeo mnogo toga u zivotujel ti znas da je ovo sve upisano u servisnu knjigu salu na stranu, mnogo dobra stvar, sredicu ga da bude ko novmislim da nije tesko bas da se izradi a verujem da je mnogo jaci od plastikaneraPa zato je taj i napravljen. Posto je prethodni vlasnik tvog auta "odvalio" tri plasticna komada morao je ovaj alu da mu se napravi. Vidis da ni on muka nije preziveo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 30, 2012 A, hoće li to da zvoni malo...još kad krenu sitni kamenčići da udaraju u njega... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted June 16, 2012 (edited) Jel i letnjem periodu bolje voziti sa ili bez shus pleha!? Pitam samo u vezi hladjenja motora. Edited June 16, 2012 by aleksa_indjija Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 16, 2012 Nema razlike. Nije šuspleh tu da bi motoru bilo toplije ili hladnije, nego da zaštiti od prljanja, kvašenja motornog prostora i sitnih mehaničkih oštećenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted June 16, 2012 Ma znam bre najbitniju funkciju shus pleha,bas sam zato napomenu da me zanima ventilacija motora. Zanima me iskljucivo cirkulacija vazduha,sinos sam ima neku diskusiju na tu temu pa me zanima vase misljenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 16, 2012 Ima sigurno pored fizičke zaštite i ulogu u vezi opstrujavanja vazduha (nema vrtloženja ispod branika) ispod vozila kao i izvlačenje toplog vazduha (od hladnjaka) ispod i oko motora pa ispod vozila. Slično sam diskutovao sa ortakom, recimo Stilo ima turbinu do hladnjaka i verovatno strujanje vazduha je rashlađuje (pa je trajnija nego recimo kod golfa kod koga je kod požarnog zida). Sigurno nisu velike razlike sa šus ili bez. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 17, 2012 Nema razlike, vozio sa i bez šuspleha, sada opet bez onog centralnog i nema nikakve razlike oko temp. motora ni leti ni zimi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted June 17, 2012 To ne možeš da znaš, jer imaš informaciju samo o temperaturi rashladne tečnosti. :-) Na aerodinamiku mora da ima uticaja, na zvučnu izolaciju, brže grejanje zimi, a verovatno pri vožnji usmerava tok vazduha tačno kuda treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanerns 0 Posted June 18, 2012 Čisto mali info:Buraz moj je pre nekog vremena iskeširao skoro 400eu za reparaciju menjača, nasadio se kad je išao na pecanje, zaglavio se na ispupčenju, odglvaio se i sve OK....Posle par dana mu stao auto i on kod majstora... U menjaču bilo trave i zemlje, kompletna zamena gomilu stvari...Renault je u pitanju... Da je imao šupleh tga ne bi bilo...Tak' da ko nema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 18, 2012 Aerodinamika ispod automobila je važna pri brzinama koje naši automobili ne mogu da postignu. Da bi strujanje vazduha ispod auta bilo od značaja, mora da se ide mnooogo brzo...Na grejanje ne utiče jer motor ionako uvek ima viška toplote. Neće mu biti hladno ako nema šuspleh, niti će mu biti prevruće ako ga ima. Kao što znamo, šuspleh ne spada u uređaje za hlađenje motora.Zvučna izolacija...tu verovatno ima razlike, moralo bi da ima.Najvažnija funkcija mu je što štiti motorni prostor od prljanja, ne kvasiš npr. alternator... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 18, 2012 (edited) Ljudi su se bavili tom materijomhttp://publications.lib.chalmers.se/records/fulltext/143210.pdfhttp://www.autospeed.com/cms/A_2455/article.htmlhttp://autospeed.com/cms/title_Modifying-UnderCar-Airflow-Part-2/A_2456/article.htmlOva studija je zanimljivahttp://www.exa.com/pdf/Exa_MIRA_2006.pdf Edited June 18, 2012 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted June 18, 2012 A u koja polemika,ugradite sus pleh i necete pogresiti, kao sto vam nesa pise par postova unazad,imacete veliki plus u zastiti motora, motornog prostora od vode, blata,kamenja, granja ,cudnovtih zivotinja itd... Imali smo slucaj i to ne jedan vec vise gde udje macka, kuce u motorni prostor i napravi stetu po 100e, 200e itd...a da je bilo sus pleha ne bi doslo do toga, takodje bitna stavka koju nesa spominje je alternator! Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjan1989 1 Posted September 14, 2012 Procitao temu, pa moram da pitam za moj auto: Da li lancia y 01' fabricki treba da ima sus pleh? Moja nema, pa me zanima da li je neko ugradjivao naknadno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted May 15, 2014 Pozdrav drugari...Zbog kise,par puta mi se desavalo da mi se okvasi alternator i onda pisti dok se ne osusi. Da ne bi crkao isti,ja planiram da stavim sus pleh. Imam punta 1.2 16v. Vidjao sam kod punta,ali dizelasa da imaju sus plehove,ali na benzince nisam. Ja sam zvao jednu radnju i kosta 2600,ali ne znam da li ce odgovarati za moj motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 15, 2014 Pogledaj da li punto ima sus pleh iz 3 dela kao i Stilo.Cena koju si naveo je za centralni na Stilu.Ovi bocni su oko 1500. Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted May 15, 2014 Iz jednog dela je sus pleh za punta i ta mu je cena. Samo ne znam da li ce pasovati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 15, 2014 Pogledaj u ePER-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted May 16, 2014 Ima na forumu jedan punto sa sus plehom naknadno ugradjenim. Mislim da je onaj zuti sa blejd 15'' felnama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted May 16, 2014 (edited) Pa znaci nije nemoguce ugraditi. Edited May 16, 2014 by markosdbg Quote Share this post Link to post Share on other sites
joe 3 Posted May 16, 2014 Moguce je ugraditi nebitno da li je dizel ili benzinac a cena je oko 3000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted May 16, 2014 Ma nasao sam u Lukasu oko 2600 kosta. Verovatno mora da se iseca zbog auspuha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted May 16, 2014 Ima na forumu jedan punto sa sus plehom naknadno ugradjenim. Mislim da je onaj zuti sa blejd 15'' felnama.Sent from my LT25i using Tapatalk 2Ima nas više Ja sam moj malo budžio, sekli smo oko izduvne grane i malo ga "odaljili" da se ne greje, i prosekli smo ispod čepa za ispuštanje ulja. Baci pogled na ove temehttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/52927-punto-mk2a-jtd-kakav-je-suspleh/http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/47456-punto-13-mjet-ugradnja-donje-zastite-motora/P.S. Za ovih godinu dana, samo mi je dva puta zapištalo nešto kad prođem kroz neku dublju vodu, i to na svega par sekundi Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted May 16, 2014 Hvala na temama,dosta su korisne. Ma meni zapisti alternator,zato sto je ispod kompresora klime,a nije pokriven ni malo Cim malo dublja voda,kao sto ti kazes,odmah pisti dok se ne osusi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
goran_stilo 0 Posted February 1, 2015 da liIMA NEKO DA POKZE SLIKE ZA SUS PLEH FIAT STILO 1.2 BENZINAC DA MOZE DA SE URADI RUCNO DA SE SECE DA NE BI SE KUPOVALA TA PLASTIKA DA BUDE OD LIMA NESTO TAKO HVALA POZDRAV GORAN Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted February 2, 2015 Google slike je čudo. Uvek može na stubnu dizalicu pa se lako iskopira. Quote Share this post Link to post Share on other sites