Niksha 1 Posted February 20, 2010 Interesuje me koliki sme da bude maximalni zazor diskova kad se potrose (budu za zamenu) na Bravo-u 1.6.? U pitanju su solid diskovi, nisu ventilirajuci, cini mi se da je precnik oko 257mm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted February 21, 2010 Hvala!Koje kociono ulje ide u posudu, DOT3 ili DOT4? I jel moguce da zbog istrosenosti diskova (plocica jos "kao" i ima) fali ulja u posudi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted February 21, 2010 Mislim da je moguce,jer kad su meni plocice i diskovi bili pri kraju na svakoj uzbrdici mi je treperila lampica za kocnice,kao fali mu ulje.Ulje je falilo ali ustvari ono je otisli da gura plocice blize diskovima kako se one trose.Uglavno kad sam zamenio diskove i plocice lampica vise nije svetlila Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 21, 2010 Upravo tako. Prvo zameni plocice i diskove(ako su losi) i tek onda prekontrolisi ulje. Obavezno koristi DOT4. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted February 21, 2010 Hvala! Tako sam i mislio, prvo cu to da zamenim, jer diskova fali sa obe strane po 1mm i stari su 6 god. Jer ako dolijem ulje, verovatno ce preliti posudu kad zamenim plocice i diskove.U cemu je razlika izmedju DOT3 i DOT4 (i jel bitan proizvodjac)? U gustini ulja? Koliko sam procitao u servisnoj knjizici, sipano je DOT3, pa sad ne znam da li to moze da doprinese losijem kocenju i nizoj pedali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted February 21, 2010 Razlikuje se u tacki kljucanja ulja bolje sto vise ,ima i tacku kljucanja ulja sa 1% vlage ona je niza vrednost koja se navodi i opet kod boljih ulja ta tacka je visa.Selenija dot4 ima tacku kljucanja 270 stepeni celziusa imas neka 290 pa i vise ona kod nas tesko mogu da se nadju a i skuplja su.Sve 270 je odlicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted May 19, 2010 Iskopavam temu...Ovako, zamenjeni diskovi, plocice, gl. kocioni, servo, nazad mehanizmi za stelovanje paknova, sipano novo ulje Tutela TOP 4, komplet ispran sistem od starog ulja, ispusten vazduh 4 puta na autu. Goran i Miki su mi pomogli da resim problem, ali se za 2 dana vraca opet. Pedala kocnice hvata nisko i kad se povuce rucna pola ili jedan zub dobijem pedalu. Paknovi i dobosi su ok, nazad cilindri ok, ulje ne gubi nigde, vazduha u sistemu nigde. Jedino sto jos nisam menjao i dirao je 5 kocioni cilindar. Ako neko ima predlog sta moze da bude neka napise, posto ja vise ne znam. Hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted May 19, 2010 ako glavi peti ume da napravi lepu zafrkanciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted May 19, 2010 Vozio sam 2 godine auto bez 5. kocionog, pritisak na pedali je isti, samo zadnji tockovi dobijaju full silu kocenja i imaju tendenciju blokiranja ako se jace pritisne kocnica. Ja imam pritisak u sistemu, na gl. kocionom svuda isti pritisak, samo je pedala mnogo niska (vazduha nema, ulje na nivou). Kako utice 5 kocioni na visinu pedale? Ne ide dovoljan pritisak nazad ili ide previse nazad? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted May 19, 2010 ma nije problem kad ga nema vec kad zablokira.probaj na srafu gde se steluje rucna da otpustis sajle da budu labave pa onda presteluj zadnje kocione mehanizme i proveri rade li oba klipa na svakom zadnjem kocionom mehanizmu.e da proveri 5kocioni radi li poluga na njemu ,da ne glavi jer je onda skoro nemoguce dobiti punu pedalu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted May 19, 2010 Otpustio danas rucnu skroz, prestelovao mehanizme, oni su kupljeni novi pre 10-ak dana (udaraju po usima za njih), cilidnri rade, pakni ima jos 3-4mm, dobosi vrlo mali zazor, vratim dobose, stegnem sajle rucne, rucna nekih 6-7 zuba max. Nazad sve sljaka kako treba, dobio sam neku kao pedalu na 3-4km voznje i onda opet ode dole... Kad povucem rucnu pola zuba u voznji, ne krene jos da hvata nazad i dobijem pedalu, spustim rucnu, pedale nigde... jel moguce da je onda u 5. kocionom problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted May 19, 2010 pa moguce, iz nekog razloga gubi pritisak na zadnjim kocnicama a peti je tu na toj liniji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted May 19, 2010 Pokusacu to sutra da vidim, pa ako nije to, ja vise nisam pametan... Hvala puno na savetu Miki, napisacu sta sam uradio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 23021 Posted May 19, 2010 Sto si vozio bez 5. kocionog? Je l' skup ili....? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted May 19, 2010 (edited) Posle mehanizama za stelovanje pakni, nista vise nije skupo... I vozio sam juga bez 5. kocionog, a ne Fiat-a Sa auta skinuto sve sto ne treba da bude tu (zadnja klupa, tapaciri itd itd) samo 2 sedista, salterica, cajger i volan, a 5. kocioni na ovoj "visini" auta gubi ulogu...Sry za off... Pozz Edited May 19, 2010 by Niksha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 23021 Posted May 19, 2010 Ma dobro, mislio sam da si Bravo vozio bez cilindra pa me zanimao razlog. Znam ljude koji zbog ustede rizikuju. Sa yugom je druga prica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted June 3, 2010 Problem resen, zamenjeni paknovi, obradjeni dobosi i ustelovani mehanizmi opet. Pakne su se neravnomerno potrosile pa nisu kocice celom povrsinom (verovatno ih neko ranije nije stavio kako treba). Sad je sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted June 21, 2010 Hajd' ovako, kocnice po 1000-ti put... Promenjeni diskovi i plocice (Valeo), gl. kocioni (Metelli) i servo, mehanizmi za stelovanje paknova, paknovi (Valeo), vazduh ispustan milion puta iako ga nema, mehanizmi stelovani x puta, ulje na nivou (Tutela Top 4), cilindri nazad menjani, 5-ti kocioni ok, auto pre neki dan prosao tehnicki i danas opet ne koci... Prestelovani mehanizmi opet, kocio 3km, i pedala opet mekana i niska. Na kraju poceli da blokiraju zadnji tockovi sa skroz otpustenom rucnom. Ako neko moze da pomogne bio bih mu jako zahvalan jer sam do sad potrosio vise od 200e pokusavajuci da resim problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gustav 0 Posted December 16, 2011 (edited) Koja je minimalna debljina za fiat bravo 1.9TD. Na mom je 15.5mm ...koliko je to kriticno? Edited December 16, 2011 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted December 16, 2011 Meni ovo lici na losa creva Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gustav 0 Posted December 16, 2011 Koja je minimalna debljina za fiat bravo 1.9TD. Na mom je 15.5mm ...koliko je to kriticno?u pitanju je disk tocka...ventilirajuci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted December 13, 2012 (edited) Pozdrav..Interesuje me kolika treba biti debljina obicnih doiskova? Konkretno me interesuje za fiat bravo 1.2 16v...Cini mi se nesto da su zreli za menjanje Edited December 13, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted December 13, 2012 Koliko se ja secam, 9mm je neki minimum za debljinu diska. Pa ako su 9mm i nize, zreli su za zamenu... Ako sam pogresio, neko ce me ispraviti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted December 13, 2012 Ja sam vozio bez problema par godinica na 7mm !To ne znaci da je ispravno!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites