Jump to content
FAS Goran
Mik

Fabrički opozivi vozila

Recommended Posts

U Zastavi je bilo svega i svačega. Npr, napiju se pa se gadjaju hranom, kao u americkim teenage filmovima. :)

Jedan stričev kolega iz Zastave je napustio FIAT uz primedbu da mu ne daju da pije na poslu.

 

;)

zastala.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zasto su besni, jel zato sto imaju redovnu platu, godisnji odmor, topli obrok, ili zato sto nema vise zvrndanja kao nekad po fabrikama, nema kraduckanja, nema iznosenja kojecega na razne nacine ... neka izvole neka daju otkaz, pa neka na to radno mesto dodje neko normalan da radi!

a te seljacke fore, zalepio sam zvaku za sediste, ala ce novi vlasnik da se obraduje ... slobodno im reci neka ostave za njivu ;)

uostalom ovde je rec o drugom problemu, o razmazenim amerima koji nece da vezu pojas, a bole ih kolena u slucaju udesa ... a ti i jos jedan gore clan foruma pisete kao da se ovi automobili prave u bangladesu, pa su radnici toliko zaostali da nece ili ne mogu ili ne znaju da ugrade air bag, pa je cista sreca ako ga uopste i ima na autu :)

Vi se zajebavajte sa zastavom koliko vam volja ali je meni Jugo manje zveckao nego 500L....

A ti beli, pošto stalno kukaš na Amerikance a i na nezaposlenost. Reci ovde šta je bilo Smederevo dok su Amerikanci bili u železari, a šta je sada? Takodje, ako imaš saznanja reci kako je srpski radnik tretiran u tadašnjoj železari? Da li mu je bilo loše ili odlično, osim što se nije smelo piti, krasti i što je morala da se nosi zaštitna oprema.. kao najveće mane.....

Edited by TheCityAndTheStars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto si bezobrazan, koliko ja znam u zelezari su bile najbolje plate od svih firmi u gradu, oduvek, iako se spavalo na poslu, ili se uopste nije dolazilo, pijancilo se i slavila se rodjenja dece, slave, sve to na radnom mestu ... posle pred prodaju je prigustilo ( neki kazu namerno zbog prodaje ) ali se veselje nastavilo istim tempom, uz manje plate, kad je dosao amerikanac onda su ih malo doveli u red sto se tice svega, isao sam tamo dobrih mesec dana na praksu i bez slema i naocara nisi mogao da setas fabrikom, nebitno ko si i sta si.

Imali su pristojne plate i sansu da rade prekovremeno, sto su mnogi koristili i uzimali duple plate ... sad ces reci da je to odlicno, ali nije jer ameru se zurilo da sto pre iscrpe sve resurse, pa da brise, kao sto je kasnije i uradjeno.

 

Posle odlaska okupatora ostale su im plate od nekih 200e, u fazonu kad bude i ostali im stari slemovi i pravila koja je uveo amerikanac ...

 

Primera radi, poznanik je u vreme amerikanca imao 80 hiljada platu, a sad jedva 30 hiljada ... ali nema bolje pa cuti i radi, ne pljuje po limu koji se izvozi okupatorima ;)

 

Sto se tice odnosa nisu oni bili na krstarenju pa da se vole ili nesto drugo za sta sam cuo da ima po americkim zelezarama :D

Svako je radio ono za sta je primljen na posao i nije bilo problema, znam primer coveka koji je spavao na poslu i dobio otkaz, a posao mu je bio da nadgleda i pritiska dugmice ... a znam i primer coveka koji je optuzen za neke kradje i oteran, posle 6 godina se utvrdilo da nije ucestvovao u tome i vracen je na posao i isplaceno mu je dosta novca, valjda sve zaostale plate ... tako da mogu da kazem da su okupatori bili korektni

Edited by beli_Punto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doživotna robija u slučaju zakasnelog opoziva vozila?

 

Američka demokratska senatorka Kler Mekaskil je predložila uvođenje novog zakona koji će podrazumevati veoma oštre kazne za čelnike automobilskih kompanija koje na vreme ne povuku serijski neispravna vozila. Nakon fijaska Dženeral Motorsa i Tojote u Americi, zakon koji se razmatra podrazumeva i kaznu služenja doživotne robije.

 

500727_90945498591ce6306465o_ff.jpg?ver=

 

Osim dupliranja budžeta Nacionalne službe za saobraćaj i bezbednost u periodu od narednih šest godina i ukidanja najveće moguće kazne od 35 miliona dolara, plan podrazumeva kažnjavanje čelnika kompanija koji svesno odlažu odlaganja. A najstroža kazna je - doživotni zatvor. "Zakon daje tužilaštvu veću moć nad prestupnicipa sigurnosnih propisa u automobilskoj industriji i uvećava kazne, a podrazumeva i doživotnu zatvorsku kaznu u slučaju svesnog izazivanja smrti", stoji u zvaničnom saopštenju kancelarije Kler Mekaskil.

 

478607_gm-5ap_ff.jpg?ver=1407325376

 

Ukoliko zakasnela povlačenja iazovu ozbiljne povrede, čelnicima kompanija bi mogao da sledi 15-godišnji boravak iza rešetaka. Što se tiče porasta cene kazni, ona bi sa 5.000 dolara, koliko sada iznosi, mogla da poraste na 25 hiljada po ugroženom vozilu. Ako bi se računalo po ovom predloženom sistemu, nedavna povlačenja Dženeral Motorsa bi koštala oko 55 milijardi dolara, umesto 35 miliona, koliko je američki gigant izgubio tokom prethodnih godinu dana.

 

izvor - mojauto.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi da će na čelo kompanija doći nove face

 

00005101.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad vw ili neka druga marka povlaci vozila zbog problema, cute svi...a kad Fiat povlaci 15 puta manje auta, razglase svi sajtovi i sve novine u srbiji...ccc

Edited by Marko-Topola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto kažu povlači ?

Povučeni su oni Porsche-i koje je bilo zabranjeno da se voze zbog moguće havarije motora.

Ne povlači ih nigde nego ih pozivaju na doradu .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hyundai opoziva 400.000 vozila

 

hyundai%20veracruz_ab06.jpg

 

Hyundai je na obavezan besplatan servis pozvao vlasnike 400.000 automobila širom sveta. Reč je o modelima Santa Fe iz 2001. do 2006., zatim Sonate iz 2011. i Veracruz modela iz 2007. do 2012. Opoziva se 225.000 primeraka modela Santa Fe i to zbog problema sa korozijom, a problem je potenciran na saobraćajnicama gde se koristi so za odleđivanje puteva. Četvrti opoziv za samo četiri nedelje za Sonatu uključuje 133.000 primeraka zbog problema sa hidraulikom, odnosno mogućnošću isticanja ulja u kočnicama. Na kraju, opoziva se i 62.000 primeraka modela Veracruz zbog problema sa curenjem ulja.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
General Motors opoziva još 269.000 vozila

 

cadillac%20ats%20321.jpg

 

Američki GM je saopštio da opoziva još 269.000 vozila zbog niza kvarova. Odluka o opozivu odnosi se uglavnom na model Saturn Vue. Zbog problema sa kontaktom biće opozvano 202.115 automobila. Iz kompanije navode da je problem sa ključem koji nekad tokom vožnje može da ispadne. Sumnja se da je ovaj kvar uzrok dve nezgode u kojoj je jedna osoba povređena. Kompanija dodaje da će biti opozvano i 48.059 vozila Cadillac ATS i Buick zbog problema sa bezbednosnim pojasevima. Od početka godine ovaj američki proizvođač vozila opozvao je oko 30 miliona vozila.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
GM upozorio svoje kupce: Ne parkirajte auto u garaži, mogao bi da se zapali

 

gm%20upoz.jpg

 

Američka automobilska kompanija sve češće ima problema sa svojim automobilima. Poslednji u nizu zahteva od kupaca ovih vozila da svoje automobile na parkiraju unutar garaža. Nacionalna agencija za bezbednost saobraćaja u Sjedinjenim Američkim Državama je naredila kompaniji GM da uradio opoziv velikog broja njihov starijih SUV modela. Razlog je greška zbog koje može doći do kratkog spoja u trenucima kada motor nije upaljen. Ovo je samo nastavak opoziva koji je urađen u junu, ali tokom kojeg nije bilo reči o ovom problemu. Zato je GM savetovao svoje kupce da ''automobile ne parkiraju unutar garaža'' jer bi oni mogli da se zapale.

Modeli na kojima je ovaj problem uočen i koji će morati na servis su: Chevrolet Trailblazer, Buick Rainier, GMC Envoy i  Isuzu Ascende koji su napravljeni u toku 2006. i 2007. Takođe, modeli sa ovim problemom su: Chevrolet Trailblazer EXT i GMC Envoy XL iz 2006. kao i Saab 9-7X iz 2005. i 2007. GM će uskoro krenuti sa pozivanjem vlasnika modela na kojima postoji ovaj problem. Svi će dobiti besplatnu zamenu defektnog dela, a za one kojima se dogodi da im auto izgori za sada nema informacija da li će i kako njima biti nadoknađena šteta.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jaguar opoziva automobile zbog problema sa spojlerom

 

Jaguar-F-Type%204111.jpg

 

Ni Jaguari nisu imuni na fabričke greške. Ovoga puta problem se odnosi na novi model F-Type koji pokreće turbo 3.0 V6, a pati od softverske greške. Naime, greška u programskom kodu ne aktivira automatski zadnji spojler koji bi pri određenim brzinama trebalo da se podigne i na taj doprinese stabilnosti vozila. U ovom slučaju se radi o brzini od 217 km/h. Bez zadnjeg spojlera pri tim brzinama stabilnost automobila je ugrožena, tako da svi vlasnici moraju na obaveznu nadogradnju softvera.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Land Rover opoziva 40.0000 vozila
 
range%20rover%20evoque%203.jpg
 
Land Rover je na servis pozvao vlasnike 40.000 primeraka modela LR2, kao i Evoque, zbog problema sa vazdušnim jastucima. Radi se o 17.000 primeraka LR2 kao i 23.000 Evoquea, a problematični su jastuci koje je proizvela firma Takata. Glavni problem je u neispravnom radu sistema Occupant Classification System. Reč je o sistemu koji detektuje masu putnika na prednjim sedištima, pa u zavisnosti o njihovoj masi aktivira vazdušni jastuk u određenom trenutku. Primera radi, ako je reč o putnicima koji imaju manju masu, sila otvaranja vazdušnog jastuka je manja kako bi se sprečila potencijalna povreda od samog otvaranja vazdušnog jastuka.
 
 
-------------------------------------------------

...problem je u neispravnom radu sistema Occupant Classification System. Reč je o sistemu koji detektuje masu putnika na prednjim sedištima...

 

Khm-khm, OCS udara i 13 godina kasnije...  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
SAD: Zbog neispravnih kontakt-brava poginulo 107 osoba?
 
brava.jpg
 
Kako prenosi Beta, najnoviji podaci ukazuju da bi broj ljudi koji su smrtno stradali zbog serijskog kvara na kontakt-bravama u automobilima General Motorsa mogao da bude višestruko veći nego što to kompanija zvanično priznaje. Fond za obeštećenje porodica onih koji su vozili neispravne automobile General Motorsa (GM) do sada je dobio 107 dosijea o smrti ljudi koji su upravljali takvim vozilima. Taj broj daleko prevazilazi 13 smrtnih slučajeva koje američka kompanija zvanično pripisuje raznim kvarovima, a prvenstveno neispravnim kontakt-bravama i vazdušnim jastucima. Broj poginulih mogao bi dodatno da se poveća pošto je GM nedavno otvorio šalter za prijem zahteva za odštetu.
Kako je saopšteno, šalter će biti otvoren do kraja godine. Sve zahteve razmotriće advokat kompanije koji će utvrđivati visinu nadkonade za svaki slučaj pojedinačno. GM je od početka godine objavio opoziv za više od 20 miliona svojih vozila. Kompanija je ranije saopštila da je duže od deset godina znala za neke kvarove, ali ih je tek ove godine zvanično priznala i preduzela mere za njihovo otklanjanje.
 
 
-------------------------------------------------

Opoziv za Suzuki Kizashi zvog paukove mreže
 
Suzuki-Kizashi_2010_1024x768_wallpaper_1
 
Kako prenosi Tanjug, Suzuki je opozvao 19.000 automobila zbog paukova.
Naime, u saopštenju Suzukija se navodi da bi paukova mreža mogla da blokira ventil za izbacivanje benzinskih isparenja, sprečavajući tako protok vazduha u pojedinim modelima ''kizaši'' proizvedenim u periodu od 2010. do 2013. godine. Ukoliko do toga dođe, to može izazvati deformitet na rezervoaru, stvarajući pukotine, curenje benzina i potencijalni požar, navodi se u saopštenju kompanije, a javlja agencija AP. Na pomenuti opoziv, Suzuki se odlučio nakon što je primio sedam primedbi povezanih sa tim problemom, i istovremeno je saopštio da će u svim svojim centrima takve ventile zameniti onima koji imaju filter.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...