ilkebgd 0 Posted December 26, 2009 (edited) Punto Mk2 1.2 8v pumpa se chuje, vergla normalno, ali nece da upali nikako. Sta bi to moglo da bude? Sto je najgore nijedan majstor nece da dodje, svi kazu doterajte/doslepajte auto... Juce je vozen 20km i radio normalno.Inace pre jedno 20 dana je nakon paljenja radio nemirno i upalila se greska, nakon jednog dodavanja jaceg gasa (do oko 3000 rpm) poceo je da radi normalno, greska se kasnije ugasila i vise nije bilo problema do danas...Inace, danas vidim da je izvukao antifriz iz one zute posude, a pre ovih hladnoca sam gledao i bilo je antifriza u posudi. Rashladna tecnost je od prosle godine, tacka mrznjenja merena u servisu, bila -40. Ove godine nije kontrolisana bas iz tog razloga, valjda nije za godinu dana toliko mogao da izgubi svojstvo.Da li moze da bude da je otisao neki od onih osiguraca sa oznakom "service"? Ili mozda onaj prekidac dotoka goriva sto je negde kod suvozacevih nogu? Zvao sam jedan servis telefonom i to su mi rekli da pogledam al je pao mrak ubrzo. Edited December 26, 2009 by ilkebgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted December 26, 2009 Nisi naveo ništa detaljnije - koje su lampice upaljene, koji je tačno model...Ako pumpa ne radi pokazaće grešku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilkebgd 0 Posted December 26, 2009 ^^^ Punto Mk2 1.2 8v 2001., kad dam kontakt lampice se ponasaju potpuno isto kao i do sad, nema nikakvih promena,npr.CODE lampica se upali pa ugasi itd. E sad sto se tice onih lampica koje se gase tek kad se pokrene motor, poput one koja signalizira gresku, za njih ne mogu da znam da li bi se ugasile, kad auto nikako nece da upali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
uketic 0 Posted December 26, 2009 Može da bude svašta od samog ECU-a pa do senzora nekog na bregastoj naprimer,bez dijagnostike teško je rećiDa nisi prao motor skoro ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilkebgd 0 Posted December 26, 2009 Nisam prao motor godinu dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 174 Posted December 26, 2009 Vidi da li svećica neka nasumično baca varnicu. Izvuci kabl pa stavi svećicu na lim a neko nek vergla.Ne preteruj sa brojem pokušaja da ne isprazniš akumulator pa moraš posle i kablovima da ga pališ Jel imaš dodat filter goriva negde, onaj mali providni? Oće u njemu da se nakupi voda pa zaledi i blokira ga, mada je danas i juče otoplilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 5 Posted December 27, 2009 ako fali iznenada dosta antifriza moze da bude i dihtung glave Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted December 27, 2009 Koliko sam čitao na ovim forumima - može da bude i pumpa za vodu.Izgleda da je to boljka kod punta?Da li kod svih modela? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilkebgd 0 Posted December 27, 2009 (edited) ajde da se pregreva ili tako nesto, ali ne razumem, kakve veze ima pumpa za vodu sa tim sto nece da upali? Sve se nadam da nije dihtung glave jer temperatura nije isla preko pola skale, nivo ulja nije dizao, belicast dim nisam primetio... Antifriza fali par decilitara... I do sad je oscilovao nivo tecnosti u posudi,povuce tecnost, posle je vrati... par puta sam resio da dospem jer je bio ispod minimuma, kad sutradan ja da dospem, on vratio tecnost tako da je nivo ok i onda odustanem od dosipanja, al je ovo prvi put da uopste nema tecnosti u posudi ili ima malo na samom dnu. Sto je najgore nisam dobio onaj prsten za šlepovanje što se šrafi u branik uz auto , tako da ne mogu da ga šlepujem, ne znam gde bih zakačio sajlu, zvaću sutra da vidim da li neki majstor hoće da dodje... Edited December 27, 2009 by ilkebgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 5 Posted December 27, 2009 otvori cep za sipanje antifriza i upali ako posle nekog vremena pocne da izbacuje antifriz onda je dihtung glave sigurno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilkebgd 0 Posted December 27, 2009 (edited) Da izbacuje pod pritiskom ili samo da puni posudu? Ok, samo sto jos nisam uspeo ni da upalim. Edited December 27, 2009 by ilkebgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 5 Posted December 28, 2009 pocne da puni pa onda preliva.skini svecice vidi da nisu mokre ili masne od antifriza Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilkebgd 0 Posted January 2, 2010 (edited) Auto je prvo gledao lokalni auto elektricar, cackao sve zivo, kontrolisao, merio otpore,skidao senzore, cistio, verglao itd i nije uspeo da upali.Sledeceg dana je auto upaljen od strane majstor Gorana (Altina) bukvalno za minut. Čovek je stvarno kralj. @mikisxy & othersHvala puno na savetima. Edited January 2, 2010 by ilkebgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kypck 0 Posted January 2, 2010 Sta je bio problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted January 3, 2010 Svaka čast - sada podeli iskustvo sa nama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilkebgd 0 Posted January 3, 2010 Posle praznika ce auto ici na detaljniju kontrolu da se vidi sta je tacno izazvalo problem, za sad radi najnormalnije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted January 3, 2010 Pa nisi baš opširan....Šta je bila ta prva pomoć da upali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilkebgd 0 Posted January 10, 2010 (edited) Šta je bila ta prva pomoć da upali...Kačenje na Examiner. Edited January 10, 2010 by ilkebgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 174 Posted January 10, 2010 E sad ga opisa baš detaljno, znači po tvome nakačili ga na Examiner i on naprasno upalio? Ajte ljudi, podelite iskustva, tome forum služi Quote Share this post Link to post Share on other sites
error 0 Posted January 10, 2010 možda je čak noris bio u blizini Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 426 Posted January 10, 2010 Naravno nije bio Cak Noris u blizini...ili ga bar mi nismo videli .....posto je auto bio na Konjarniku i vlasnik je pitao da li bi neko bio raspolezen da dodje sa dijagnostikom i vidi sta mu je . Javio sam se posto u blizini nije imao Fiat servis a slep bas nije jeftin. Kada sam dosao motor je dobro verglao , lampica je stalno sijala i nije davao znake zivota. Zakacili smo ga na Examiner i procitali greske. Odnosile su se na bobine 1 i 2, varnice nije bilo ni na jednom cilindru. Obrisao sam greske i ponovo zaverglao da bi video da li ce se greske ponovo pojaviti a motor je uredno upalio u trenu i radio kao sat. Posavetovao sam vlasnika da vozi auto par dana i prati sta se desava. Ovakve pojave nisu ceste na centralama 59f, ali dokle god sve uredno radi necemo nita dirati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted January 11, 2010 Svaka čast - to se zove ozbiljan pristup problemu.Nema više ‚‚pomoću štepa i kanapa‚‚ Quote Share this post Link to post Share on other sites
radoznali 2 Posted January 26, 2010 Pricao sam sa jednim drugarom koji se razume u kola, koji mi kaze da sipa oko pola deci alkohola u rezervoar, On se veze sa vodom, koja se inace kondenzuje u rezervoaru, i auto mu mnogo bolje pali na ovoj hladnoci. Alkohol u toj kolicini ne moze da naskodi benzinu i motoru, a vezuje vodu koja moze da padne na dno rezervoara i da time oteza paljenje. Malo alkohola, po njemu, resava taj problem.sta mislite, da li me farba ili ima tu neke istine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted January 26, 2010 (edited) Izgleda kao da ma istine: tačno je da alkohol ‚‚rastvara‚‚ vodu a verovatno se tada meša i sa benzinom pa sve lakše prođe kroz motor. Takođe postoje motori na alkohol... Sve zajedno ima smisla a 0,5 deci nije ništa strašno kao dodatak.Ne znam kako bi se dizel ponašao? Edited January 26, 2010 by Banetv Quote Share this post Link to post Share on other sites
radoznali 2 Posted January 27, 2010 Isto tako... moj drugar je to sipao i u dizelase i u benzince. Suvise je mala kolicina da napravi probleme, a makar malo ubije vodu koja postoji... Quote Share this post Link to post Share on other sites