Jump to content
FAS Goran

ilkebgd

Members
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About ilkebgd

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

3656 profile views
  1. ...mene npr. zanima gde kupiti za Punto mk2a: -plavi okrugli znak Fiat, onaj veci sto mk2a sa 5 vrata nosi napred, ukrali mi ga juche... -ratkapnu za tockove od 13 incha, svuda gde sam gledao imaju samo ratkapne od 14"...
  2. I ja sam citao na vrelim gumama i neverovatno mnogo ljudi se zali na ovaj problem, ali ne nadjoh bas neki definitivan i konacan odgovor tj. resenje. Da li moze neko od majstora da se oglasi u vezi ovoga ili neko ko je resio problem na svom autu...?
  3. Koliko znam na ovom puntu filter se nalazi pozadi na benzinskoj pumpi i navodno nije ni predvidjena njegova zamena, a iza filtera postoji i neka izlazna dizna. Da li je to tacno i kako vam se pokazalo u praksi, da li ipak mora da se menja filter,jeste li ga menjali, moze li uopste da se zameni posebno? naravno pitam s obzirom da nase gorivo tesko da je kao italijansko, meni deluje prosto neverovatno sa nasim benzinom da se ne menja filter goriva uopste.
  4. ^^^ To se i meni desava, samo na nivou ispod minimuma, znaci kad mi padne nivo do jedno 3cm ispod minimuma dalje ne pada vec stoji tu, medjutim ja uvek dospem ponovo do maksimuma, ono opet padne i tako u krug. Nema nikakve rupice definitivno na prelivnoj posudi, pretpostavljam da je malo manji pritisak u sistemu kad ima manje tecnosti i da se zbog toga to desava. Ali glupo mi je da ne dospem i da vozim sa nivoom ispod minimuma, pogotovo sad kad ide sve toplije vreme, dolaze vrucine...
  5. Evo da se i ja javim, imam 100% isti problem, znaci sve suvo i sve kao ok a auto troshi tecnost, samo sto meni ne trosi bas 2L/1000km, nego rekao bih oko 1L/1000km. Nazalost sad tek vidim ovu temu, ranije sam video neku drugu sa slicnim nazivom. Da li je i kod tebe 1.2 8v motor? Javi molim te sta si uradio u vezi ovog.
  6. Punto mk2 1.2 8v, kao sto sam vec spomenuo negde, povremeno moram da dosipam rashladnu tecnost jer joj se nivo smanjuje, dosuo sam sigurno 1 litar destilovane vode (iz vise puta) za zadnjih mozda 1500km. Pri tome ne vidim da igde curi,ne oseti se nigde miris antifriza, ne prijavljuje gresku,nije pomesao vodu i ulje... nema nikakve lokve ispod auta, zapravo 2-3 puta kada sam dosipao,sipam do max, pogledam sutradan pre voznje i tecnost stoji na max, medjutim nakon voznje joj se nivo smanji,sto znaci da gubi tecnost tokom voznje/dok motor radi... Ranije sam jedno vreme cuo ono klokotanje ispod pregrade kod suvozaca kao sto je opisano u temi o ozracivanju sistema, ali je to samo od sebe prestalo. Ima li neko ideju sta bi to moglo da bude? I gde se tacno nalazi ta donja slavinica, gornja je na hladnjaku...
  7. Facet je italijanska firma, i to iz mesta Collegno, koje je 9km od Torina... tako da ako ne znaju kakve kablove treba da naprave za "svoj" domaci auto, torinski Fiat, onda su stvarno retardi za medalju
  8. Pa iskreno, i ja sam ih dosta tesko nabio da skljocnu koliko se secam, znaci morao sam da uprem iz sve snage i nisam uspeo iz prve... pretpostavljam da ti nisu skljocnuli to kad su iskakali, jer ako uspes da skljocnu mislim da nema sanse da nakon toga iskacu... I da ponovim pitanje ako gubi rashladnu tecnost, a nema nikakve lokve ispod auta kao da curi i nije dihtung glave, sta to moze da bude???
  9. Stare kablove sam bacio jer su bili mnogo stari, zapravo mislim da su bili iz fabricke ugradnje iz 2001.g. Pa ne znam kako su ti spadali, jedino ako nisu skljocnuli kad si ih stavio, meni su sva 4 skljocnula...
  10. Epilog: -Kupio i stavio sam nove kablove-Facet (svecice su menjane prosle godine) -Auto odslepovan u servis,majstor je skoro odmah rekao da nije dihtung glave niti bobine vec najverovatnije ECU... -na moje insistiranje, da bi bili sigurni da je ECU stavio nove bobine radi probe i probao da upali (nije upalio, i dalje javljao greske bobina 1, bobina 2 iako su stavljene nove bobine) sto znaci da nisu otisle bobine vec zaista izlazi za bobine na ECU -ECU popravljen u Auto elektronici -Vracene stare bobine -Auto sad radi normalno i ne prijavljuje greske Moracu da pratim nivo rashladne tecnosti da vidim sta se desava po tom pitanju, stvarno mi nije jasno ako gubi rashladnu tecnost, a nema nikakve lokve ispod auta kao da curi, sta to moze da bude??? Veliki plus i preporuka za servis Imola u Rakovici- Kanarevo brdo i majstor Boru... A nadam se da se ECU sad vise nece kvariti i da cu moci isto da kazem i za firmu Auto elektronika koja ga je popravila.
  11. Pa dobro, mozda i nije pomesao vodu i ulje, samo mi nije jasno kako je onda porastao nivo ulja (bilo tacno na pola, a sad je malo ispod maksimuma). Nemam kljuc za svecice, a i auto ionako mora u servis. Kupio sam onu kuku za slepovanje sto se srafi u branik pa cu odslepovati auto u neki servis kad nadjem vremena. Zanima me samo mogu li ovi problemi (rad na 2 cilindra do davanja gasa, nece da upali) biti posledica dihtunga glave ili ne i koliko izadje otprilike zamena dihtunga, ravnanje glave itd?
  12. Evo pogledao sam, merac se ne oseca uopste na benzin. Ispod cepa za dolivanje ulja nema nikakvog majoneza. Motor je malo masan generalno,tako da ne mogu da procenim sa sigurnoscu da li baca malo ulje i na spoju glave i bloka.
  13. Ok, nisam cuo za tu pojavu, videcu sutra dal se merac oseca na benzin, hvala.
  14. Ulje na meracu nije dobilo belicastu boju, ali mi se cini da je redje nego sto bi trebalo biti kao da je pomesano sa vodom. E sad ja sam gledao kad je motor bio hladan, mozda bi i bilo belicasto da sam gledao nakon voznje. U kom smislu da dizne ne cure? Dolazio je jedan majstor iz komsiluka da pogleda i uradi dijagnostiku...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...