Jump to content
FAS Goran
JTD-Power

Fiat Stilo JTD - problem sa snagom...

Recommended Posts

Eto, sad i sam znas sta da odgovoris kad ti strucnjaci kazu da JTD ima turbo-rupu od 2800 do 3200 rpm ili da slabo vuce preko 3000. Cuo sam to ne znam ni sam koliko puta.

Ma, jesteeeee, ali juce :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sinoc nesto probao,malo sam ga razvlacio,ide bogami kao lud. Tera i preko 3 hiljade obrtaja bez problema. Odlicno ide i ia se ne zalim. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo 3000 rpm :ice: ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide i preko...ja sam ga doterao do nekih 3.600...i moze jos ali nisam hteo vise. Sve u Svemu,ja sam Prezadovoljan,ide kao metak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo mi slabo nekako vuce u malim obrtajima tako da sam poceo od menjanja sitnih ventila pa promenio sve od elektroventila za turbinu kojih ima dva zatim turbinu,map,maf egr dizne i nista nisam uradio i dalje je isto!

Danas sam uzeo i skidao struju sa dizna i na 1 i 3 kad izvadim auto i dalje radi oseti se razlika ali radi dok na 2 i 4 odma se ugasi sto me navodi da mi motor nije dobar ali da nije dobar trosio bi ulje sto me stavlja u veliku dilemu da lida pocinjem sa rasturanjem ili mozda neko zna da pomogne!

 

Simptomi su sledeci:

Auto slabo vuce u malim obrtajima i egr ventil mi na nekih 2000 obrtaja pocne se zbunjivati nezna sta da radi da lida zatvori ili otvori tako da pocnu kola da trzaju kao da dajes i oduzimas gas i sad posto sam ga promenio i isti simptomi nije do njega nego sad ne znam princip njegovog rada sto se tice mehanickog dela elektricni deo radi al mehanicki deo sta ga pokrece da lije vakum od motora ili ga izduv gura to mi nije bas jasno?

 

Ako neko zna da pomogne molim pomagajte inace generalna se ne isplati!

ako neko zna ili treba jos nesta tu sam da opisem sve ako nije bas jasno

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam zaboravio sam da napisem i nema tih trzajeva cak sam i drugi egr kupio i sa njim ne valja, a kad ka zastopujem motor mi nekako radi (bucnije) kao da mu je rano paljenje kad ga upalim na hladno a i dizne sam sve 4 promenio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora da je izduv mnogo zacadjavio...vozi neko vreme sa zatvorenim egr ventilom. Malo ga izduvaj,vozi na visim obrtajima,pa vidi kako ce da se ponasa. Mislim da samo treba da izbacis garez ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kupio sam ga sa zatvorenim egr ventilom nisam ni znao dok nisam resio da ga proverim kad ono zatvoren sa plekovima umesto dihtunga i sav bio pun cadji jedva sam ga ocistio i zato sam kupio drugi po pretpostavci da taj nije dobar!!!E sad da je zacadjena glava mislim da nije jedino da ne drzi neki ventil posto sam on sa 2000 obrtaja uz opterecenje se cuje kako pocne zatvarati odnosno otvarati kao da vuce vazduh spolja toliko se cuje.

Ali, ne vuce proverio sam sve veze i sad mislim da je ili do ventila ili kompresija mozda gresim al na to sumnjam da mi trosi ulje odmah bih ga rasturio al to me sprecava jer kad odu karike normalno je da trosi ulje sto kod mene nije slucaj.

Videcu danas da odem do jednog majstora cisto da izmerim kompresiju da znam na cemu sam.

Ne znam sta je bas cudno ponasanje ne znam da li moze lose da se uzubi za jedan zub pa da je to ili ne i to moram da proverim ili je sam kompjuter ko ce ga znati tako sam ga kupio i sad sta su radili pre mene to se ne zna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj, ne razumem sto si to sve izmenjao? Jel si ustanovio dijagnostikom da sve to ne valja ili si isao sistemom proste eliminacije? Egr zatvori, to je br1 ovde, pa prikaci dijagnostiku i isprati-te sve parametre pa ces onda znati sta ne valja, motor ti je dobar, ne diraj nista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uglavnom sam isao prostom eliminacijom. Imam elm ali nema nikakvih gresaka a parametre ne znam sta da gledam. Uglavnom su tu negde sa uporedjenjem sa drugim Stilom.

Jedino mi razlika u protokomeru ali video sam negde po forumima da tako upisuju zavisno od godista ili modela da je negde mg/l a negde kubika /sat valjda tako bese tako da je meni intake air oko 50 mg/l bar ga tako vidi sa fes-om probano sa vise protokomera.

Kolicina dizela i ukupna kolicina dizela nije ista kao kod drugog stila sa kojim sa ga uporedio kod njega su oba dva mislim 3.80 ili tu negde dok je kod mene oko 5 ukupna kolicina dizela asta mu to znaci?

Sta drugo da pratim ja ne znam i sto mislite da nije motor odnosno ili motor ili ventili to je moje misljenje posto se na tim cilindrima 1 i 3 ne gasi kad izvucem struju sa dizni dok se na 2 i 4 gasi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mani se proste eliminacije, samo ces bacati pare bezveze. Odi do nekog dobrog majstora da ga dobro isprati examiner-om ili nekom drugom dobrom dijagnostikom i zna ces sta ne valja. Sve se lepo vidi i kako radi pumpa, i dizne kakve su, i svaki senzor sta ocitava i pritisak turbine i bukvalno sve. Motor da je los, trosio bi ulje makar ili tecnost ako nista drugo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam da tako treba na dijagnostiku i da pravi servis moze da vidi o cemu je rec ali na zalost nemam nigde u okviru od 100 km servis a ovi majstori sto kao znaju privezu ga uzmu mi pare i kao sve je ok a auto i dalje isti problem!

on uopste ne ide lose za razliku od auta skojim sam ga uporedjivao neke astre, corse i ne znam sta sam vec probao ali ne ide i kao svaki Stilo koji sam probao!

u velikim obrajima on je ko mecava al u malim obrtajima jednostavno nema duse kad se upali hladan neko vreme rezi kad mu se da gas i bucan je jednostavno kao da dok se turbina ne razvrti nema duse motor posle mislim da turbina izvuce snagu iz njega ali dok se upali na tih 1800 ili 2000 prosto mi se place.

kad ga vozim tako zustro on ide ono 1 gas pa druga gas i nema problema ali kad ga vozim normalno po gradu oce cak i 2 da se ugasi kad skroz padnu obrtaji sto nebi trebalo kod dizela,ako se ne ugasi dok od recimoga 1000 obrtaja dostigne te 2000 jednostano mrcina


i jos nesta samo da kazem posto ga trebam terati za 10-tak dana na tehnickom prosle godine sam jedva prosap jednostavno lose sagorevanje tako da me jedva pustili kompjuter im ocitavao gasove tako da zamalo da ne prodjem tehnicki sto nije iskljuceno i sad da bude isto al sad sam otvorio egr odnosno promenio tako da se nadam da je malo bojle i da cu valjda da prodjem al znam da nisu ni sad u redu jednostavno se oseti kad stanes pored njega miris gasova je ljut za oci sto kod drugih stila nisam osetio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma on vuce od ler gasa bukvalno, mozes da ga vozis na 1000rpm i nece da se davi. Mislim da kod tebe nije uopste veliki problem i da su se takvi problemi cesto desavali ljudima sa cr dizelima samo mora dijagnostikom da se pogleda. Odakle si?

Share this post


Link to post
Share on other sites

iz dimitrovgrada


ma da nije dosad da sam ga resio al je izgleda veci problem

ostalo samo pumpa goriva sto mislim da nije i motor  i da se pogleda da nije lose uzubljen

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto rezi i sto su ti losi izduvni gasovi lici da ti nesto nije u redu sa stepenom paljenja, diznama, da nije lepo uzubljen mozda, a opet moze da bude i do nekog senzora koje je npr los i salje lose podatke Ecu i on prema tim podacima upravlja i smesom i paljenjem i tako lancano sve. Mora da se pogleda dijagnostikom, jbg tako je napravljen. Jedino sto mozes bez dijagnostike je to da proveris kako je uzubljen. Do Nisa imas oko 100km, da odes tamo do nekog servisa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma otisao bih ali auto mi se vodi na brata a na bugarskim je tablicama i nemam bugarska dokumenta imam samo ovlascenje koje ne priznaje nasa policija a burazer mi radi i nonstop je u nekim obavezama ne mogu ga dovesti do tamo mogu mi ga oduzeti! sve pare koje ustekam dam na delove i tako nikako da ga ocarinim

ima koliko znam i u prokuplju servis dobar za fiata

u bugarskoj sam ga terao nakacili ga na boshov uredjaj i kao sve gledali i sve je ok ali izgleda neznaju


koji senzor moze da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema u Prokuplju dobar servis za fiata. Ne mogu ti nista drugo reci ovako na pamet, mogu ti samo preporuciti dobar servis kada budes mogao da odes do Nisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

reci pa ako sutra ne budem resio tu misteriju posto sam ugovorio kod majstora da izmerimo kompresiju i ujedno da pogledam kako je uzubljen moracu u servis

ili ako znas da se orijentises preko parametara mogu ja i u kolima sa lap topom pa preko fesa sta moze da se vidi i preko team viewera pa da pogledas ako se razumes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dr. Fiat, majstor Ica  tel. 064 17 55 442, Brzi brod. Ja sam odrzavao svoja vozila kod njega i zadovoljan sam uvek bio sto se tice usluge. Sta god budes hteo da radis pitaj ga za cenu. Ako ti bude trebao jos neko iz Nisa naci ce mo brojeve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma otisao bih ali auto mi se vodi na brata a na bugarskim je tablicama i nemam bugarska dokumenta imam samo ovlascenje koje nepriznaje nasa policija a burazer mi radi i nonstop je u nekim obavezama nemogu ga dovesti do tamo mogu mi ga oduzeti!sve pare koje ustekam dam na delove i tako nikako da ga ocarinim

ima koliko znam i u prokuplju servis dobar za fiata

u bugarskoj sam ga terao nakacili ga na boshov uredjaj i kao sve gledali i sve je ok ali izgleda neznaju

koji senzor moze da bude?

Ja mislim da je tu u pitanju protokomer..Probaj da iskljucis dzek sa njega trebalo bi da radi ok.Nisam siguran samo da li ce da dozvoli da ide preko 3000rpm.jer mislim da ulazi u safety mod kad je iskljucen.Ako krene da ubrzava na nizim obrtajima dobro to je 99%.Moze da bude i (nisam siguran kako se zove da limaf ili map senzor na usisnoj grani se nalazi).Protokomer kad ne radi kako treba ,a i taj senzor takvi su simptomi,a i smesa nije dobra...

Edited by batavs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...