igor0511 2882 Posted October 2, 2013 Neku GT ili 159 ako bude sreće za koju godinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 2, 2013 Hvals bogu...samo polako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 2, 2013 mislis sa zatvorenim?Kada je zatvoren,ne moze da dimi toliko...Ovde je slucaj sa otvorenim egr. Ja imam neblokiran EGR koji redovno cistim i nikad dima nisam video Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 2, 2013 Najbolje da proveriš tako što će neko da potopi gas par puta, a ti budi iza kola. Mada dijangostika je mnogo tačnija u takvim stvarima. @Sale iskreno ne vidim nijedan objektivan razlog zašto uzeti GT umesto Stila, ali kada je vidim kako izgleda odmah bih napravio zamenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 2, 2013 Bocca , stavi limče na EGR (bar za probu 10 min posla) i onda proveri ubrzanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 3, 2013 Kod mene kompjuter pocne da kuka kao sumanut kad se blokira EGR Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 3, 2013 Mislim da ne bi trebao da bude u safe modu i ako će kukati, pa samo vidi kako radi sa blokiranim egr-om. A posle može lako softverski da se ukloni pa da ne kuka više Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 3, 2013 Nema potrebe, ja svakako ne bih zatvarao EGR. nije ekoloski, na prvom mestu Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 3, 2013 A jeste ekoloski da se potezes sa mnom po kosutnjaku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 3, 2013 (edited) Cek, ja sam mislio da cemo to na NBG-u u ostalom, to je jednom, a kad zatvorim EGR ostadoh ja mini ekoloska katastrofa za navek Edited October 3, 2013 by Bocca Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 3, 2013 Ma moze, jos lakse zbog saobracaja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 3, 2013 A jeste ekoloski da se potezes samnom po kosutnjaku? :lol: Pa to je zato što mu valja egr pa ne zagađuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 3, 2013 Vidis sa kakvim se predznanjem dolazi na forum? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17685 Posted October 3, 2013 Sad me nagovarate da proverim Ja obično lagano dodajem gas, a idem do 2200-2500 obrtaja. Mislim da ga nisam ni isprobao još na punom gasu do 4000 obrtaja kako vučeNemoj da me zezas da posle vise od godinu dana nisi doterao obrtaljku do crvenog ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 3, 2013 Evo ja za skoro 4 godine nisam obrnuo preko 4000, a i sada kad jesam nisam doterao do crvenog Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted October 3, 2013 Zato se i gusi. Mora malo da ga stisnes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 3, 2013 Sad me nagovarate da proverim Ja obično lagano dodajem gas, a idem do 2200-2500 obrtaja. Mislim da ga nisam ni isprobao još na punom gasu do 4000 obrtaja kako vučeNemoj da me zezas da posle vise od godinu dana nisi doterao obrtaljku do crvenog ? Nisam ni preko 3500 osim u 5.brzini Nekako mi ni ne treba. Uglavnom vozim autoputem gde mi ne trebaju oštrija ubrzanja,a da se jurim od semafora do semafora nikad nisam imao želju. Što se preticanja na Batajničkom drumu tiče i sa 3000 obrtaja sasvim fino obilazim 90% vozila Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17685 Posted October 3, 2013 Po gradu ga ni ja nikad ne akam, naprotiv, mogu da kazem da sam prilicno racionalan.Po auto-putu sto ti kazes "sam" dodje do visih obrtaja, ni tu ne divljam nesto sa ubrzanjima, lepo se izduva na tolikim obrtajima i obicnom voznjom.Ali zato na magistrali jednostavno ne mogu da se obuzdam , prosto je merak voziti ga, kao da je pravljen za takve uslove. Da me ne razumes pogresno, ne vadim mu ja dusu, trudim se da voznja bude brza, tecna i tehnicki tacna . Ne bi me u tom slucaju ovako lepo sluzio toliko godina, ali u preticanju znam da ga poteram 3-om ili 4-om u obrtaje pre saltnja u visu brzinu, da ga cujem da zarezi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 3, 2013 Sve receno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted October 6, 2013 Danas sam bas imao vremena i prilike da malo "razgazim" auto. Na Obrenovackom putu sam potapao papucicu u drugoj, trecoj i cetvrtoj do 4500 obrtaja i mogu reci sledece. U drugoj i trecoj brzini najvise lepi za sediste, tj najprimetnije je ubrzanje dok u cetvrtoj vuce ali malo slabije nego u prethodne dve brzine. Snaga krece da izlazi na videlo od nekih 2300 pa do cak 4500 konstatno vuce u drugoj i trecoj brzini dok opet, u cetvrtoj, malo slabije ali i dalje vuce. Posto nisam zeleo da blenem mnogo u tablu vezano za brzinu, vise sam se skoncentrisao na obrtaje i vucu, primetio sam u jednom trenutku da je na nekh 4200 obrtaja u trecoj brzini auto vec dostigao brzinu od nesto preko 120km/h.E sada, ovo sto sam izneo ovde je tako kako je jer ne znam da li to tako treba ili ne. Sve sto mogu da kazem je da posle citanja odredjenih tema i postova ja sam zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 7, 2013 Evo jedan primer;Fiat Stilo MW 1.9 JTD 115 ksprenosni odnosi................................brzina 4000 o/min1. 3.577:1 ...........................................35.6 km/h2. 1.887:1 ...........................................67.6 km/h3. 1.192:1 ..........................................107.0 km/h4. 0.848:1 ..........................................150.4 km/h5. 0.686:1 ..........................................186.4 km/hR 3.308:1 .......................................... 38.5 km/hDif 3.632:1120 km/h V ..........................................2582 o/min130 km/h V ..........................................2797 o/min150 km/h V ..........................................3227 o/min0-100 km/h- 11.2 smax (fabrička)...........................190 km/h pri 4088 o/minpneu......................................205/55 R 16 O=1.930 mŠto se tiče vozila sa tahografima, oni se šteluju dok se nedovedu u toleranciju. A kod njih veliko odstupanje bude zbog istršenosti pneumatika tj. vožnje skoro do žica. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=52991&&page=4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted October 7, 2013 Pa da to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 7, 2013 Inace jako korisno prilikom stelovanja table Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 7, 2013 Danas sam bas imao vremena i prilike da malo "razgazim" auto. Na Obrenovackom putu sam potapao papucicu u drugoj, trecoj i cetvrtoj do 4500 obrtaja i mogu reci sledece. U drugoj i trecoj brzini najvise lepi za sediste, tj najprimetnije je ubrzanje dok u cetvrtoj vuce ali malo slabije nego u prethodne dve brzine. Snaga krece da izlazi na videlo od nekih 2300 pa do cak 4500 konstatno vuce u drugoj i trecoj brzini dok opet, u cetvrtoj, malo slabije ali i dalje vuce. Posto nisam zeleo da blenem mnogo u tablu vezano za brzinu, vise sam se skoncentrisao na obrtaje i vucu, primetio sam u jednom trenutku da je na nekh 4200 obrtaja u trecoj brzini auto vec dostigao brzinu od nesto preko 120km/h.E sada, ovo sto sam izneo ovde je tako kako je jer ne znam da li to tako treba ili ne. Sve sto mogu da kazem je da posle citanja odredjenih tema i postova ja sam zadovoljan. uzgred da ne bi bilo zabune svaki auto moze trecom da izvuce nesto preko 120.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted October 7, 2013 Naravno, nisam ni mislio da je moj auto super auto, nego sam zadovoljan sto je sve u redu Quote Share this post Link to post Share on other sites