Jump to content
FAS Goran
JTD-Power

Fiat Stilo JTD - problem sa snagom...

Recommended Posts

 

mislis sa zatvorenim?

Kada je zatvoren,ne moze da dimi toliko...Ovde je slucaj sa otvorenim egr.

 

 

Ja imam neblokiran EGR koji redovno cistim i nikad dima nisam video 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje da proveriš tako što će neko da potopi gas par puta, a ti budi iza kola. Mada dijangostika je mnogo tačnija u takvim stvarima.

 

@Sale iskreno ne vidim nijedan objektivan razlog zašto uzeti GT umesto Stila, ali kada je vidim kako izgleda odmah bih napravio zamenu  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bocca , stavi limče na EGR (bar za probu 10 min posla) i onda proveri ubrzanje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene kompjuter pocne da kuka kao sumanut kad se blokira EGR :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ne bi trebao da bude u safe modu i ako će kukati, pa samo vidi kako radi sa blokiranim egr-om. A posle može lako softverski da se ukloni pa da ne kuka više :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema potrebe, ja svakako ne bih zatvarao EGR. nije ekoloski, na prvom mestu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek, ja sam mislio da cemo to na NBG-u :p u ostalom, to je jednom, a kad zatvorim EGR ostadoh ja mini ekoloska katastrofa za navek :D

Edited by Bocca

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeste ekoloski da se potezes samnom po kosutnjaku? :lol: :lol:

 

Pa to je zato što mu valja egr pa ne zagađuje  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidis sa kakvim se predznanjem dolazi na forum? :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad me nagovarate da proverim  :laughing: Ja obično lagano dodajem gas, a idem do 2200-2500 obrtaja. Mislim da ga nisam ni isprobao još na punom gasu do 4000 obrtaja kako vuče

Nemoj da me zezas da posle vise od godinu dana nisi doterao obrtaljku do crvenog :stuart: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja za skoro 4 godine nisam obrnuo preko 4000, a i sada kad jesam nisam doterao do crvenog :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sad me nagovarate da proverim  :laughing: Ja obično lagano dodajem gas, a idem do 2200-2500 obrtaja. Mislim da ga nisam ni isprobao još na punom gasu do 4000 obrtaja kako vuče

Nemoj da me zezas da posle vise od godinu dana nisi doterao obrtaljku do crvenog :stuart: ?

 

 

Nisam ni preko 3500 osim u 5.brzini  :laughing: Nekako mi ni ne treba. Uglavnom vozim autoputem gde mi ne trebaju oštrija ubrzanja,a da se jurim od semafora do semafora nikad nisam imao želju. Što se preticanja na Batajničkom drumu tiče i sa 3000 obrtaja sasvim fino obilazim 90% vozila :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po gradu ga ni ja nikad ne akam, naprotiv, mogu da kazem da sam prilicno racionalan.

Po auto-putu sto ti kazes "sam" dodje do visih obrtaja, ni tu ne divljam nesto sa ubrzanjima, lepo se izduva na tolikim obrtajima i obicnom voznjom.

Ali zato na magistrali jednostavno ne mogu da se obuzdam  :rolleyes: , prosto je merak voziti ga, kao da je pravljen za takve uslove. Da me ne razumes pogresno, ne vadim mu ja dusu, trudim se da voznja bude brza, tecna i tehnicki tacna :) . Ne bi me u tom slucaju ovako lepo sluzio toliko godina, ali u preticanju znam da ga poteram 3-om ili 4-om u obrtaje pre saltnja u visu brzinu, da ga cujem da zarezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bas imao vremena i prilike da malo "razgazim" auto. Na Obrenovackom putu sam potapao papucicu u drugoj, trecoj i cetvrtoj do 4500 obrtaja i mogu reci sledece. U drugoj i trecoj brzini najvise lepi za sediste, tj najprimetnije je ubrzanje dok u cetvrtoj vuce ali malo slabije nego u prethodne dve brzine. Snaga krece da izlazi na videlo od nekih 2300 pa do cak 4500 konstatno vuce u drugoj i trecoj brzini dok opet, u cetvrtoj, malo slabije ali i dalje vuce. Posto nisam zeleo da blenem mnogo u tablu vezano za brzinu, vise sam se skoncentrisao na obrtaje i vucu, primetio sam u jednom trenutku da je na nekh 4200 obrtaja u trecoj brzini auto vec dostigao brzinu od nesto preko 120km/h.

E sada, ovo sto sam izneo ovde je tako kako je jer ne znam da li to tako treba ili ne. Sve sto mogu da kazem je da posle citanja odredjenih  tema i postova ja sam zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedan primer;

Fiat Stilo MW 1.9 JTD 115 ks

prenosni odnosi................................brzina 4000 o/min

1. 3.577:1 ...........................................35.6 km/h

2. 1.887:1 ...........................................67.6 km/h

3. 1.192:1 ..........................................107.0 km/h

4. 0.848:1 ..........................................150.4 km/h

5. 0.686:1 ..........................................186.4 km/h

R 3.308:1 .......................................... 38.5 km/h

Dif 3.632:1

120 km/h V ..........................................2582 o/min

130 km/h V ..........................................2797 o/min

150 km/h V ..........................................3227 o/min

0-100 km/h- 11.2 s

max (fabrička)...........................190 km/h pri 4088 o/min

pneu......................................205/55 R 16 O=1.930 m

Što se tiče vozila sa tahografima, oni se šteluju dok se nedovedu u toleranciju. A kod njih veliko odstupanje bude zbog istršenosti pneumatika tj. vožnje skoro do žica.

 

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=52991&&page=4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bas imao vremena i prilike da malo "razgazim" auto. Na Obrenovackom putu sam potapao papucicu u drugoj, trecoj i cetvrtoj do 4500 obrtaja i mogu reci sledece. U drugoj i trecoj brzini najvise lepi za sediste, tj najprimetnije je ubrzanje dok u cetvrtoj vuce ali malo slabije nego u prethodne dve brzine. Snaga krece da izlazi na videlo od nekih 2300 pa do cak 4500 konstatno vuce u drugoj i trecoj brzini dok opet, u cetvrtoj, malo slabije ali i dalje vuce. Posto nisam zeleo da blenem mnogo u tablu vezano za brzinu, vise sam se skoncentrisao na obrtaje i vucu, primetio sam u jednom trenutku da je na nekh 4200 obrtaja u trecoj brzini auto vec dostigao brzinu od nesto preko 120km/h.

E sada, ovo sto sam izneo ovde je tako kako je jer ne znam da li to tako treba ili ne. Sve sto mogu da kazem je da posle citanja odredjenih  tema i postova ja sam zadovoljan.

 

 

uzgred da ne bi bilo zabune svaki auto moze trecom da izvuce nesto preko 120....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, nisam ni mislio da je moj auto super auto, nego sam zadovoljan sto je sve u redu :)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...