Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
mbz345305

Punto mk.2b 1.2 8v - step motor

Recommended Posts

Drugari moze li mala pomoc. Moze li neko da mi kaze kako se skida step motor na fiat puntu 2003 god novi tip 1.2 8v. Takodje da lise on moze cistiti ili ce morati da se menja. Poceo je da me zeza po malo radi mi auto ok ali kad menjam brzine on jednostavno ostane zaglavljen na nekoliko sekundi pa se spusti . Zamolio bih vas ako ima neko instrukcije u slikama neka mi postuje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda nije zaprljan step,nego samo leptir gasa.Skidanje stepa ti ne bi preporucio da odradis u privatnoj reziji,a ciscenje leptira gasa u servisima je jeftinije nego sam da kupujes Carbon cleaner, uz to i dobijes strucnu dijagnozu sta je u pitanju,da ne lutas bezveze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa nema drugi, a step da bi skinuo moraš da imaš i neke torexe čudne tako da ne znam da li imaš alat, uglavnom to ti je sve đuture u toj kutiji plastičnoj ispod leptira, ima i neke žabice, pa ako želiš probaj sam lagano ako vidiš da ne ide batali...nisam siguran ali meni se ne čini da je toliko komplikovano koliko bokija navede :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam siguran da se kod njega skida step ili je u komadu sa telom leptira.provericu sutra pa cu slikati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz svima moze li mi neko objasniti gde je tacno kod modela sa 8v stepmotor posto mi auto sporo spusta obrtaje.Probao sam sa cicenjem sa onim carbo clinerom al problem je i dalje prisutan i da li se moze otvoriti i ocistiti ili zamenuti.Hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti sporo spusta obrtaje, to je dobro, sve je u redu sa step motorom, tako treba da radi, to je zbog udobnosti, kad naglo padaju obrtaji, postaje nervozan i neudoban za voznju, auto naglo usporava u nizim brzinama pri pustanju gasa... Meni trenutno padaju kao ludi, mislim da ce vrat da mi polomi!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumem to al problem je u tome sto on padne na 1.500rpm i tu se zadrzi pa onda jedva padne na ispod 1000

Share this post


Link to post
Share on other sites

U oba slucaja bas je iritantno bio sam kod majstora stelovo mi je gas majstor Dora iz NS koji je stvarno odlican majstor za svaku preporuku i on cim je seo u kola isto je primetio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To tako i treba da radi. Meni radi tako kad očistim step motor, ali svega nedelju dana, onda opet isto, padne obrtaljka ko baba sa duda kad pustim gas i stisnem kvačilo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovde sad čitam da je normalno da tako radi, što meni nije nikako logično. Kako mi ovih 60.000km kojih sam prešao do sada sa njim nije radio tako, nego mi glavi tako poslednja dva dana. Nervira me iskreno to ostajanje u obrtajima i ako postoji način da se step motor skine, lepo bi bilo da neko ko ima iskustva sa tim, objasni kako to da uradim, jer deluje kao da je zapertlan za kućište leptira gasa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam cistio u ultrazvucnoj kadi,i radio je jedan dan i poceo je bas da divlja toliko da ne moze da se vozi.Iskesirao sam 100 e sa nov step motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...