Jump to content
FAS Goran
dusman13

Bravo & Golf

Recommended Posts

KGB, pobogu. Ti ko da nisi seo u nijedan VW u životu? Eventualno je uporediv sa Toyotom. Sve je na mestu, što se mene tiče nije čak ni ružno, ali prosto ne ostavlja nikakav utisak na mene. Ako čak i postoji nekakav utisak, posle malo vožnje skapiraš koliko vredi to tvoje što imaš i koliko je drugačije.

Postoje ljudi koji tu razliku ne mogu da vide niti osete, inače sigurno niko ne bi kupovao te marke automobila. Bar što se kruga ljudi koji ja poznajem tiče, te marke mahom vozi narod koji apsolutno ništa ne zna niti ima nameru da se udubljuje u automobilizam. Sa neta ili već odakle su saznali da su ti automobili robusni i pouzdani, i tu se svaka selekcija završava. Takvi ljudi ne razlikuju vozila na ulicama, a da ih sad pitam šta ja vozim već treću godinu neće imati pojma, a vozili su se u mom Stilu bar stotinu puta do sad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne ne ne, ozbiljna zabluda, to su vozaci vagena KOD NAS, to sto je ovde vw krompir vagen i lubernicar je samo sticaj okolnosti, napolju je malo druga prica ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo primera. Možda neće biti toliko "plastičan", da ne bih davio sa mojim 35-to godišnjim iskustvima sa bubom i golfom. Kada kupujete cipele, hoćete li kupiti Italijanske, ili Nemačke!?. Odlične su i jedne i druge. I poznate. Svako je čuo za Romiku, Salamander... nepoderive, nepromočive, neudobne i ružne. A Ćezare Piaćoti..., a Vareze... Madras, Bruno Malji...itd. U njima se osećate kao Gospodin ČOVEK!

Šta reći o odelima...., košuljama. mašnma!?

Fiat je inače prototip za svaki dizajn u visokoseriskim vozilima, možda će vam se na prvi pogled učiniti čudnim, pa i besmislenim, medjutim stavite rame uz rame nekog Punta, Brava, Stila i poredite ga sa odgovarajućim proizvodima nemačke produkcije i godištima. Recimo gledajte Punta i Polo-a. Brava i Golfa, Stila i Golfa. Alfu156 i Passata... Nisam neki (preterani) italo-fan, al sam posle desetak godina vožnje golfa zavideo primetivši blistavog Bravoa i suprugu mu Bravu, a tek kad se Stilo pojavio... muka! Jednom tako (opali mi akumulator na golfu)), i od tačke A do dačke B se pojavi taxi Stilo. Vozi on mene, vozi, ja ga pitam jel ugradio plin - ovaj kaže NIJE. Kaže, to je dizel. Ćutim ja, pitam posle koliko je prošao?. Kaže majstor, " kad sam ga kupio 300.000, a kod mene je preko godinu ipo i prešao sam preko 100.000" - ŠTA MU RADIŠ BRE ČOVEČE - upitah ga.

- NIŠTA odgovori majstor i uredno naplati vožnju. i ostavi me zbunjegog sa mislima o mojem 23 godišnjaku koji me sve vreme trese i drnda, koji je počeo u 16-toj godini da troši ulje ...

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

dok ja dođem do keša ??? :rofl::rofl::rofl: pročiće dosta km u fiatu (osim ako emigriram, onda si kupim jedan GMC tamo i uživam !!)

dakle nebrini se neću još dugo izdati žabarski brend ako on mene ne izda pre toga !!! ( mislim na mog punta)

moj lični favorit po dizajnu je VW Polo III f redizajn od 2001, a o modelu 2005 ili novom 09 netreba trošiti reči :respect:

A Ćezare Piaćoti u to me nebi naterali ni topom ( jedino da mi firma to propiše kao uniformu i da platu 5000 eur !!!)

načelno te fazone dizajn, umetnost, lepota po meni je suviše metroseksualno ili ti narodski ped...ski

od svih fiata jedino mi se sviđa stilo 3v - a za njega svi govore da je švaba u žabarskom odelu !!!

jedino što mi polako, ali sigurno fiat ulazi pod kožu svojim kvalitetom i pouzdanošću ...

dok jeftino održavanje za novija moderna kola - postaje bajka i misaona imenica...

konačno: VW sam zaobišao em su precenjeni kod nas, em se kradu ko ludi !!! :cool::cheers::welcome::welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa tvojim mišljenjem o Piaćotijevom brendu. Navodim ga samo kao primer opšte prihvaćen u svetu estrade i opšteg "ušinuća". Medjutim dizajn automobila, industriski dizajn su nedvosmisleno postale grana umetnosti koje bitno opredeljuju svakodnevni život i osećaj i ne bih to mogao da svrstam u metroseksualizam. A ponajmanje u pederaj. Civilizacija, kultura života, pravo na izbor..

Share this post


Link to post
Share on other sites
od svih fiata jedino mi se sviđa stilo 3v - a za njega svi govore da je švaba u žabarskom odelu !!!

Deder objasni mi sta si hteo da kazes, svi (koji svi) govore da je svaba, a po cemu???

Nisam bas najbolje razumeo, pa zbog toga pitam.

Ne znam po cemu je svaba, kad nije ni po motoru, ni po dizajnu, ni po voznim karakteristikama, ni po odrzavanju, ni po ceni kako novi tako polovni, niti se prave u istoj zemlji, niti stanovnici tih zemalja govore istim jezikom, a pocemu je to onda svaba ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
a drugi deo mog posta sa utiskom u voznji i opremi R32 vs abarth? :D

ne kazem da je stilo los, nije bas najgori, za novac koji kosta moze da prodje, ali ako se zanemare cene porediti vw i fiat je, pa, u najmanju ruku nezgodno, fiat pravi lepa, brza, glupa, jeftina i nepouzdana kola, vw pravi ne tako lepa, brza, pametna, skupa i pouzdana kola

jebena je ovo diskusija, nastavak na skupu mrzi me da kucam :p

Evo par cinjenica o pouzdanosti WV-a,pri tom ne u cilju rasprave ko je bolj,vec treba biti realan

-Covek,moj komsija,prosle godine kupio WV pasata u fulu,nadrkanog maksimalno,i posle 20 000km,predjenih,sledecih 3 i vise meseci vozio servisni zamenski auto,pasat je ostao u servisu,jer je toliko riknuo da ni ovi nasi u dogovoru sa nemcima nisu mogli da ga poprave,u problemu su mu i menjac i motor,auto je u garanciji.

-Dobar poznanik,mog prijatelja,pred letovanje kupi novog Golfa Plus TDI,posle par hiljada KM,taman pred put na more,nov Golf pomesa G12 i ulje motora,negde u interkuleru,on brze bolje slep i u ovlasceni servis,a tamo pun parking takvih golfova,seata i audija sa istim problemom,pri cemu mu u servisu kazu,nista od puta na more,mora da saceka svoj red.Covek je na kraju,morao da pozajmi auto,za put u inostranstvo.

-Moj dobar drug u firmi u kojoj radi,dobije novi WV kombi,putnicki,2.5 TDI,i posle prvih 20 000KM,odveze ga na prvi servis,tamo gde je i uzet,pri cemu je primetio da je kantica za antifriz potamnela,to je bilo prosle nedelje,kombi je i dalje tamo,na servisu,u problemu,popravljaju ga nasi,naravno uz konsultacije sa nemcima.

Napominjem,da su neki od ovih problema,uoceni i na Skodama i Audijima,reci ce neko to su sve nova kola,pa desava se svakome,ali to su vozila koja su izrazito skuplja od drugih marki,u klasi, i koja to nebi smela za taj novac sebi da dozvole,a poznato je da i kod Wv-ova par godina srtarih,odlaze podizaci prozora,grejaci sedista(cak je u evropi par automobila WV-a izgorelo,a ljudi su gadno opeceni),trapovi su problem na vecim vozilima WV grupe,to taksisti jako dobro zanaju,crkavaju oni i na italijanima,ali su mnogo jeftiniji za popravku od nemaca iisto godiste,a svaki iskreni serviser iz ovlascenog servisa ove marke ce vam reci da turbine na novijim TDI-jevima nisu bas dugotrajne,ali su zato skupe za poravku.

Dakle sve se kvari,a ne samo lepa,brza,glupa i jeftina i nepouzdana italijanska kola,vec i ona nemacka,skupa i pouzadna,a sto se tice ovih nadrkanih golfova i R32,za te nenormalne pare-za tako mali auto,ja licno bih uzeo 159-ku ili breru i verujte da ne bi zalio za golfom,ni malo,ali to je moj licni izbor i postujem svaciji ukus i misljenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, a opruge na stilu, a crevo za gorivo na stilu, a OCS ili kako vec na stilu, a jos 100 mana na stilu?

ok sve, i ja gotivim fiat, proveo sam dan u skodi roomster i ne bi menjao svoj auto za ono nikada, ali porediti stilo i g6 je ono sto je meni zasmetalo, jeste ovo fiat forum, ali dajte malo realnosti

Share this post


Link to post
Share on other sites
...ali porediti stilo i g6 je ono sto je meni zasmetalo, jeste ovo fiat forum, ali dajte malo realnosti

Pre neki dan :

ok jedno je da ste potpuno nerealni ali da je bravo bolji od g6?

Niko nije ni poredio Stilo sa G6...jedina priča je bila o novom Bravu i G6, tako je i tema naslovljena, tako si i ti odgovorio pre neki dan... ;)

Ja sam uveo u priču Stila, ali samo kroz opremu koju on ima u standardnom paketu još iz 2001. godine...i to poredio sa opremom G6 iz 2009. godine.. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat je fiat i volimo ga sa svim svojim prednostima i manama ali moje licno misljenje je da vagen zivi na svojoj staroj slavi o pouzdanosti.ali kao sto rece vuk nije tema za kuckanje vec skup

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu ste ljudi,ja Vas smorih sa kuckanjem :pc: ,ali tako stvari stoje sa wv-ovom pouzdanoscu,ko' sto mikisxy rece-zive od stare slave al' im to nesmeta da udaraju po usima :fish: ,dok su italijani dosta realniji pogotovo sa cenama novih automobila,u smislu preformansi i paketa opreme,a o dizajnu neka svako odluci prema onome sto mu se svidja :welcome: .

Tako da zakljucak ova moja dva posta nije da je Fiat bolji od WV-a,vec da treba biti realan kako po pitanju kritika na racun dragih nam Italijana,tako treba reci za nemce da uzimaju brdo novca a da su isti,negde malo bolji a negde i losiji od ostalih proizvodjaca automobila,ali su sigurno jedni od najskupljih,a o tome je pricao i nas drugar Mane :thumbup: ,koji ima Golfa 5 2.0 FSI,15HP,prvi vlasnik,presao oko 80 000 km,ja boljeg i lepseg nisam video u gradu :w00t: ,poruka njegove price je da su nemci mnogo,ali mnogo skuplji za odrzavanje od italijana iste klase,a sam je rekao da kad bi vozio svog Golfa,za voznju za kakvu je napravljen benzinac od 150 KS,tesko bi ga sastavio,pocevsi od trapova pa nadalje.Izvinajvam mu se ako sam nesto pogresno preneo.

I na kraju slag na tortu ;) ,pogotovo za ljubitelje nemackih luksuznih sportaca,pozali mi se poznanik,koji ima BMW 645 :devil: ,ovaj novi tip,kako mu je po ovim vrucinama otisao TERMOSTAT,na masini od 300 i nesto konja,koja ide 280KMh,kaze covek,kazaljka za temp.radi normalno,uparkirao je auto ispred firme,inace se bavi veleprodajom i uvozom autodelova,pa se razume u kola,i kad je posle 10-ak minuta pogledao na parking,imao je sta da vidi :shock: -BMW povratio antifriz :sick: ,auto je inace presao oko 80 i nesto hilj. KM,to je jos jedan od preskupih nemaca,za koje Fiat ni nema odgovor sto se tice snage i cene,ali pati od bolesti i kvarova kao i jugo naprimer,samo sto su poravke za njega-dranje koze sa ledja :cry: ,pa ko voli nek izvoli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fata je fata al dva put je dva put :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treca-sreca :rofl: !

Samo da se odjavim sa ove teme,necu obecavam :blushing: ,smorio sam i sam sebe :sofa:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dusman - nisam ja izmislio tu "formulaciju" Stilo je nemac u žabarskoj koži već mnogi svetski mediji kad se pojavio...

a moj lični utisak je da kad sam ga ugledao na bilbordu -sam pomislio kad pre izađe G5 ???

a da rezimiram na kraju moje stavove, da ne bi otišli predaleko van teme o new Bravo vs G6

izgleda da ću se doživotno okretati za vw Golf 2-3-4-5-6 iz više razloga, ali primarni će biti klinačka želja :

naime obuku sam počeo na Y55 koji se posle 5-6 časova pokvario i ostatak sam završio i položio vožnju na G2 diesel

da bi ostatak vozačkog staža dobrih 4 godine proveo u Y 45 ( nabudženom fići- fiat-u ) i od tada valjda čim mi neko samo spomene F od fiat, ja sam totalno nezainteresovan, dok VW G uvek mi privlači pažnju ... toliko od mene ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ti prenesem moja višedeceniska iskusta sa Golf-om 2 na kojem si mesec dana učio da voziš po pola sata. JA sam Golfa kupio daleke 1985 gid. i za njega izbrojao 22.850 zapadnonemačkih maraka i to uredno prosledio TAS-u. Oni su me posle 7 meseci čekanja obradovali telegramom da je auto stigao. Bio je to u ono vreme poprilično avangardan auto - gde bi retko ko pametan tolike gotove pare zviznuo za 950 kg.pleha. Starije dete (tada imalo 6 godina), ubilo se od plakanja za starom bubom 1200j (takodje TAS-ovom)- žutom. Buba je prodata posle 11 god. elspoatacije i takodje kupljena kao nova. Opet ja sa svoje strane ne mogoh da zaboravim očevog tristaka - koji mi je bio pojam udobnosti u odnosu na potonjeg audia 100 koji je bio kao kamen!.

Vratimo se na Golfa 2. Odista revolucionaran auto u to vreme, "visokoturažni, visokokompresivni" dizelaš, sa novim rešenjem vešanja u odnosu na starog golfa dizelaša, sa novim motorom- nešto povečane radne zapremine i nešto oslabljenim, ali boljim obrtnim momentom od starog. 54.5 ks! Slabiji od keca! Ali može da povuče tramvaj - i tu je kraj od snage. Odista Golf dosta živahno kreće, može da krene i iz treće... iz druge normalno... Brzina 145-146 i to ne duže od 2 min., jer hoće ulje da isteruje na glavu motora!. 120 km/h mu je brzina, "odavde do večnosti" - kao i bubi! Buka u kabini od starta pa do četvrte brzina na zavidnom nivou, tako da ili snažno ozvučenje - ili glasni razgovor u kabini može da potre silnu riku i tresku "čekićara"-motora. Vibracije: Prvog dana sam reklamirao da instrument tabla nije fiksirana kako treba, pošto su mi šibice i cigarete vazda poskakivale po nišama (kojih ima na pretek). Objasnili su mi da je to normalno. Posle sam se privikao i na podrhtavajući unutrašnji retrovizor, kao i na oba spoljna koja takodje tresu tokom rada motora. Sedišta. Bolja bila kod bube. Dublja i mekša. Jeste da su bila ružnija i od skaja, ali na prednjim sedištima se u vagenu sedi carski. Utisak u vožnji. U prvoj polovini prve, prvoj polovini druge i početkom treće odličan, a sve što je iznad polovine odredjenog prenosa - pravo mučenje. Četvrta mu služi za 120. I nizašta više. I sve to tako 23 godine. Preticanje kamiona sa prikolicom na ibarskoj magistrali - noćna mora. Jedina prednost su bile kretke relacije po gradu i sposobnost dobrog parkiranja. Volan- pa ojačao sam uz njega. Mislim da samo Lada ima teži volan od Golfa. Potrošnja ODLIČNA. Drum 4.5 grad 6,5. Kočnice loše! To sam tek primetio kada sam seo u novi auto!.

Posle 15 godina i predjenih 60.000 izbio je svo ulje iz motora. Menjao mu dihtung i tako se nekako mučio do 85.000. Na 80.000 rekoše mi da bi dobro bilo da mu zamenim karike, ali bez neke velike perspektie u pogledu dometa. prešao sam 35.000 od tada do momenta kad mi se smučio. A smučio mi se zbog menjanja akumulatora svakih 3 meseca (višestruko neuspeli servis alternatora), dolivanje ulja na svaki tank goriva po jedu litru, krckanja i lupkanja karoserije po krivinama, krpljenjima (10x) auspuha kod gospodje Kulić.. i pojave rdje na osnovnim sklopovima karoserije. Tu smo se rastali. Čuo sam od majstora od kojeg sam kupio Lybru, a koji je trebalo da mi radi kompletnu reparaciju Golfa da je novi vlasnik sve to sredio za 2000 e (komplet limarija, farbanje i instant generalni remont motora)+kupovina Golfa od majstora (ja sam mu ga prodao za 1500 u vidjenom stanju). Ne zato što imam Lybru - koju tek godinu dana vozim (a predjoh 10.000), vozio sam se u mnogim drugim kolima - odgovorno MOGU DA TVRDIM: GOLF 2 je idealan službeni auto za referente koji obavljaju često poslove po gradu, na sitnim relacijama, treba da prenesu i kojih 200 kila hartije. i na kraju: PRESKUP AUTO ZA TE PARE u bilo kom izdanju, kao nov, polovan, bilo kako.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram samo da konstatujemo što je i većina na ovom mestu da je Golf izuzetno vozilo da stigneš od take A do tačke B (ako nije predaleko). Onaj čovek koga samo to interesuje, nije znači uopšte zainteresovan kako i kojim vozilom će to uraditi. Još manje je zainteresovan za odnos prema tom vozilu, a možete li tek zamisliti koliko je zainteresovan prema vašem vozilu

koje se kreće putem ? Znači kada vidite Golfa na putu zaustavite se izađite i bežite glavom bez obzira :evil:

Moja poenta i Damjanovićeva je da vozilo nije samo prevoz ili statusni simbol nego i onako kako se čovek oseća i kao razmišlja. Hmmm na šta vas vlasnik Golfa ma bilo koje serija asocira.

Što se tiče bilo kakve želje prema nekom vozilu, da demantujem KGB-a ja sam imao toalno suprotno iskustvo. Vozio sam od 16 tatinog novog keca mediteran (izguravao noću iz garaže pa na pola ulice pali i u grad, bila lepša i bez policije vremena), na obuci sam seo u Golfa 2 dizela i nisam mogao da položim vožnju koliko je trom i neudoban auto u odnosu na ispljuvanu Zastavu 101. Kada sam zakukao dajte mi keca na drugom polaganju položio sam to iz prve. Kec je bio F1 za Golfa2 za mene tada. Nisam vozio Golfa6 gti a ni najjačeg Brava ali mogu da se opkladim da je i dalje isti odnos kao 101 i Golf 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne treba demanti jer navedeni osećaj je moj i samo moj - dakle subjektivan ...

a o tromosti G2 na ispitu sam prošao prilično brzo kroz 3 žuto-crvena i položio !!! ( bez korupcije pandura !!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je Gay2 brz,onda sad vozis raketlu. :lol: :lol: :lol: Mislim,nije Golf los auto kad bi kostao koliko i njegovi rivali.Ovako,cista pljacka raznih veverica koje su doslovce shvatili ono.Ako ne znas sta je dobro,ti gledaj sta je skupo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mislis da je nesto zato sto je omasovljeno,zato i dobro...OK.Jedino sto priznajem je da je ona GTI verzija u svakoj generaciji brza od Fiatovog pandama.Samo brza.Golf se prvi pojavio i omasovio,sad misle kako je dobar za sve pare,ko i Microsoft operativni sistemi. :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

babe i zabe-ko sta voli nek izvoli.jesu bolje palacinke sa plazmom ili orasima?o ukusima nije diskutovati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...