ivan.ik 625 Posted August 6, 2015 Učinilo mi se da sam video ponovo logo Alfe u F1 cirkusu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted August 7, 2015 @ N.N. Ima li kakvih vecih noosti za nasljednika Punta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 7, 2015 https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/63980-nasljednik-punta-500b/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 19, 2015 Kakva dominacija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted August 20, 2015 Ako u trecoj godini uspiju da ponove prodaju iz prve ili druge onda je Giulia uspjeh. Alfi drasticno pada prodaja nakon prve dvije godine od pojavljivanja na trzistu. Ne treba zaboraviti ni uticaj novog A4, koji ce svestranu pomoc imati u svim oblicima medija. Daleko sam od strucnjaka koji bi prognozirao prodaju, ali ako za prve 3 godine uspiju da prodaju 120000 modela, bice super. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 20, 2015 156 je prve 4 godine održavala prodaju na razini. Između 90 i 100 tisuća godišnje na europskom tržištu, a tada još nije bilo karavana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 20, 2015 156 je možda čak i najprodavanija Alfa, ali opet je nastala u neko srećno vreme. Pre krize i opet nije mogle da pređe 100 000 kom. 159 pik je bio oko 65 000 i posle veliki pad.147 takođe do 95 000. Pričam za evropsko tržište. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 20, 2015 Pa ta klasa i je krizu doživjela negdje 2005,, tj. baš kada je izašla 159. Svima su najbolje brojke prije 2005. Općenito je neki đir kupnje manjih auta (koja su naravno narasla od tada) pa zatim i ovih CUV-ova iako su po meni ti CUV-ovi najveća prevara jerbo većina istih bude FWD, a ako i ima AWD isti je nedjelotvoran (pogledati Šveđane i test 4x4 pogona). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted August 20, 2015 Ostala trzista mozemo i zanemariti, izuzev mozda Sjeverne Amerike. Pitanje je kako ce Alfa i tamo proci sa come back-om. Konkurencija je velika, a MB, BMW i Audi nikad jaci uz svu mogucu "pomoc" medija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 20, 2015 Prvo treba vratiti ime, imidž, poverenje (koje nikad nisu imali) kupaca itd itd. I naravno konstantno bombardovanje novitetima , motorima, menjačima , verzijama karoserije. Jednostavno držati pažnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 20, 2015 Ostala trzista mozemo i zanemariti, izuzev mozda Sjeverne Amerike. Pitanje je kako ce Alfa i tamo proci sa come back-om. Konkurencija je velika, a MB, BMW i Audi nikad jaci uz svu mogucu "pomoc" medija. Kina je iznimno bitna i vjerujem da će u budućnosti tamo postojati mogućnosti za lokalnu proizvodnju. Prvo treba vratiti ime, imidž, poverenje (koje nikad nisu imali) kupaca itd itd. I naravno konstantno bombardovanje novitetima , motorima, menjačima , verzijama karoserije. Jednostavno držati pažnju. Sumnjam da će kod Alfe biti milijun verzija karoserije, ionako to toliko ne prolazi osim u EU i naravno njemački trio tu ima najbolju prođu s obzirom na veličinu tržišta no istodobno najmanje profite. Bitno je sada sudjelovati u svim klasama i biti strpljiv. Najveći problem su mediji koji su po običaju kupljeni. Ja se još danas čudim kako je FIAT Bravo 1.9 JTD u Auto Bildu uspio ući na top 10 najkvalitetnijih u hard testu. Oni po običaju talijanskim proizvodima nađu 'mane' kao nijedni drugi mediji osim možda engleskih. U biti Talijane osim Nijemaca manje vole samo Englezi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 20, 2015 Karavan moraju da izbace , to definitivno. Dalje neka varijanta kao coupe limuzina bi lepo popunila Gran Tourismo gamu. I dalje teško očekivati.Motore na polici kod Maseratija imaju, menjače takođe sad samo treba ciljati i neugroziti Ghibli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 20, 2015 Čisto da se uporede Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 20, 2015 Pa valjda je obični M3 konkurencija? Taj se čuje preočajno. Inače GTS bi trebala biti verzija bez zvučne izolacije unutra, nije baš mjerodavna usporedba.E da ona tablica gore je kriva. Npr. M3 nema 1530 kg nego 1580 kg, sa DCT-om još skoro 50 kg više. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted August 21, 2015 gore bi trebao da bude rs4 a ne s4... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 21, 2015 Trebal bi da bude i jaguar xe R ali ga nema jos uvek Volvo s60 polestar ne znam da li se pravi jos uvek, trebao bi i on . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted August 21, 2015 Hehe rs4 postoji :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 21, 2015 Kao karavan i samo za Europu, u tome je kvaka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 21, 2015 Rs4 je valjda prestao da se proizvodi kako je izasao novi a4? Stvarno ne znam, slabo ih pratim, nisu mi interesantni. Quote Share this post Link to post Share on other sites