Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Učinilo mi se da sam video ponovo logo Alfe u F1 cirkusu.

 

cxcv9975.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ N.N. 

 

Ima li kakvih vecih noosti za nasljednika Punta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako u trecoj godini uspiju da ponove prodaju iz prve ili druge onda je Giulia uspjeh. Alfi drasticno pada prodaja nakon prve dvije godine od pojavljivanja na trzistu. Ne treba zaboraviti ni uticaj novog A4, koji ce svestranu pomoc imati u svim oblicima medija.
 
cxcv10265.jpg
 
Daleko sam od strucnjaka koji bi prognozirao prodaju, ali ako za prve 3 godine uspiju da prodaju 120000 modela, bice super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

156 je prve 4 godine održavala prodaju na razini. Između 90 i 100 tisuća godišnje na europskom tržištu, a tada još nije bilo karavana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

156 je možda čak i najprodavanija Alfa, ali opet je nastala u neko srećno vreme. Pre krize i opet nije mogle da pređe 100 000 kom. 159 pik je bio oko 65 000 i posle veliki pad.

147 takođe do 95 000. Pričam za evropsko tržište.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ta klasa i je krizu doživjela negdje 2005,, tj. baš kada je izašla 159. Svima su najbolje brojke prije 2005. Općenito je neki đir kupnje manjih auta (koja su naravno narasla od tada) pa zatim i ovih CUV-ova iako su po meni ti CUV-ovi najveća prevara jerbo većina istih bude FWD, a ako i ima AWD isti je nedjelotvoran (pogledati Šveđane i test 4x4 pogona).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostala trzista mozemo i zanemariti, izuzev mozda Sjeverne Amerike. Pitanje je kako ce Alfa i tamo proci sa come back-om. Konkurencija je velika, a MB, BMW i Audi nikad jaci uz svu mogucu "pomoc" medija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo treba vratiti ime, imidž, poverenje (koje nikad nisu imali) kupaca itd itd. I naravno konstantno bombardovanje novitetima , motorima, menjačima , verzijama karoserije. Jednostavno držati pažnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostala trzista mozemo i zanemariti, izuzev mozda Sjeverne Amerike. Pitanje je kako ce Alfa i tamo proci sa come back-om. Konkurencija je velika, a MB, BMW i Audi nikad jaci uz svu mogucu "pomoc" medija.

Kina je iznimno bitna i vjerujem da će u budućnosti tamo postojati mogućnosti za lokalnu proizvodnju.

Prvo treba vratiti ime, imidž, poverenje (koje nikad nisu imali) kupaca itd itd. I naravno konstantno bombardovanje novitetima , motorima, menjačima , verzijama karoserije. Jednostavno držati pažnju.

Sumnjam da će kod Alfe biti milijun verzija karoserije, ionako to toliko ne prolazi osim u EU i naravno njemački trio tu ima najbolju prođu s obzirom na veličinu tržišta no istodobno najmanje profite. Bitno je sada sudjelovati u svim klasama i biti strpljiv.

Najveći problem su mediji koji su po običaju kupljeni. Ja se još danas čudim kako je FIAT Bravo 1.9 JTD u Auto Bildu uspio ući na top 10 najkvalitetnijih u hard testu. Oni po običaju talijanskim proizvodima nađu 'mane' kao nijedni drugi mediji osim možda engleskih. U biti Talijane osim Nijemaca manje vole samo Englezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karavan moraju da izbace , to definitivno. Dalje neka varijanta kao coupe limuzina bi lepo popunila Gran Tourismo gamu. I dalje teško očekivati.

Motore na polici kod Maseratija imaju, menjače takođe sad samo treba ciljati i neugroziti Ghibli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa valjda je obični M3 konkurencija? Taj se čuje preočajno. Inače GTS bi trebala biti verzija bez zvučne izolacije unutra, nije baš mjerodavna usporedba.

E da ona tablica gore je kriva. Npr. M3 nema 1530 kg nego 1580 kg, sa DCT-om još skoro 50 kg više.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...