Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Svetska pretpremijera modela Alfa Romeo Giulia

 

150624_Alfa_Romeo_Giulia_HP1_1.jpg

 

•    Savršeni spoj nove Alfa Romeo paradigme i maksimalne izražajnosti oličene u izrazu ''meccanica delle emozioni'', novi model objedinjuje 105 godina izvrsnosti stila i italijanske tehnologije.
•    Njegov prepoznatljiv dizajn sadrži tri suštinske karakteristike italijanskog dizajna: osećaj za proporcije, jednostavnost i visok kvalitet završne obrade.
•    Novi Alfa Romeo amblem, osveženog dizajna istovremeno zadržava legendarni oblik i nepogrešivi stil, dominira sredinom čuvenog trolisnog nosa.
•    Celokupna ''kreacija'' fokusirana je na vozača i obećava uzbudljivo iskustvo vožnje uz osetljivo upravljanje, dobar odziv ubrzanja kao i brzo menjanje brzina i kočenje.
•    Pogon na zadnje točkove ili na sva četiri točka predstavlja više nego samo počast najautentičnijim korenima legende brenda Alfa Romeo: to je u isto vreme i tehničko rešenje koje garantuje visoke performanse i neverovatnu zabavu.
•    Vrhunski, inovativni motori: šestocilindarski motor od 510 ks, inspirisan tehnološkim rešenjima proizvođača Ferrari, novog uzora za pogonske agregate ovog brenda, biće predstavljen u verziji Quadrifoglio.
•    Uzbuđujuće performanse: od 0 do 100 km/h za samo 3.9 sekundi.
•    Savršeno raspoređena težina (50/50 na dve osovine), sofisticirano vešanje (prednje je ekskluzivno za Alfa Romeo) i najdirektnije upravljanje na tržištu.
•    Jedinstvena, ekskluzivna tehnička rešenja, poput sistema za raspodelu obrtnog momenta za izuzetnu kontrolu stabilnosti, Integrisanog sistema kočenja za značajno skraćivanje zaustavnog puta i sistema ''Active Aero Splitter'' za aktivno upravljanje silom potiska pri velikim brzinama.
•    Alfa Romeo Giulia kombinuje sjajne performanse motora i obilnu upotrebu ultralakih materijala, kao što su ugljenična vlakna, aluminijum, kompozitni aluminijumski materijal i plastika, za obezbeđivanje najboljeg specifične snage (koeficijent manji od 3).
•    Model je predstavljen međunarodnoj štampi u renoviranom muzeju brenda Alfa Romeo u Arezeu u Italiji, koji će za entuzijaste i istraživače iz svih krajeva sveta ponovo biti otvoren 30. juna.


Giulia, najbolji u liniji modela koji nose legendarni amblem Quadrifoglio, predstavljen je danas međunarodnoj štampi u muzeju brenda Alfa Romeo u Arezeu, kraj Milana. Bio je to poseban događaj i proslava istorije brenda Alfa Romeo koja je duža od jednog veka: brend danas zapravo slavi 105. godinu proizvodnje automobila, dostignuće koje deli sa veoma probranim klubom proizvođača, koji je još manji ako u obzir uzmemo i međunarodne prodajne uspehe ovog brenda i njegove pobede u trkama.

 

A.L.F.A. (akronim od ''Anonima Lombarda Fabbrica Automobili'', što u prevodu na srpski znači ''Lombardijska fabrika automobila, javno preduzeće'') osnovana je 24. juna 1910. godine.

Danas, 24. juna 2015. godine, nova stranica brenda koji nikada ne prestaje da iznenađuje piše se kroz predstavljanje novog modela, pravog manifesta koji u sebi sadržava prošlost, sadašnjost i budućnost i jedan je od najsjajnijih primera automobilske izvrsnosti. Bolje  mesto od muzeja brenda Alfa Romeo u Arezeu za ovaj sjajni događaj u okviru događaja nije se moglo zamisliti. „Dom“ ovog brenda će ponovo otvoriti svoja vrata javnosti 30. juna. U renoviranom prostoru nalaze se najpoznatije i najinovativnije kreacije brenda Alfa Romeo. Ovi automobili su ispisali neke od najvažnijih stranica u automobilskoj istoriji i danas su još uvek izvori inspiracije za mlade dizajnere brenda Alfa Romeo. Ovo uključuje i elitni tim inžinjera, dizajnera i stilista poznatih unutar kompanije FCA kao „Skunks“, što je nadimak kojim se u industriji u SAD identifikuju najbolji timovi kojima se poveravaju najdelikatnije i tehnološki najinovativnije misije. Deleći zajedničku ljubav prema brendu Alfa Romeo i njegovom jedinstvenom konceptu automobila kao „mehaničkim kreacijama“ koje prevazilaze oblast neophodnosti i teže ka svetu najautentičnijih emocija a ne prosto ''korisnog prevoznog sredstva'', ovi timovi imaju samo jedan cilj: da stvore buduću verziju brenda Alfa Romeo poštujući nasleđe koje je proizašlo iz rada i ponosa hiljada ljudi – inženjera, radnika u fabrici i upravnika – koji su se smenjivali u fabrikama, kancelarijama i na trkačkim stazama.

Novi logo brenda Alfa Romeo
Alfa Romeo Giulia predstavlja savršeno oličenje nove paradigme brenda ostajući pritom veran tradiciji dugoj ceo vek: to nije slučajno, jer samo onaj ko ima veliku prošlost može se suočiti sa izazovima budućnosti. Poštovanje prema ponosnoj istoriji brenda pokazuje se kroz originalnu ''značku'', koju je dizajnirao Robilant Associati, koju će novi model prikazati svetu po prvi put: amblem ima osveženu i modernizovanu spoljašnjost dok su prepoznatljiv oblik i elementi stila koji su ga učinili cenjenim simbolom širom sveta  ostali netaknuti.

‘La meccanica delle emozioni’
Pet elemenata učinilo je brend Alfa Romeo jednim od najpoželjnijih automobilskih brendova: prepoznatljivi italijanski dizajn, vrhunski, inovativni motori, savršeno raspoređena težina, jedinstvena tehnička rešenja i najbolji odnos težine i snage. To su nezamenljivi sastojci u kreiranju brenda Alfa Romeo. Već samo sedenje u novom modelu brenda Alfa Romeo je kao ulazak u novu dimenziju koja se fokusira na vozača, raspaljuje emocije i obećava uzbudljiva vozačka iskustva. To je zasluga osetljivog upravljačkog sistema, dobrog odziva ubrzanja kao i brzog menjanja brzina i kočenja. Pored toga, pogon na zadnje točkove ili na sva četiri točka predstavlja više nego samo počast najautentičnijim korenima legende brenda Alfa Romeo: to je u isto vreme i tehničko rešenje koje garantuje visoke performanse i neverovatno uživanje.
U slučaju brenda Alfa Romeo, sve ovo je sumirano rečima ''la meccanica delle emozioni''. Ovaj smeli, jedinstveni slogan biće promovisan širom sveta isključivo na italijanskom, kao omaž zemlji u kojoj je legenda rođena pre više od jednog veka. Do današnjeg dana, brend se ponosi svojim italijanskim poreklom, kako na običnim putevima tako i na najpoznatijim trkačkim stazama i u srcima miliona entuzijasta na sve četiri strane sveta.

 

150624_Alfa_Romeo_Giulia_HP2.jpg

 

Karakterističan italijanski dizajn
Automobil marke Alfa Romeo nastaje iz savršene harmonije nasleđa, brzine i lepote koja ga čini najvišim izrazom italijanskog stila u svetu automobila. Nova Giulia nije izuzetak jer obuhvata tri osobenosti italijanskog dizajna: osećaj za proporcije, jednostavnost i briga o kvalitetu završne obrade. To je ''koža'' koju su stilisti brenda Alfa Romeo sa velikom pažnjom naneli na mehaničke delove.

Konkretno, proporcije su zasnovane na tehničkoj arhitekturi celog automobila: ključni elementi za Alfa Romeo su bili težina raspoređena u odnosu 50/50 i pogon na zadnje točkove. Da bi se težina savršeno izbalansirala, motor i mehanički delovi se raspoređuju između dve osovine. Zbog toga Giulia ima veoma kratke prepuste, dugačku haubu i prednja krila, povučenu putničku kabinu ''ugnežđenu'' iznad pogonskih točkova i snažna zadnja krila koja vizuelno označavaju tačku sa koje se snaga oslobađa na put. Sve ovo čini da se stvori veoma dugačko međuosovinsko rastojanje – najduže u svojoj kategoriji – a ipak sadržano u jednoj od najkompaktnijih karoserija. Ove proporcije jasno iscrtavaju dinamički oblik elipse. Pored toga, zaobljeni uglovi i preklapajući stubovi prenose zamah automobilu kreirajući profil u obliku kapi koji podseća na model Giulietta Sprint, jedan od najlepših automobila ikada napravljenih.

 

Drugi aspekt italijanskog stila je ''jednostavnost'' koja obavija ono što je zapravo najkompleksniji kreativni proces u industriji: dizajniranje automobila. Zadatak stila je da sakrije rezultat dugog i složenog rada iza proste, prirodne linije koja naglašava elegantne oblike i sofisticirani italijanski ukus. Ovaj pristup se može primetiti u celokupnoj istoriji modela Alfa Romeo, izražen kroz čiste, pažljivo osmišljene linije. Iz ovog razloga, snažan identitet novog modela brenda Alfa Romeo izražen je u nekoliko jednostavnih poteza: linijom utisnutom duž ivica koja označava vrata i obavija brave i, naravno, legendarni trolisni ''nos'', verovatno najčuveniji i najprepoznatljiviji element stila u istoriji automobilske industrije.

 

Konačno, italijanski stil karakteriše i visok kvalitet završne obrade koji se oslikava u kreiranju bogatih, harmoničnih refleksija duž površina. Konačni rezultat je novi model Guilia, izvajani oblik koji podseća na veliku mačku koja se upravo sprema da skoči. Ista inspiracija se može naći i unutar automobila. Sve je čisto, esencijalno i fokusirno na vozača, poput komandi grupisanih na malom upravljaču koji je dizajniran tako da se prilagodi svim stilovima vožnje. I više od toga. Pozicija vozača je ''usečena'' kao struktura sa dijagonalnim tunelom, sa blago talasastom isntrument tablom i pametno pozicioniranim instrumentima koji odaju utisak ručno sašivenog odela iskrojenog sa puno pažnje i uz korišćenje najboljih materijala: ugljenična vlakna, drvo i tkanine izabrane su radi svoje prijatnosti i na oko i na dodir i tako su usklađeni da učine vidljivim ljudski dodir.

 

Vrhunski, inovativni motori
Najsavremeniji, inovativni motori predstavljaju još jedan karakterističan element pravog modela brenda Alfa Romeo. Iz tog razloga, jedinstveni motor u pogledu tehnologije i performansi, kome je sudbina da postane novi reper brenda, kreiran je za verziju Quadrifoglio.
Šestocilindarski turbo benzinac koji su usavršavali inženjeri sa iskustvom iz kompanije Ferrari pruža 510 ks i zadivljujuće performanse: na primer, ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3.9 sekundi. Uzgred, i pored svoje neverovatne snage i  obrtnog momenta, novi motor je iznenađujuće ekonomičan i koristi elektronski kontrolisani sistem za deaktiviranje cilindra. Naravno, kao i svi benzinski i dizel motori najnovije generacije, i ovaj šestocilindarski motor je u potpunosti napravljen od aluminijuma u cilju smanjenja težine, posebno na prednjoj osovini, i radi postizanja prepoznatljivog Alfa Romeo zvuka.

Savršeno raspoređena težina
Specifičnost novog modela Giulia je mudro upravljanje težinom i materijalima u cilju postizanja savršenog rasporeda težine na dve osovine u odnosu 50/50. To je neophodno za onaj tipičan užitak u vožnji automobila Alfa Romeo i postiže se finim podešavanjem rasporeda i postavljanjem najtežih elemenata na najcentralniju moguću poziciju. Vešanja su jednako neophodna za optimalnu vožnju kao i raspored težine. Konkretno,  multilink rešenje koje obezbeđuje vrhunske performanse, zadovoljstvo pri vožnji i udobnost izabrano je za zadnju osovinu. A sa prednje strane, nova dvostruka poluga vešanja sa polu-virtuelnom osom upravljanja dizajnirana je da optimizuje efekat filtriranja vibracija i da garantuje brz i precizan odziv upravljanja. Ovaj eksluzivni Alfa Romeo održava konstantnu liniju vođenja točka pri skretanju i može da se izbori sa velikim bočnim ubrzanjima zahvaljujući uvek savršenom naleganju gume na površinu. U svakom situaciji i pri svim brzinama, vožnja modela Alfa Romeo Giulia sa najdirektnijim mogućim prenosnim odnosom upravljačkog sistema je prirodno i instinktivno.

Inovativna, ekskluzivna tehnička rešenja
Kao još jedan način izražavanja inženjerske kulture brenda Alfa Romeo, dizajn, građa i izbor materijala za šasiju i vešanja uvek su savršeni. Kao posledica toga, odlučeno je da elektronika bude upotrebljena samo da bi pružila garantovano vozačko iskustvo, na sjajnim osnovnim mehanikama koje čine vožnju, još uzbudljivijom.

 

Ovo je demonstrirano ekskluzivnim tehničkim rešenjima koja se mogu naći na novom automobilu, kao što je Sistem za usmeravanje obrtnog momenta sa dvostrukim kvačilom radi omogućivanja zadnjem diferencijalu da kontroliše raspodelu obrtnog momenta na svakom točku zasebno. Na ovaj način, prenos snage na put je poboljšan i u uslovima slabije kontrole. Samim tim, vožnja je bezbedna i zabavna i nema potrebe za invazivnim sistemom kontrole stabilnosti. Integrisani sistem kočenja – inovativni elektromehanički sistem koji kombinuje kontrolu stabilnosti i tradicionalnu servo kočnicu za momentalni odziv prilikom kočenja i zaustavni put koja obara sve rekorde, uz uvek bitnu optimizaciju težine – biće sastavni deo novog modela brenda Alfa Romeo. Uz odlični koeficijent otpora, savršeni balans sila na uglovima i ponašanje aerodinamičkog potiska, novi model ima tehnologiju ''Active Aero Splitter'', prednji sistem koji aktivno upravlja aerodinamičkim potiskom za bolje performanse i bolje prijanjanje čak i pri velikim brzinama. Svim ovim najsavremenijim sistemima upravlja ''Chassis Demand Control'', mozak integrisane elektronike koji ostalim sistemima dodeljuje posebne zadatke u cilju optimizacije performansi i zadovoljstva pri vožnji.

 

Novi model Alfa Romeo Giulia takođe poseduje obnovljeni Alfa DNK koji menja dinamičko ponašanje automobila u skladu sa vozačevim odabirom režima: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (po prvi put neki model brenda Alfa Romeo dolazi sa režimom energetske efikasnosti) i naravno Racing  (na verzijama sa visokim performansama). Putnički prostor novog automobila nudi najbolje u pogledu kvaliteta, bezbednosti, opreme i udobnosti uz specifičan element stila veoma karakterističan za Alfa Romeo: centralisanost vozača. Nije slučajno što su sve kontrole ugrađene u upravljač kao na bolidu Formule 1, dok se veza između čoveka i mašine sastoji iz dva dugmeta laka za korišćenje, koja se koriste za podešavanje selektora sistema Alfa DNA i info-zabavnog sistema.

Najbolji odnos snage i težine
Za postizanje izuzetne specifične snage (koeficijent znatno ispod 3), Alfa Romeo Giulia kombinuje izuzetne performanse motora i široku upotrebu ultralakih materijala u celoj konstrukciji. Na primer, za pogonsku osovinu, haubu i krov odabrana su ugljenična vlakna, dok je aluminijum korišćen za motor, kočnice, vešanje (uključujuči elemente prednjeg vešanja i zadnje i prednje ramove), pored mnogih drugih komponenti karoserije, kao što su vrata i krila. Pored toga, zadnje unakrsno ojačanje napravljeno je od kompozita aluminijuma i plastike. U cilju smanjenja ukupne težine, kočioni sistem je fino podešen uz pomoć aluminijumskih elemenata i diskova od kompozita ugljenika i keramike, dok su strukturni ramovi sedišta izrađeni od ugljeničnih vlakana. Bez obzira na sva ta smanjenja težine, ovaj automobil poseduje najbolju torzionu krutost u svojoj klasi, čime garantuje trajan kvalitet, akustički komfor i dobro upravljanje čak i u uslovima ekstremnog opterećenja materijala.

 

Od ''FCA Srbija'' za FLCS

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima neke linije Audija i na prednjim i na zadnjim farovima i siluetu BMW-a. Ne znam šta im je to trebalo, Alfa se uvek isticala dizajnom. Izgleda nabildovano više nego elegantno.

cxcv5725.jpg  cxcv5726.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sa 510KS i motorom ala Ferrari ispod haube i treba da izgleda pomalo kao na steroidima, za eleganciju tu je drugi ala Ferrari - tj Maserati :)

Kao sto neko rece - ipak mislim da na nesto mora liciti, da ne nalazimo slicnosti sa bimmerima, verovatno bismo trazili slicnost sa mazdom ili Amerom nekim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa nikada nije ličila na druge, uvek je bila jedinstvena i različita. To ovom autu definitvno fali. Osim toga Alfa u svojoj istoriji nije nikad gajila taj nabildovani stil ala BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni bas dobroo i mocno izgleda ova Alfa, po meni nema slicnosti ni na jedan drugi automobil, a sigurno je da ce ova Giulia postici veliki uspeh, pa sa srecom :unworthy:

 

SPERRFRIST_24_06_15_20_Uhr_Alfa_Romeo_Gi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od svega po malo i za svakog po nesto :D

 

Ne dopada mi se zadnji kraj iz profila,koji malo vuce na Alfu gt i cini mi se da nije lepo uklopljen sa ostatkom auta,ali od pozadi je odlicna.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj novi V6, V6 90 stupnjeva koji nema veze sa onim u Maseru.
 
cxcv5711.jpg
 
Ta nova platforma sa puno naprednih materijala.

cxcv5712.jpg
 
cxcv5713.jpg  cxcv5714.jpg
 
Gume 285/30 ZR 19.

cxcv5715.jpg  cxcv5716.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komande klime su jako slicne onima na novom Audi-u A3

Share this post


Link to post
Share on other sites

dizajn 'nako, mesavina agresivnih stilova vecine vec vidjenih na ulicama

 

inovacije u dizajnu 1 poen, jedino mi se svidja resenje za izduve nazad

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milsim, auti liče jedni na druge, to je normalno.
Evo jednog zanimljivog primerka.
Kada su kolege Dino i Dražen imali čukanje sa ovim autom
a bio fotkan samo prednji branik, svi su mislili: Jao, udario te Stilo :)
 
cxcv5721.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milsim, auti liče jedni na druge, to je normalno.

 

:thumbsup:

 

Teško je više očekivati tolike revolucije, kao kad se npr. pojavio E36.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...