Dacamatshu 0 Posted April 20, 2012 ..a i ja..lupam...ucinilo mi se prvi put stvarno da je prevelika razlika.. sad gledam opet slike... dobro ovo izgleda... ko voli estetski da mu je auto malo nizi napred pogotovu ;-) ..e sad uzivo ..videcemo ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 615 Posted April 24, 2012 (edited) Jel ok ako prepakujem samo opruge od sportinga napred da bi spustio auto, ima li neke razlie u amortizerima? Edited April 26, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted April 26, 2012 (edited) Pazi, mislim da opruge nijesu toliko nize kolko su tvrdje, a sto se tice amortizera njih neki proizvodjaci listaju da su isti za sve modele, a neki (monroe) imaju poseban model za Sporting...ali mislim da bi ti to bilo ok, tj. ja bih to stavio bez problema na fabricke amorte. Edited April 26, 2012 by Visconti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 615 Posted April 26, 2012 Na fabricke cu da stavim posto su OK samo jos da ih nadjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 9, 2012 Raspitivao sam se u poslednjih mesec dana o spuštanju sa fabričkim oprugama, pitao drugara koji se bavi trapovima i amortizerima i rekao mi je da to ne radi i da ne želi da se zanosi sa tim.. Neki koji se kao malo razumeju u to su mi rekli da ako bi sabijao ili kratio opruge, morao bih posle i amortizer da skratim jer pri nekim većim udarom može da mi pukne šolja amortizera...Kolika je razlika između opruga koje su kod mene fabrički 1.2 8v, i opruga sa Sportinga? Baš sam zagledao Sporting, on mi fabrički deluje sasvim ok, kod mene je napred mnogo visok auto, ali kontam i lakši je motor nego na Sportingu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 615 Posted October 9, 2012 Ja sam kod mene stavio opruge od sportinga i nizi je neprimetno, nekih 2cm maks ali je dosta tvrdji i bolje lezi na putu, za sad nista ne bih vise dirao oko visine Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2727 Posted October 9, 2012 Raspitivao sam se u poslednjih mesec dana o spuštanju sa fabričkim oprugama, pitao drugara koji se bavi trapovima i amortizerima i rekao mi je da to ne radi i da ne želi da se zanosi sa tim.. Neki koji se kao malo razumeju u to su mi rekli da ako bi sabijao ili kratio opruge, morao bih posle i amortizer da skratim jer pri nekim većim udarom može da mi pukne šolja amortizera...Kolika je razlika između opruga koje su kod mene fabrički 1.2 8v, i opruga sa Sportinga? Baš sam zagledao Sporting, on mi fabrički deluje sasvim ok, kod mene je napred mnogo visok auto, ali kontam i lakši je motor nego na Sportingu...Gledaj ovako, amortizer ima odredjen hod koliko moze da se sabije. Proizvodjaci uparuju hod opruge i amortizera preko njihove tvrdoce, tj u normalnom koriscenju, amortizer ne bi smeo da dolazi nikad do tacke krajnjeg sabijanja ili u nekoj jako ekstremnoj situaciji bi trebao da dodje do krajnjeg sabijanja i tu se postavlja odbojna guma koja stiti amortizer bas od totalnog unistenja... E sad na nekim vozilima proizvodjaci ostave malo lufta u hodu da bi oslanjanje imalo odgovarajuce koliko toliko funkcionisanje i kada malo strada amortizer pa oslabi njegovo dejstvo i mogucnost usporavanja oscilacije opruga... Ako je tvoje vozilo medu njim, onda se mogu kratiti u odredjenoj meri fabricke opruge pod uslovom da koristis ispravne amortizere... Ali to je redak slucaj pa se zato prave krace opruge i tvrdje koje svojom tvrdocom komepnzuju skracenje hoda. Neadekvanim spustanjem, ne samo sto mozes solju da rasturis, nego i amortizer i karoseriju vozila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 9, 2012 (edited) U suštini ne planiram da auto zakucavam za pod, već samo da poravnam razmak između ruba i gume napred da izgleda identično kao što je i pozadi, pozadi mi je baš kako treba, a napred je previsok i to je nešto što mi bode oči od kako sam stavio alu felne... Merio sam i potrebno mi je da ga napred spustim tačno 3,5 cm da bi bilo isto kao i pozadi, evo vidi se na ovoj slici baš ta razlikaE sad opet pitanje šta može da bude loše u tome što je spušten samo prednji deo? Edited October 9, 2012 by SikterBre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 9, 2012 Jeste kod Punta stvarno ruzno vizuelno, jer prednji deo deluje visi od zadnjeg, i kad auto nije natovaren. Upravo zbog razmaka od ivice gume do krila.S pocetkom proizvodnje Z10 secam se da su komentarisali svi cak i po ulici da ti automobili stizu tako "razabljeni" i da tu nesto nije u redu...Naravno, to su bili zlonamerni komentari, ali da je ruzno, ruzno je.Da se spusti samo napred, ne moze da mu bude nista lose. Vizuelno treba da izgleda taman kako treba, uz to da se vodi racuna da se ne pocupa karter... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2727 Posted October 10, 2012 Stavi vezicu pa meri da li ima lufta za neko spustanje sa fabrickim oprugama... Naravno za bolji rezultat, bolje vozaj par dana auto sa vezicom u uslovima kakve ih ti koristis 35mm se mozda ne cini mnogo i kao zakucavanje, ali po pitanju oslanjanja je prilicno velika brojka To je sigurno neko skracenje hoda amortizera za oko 20-25% a mozda i vise Za tu visinu neverujem da mozes bez nekih "sportskih" opruga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 10, 2012 U suštini ne planiram da auto zakucavam za pod, već samo da poravnam razmak između ruba i gume napred da izgleda identično kao što je i pozadi, pozadi mi je baš kako treba, a napred je previsok i to je nešto što mi bode oči od kako sam stavio alu felne... Merio sam i potrebno mi je da ga napred spustim tačno 3,5 cm da bi bilo isto kao i pozadi, evo vidi se na ovoj slici baš ta razlikaE sad opet pitanje šta može da bude loše u tome što je spušten samo prednji deo?kupis opruge koje prodaje cika vili i ne mislis, mada bi ja to tek na prolece radio, a ako ga spustis samo napred, onda ce da izgleda da je poboden u zemlju i ne znam koliko ce zadnji kraj da bude stabilan u i da prati prednji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 615 Posted October 10, 2012 Vilijeve opruge su za dizela i HGT-a pa mislim da ce biti previsok opet . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 10, 2012 (edited) pa onda nek kupi dizela , nisam nesto gledao detaljno, ali ne vidim da je neka razlika u fabrickoj visini izmedju dizela i benzinca, ali ko zna Edited October 10, 2012 by beli_Punto Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2727 Posted October 10, 2012 Pa bas zato mnogi dizel modeli imaju drugacije opruge od benzinaca Da bi izdrzale vecu masu i odrzale vozilo na istoj visni Mada neverujem da je bi bila velika razlika, mozda 5, maksimalno 10mm da se manje spusti zbog lakseg motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 10, 2012 e tu matematiku vec nisam znao ... ali sad znam i to, nisam uzeo u obzir da je benzinac laksi moj punto je tezak 1060kg ako se ne varam, a koliko se secam teksta o zastavi 10 laksa je bar za 100 kg Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 10, 2012 Tako nekako je i moj lakši, ako ne i više... Dosta je manji motor.. Aj da sačekam ja greenpunta da ovde detaljno objasni na koji je način on spuštao njegovog, nešto sam ga zapitkivao već oko toga, ali opet bolje da se to nađe na ovoj temi...Znači vezicu stegnem gore i vozim se i da vidim koliko je sišla dole i skoro za toliko smem da ga spustim bez nekih problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2727 Posted October 10, 2012 Ne, vizicu vezes dole i onda koliko ode gore, iznad visak je koliko mozes da spustis Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebojsa01 0 Posted October 10, 2012 Ja ga spustio tacno 4 cm. Po meni je to bila mera da izgleda O.K....imam najobicnije fabricke amortizare i da cuknem nemam nikakvih problema, a tako sam presao 50-ak hiljadarki. Meni je lik radio tako sto je ugrejao oprugu na dva mesta, premerio, sabio i to je to. Naravno da ne pazim kakvim putem idem sigurno bi bilo jos nekih intervencija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 11, 2012 Nađoh adresu nekog Nuneta iz Kragujevca koji se bavi amortizerima, preradama i sl. kao nadaleko poznat, pa ako neko ima nekog iskustva ili je čuo nešto o tom liku neka iznese, ja ovo spuštanje planiram tek posle zime... Quote Share this post Link to post Share on other sites
hidro_mont 1 Posted October 11, 2012 Može li mi neko reći na koji način najlakše mogu spustiti prednji kraj punta HGT za ~1,5cm nekako mi ostala velika rupa između gume i blatobrana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 17, 2012 Opet ja da se oglasim... Pošto je bilo reči da vili prodaje svoje opruge, one su -35, pa me zanima da li bih ja mogao svoj auto da spustim sa njima i koliko otprilike?Ono što sam pročitao je da navedeni modeli nose potpuno iste amortizere i opruge1.2 8v1.2 16v1.4 sporting1.3 M-Jeta da 1.9D i 1.9JTD nose drugačije od gore navedenih, e sad da li imaju drugačije kačenje ili je samo tvrdoća ista, to već ne znam, pa ako neko zna neka napiše... Čak i u sličaju da bi te Vilijeve koje 1.9D i 1.9JTD spuštaju -35 mogle da se nabudže na moj auto, zanima me koliko bi ga otprilike spustile, razlika između 1.9D i 1.2 8v je 160kg Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted January 17, 2013 (edited) Jel moze neko da mi kaze da li su moje opruge za zamenu ili je ovo normalno, posto mi dosta zadnjica legne kad i sam sednem a ne jos sa par ljudi. Prva slika je sa dve osobe od po 70-ak kg na zadnoj klupi a za drugu dodajte jos malo nize rub jer je to slikano letos i malo je nagnut na desnu stranu prema kuci. Nisam trenutno u mogucnosti da napravim friske shotove . Ovo pitam bas iz razloga sto su te felne jako siroke pa jos ako su i opruge oslabile , ne gine mi cesanje. Ako mislite da su za zamenu sta bi mi savetovali da kupim ? Hvala na predhodnim korisnim odgovorima. Edited January 17, 2013 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 17, 2013 Ja bih rekao da je malo legao, ali je bolje da ti to pogleda neki majstor.. Kako se auto ponaša u vožnji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted January 17, 2013 Sve je ok u voznji , sem lupanja kad predjem preko nekih neravnina i napred i nazad ali zato je kod majstora trenutno, menjaju se silen blokovi. Da li ce ove obicne nove opruge za 2700 dindzi biti dobre ili ce biti nadignut ko koza i izgledati nakaradno ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 615 Posted January 17, 2013 Omeksale su opruge vremenom i zato je pao. Mozes da stavis nove i vratice ga na fabricku visinu i bice malo tvrdji u voznji a moj ti je savet i da stavis one gumene umetke u oprugu koji ce ga malo ucvrstiti i spreciti prekomerno sabijanje kad vozis vise ljudi pozadi Quote Share this post Link to post Share on other sites