Guest maliomladinac Posted December 18, 2010 Moze neka okvirna cena koliko se krecu opruge? Gde da trazim? Do sad se nisam igrao sa vesanjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest maliomladinac Posted December 18, 2010 Proverio sam u GayLand-u, okvirno oko 700e sa amortizerima i oprugama. Gde da potrazim samo opruge? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 18, 2010 700EUR je veoma papreno.Pokušaj na 0112464059 Žarko Škerović, firma je Dinako, bivša Dinara zastupaju "Koni".Ja sam uzeo samo opruge za Stila -3.5cm za originalne amorte nešto ispod 150EUR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest maliomladinac Posted December 18, 2010 Hvala Tek u ponedeljak od 8h ujutru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest maliomladinac Posted December 20, 2010 (edited) Nema kod njih Gde jos mogu da potrazim... Edited December 20, 2010 by maliomladinac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoranic MNE 0 Posted November 22, 2011 (edited) Ovako, zelim da spustim auto jer je ko koza ovako fabricki visok,zanima me smijem li da kidam fabricke opruge na Punta JTD-a?Neko kaze da smijem,neko kaze da je to glava u torbu a neko kaze kao da smijem ali samo prednje za 2 kruga?Sta je u stvari istina,jel postoji neka granica do koje se to smije raditi ili ne? Edited November 23, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 23, 2011 ja to ne bi radio,bolje skupi pare i kupi opruge Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted November 23, 2011 U svakom slucaju je bolje secenje opruga, nego sabijanje. I ja sam hteo to da uradim ali su mi svi rekli da je suludo, znaci moras naci neke sportske opruge, jer su tvoje suvise mekane i kad ih skratis mogu da ti naprave problem. Ako ga vozis penzionerski i samo ti je bitan izgled onda rezi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 23, 2011 Bolje menjaj te tvoje i doplati za neke druge! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoranic MNE 0 Posted November 23, 2011 i ja mislim da je bolje kupit opruge,moze se to nac jeftino imao sam na ex Bravo-u Einbach opruge crvene i pegla je bio kroz krivine kao formula 1, ipak kad razmislim malo bolje,meke fabricke opruge mogu bas da naprave problem kad se malo agresivnije vozi Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 24, 2011 Onda ga spusti 3-4cm novim oprugama. Nemoj da kratiš opruge iz više razloga, glavni je da su kraće opruge kruće, a i da ih skratiš nećeš znati koliko si se spustio sve dok ne montiraš.Zasto ne bi moglo da se zna, potrebno je samo malo merenja i matematike Ali jeste bolje kupiti nove krace a tvrdje opruge... Secenje fabrickih je samo pozeraj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesobn 2 Posted April 3, 2012 Dobio sam od drugara plave opruge koje su bile na jednom Puntu mk2 1.2 16V!Decko kaze da one idu na fabricke amortizere pa sam ih dao drugaru koji vozi Multijeta!On je iste montirao,auto fino lezi.malo je tvrdji naravno al pozadi je ostao blago izdignut!Na osnovu njegovom mjerenja sa fabrickim oprugama,dosao je do toga da je Punta spustio naprijed za 2,5 cma pozadi za 1,5 cm!Sad postavlja meni pitanje da li je to to ili ne ... a da ne ide previse vec da ostane umjereno nizak! Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted April 3, 2012 Pa on valjda najbolje zna da li mu je to dovoljno ili ne. Karter mu je nizi ~2cm pa nek razmisli kuda se krece, u kakvom stanju su vam ulice, da li ide puntom kroz neke offroad kamenjare i sl. Druga stvar je da ozbiljnije opruge koje spustaju 3-4cm i vise, unistavaju amorte vremenom, pa ce morati i njih da skracuje i pakuje, a to fino kosta. U svakom slucaju, te sporting opruge su pravi kompromis izmedju izgleda i upotrebljivosti automobila i moj savet je ne ici dalje ako uslovi ne dozvoljavaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesobn 2 Posted April 3, 2012 Podvarak,da li su ove plave opruge inace one koje idu na fabricke amortizere ili postoji mogucnost da idu na jos neke!Prednji kraj mu fino chuchi dok je zadnji,kazem,blago podignut!Naravno,nije nista puno al on smatra da bi na ovom oprugama auto treba da bude,kako to neki kazu - ravan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted April 3, 2012 Pa icice na sve amorte za konkretno tog punta. Kad kazem tog, mislim na model (mk1, mk2, itd). Ako su opruge sve iz istog kompleta, ne bi smeo da zabada nos toliko. Daj neku sliku pa da procenimo ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesobn 2 Posted April 4, 2012 A moramo da slikamo pa ce ga bacimo ovde na ocjenu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 4, 2012 Mozda je taj 1.2 16v laksi napred zbog motora a taj set opruga je mozda namenjen bas za njega. I kad se stavi na auto gde je tezi motor napred onda se vise sabije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesobn 2 Posted April 4, 2012 Sve je moguce!Bacicemo slicicu pa dati ocjenu!U svako slucaju,auto fino stoji,jedino,kako sam rekao,mozda treba biti naprijed visi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dacamatshu 0 Posted April 18, 2012 (edited) Sasvim je moguce ovo shto je pomenuto u gornjim postovima, da je motor tezi .. ja mislim da iz istih razloga 1.2 8v punto classic napred ima "obicne" diskove a multijet 1.3 ventilirajuce fabricki (osim shto je malo brzi, startniji itd, nosi dosta vecu tezinu napred) .. mjet sa identicnom opremom je tezi 130kg od 1.2 8v, sobzirom da je sve ostalo prakticno isto ne racunajuci menjac i motor, to bi znacilo kao da je neko od 100-130kg seo na sred haube.. spustice se auto napred dosta )) Edited April 18, 2012 by Dacamatshu Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted April 18, 2012 Upravo tako ... nego nikako te slike da stignu Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesobn 2 Posted April 19, 2012 Evo Podvarak slika! Sve mi se nesto cini da je puno "legao" napred ... Zaboravih reci da je na gumama Pirelli P 6000 175/60/14 a djeluje kao da su i tanje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dacamatshu 0 Posted April 19, 2012 ..iskreno iako mi se svidjaju spustena kola.. ovde malo izgleda kao da nije u redu bash... i cak i na ovoj drugoj slici ako nije do slike, cini mi se da je tocak malo otisao i u stranu..u smislu da je malo pobegao ugao..kao da se malo razabio :-S Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted April 19, 2012 Nista ja ovde ne bih dirao :-)Sent from my ALCATEL one touch 990 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 20, 2012 Ima lep "minus" napred Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesobn 2 Posted April 20, 2012 Pa mislim da je "taman" ... Ako se gleda opste stanje nasih puteva,udobnost u autu a da se ne narusava podvozje automobila,ovo je sasvim solidno!E sad iako je spusten i napred i pozadi za nekih 2-2,5 cm (kako sam mjerio prije spustanja od ivice blatobrana do centralnog sarafa poluosovine i poda u radionici) auto je bas tvrd i vise nego sto sam ocekivao.Ipak sam montirao plave opruge koje idu na serijske amortizere,(valjda),a imam i ljubicaste EINBACH opruge sa kojima ne znam sta cu jer necu da stavljam sportske amortizere.I udobnost je nekad preca strana. Da ne idem u OFF TOPIC ako nekom trebaju opruge Einbach,neka se javi! Quote Share this post Link to post Share on other sites