Jump to content
FAS Goran
mishkom

Fiat Punto - spuštanje

Recommended Posts

Momci, to je hydro sistem, visina se steluje iz kabine, imam sliku i kada je taj puno podignut kao dzip, bukvalno 20cm izmedju gume i ruba (kapiram da bi vam se to vise svidelo)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
(kapiram da bi vam se to vise svidelo)...

Ovo je bilo potpuno nepotrebno :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites
(kapiram da bi vam se to vise svidelo)...

Ovo je bilo potpuno nepotrebno :thumbdown:

Hahahahahahahahaha pa realno je u pravu covek hahahahhaa :rofl: :rofl: :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
(kapiram da bi vam se to vise svidelo)...

Ovo je bilo potpuno nepotrebno :thumbdown:

Hahahahahahahahaha pa realno je u pravu covek hahahahhaa :rofl: :rofl: :rofl:

Ko je i šta u pravu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
(kapiram da bi vam se to vise svidelo)...

Ovo je bilo potpuno nepotrebno :thumbdown:

Hahahahahahahahaha pa realno je u pravu covek hahahahhaa :rofl: :rofl: :rofl:

Hmmm, a zasto sam ja onda spustao svoj auto, ako "bi mi se vise svidelo" ono drugo? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites
danilo :p

dsc1555.jpg

seku varu i slicno :p

ovaj retrovizor je u najmanju ruku jadan... a punto je odlichan, samo da je 2cm vishlji pozadi bio bi mi josh lepshi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vuche kako naprave ovoliki minus na zadnjoj osovini?

Nisam siguran kakav trap ima punto pozadi, ali verovatno slicuju rupe na amortizerima, ili viljuske pomeraju "ka napolje"....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Momci, to je hydro sistem

nije hidro, nego pneumatika, koliko sam ja gledao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mrzi me da trazim temu sad opet, ali se secam da je lik rekao da je instalirao "hydro", a i na snimku sto je reper postavio vidi se da pise "hydraulics"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vuche kako naprave ovoliki minus na zadnjoj osovini?

Nisam siguran kakav trap ima punto pozadi, ali verovatno slicuju rupe na amortizerima, ili viljuske pomeraju "ka napolje"....

bash je problem minusirati zadnji most na puntu.. ili sam ja blesav.. ne pada mi na pamet kako to uraditi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podneta prva zrtva (s' moje strane). Na svu srecu nista ozbiljno, samo sam ga odrao odozdo. Isao na ranch do mojih, a poslednji kilometar je kolski put kroz shumu (okacicu ovih dana fotke) koji su kise i traktori rasturili, pa mi je puntisha nastradao. Moracu negde na kanal cisto da proverim sve.

U svakom slucaju nema vise vozenja kola do vikendice :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih bre, pa sta si se uplasio, nije nista strasno, strasno je ako si ga spustio, a ne zakacis nikad :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan parkiram se i vidim da je ivičnjak visok i kao 'ajde da pripazim... i prilazim lagano prednjim krajem kad ono krrrrrccc... vratim se ja malo nazad za toliko koliko je kačilo, izlazim napolje kad ono branik 'ladno i dalje iznad ivičnjaka... i meni sad potpuno nejasno za šta je zapravo zakačio :S kad ono, karter niži od branika za cela 2-3cm i tako kad branik prođe za dlaku, karter kači :S smorih se kad ukapirah to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvenstveno me zanima da li pasu prednje i zadnje opruge sa punta 1 na punta 2?

Drugo, gde se i po kojoj ceni mogu naci nize prednje opruge za punta 2?

Hvala ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da to najvise zavisi od tezine auta, koliko je koji tezak. Ali ima ovde dosta ljudi koji su spustali svoje puntice pa ce ti sigurno neko dati neki precizniji odgovor. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne odgovaraju opruge sa Punta 1 na Punta 2.

Za spustanje Punta 2 i koje opruge, pretrazi malo po forumu, vec je vise puta pricano o tome.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maliomladinac

Aj da pitam ovde, svejedno je punto u pitanju.

Sta mi je raditi sa grande djuntom? Kratim opruge? Kupujem druge? Spustio bih ga, ono, do granice da fabricki amorti trpe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda ga spusti 3-4cm novim oprugama.

Nemoj da kratiš opruge iz više razloga, glavni je da su kraće opruge kruće, a i da ih skratiš nećeš znati koliko si se spustio sve dok ne montiraš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...