Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

koliko je to sigurno? Jel ima neki kupe da nije sa tom pricom: otvorila se hauba u voznji :D onda necu ni da zovem dzabe nije mi u mrezi ;) hvala svima za savete, ostajem pri bravi.. Jel smem ovde da pitam oko ubacivanja motora u bravu? Zanima me sta moze sraf na sraf, 1.2 16v ... 1.4 16v ... 16 16v ... 2.0 20v -16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

ok hvala.. Inace prodat je danas.. A za onaj plavi sa crnom folijom necu ni da pitam posto se na slikama vidi sve... Ima isto na polovnim jedan crveni iz bg '00 1.6 16v za 1600e.. E sad me zanima da li se taj motor fabricki ugradjivao u coupe?

http://www.polovniautomobili.com/oglas3225590/fiat_coupe/ registrovan..

 

Motor sa najmanjom zapreminom koji se ugradjivao u njih je 1.8 (1747 ccm) 16v sa 128 hp-a i glupim varijatorom koji cesto ume da pravi probleme. Tako da je kod ovog tvog (ciji si link okacio), nesto muvano ili prodavac laze ili nema pojma koji motor ima u kolima.

 

Inace, mislim da ces tesko naci Coupe-a, a da valja ispod 2200-2300 eura, za sve ispod tih para, ti sama cena govori u kakvom su stanju.

 

 

U ovom je 2.0 8v iz tempre. To je neko ubacio jer je predhodni motor prolupao, hauba mu se otvorila pa je pukla soferka i krov je bio ostecen.

 

Stvarno je mentol što je ubacio taj motor. Po sistemu što jeftinije i samo da se kotrlja. Pa to je gore nego kada ubace u Gnoja 3 VR6 1.9TDi (pitao sam čoveka na parkingu, da li se to meni čini ili to dizel štekće. Stoje oznake od VR6, felne, spolja ništa ne provaljuješ. Kaže ma pusti me VR6, potrošnje, registracije i svega). Aj to i da razumem, još kada čipuje tog TDi-ja ide pristojno.

Naravno, ima i gore, kao kod ortaka na Banjici, kadet suza GSi 2.0 16v, komšija ubacio buđavi opelov 1.6D. Kaže mnogo mu je trošio 2.0 16v. Pa bolje da mu je turio plin, ali budalama ne vredi objašnjavati. A kadet je sada još oblepljen mat folijom, zatamnjen do maksimuma, a auspuh čađav kao kod autobusa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa to, ja sad gledam u bravu nesto jace, kad vec bacam 10-12L benge na stotku [a pritom stotku cajger retko pokazuje :D ] onda bar da sipam u neki 1.6 ili 2.0 pa da predje ta stotka za istu potrosnju :)

sad sam nesto citao na forumu o jtd motorima i opet se nalozio na njih kad se setim punta eee to je bila masina.. Steta sto je skupa investicija ubaciti jtd u 12v... A nasao sam na polovnim crnog punta trojku na ime kupca oko 2 i po soma i 400 u kesu i mesecno po 55 evra, izgleda kao iz fabrike, 3v jtd... Razmislicu i o tome... I necu vise ovde o tome jer nema veze sa coupeom pa da ne offujem vise ali jbg kad mi pada neka ideja iz minuta u minut tako bi mogao svaki cas pisati na neku drugu temu fiatovog auta :D malo sam zakomplikovao i produzio, ko je skontao, skontao, ko nije ne mora citati ponovo, nista bitno i nevezano za coupe, poz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa to, ja sad gledam u bravu nesto jace, kad vec bacam 10-12L benge na stotku [a pritom stotku cajger retko pokazuje :D ] onda bar da sipam u neki 1.6 ili 2.0 pa da predje ta stotka za istu potrosnju :)

sad sam nesto citao na forumu o jtd motorima i opet se nalozio na njih kad se setim punta eee to je bila masina.. Steta sto je skupa investicija ubaciti jtd u 12v... A nasao sam na polovnim crnog punta trojku na ime kupca oko 2 i po soma i 400 u kesu i mesecno po 55 evra, izgleda kao iz fabrike, 3v jtd... Razmislicu i o tome... I necu vise ovde o tome jer nema veze sa coupeom pa da ne offujem vise ali jbg kad mi pada neka ideja iz minuta u minut tako bi mogao svaki cas pisati na neku drugu temu fiatovog auta :D malo sam zakomplikovao i produzio, ko je skontao, skontao, ko nije ne mora citati ponovo, nista bitno i nevezano za coupe, poz :)

Ako ces da ubacujes 2.0 20v, decko ima kompletnog stranca spremnog za ubacivanje. Motor, menjac, trapovi instalacija, plus on radi takve stvari i ubacio bi ti licno i garantovao. Ali to nije bas mala cifra sigurno kad se rade takve stvari, moras da stavis na papir sta zelis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma bilo sta sem ovog 1.4 ... Koliko okvirno to izadje kod njega? I recimo da mu ja dam svoj motor i sve to :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, po mom misljenju ti motor menjac agregati instalacija trapovi sve to nije ispod 500-600 plus rad... Ali proveri ti to najbolje je. Saljem ti broj na pp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao drustvo.

 

Bacio sam oko na jedan Coupe 2.0 20v VIS verzija.

Citao sam malo po netu, ali sam ipak oducio da pitam ovde gde se ljudi sigurno bolje razumeju.

 

- Kakvi su 20v neturbo motori, kako su se pokazali, jesu li pouzdani, odrzavanje, koje su im mane?

- U koje je ostale automobile isao ovaj motor, vidim Bravo HGT, Marea itd? Jesu retki oni?

- Koji i kakav menjac ide sa ovim motorima?

- Koliko su generalno brzi cupei sa 20v motorom?

 

Hvala puno :)

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

VIS motori su se jako dobro pokazili , prelaze velike kilometraze (imao sam jedan takav u kappi). Nisu veliki potrosaci, kappa mi je trosila prosecno nesto oko 12l plina ako ne i manje ne secam se sad, ali je bila teska 1500kg. Coupe je laksi pa mozes da ocekujes prosek oko mozda oko 11l. Motori imaju snage , posebno u visim obrtajima ali nemoj ocekivati neke neverovatne performanse u coupeu, jer je i on dosta tezak za tih 155ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Dellas.

 

Na sta da obratim paznju kad budem isao da gledam taj 20 20v, sta su im tipicne slabe tacke?

I jel znate koje su to oznake menjaca koji su isli uz ovaj motor, posto citam da su dosta dugacki (sto mi nikako ne odgovara, mnogo mi je bitnije samo ubrzanje i potezanje nego max brzina)

 

I na kraju jel imate neki dobar servis (koji ima iskustva sa cupeima, ne samo sa punticima :) ) da mi preporucite u BG-u gde bih mogao da odvezem da provere ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima par njih koji poznaju coupe-a sto bi se reklo u zadnji sraf, samo trenutno izgleda da ne prate forum. U koliko mozes da sacekas malo javi ce ti se, ako ne , najbolje posalji pp clanu Bojke i potrazi u temi "Predstavljanje automobila clanova" jos par njih sto voze coupe-a i njih isto pitaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moguce da niko nema informacije za cupea? :(

 

Ne znam sto se cudis, kad sve interesuju samo dizeli i to prednost ako su 1.3 i benzinci sa 3 cilindra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi u pravu. Ti Fiat kupe su uglavnom leševi, zato što niko nema para to da vozi i održava. Ima par komada kod mene u kraju, ne zna se koji je gori.


 

Ako već racionalno razmišljam bolje da uzmem dizela nego da mislim kako u kupea 2.0 20v da ugradim plin za 400€. Takve najviše volim, posle osede od muke :p Takav auto se vozi ili na benzin, ili mu staviš najbolji plinski uređaj u najboljem servisu, a to onda košta bar 800€. E pa ne može i jare i pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, retko ispadne na oglasu dobar Coupe, onaj sa našeg foruma crveni 20vt+ što je skoro prodat je baš za male pare otišao, a mislim da Coupe u takvom stanju nije bio na oglasu poslednjih par godina... Baš treba da se ubode dobar primerak..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komšija moj je prodavao do skoro vrhunskog cuopea. 2.0 16v turbo, usisna od kape izduvna custom, 17ice mnogo lepe, seqvent plin. Auto tip top i prodao ga za 1700e, bio j e na oglasu, teget plavi. Retkost je naci dobrog, to je tacno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz svima!

 

Konacno dodjoh do neke pristojne svote novca koju planiram da utrosim na kupovinu pomenutog automobila.Auto ce biti moj prvi licni auto,jer sam do sada vozio ocevu fiat regatu koja je u nasoj porodici jos od davne 1987.Vidim ponuda je sarenolika cene od 1200-3000eur.

Na sta tacno treba da obratim paznju pre kupovine?Koliko je pomenuti auto skup za odrzavanje i sve sto biste rekli vezano za njega a da je korisno pre kupovine je dobro doslo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bitno je koji motor želiš u njemu, za početak, ovo ti je ponuda motora u njemu

 

 

http://www.cars-data.com/srb/fiat-coupe-1994/635

 

 

Oni najjeftiniji su verovatno jeftini sa razlogom, tako da bih takve zaobišao, jer će to na kraju da ispadne mnogo skuplje od onog najskupljeg, jer je Coupe dosta zahtevan auto za održavanje, ali ako zabodeš pravi primerak, onda sreći nigde kraja..

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, to ti je najbitnija stavka, a opet zavisi od tvojih potreba i mogućnosti.. Imaš 1.8 16v(motor iz Fiat Punto HGT, Fiat Stilo, Lancia Lybra) sa 131 ks, 2.0 16v 139ks i 2.0 20v sa 147ks (motor iz Fiat Bravo/Marea, Lancia Lybra) koji su atmo benzinci bez turbine, a imaš i i ove turbo verzije koje su dosta zahtevnije za održavanje (češća zamena ulja, kada se zaustaviš ga pustiš da radi na leru minut-dva, pa ga tek onda gasiš, ako misliš da potraje), ali zato mnogo više pružaju u vožnji, ali naravno i više troše, skuplja registracija, a samim tim i delovi,  kojih inače ima i više(turbina+sve što ide uz nju)...

Ako ti motor ne igra toliku ulogu, moj savet ti je ovaj 1.8 16v ili 2.0 20v jer su česti motori, pa ima delova, a takođe mogu sasvim lepo da povuku kada se uteraju u obrtaje, od 96tog pa mlađi, starije nemoj ni da gledaš...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje zanimljivo, samo je pitanje da nije nešto muvano sa papirima, sa obzirom da u oglasu stoji 115ks, a Coupe ne postoji sa tim motorom, pa je sasvim moguće da je pri onoj poslednjoj legalizaciji preko Crnogorskih tablica uvežen i u saobraćajnu upisano manje kilovata zbog jeftinije registracije, e sad i to može sutradan da ti negde napravi problem, tako da kada budeš zvao i raspitivao se, pokušaj da malo budeš dosadan detaljima, pitaj ga i za kilometražu, pošto moguće i tu da je muljano malo, sa obzirom da je volan ovako poderan.. Trenutno na oglasima nemaš bolji primerak od ovog sudeći po slikama i ceni, tako da ako ti nije hitno strpi se malo, možda izleti neki još bolji..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je upalo u oko bas poderan volan,mozda bolje da sacekam jos neko vreme izletece valjda nesto valjano.Naravno ako nadjem nesto postujem ovde za savet :)

Edited by Game-over

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi izbegao taj 1.8 16v. Prvo slab je, a kao drugo skoro svaki koji sam čuo radi kao dizel na leru (u većini automobila) . Samo na našem FLCS forumu ima na tone tema o problemima sa varijatorom. Ja bi uzeo 2.0 20v turbo, ili na kraju 2.0 20v atmosferca. Kažu majstori i vlasnici na tim 2.0 20v motorim ne crkavaju varijatori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...