Jump to content

Recommended Posts

Ma,znao sam ja da ce Vukasin da mi procita misli... Neko kaze da je 2.0 16 V zahvalniji, neko da je 2.0 Turbo dovoljan, ali ja sam ubedjen da je 2.0 20V Turbo prava mera. Zna li neko ima li neki interesantan za prodaju, a da mu dusa nije na izmaku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmišljao sam o Coupe-u 1.8 131ks. Šta mislite isplati li se uzeti takav auto?

Interesuje me da li je neko imao iskustva sa Coupe-om?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako, kupujem sebi prvi auto, brat mi je rekao za fiata ovoga da je jeftin i dobar... Jedino sto nisam saznao kakav je auto sto se tice delova, kvarova prednosti i mane autobobila, kvalitet motora pre svega i tako sve sto vec ide uz to... Navodno sam cuo da je 16V bolji jer brze motor zavrti i pouzdaniji je od 20V motora... Zanima me sve o ta dva modela jer kupujem jedan od njih 100% samo jos da vidim koji je bolji :)

Raspisite se slobodno...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je bitno odrzavanje, bolji je 16vT i pouzdaniji je. 20vT "voli da prolupa", a posle su delovi jezivo skupi. Za 16vt je sve jeftinije, to je u onovi motor star 30 godina, samo malo preradjen. Takodje 16vT je pogodan za tuning, ali ima jednu veliku manu u odnosu na 20v, a to je zvuk koji je kod 20v takav da mu oprastas sve mane :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l kupujes prvi auto uopste ili prvi svojim sredstvima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l kupujes prvi auto uopste ili prvi svojim sredstvima?

Prvi auto svojim sredstvima, vozio sam neko vreme caletovu Lanciu Lybru 1.9 JTD

Ako ti je bitno odrzavanje, bolji je 16vT i pouzdaniji je. 20vT "voli da prolupa", a posle su delovi jezivo skupi. Za 16vt je sve jeftinije, to je u onovi motor star 30 godina, samo malo preradjen. Takodje 16vT je pogodan za tuning, ali ima jednu veliku manu u odnosu na 20v, a to je zvuk koji je kod 20v takav da mu oprastas sve mane :)

Pa ono zvuk znam da mu je neverovatan, a koji su delovi ti koji 'prolupaju' i da li se to desava cesto ili ako ga vozis kao mutav dok je hladan motor i slicno? :)

Edited by juststance

Share this post


Link to post
Share on other sites

U sustini mu skodi kad ga gasiras dok je hladan, ali ume on da prolupa i vruc, okrene lezaj na radilici i posle ti generalna ne gine. Meni je jedan 20v prolupao bez najave na sred puta. Bolje uzmi 16v...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ako hladan produva to mi nije nista cudno.. ali vruc to je vec malo zeznuto... a generalnu ovde da radim muda ce mi zavrnuti... tako da mi se cini da ce biti 16v.. Hvala za info. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je bitno odrzavanje, bolji je 16vT i pouzdaniji je. 20vT "voli da prolupa", a posle su delovi jezivo skupi. Za 16vt je sve jeftinije, to je u onovi motor star 30 godina, samo malo preradjen. Takodje 16vT je pogodan za tuning, ali ima jednu veliku manu u odnosu na 20v, a to je zvuk koji je kod 20v takav da mu oprastas sve mane :)

Sve ovo osim zvuka moram da osporim jer sam godinama vozio i jedan i drugi motor. Naime nijedan od njih dva nece prolupati ako se pravovremeno i kvalitetno odrzava i tada su oba po tom pitanju pouzdana. Delovi za 20v nista nisu skuplji, stavise veliki servis je jeftiniji, a neka neko pokusa da nadje dobre bregaste za njega (koje cesto stradaju). 16v je komplikovaniji motor jer ima dva zupcasta kaisa,dve balaserke, dosta nekulturnije radi uz dosta "pratecih" zvukova. Potrosnja je takodje na strani 20vt. U ćuning ne zalazim jer smatram da oba pruzaju dovoljno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze slazem se, ali to vazi kada kupujes nov ili extra odrzavan 20vt. A to je VELIKA lutrija, auto ipak ima 15 godina tako da je zbog toga po mom misljenju bolji izbor 16vT, jer bolje trpi lose odrzavanje, maltretiranje, nekvalitetnije ulje. Takodje bolje trpi tuning, ako je nekome i to bitno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam otkud zabluda da je 16vt po bilo cemu bolji od 20vt? To je motor kog je vreme pregazilo i nema sta da trazi pored 20v motora. Bregaste i lezajevi su mu potrosni materijal. Ne znam nijedan 16vt koji je presao 300.000km, a 20vt prelaze 500.000km bez pipanja.

Btw, imam glavu za 16vt pa kad zatreba... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozim 1.8 16v klot, i zadovoljan sam. Auto je slabo odrzavan tako da treba da se poradi na njemu (klasika variator, bregaste, step motor) pretezno potrosni materijali moraju da se menjaju (posto nisu menjani 15 godina)

I tvrdim da bilo koji Coupe na prodaju da se uzme mora da se uradi sve ovo sto sam ja gore naveo.

Jedini problem je naci dobro ocuvan primerak. Svi su oni gazeni a slabo odrzavani i onda dodjemo mi koji cemo sve to da izlizemo i iskijamo.

cvv10.jpg

http://www.polovniau...upe_20_v_turbo/

I sto svi kazu ili jesi ili nisi (ja nisam :p) uzmi 2.0 20v turbo i pevaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sto se odrzavanja tice tu nema nikakvih problema, obozavam da cackam oko auta i znam sto je najbitnije :p Od tih Coupe-a najvise me je zainteresovao ovaj

cvv11.jpg

http://www.autoscout...860957660000000

kilometraza je mala, motor je malo sredjivan ima nov GT28 Turbolader i auto izvaci nekih 300 PS KN Filter i tako te zezancije, znaci motor je malo sredjivan ali bio sam da vidim i kolko sam video sve je uredno i lepo sredjeno, jedino sto nisam imao vremena da ga oprobam voznjom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam ja video, decko zivi u Nemackoj, tako da nema potrebe da ga carini.... :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covek kaze da je motor gotov (Lezajevi i ko zna sta jos, nije mu stavljao vecu turbinu da ga vozi na 2000 obrtaja). Ako ga kupis, spremi se za zamenu motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×