Jump to content
FAS Goran
obelix

Fiat/Lancia polovnjaci / uvoz iz inostranstva

Recommended Posts

kako da se dovuce stranac auto za rasturanje tj kako ga dopremiti u srbiju a da se ne vozi

dal je uopste moguce sad da udje auto koji nije euro 3, ako moze sta treba od papira

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ako Agencija nema u sistemu podatke za taj auto i traze da im se dostavi od proizvodjaca, a to u Kragujevcu za Fiat ili Lanciu kosta jos oko 7000. Meni trazili za Lybru 2,0 2001.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ccccc, koja samo mi drzava! umesto da prihvate jednostavne liste ili potvrde iz stranih saobracajnih, oni samo deru narod kako hoce! Nadam se da nece morati jos 7000 da mi ode na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa doveze ga neki naš stranac sa važećim tablama ostavi ga ovde a posle odjavi table i osiguranje kod kuće. Na granici on ulazi i ništa ne prijavljuje samo mora da ima zeleni karton za Srbiju koji doduše nije jeftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sam dovozio auto sam sam se prijavio na granici da mi urade uvozne carinske papire. Imao sam export(zool) table na autu i mislim da me ne bi cimali da sam samo usao normalno.Za svajcarske vlasti kad izvezes auto iz zemlje sa zool tablama taj auto je zavrsio karijeru u Svajcaskoj i ne treba nista slati njima ili odjavljivati auto i sl.Treba proveriti, svakako A ideja da se bez nekih cimanja i carinjenja dopremi auto ovde je odlicna. Auto donor delova-cas bisamo ga raskomadali medjusobno na forumu-nekom soferka, nekom felne, dobro sediste...uvek ima nesto sto treba, a ovi sto to vec rade i imaju otpade stvarno su ponekad bezobrazni sa cenama.Tipa-kod mene polovno 70 eur, a novo 100, a ti si bas u skripcu za tih 30, a frka nevidjena da menjas deo i...ma stara prica.

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas sam dobio info iz CH od ovih sto imaju autobuse i kamione da oni ne mogu da doteruju

vozila koja nisu za carinjenje, samo moze da dodje na tockovima sa regularnom registracijom

i da se onda ostavi ovde

ako neko zna nesto bolje neka kaze necemo mu nista

@notorni za sad zna znanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slučaju mora biti registrovan pa ga možeš dovesti ili na točkovima ili slupanog na kamionu, ali mora biti regularan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa doveze ga neki naš stranac sa važećim tablama ostavi ga ovde a posle odjavi table i osiguranje kod kuće. Na granici on ulazi i ništa ne prijavljuje samo mora da ima zeleni karton za Srbiju koji doduše nije jeftin.

zar zeleni karton nije ukinut nama, a i shodno tome i drugim zemljama iz kojih dolaze automobili. evo linka http://www.amss.org.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=208&Itemid=157

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili na prikolici sa regularnim tablama.

e to nisam pitao (silly me)

aj sutra ponovo na pozivanje :blushing:

pitao sam za prikolicu ali nisam naglasio da ce biti registrovan i naravno dobio negativan odgovor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde ako ti nije hitno ja u julu idem mesec dana u CH, pa mogu sve da ti se raspitam i dam info iz prve ruke sta i kako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili na prikolici sa regularnim tablama.

e to nisam pitao (silly me)

aj sutra ponovo na pozivanje :blushing:

pitao sam za prikolicu ali nisam naglasio da ce biti registrovan i naravno dobio negativan odgovor

Moja Lybra tako dosla. Mala napomena je da auto mora biti ispravan da bi usao u zemlju, a samim tim i carinio. Sitno cukanje moze, ali mora da bude u voznom stanju, da pali. Ako ne onda verovatno mora na granici malo da se podmaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...upravo htedoh da kazem to isto sto rece Martini.

Sto se tice uvoza iz Svice na kamionu, mislim da i u tom slucaju mora da se stave zool table. Samim tim auto je osiguran, sto je za Svajcarce najvaznije. Najjeftinije je uzeti te tablice za poslednjih nedelju dana u mesecu-Ustedi se i na osiguranju(75chf manje) i na taksi za registraciju.(za 7 dana je ispalo 8chf za mog puntica. Sto veci i jaci auto-veca taksa. Ona se racuna po kilazi i kilowatazi) Sve ovo vazi za kanton Vaud.

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites
U svakom slučaju mora biti registrovan pa ga možeš dovesti ili na točkovima ili slupanog na kamionu, ali mora biti regularan.

Ne moze tako,i za regularan uvoz vozilo ne moze biti slupano mora biti u voznom stanju. A na kamionu ne moze euro 2 ,ako nemas kombinaciju da ti naprave papire za euro 3.Ostaje samo da neko doveze i ostavi ,a to i nije neka nauka ,samo nadji ko ce da ti doveze i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok da ali kako kupiti auto a da se ne odjavi registracija pa da dovezeš na postojećoj? Neće 99% posto stranaca nekom Balkancu da da auto koji se vodi na njihovo ime da ovaj vozi kući kroz 5 država i napravi neki pičvajz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...onda samo rodbina i prijatelji , burazere! Mada, znas da se kod nas kaze-sa rodbinom jedi i pij, ali nikad nemoj da pravis biznis! :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tacno, meni je rodjena sestra u cirihu a nisam se cuo s njima mesecima

primer - trazio sam jesenas polovne gume 195-15 (ja znam gde ima da ih uputim a kamoli oni)

i dobio ponudu da ima za 300fr i da ce rado da mi posalju :2guns:

a kolega drugar je isto tamo i ladno bi se pobratimio s njim, doduse moj mali se zaljubio

u njegovu ceru, pa cu da prihvatim i prijateljstvo, a tek prija :censored:

izgleda bice malo teze nego sto sam mislio, gomila zajebantcija za krsinu od par stotina chf

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si sto se tice ponude u Svajcarskoj. Treba samo izbegavati preprodavce. Garaze i servisi su druga stvar. Oni se boje da ti uvale nesto lose. Makar te obaveste o kvarovima i cena je skoro uvek realna, ako ne i ispod ocekivane. Za dobar primerak treba da si 24h/7 na netu i da pratis oglase i brzo reagujes. I, kao sto kazes, uvek treba imati nekog ko zna gde traziti, posto ima mesta ''za izbegavati'', sto zbog enormnih cena, sto zbog sumnjivih podavaca.

A, ja svakako moram da podnesem zahtev za homologaciju.Dobri covek sa foruma me informisao.

I tako ja danas dobih dopis iz AZBS da nisu mogli prema dokumentaciji koju sam poslao (kopija saobracajne iz Svajcarske) da utvrde da li je Euro3 ili ne! Sad mi traze da im posaljem citku sliku tablice proizvodjaca! Na kraju, kad se sve to zavrsi ima da im posaljem sliku moje b...lje!!!!Evo gde sam, keve mi :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto u agenciji za bezb sigzurno ne koriste Eper da pokupe podatke o Fiat grupaciji vozila, poslali su mi dopis da im posaljem sliku tablice prizvodjaca sa auta.. Da nece mozda i modnog fotografa da angazujem?!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav trenutno sam u sloveniji naso sam punta 1.2 8v 60ks 2001 god ima euro 3 motor saobracajna je odjavljena da li mogu sa njom da napravim ulazne papire bez vlasnika auta zato sto je on slovenac?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je kupljeno od fizickog lica moras da imas kupoprodajni overen kod notara, ako je na placu od firme racun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakve veze ima sasija sa euro normom?

Ako te interesuje uvoz bitan je motor. a za sasiju nema nikakvih normi barem koliko ja znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Država postavlja novi uslov za registraciju vozila - za polovnjake još po 100 eura

87616-polovnjaci.jpg

Obavezna provera - Novi vlasnici polovnjaka moći će od naredne godine da registruju automobil na sebe samo ako prođe potrebnu bezbednosnu kontrolu

Kupci polovnih vozila od naredne godine moraće da izdvoje još oko 100 evra pre registracije zbog Pravilnika o ispitivanju vozila, koji će početi da važi od 2013. godine. Ovo ne važi za sadašnje vlasnike polovnjaka, ali će zato novi kupci ovih vozila morati da pre registracije izvade uverenje o ispitivanju, gde će imati potvrdu da njihovo vozilo odgovara evropskim bezbednosnim standardima.

Načelnik sektora za vozila Agencije za bezbednost saobraćaja Vladan Popović kaže za Press da se trenutno proverava samo da li vozilo odgovara ekološkim standardima, a da će dogodine biti proveravano i da li je dovoljno bezbedno.

- Reč je o bezbednosnoj proveri stakala, pneumatika, opreme i slično. U Srbiju se uvoze vozila stara i po 15 godina, koja su često nebezbedna, a ovu proveru radiće institucije ovlašćene od strane MUP-a - rekao je on.

Tako će kupci polovnjaka morati pre registracije da nabave uverenje o ispitivanju, prilikom čega će im biti proveravane tehničke karakteristike vozila, identifikacija, delovi i razna druga potrebna dokumentacija. Popović objašnjava da bi oni koji budu sami hteli da uvoze vozila, a ne da ih kupuju na auto-placevima, trebalo da obrate pažnju da li auto ima takozvanu COC sertifikaciju.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...