Jump to content
FAS Euroauto Goran
Visconti

Fiat Punto mk.2 - problem sa fabričkim centralnim zaključavanjem / daljinskim komandama

Recommended Posts

Interesuje me koliko vam traje baterija daljinskog na fabrickom centralnom od punta, meni max. 4.5-5 mjeseci, znaci svaki dan ga otklj./zaklj. jedno 5-6 puta.. Da li je ovo normalno, zar ne treba duze da traje? I ima li neka procedura kad se mijenja baterija, pa slucajno izgubi kod, da se ponovo ukodira ili mora da se ide u servis?
Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni baterija traje vec dve godine koliko je auto kod mene, tako da pretpostavljam da je 5 meseci malo, mada kakav je kvalitet svega i svacega kod nas ,ko ce ga znati i za baterije.... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

baterije je najbolje kupiti kod nekog boljeg sajdzije i obavezno pogledati rok trajanja.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ne koristim taj kljuc sto ima daljinac posto imam alarm spojen na centralnu ali baterije bi trebale da traju duze ako su iole boljeg kvaliteta...

kolko je meni poznato ne bi trebalo da ti trazi kod kad menjas bateriju....

ja sam moju vadio i stavljo nazad par puta pre nego sam turio alarm i nije mi nista trazio...

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora se ici na sinhronizaciju u servis ako kljuc ostane duze ok 30sec. bez baterije... Licno probao, zamjenio bateriju, malo duze trajala operacija , da probam da zakljucam - ni da cuje. Onda sam morao otici do PG u Delta Auto da mi srede to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da na mom kljucu i ne moze da se menja baterija, posto nije skakavac, vec onaj obican sa dugmencetom. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni traje 2 godine, fabrički Meta alarm sa centralnom. Ko zna dal je i kad je prethodni vlasnik menjao, auto je tar 8 godina... Baš sam skoro razmišljao da je zamenim da mi se ne desi na moru npr da ne mogu da uđem u auto...još ova priča sa pnovnim sinhronizovanjem.. :D jel to stvarno? i ima i nema smisla....ima u smislu da svaki put kad koristiš ključ u bravi promeni se i kod, znači ključ ipak pamti neke podatke...

drugim rečima ako krenete na duži put ponesite rezervne ključeve :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako ima dugmence mora da ima i bateriju.pa na nesto mora da radi taj transmiter u kljucu.ako riknu batreije moze da auto funkcionise normalno samo fizicki otljucaj-zakljucaj,pali i vozi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da al kod mene ne deaktiviraš time alarm, samo ko ima samo centralnu može tako...

A mislim da ova priča sa zaboravom koda ne drži vodu, pa kad menjaš bateriju ispada da treba da teram u Deltu jer će da zaboravi...ili upisuje u neku memoriju i nema veze koliko je bez struje, ili drži u glavi pa menjanje baterije jednako servis, al do sad bismo to čuli od drugih ljudi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije obavezno da se desi, ali moguce je. Nesto se pobrka memorija u toku zamjene baterije. Citao sam i na nekom engleskom forumu da se to nekima desilo, da posle zamjene baterije moraju ponovo `sinhronizovati` daljinski.

Inace, kod kljuc za startovanje i daljinski za otkljucavanje nemaju nikakve veze, fizicki su odvojeni unuter kljuca, cip za kod-kljuc je smjesten u jednoj kapsuli blizu onog dijela kljuca koji ulazi u bravu, a elektronika od daljinskog je na posebnom stampanom kolu. Tako da nikakva zamjena baterija i sl. ne moze uticati na rad kod-kljuca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukoliko pri zameni okrenes bateriju naopako, moze da se desi da resetujes cip na kljucu.

Inace, kvalitetnije baterije tog tipa (koje inace uopste nisu skupe) moraju da traju bar 2 godine. Ne znam koja je oznaka te baterije, ali probaj da nadjes adekvatnu bateriju proizvodjaca "Renata".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nisu skupe uzmeš 2 pa jednu držiš u kolima u alatu :)

Kad ti vrisne, otključaš ključem pa nek svira alarm ako imaš, zameniš i ćao :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazi, onda mi ostaje da nadjem te kvalitetne baterije, da se rijesim muke s ovim kineskim sto traju po 5 mjeseci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod kluca za paljenje nema veze sa baterijama i ne zaboravlja se niti gubi,a kod daljinske kontrole je itekako vezan sa baterijom i on ponekad mora da se sinhronizuje sa uredjajem u kolima.znaci ta dva koda su totalno razlicite stvari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da mozes, ali gledaj da to nekako brzo odradis, za minut-dva...Ima neki kondenzator u onom kolu koji cuva memoriju dok je baterija izvadjena. Pazi da ne pritisnes dugme dok je baterija izvadjena jer bi mogao da ga resetujes, ne kazem da ce se sigurno desiti ali bi moglo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo, kolega visconti je odgovorio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanjce u vezi centralne brave. Elem, desava se povremeno da daljinski nece da zakljuca bravu nego moram rucno.

On zakljuca daljinski suvozaca, pa ga odmah otkljuca, a vozaceva vrata ne mrdaju. Majstor mi je, pre ovih snegova, spricao WD u bravu i to je radilo. medjutim desi se iz cista mira da ne proradi, pa sledeci put kad udjem u kola, normalno zakljuca. Da li je u pitanju neka glupost ili elektronika ili nesto trece?

Pre nego sto pocnem da jurim majstora da skida tapacirung i proverava gde se gubi kontkat, moja ideja, cisto da proverim da li neko ima slicna iskustva ili mozda resenje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

glavi u vozackim vratima brava inace ona je (fabricka)iz komada-motoric i mikro prekidaci sve u istom kucistu.probaj da dobro ocistis da proradi rastavljanje nemoguce

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je tačno. Mom drugaru troja vrata zatvore, vozačka neće. Skidali smo tapacirung prskali, mazali mašću,

malo radi pa opet neće. A hladno za rad. Otišli kod bravara, on sve skinuo ,očisto, podmazao, vratio

i sve radi. Ipak prvo pokušaj sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi moj slucaj imam punto 5 vrata centralna zakljucam vozaceva vrata nista samo se ona zatvore odo ja kod suvozaca zakljucam ostala vrata kad sam se vratio otvaram vrata kod vozaca i sva vrata se otvore probam da zakljucam radi ko da nista nije bili to su bili gremlini.Kod mene radi centralna i na vozaceva i na suvozaceva vrata sad ne koristim kljuc ugradio sam alarm i daljinski otkljucavam i zakljucavam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam malo grublje zatvorio vrata i normalno su se zakljucala. Otkako sam uocio problem, i predhodna vlasnica je pomenula da se to i njoj retko dogadjalo, uvek pogledam suvozaceva vrata i proverim da li su zakljucana. Moracu ovih dana kod majstora da vidi sta tu valja ciniti. Nisam kupio Punta da bih zatvarao vrata kao kod Juga :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je u bravi problem najgora varijanta otpad ne bi trebalo da predje 3 crvene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...