mikisxy 6 Posted September 14, 2009 punto multijet ima kao i ostali dizeli grejace i to 5 komada,jedan u filteru goriva koji je poprilicno trajan i 4 komada u glavi sa prednje strane po jedan za svaki cilindar.treptanjem lampice grejaca nakon startovanja motora signalizira kvar kao i ostali fiatovi motori od 96 pa nadalje.dizna mjtd i jtd imaju pet mlaznica na svakoj dizni a ubrizgavaju vise puta gorivo u jednom taktu u zavisnosti od opterecenja motora i pritiska papucice gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psihijatar 0 Posted December 21, 2009 Danas mi se desilo na semaforu, da se ugasio auto. Nisam video da sam u brzini, pustio kvačilo i ugasi se :wallbash: Nakon paljenja, treptala mi je sijalica grejača oko 10 sec. To se ponavljalo sledeća dva paljenja. Posle toga se više nije dešavalo.U pitanju je punto 1.9 jtd mk2Početkom marta sam menjao grejače (nisam siguran koje) u TIM servisuŠta sada?Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 21, 2009 Desava se da rele greskom proglasi neki grejac neispravnim, ako se to ne ponovi ne diraj nista. Proveri ujutro na prvom paljenju, ako se bude palila posle palenja sve je ok... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dachisss 0 Posted December 22, 2009 Gorane ,Znamo se , tj. remontovao si mi motor za servo na proslom mk2 1.2 8v...sada vozim 1.9jtd 2001 i nakon paljenjaj mi lampica grejaca treperi 30 puta...na ovom minusu koji je iza nas , pri jutarnjem paljenju je palio na prvo grejanje i to bez problema , kao i kasnije u toku dana...sta mu je , ili moram da dodjem da ga bocnes na komp da ga ocitas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted December 22, 2009 Moraju da se provere grejaci. To je signalizacija neispravnog grejaca, ali kao sto goran rece, moze biti i da ponekad pogresno prijavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psihijatar 0 Posted December 22, 2009 Danas mi se desilo na semaforu, da se ugasio auto. Nisam video da sam u brzini, pustio kvačilo i ugasi se :wallbash: Nakon paljenja, treptala mi je sijalica grejača oko 10 sec. To se ponavljalo sledeća dva paljenja. Posle toga se više nije dešavalo.U pitanju je punto 1.9 jtd mk2Početkom marta sam menjao grejače (nisam siguran koje) u TIM servisuŠta sada?Hvala unapred Više se nije ponavljalo, verovatno se uznemirio neki GREMLIN kada se ugasio auto :popo: :fish: Pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 22, 2009 Početkom marta sam menjao grejače (nisam siguran koje) u TIM servisu-@psihijatarako ti treba podatak na kom cilindru samo posalji mi reg.br jer belezim zbog garancije od 1 godine.a mozda si malo vise prodrmusao motor kad ti se ugasio u brzini pa je kontakt oslabio trenutno jer kod jtd-a se kablovi ne srafe na grejac vec se samo nabodu odozgore Quote Share this post Link to post Share on other sites
psihijatar 0 Posted December 22, 2009 ^^^ Mislim da nema potrebe, nije se više ponavljalo Inače se vidimo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ljuba.b 0 Posted January 31, 2010 Kod mene na puntu jtd blinkala je lampica kad sam ga kupio- posle paljenja jedno 30sec, kao i većini ovde. Auto je palio naj normalnije. Zamenio sam sva 4 grejača, i lampica je blinkala još nekoliko dana i prestala.Posle par meseci opet počne da blinka a auto i dalje dobro pali. Nisam ništa dirao par meseci. Bio sam kod majstora povodom drugog problema i kažem mu da vidi i šta je sa grejačima. Kaže crko osigurač grejača, zamenio ga je i lampica prestala da blinka. Pitam ga kako je palio na ovim minusima bez grejača, slegne ramenima i kaže verovatno dobra kompresija pa zato.-pitanje zašto mu uopšte stavljaju grejače ako normalno pali i bez njih, ili zašto se ne pale samo kada motor izgubi kompresiju, ili bude previše hladno, pa postanu potrebni. -i zašto nas glupa lampica maltretira kad sve radi normalno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 31, 2010 Grejači na dizelu trebaju. Isti Punto dizel se prodaje i u Španiji ( gde nemaju zime kao mi ), kod nas...ali i u severnim Evropskim državama gde imaju još jače zime. Takođe, nemaš samo jedan grejač...pa zato i može da se dogodi da upali kada ne radi jedan, jer on nije jedini... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 31, 2010 bilo je slucajeva kod ljudi sa foruma da je palio sa jednim ili ni jednim na minusu.ubrizgavanje koje rasprsuje dizel u maglu i dobra kompresija-zato pali ali kao sto nesa rece bolje je da rade zbog samog motora tj njegove trajnosti.inace gresku prijavljuje cim otpor na grejacu predje zadatu vrednost obicno 0.8-1.1 om a to je dovoljno da bude malo losiji kontakt Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted January 31, 2010 (edited) meni na jtd-u, otkad sam ga uzeo,a ima 3 god. treperi lampica posle paljenja. zimi pali sto bi rekli ''na pola kljuca'' bez ikakvih problema! ali pretpostavljam da je zdravije za motor da gorivo ulazi ''podgrejano'' ali nikad da mi padne na pamet da se time pozabavim. Edited January 31, 2010 by banjo1990 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ljuba.b 0 Posted February 1, 2010 -Dok sve radi ne diraj ništa, otišlo je nešto bez čega motor radi normalno, čim pali kako treba.Ceo sistem je glupo rešen, kod drugih automobila što vozim grejači se pale tek ispod nule. Jednog opela sam vozio skoro godinu dana i nikad mi se nije upalila lampica grejača, pa sam mislio da ih i nema. Tek na -5 prvi put sam video tu lampicu. Mislim da tako čuvaju ceo sistem jer se grejači pale u 2% slučajeva, a ne cele godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted February 1, 2010 zato sad u opela stavljaju fiatove dizele Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted March 16, 2010 Vidim da dosta vas ima taj problem sa tim glupim grejacima.....elem,moj problem je siti kako startujem motor grejaci rade posle toga 30 seci ugasi se lapmica.....a motor pali ko mina...sta da radim? Poludeo sam danas sam se vukao ceo dan po majstorima....niko da mi pomogne pa cak i taj cuveni TIM Serivs gde je osoblje jako neljubazno..hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted March 16, 2010 Ako ti nakon paljenja lampica gori 30 sec to znaci da je neki od grejaca otisao.Svaki normalan majstor bi trebalo da zna da ispita i zameni neispravan grejac.A ovo za TiM servis se ne bih slozio s tobom,jer 99,99% ljudi na forumu imaju samo reci hvale za taj servis,a ja cim skupim malo vise para gas-patos za BG kod majstor mikija da mi auto digne iz mrtvih Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 16, 2010 koje osoblje kad ja ne znam ni o cemu se radi,znaci moze da bude samo pojedinac.inace toliko posla imamo da ne moze bas svima i u svakom trenutku da se izadje u susret.ako nisi resio problem i zelis jos uvek da ti pogledam to zovi na moj mobilni da zakazemo vremehttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39187&view=findpost&p=659716 miki Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted March 16, 2010 grejaci su novi....tako da nije do grejaca...Miki ja sam danas zvao servis......i stvarno ne znam ko se javio.....nije problem zovem vas sutra....ja sam danas okretao vas broj ali ste bili nedostupni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ljuba.b 0 Posted March 17, 2010 Meni je isto bila blinkala lampica posle paljenja a grejači novi. Nisam se cimao jer je palio ko mina, posle par meseci jedan majstor provali da je crkao osigurač koji daje struju grejačima i zamenio ga, mislim da je 30-40 din. Od tada sve super. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted March 17, 2010 hahahahahaha ne mogu da verujem......svaka cast brate Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 17, 2010 @srkiv-danas se nejavi oko 13.30h da vidimo tvoj problem(kako smo se predhodno dogovoriri)jer sam stila koga sam radio zavrsio glatko pa je bilo vremena za tvoj auto.to kada je sve menjano a opet ne radi znaci da ides iz pocetka sa proverom kao da nikad nista nije radjeno ranije jer kad ti dodje covek i kaze da je nov akumulator skroz mrtav a on nije skinuo ni kapice sa stubica akumulatora pri montazi onda kreces od pocetka jer cudnih kvarova ima Quote Share this post Link to post Share on other sites
ljuba.b 0 Posted March 19, 2010 -Skriv jesi rešio problem i šta je bilo, i ako jesi koliko te koštala zezancija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted March 19, 2010 Jesam brate,problem je bio kod dzeka sa osiguracem od 60A zica pocrnela skroz.....covek mi sve to namestio.....za 500 kinti u AP sportu kod autoputa BG-Nis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dudule1 0 Posted May 13, 2019 Da li ima neko iskustva sa Borg grejacima? Quote Share this post Link to post Share on other sites