YUgisa 2528 Posted March 8, 2016 Niste vi naduvani kad vidite zmajeve Koliko ja znam taj 2.0 nema 140ks a ljimuzina je sigurno 100kg teza i jos je francuska ljimuzina Ja se slazem, nema sta da trazi pored dizela, kad je ispred, zasto bi usporavao i propustao ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 8, 2016 (edited) `ocu ja nesto da izjavim za televizor... @milan - evo jedan od klipova Zuti...JTD je cipovan kod safe-chip...negde oko 8. sekunde klipa prednost pocinje da raste nerealno i tu je sva zanimljivost i zavrsena... Valjalo bi napomenuti i da JTD ima istu tezinu kao a atmo-benzinac srebrne boje i nekih 150cc vise...i tako...vi kako te? Edited March 8, 2016 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 8, 2016 Imas ti jos klipova za televizor, npr. ovde je isto zanimljivo gledati samo prvih par sekundi, posle se atmosferac neralno brzinom gubi u dimu. Valjalo bi napomenuti da je grande osetno tezi i da ima osetno vece i teze tockove i sta reci, koju posluku porati, kome? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 8, 2016 Preporucujem 17:30 Ajde da ga merimo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 8, 2016 Teze tockove, i verovatno vise goriva u rezervoaru??? Bogamiiii... U poslednjih 100 metara me dobiju dizeli sa 40-50 Ks vise...i nije nesto zanimljivo Stock Gp sport sa 131, pa da merimo moju manju tezinu i trvoje teze tockove...ovako ga siljkate sami na sebe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 8, 2016 (edited) Pa imaju i tezi motor, ipak je to 200ccm vise Moraju i turbo da vuku Totalno si nefer prema njima Milutine... Edited March 8, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 8, 2016 Znaci bingo ima 170-180ks, ti se onda trkaj na 200m problem sto te na 400m neko odere zadnjih 100m, xa xa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 8, 2016 Pa bingo ima 30 ks vise od mene...najmanje - tvoj klip Ja imam 10 ks vise od zutog punta - moj klip Toliko o tome... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 8, 2016 Cekaj bre ime , objasni malo prvi klip. Taj mk2 dizel u jacoj varijanti ima fabricki 80-ak ks, i cipovan je, na koliko? 100-200-300ks? Tvoj fabricki ima 130-ak ks a trenutno koliko? 150-160 ako ne i vise? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 8, 2016 Sta se pravite da niste videli moj snimak Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 8, 2016 (edited) Bingo ima 150kg vise od tebe... najmanje Safe za zuti punto deklarise 110ks, znaci imas najmanje 20ks vise, neka bude i 15 na istu tezinu... Toliko o tome p.s. za GP safe nema podatke na sajtu, ali za 159 sa istim motorom deklarise 150ks, neka bude i 160ks, znaci cca 20ks u odnosu na hgt, a sve da zanemarimo da je i tvoj hgt cackan Edited March 8, 2016 by vagenovac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 8, 2016 (edited) @MS PK Klip protiv zutog JTD je postavljen na YT Septembra 2013. godine, tada jedino sto nije bilo stock na HGT-u je zadnji lonac... Taj dizel je imao 86 ks fabricki + remap by safe chip...neka oni koji bolje se razumeju kazu koliko moze da ima posle, inace je to motor opste poznat da u puntu i bez chipa guzva asfalt, bljuje vatru, kako vec to...vole...da...kazu Edited March 8, 2016 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 8, 2016 Taj guzva asfalt jer taj ima lakse tockove Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 8, 2016 http://safe-chip.com/fiat/72-punto.html 1.9 8V JTD 85HP/196Nm 110HP/235Nm *40€ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 8, 2016 (edited) Cek, cek, zar Bingo nije imao tacan podatak sa sve zarezom koliko ima KS, ako se ne varam 168 ili tako nesto? Dje se ta informacija zagubi pa odjednom padosmo i na 150 qq? Vama to kako kada odgovara, nemate samo varijabilne turbine, nego i varijabilne konjaze jbt uz svo moje cackanje koje je svako donelo po nesto malo poboljsanja ja jos uvek govorim da imam 130, eto nekad cisto da ne ispadne da je stock kazem da ima 140...brateuuuu 8 minutes ago, vagenovac said: Toliko o tome Pa upravo, toliko o tome - 170 gp vs 140 hgt - mnoooogo manje me ostavio nego 130 hgt vs 110 jtd... 9 minutes ago, YUgisa said: Sta se pravite da niste videli moj snimak Stani sad! Edited March 8, 2016 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 8, 2016 (edited) Sledeci put Milutine da se trkas na "invalidima", ima da deres samo tako Interesantno kad dizelas ima manu da je tezi 100+kg to se napominje, a kad se dizelas trka protiv 100kg tezeg benzinca i pobedi onda nema napomene Jel mogu sad, jel mogu sad, pusti me da ih rastrgam Razbezali se dizelasi, mora da proveravaju podatke, nesto im se ne slazu brojke Edited March 8, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 8, 2016 (edited) Spominjao je neke cifre napamet, bez merenja, ali kada sam ga dobio sa tada stock superbom, zakljucio je da tesko da ima vise od 160ks, a razlika u relaciji zuti punto-sivi milutin- crni bingo je i tezina osim snage, a inace retko kada se dizel trka sa tezim benzincom Prosle nedelje na miseluku smo drug i ja dobili e60 530d 235ks, on sa cliom rs, ja sa superbom, ali bmw je tezi i ima vece tockove i verujem da je to imalo uticaja, pogotovo je drasticna razlika izmedju 530d e60 i clia rs 172, mozda i 700kg cak. Bio je jedan yugo 1.6 ~120ks, taj nam je bas disao za vrat, a on tesko da ima vise od 800kg i male tockice. Edited March 8, 2016 by vagenovac Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 8, 2016 Dok ne vidim dyno, ne verujem u tog Yuga Koga god pitas, svi imaju ili 90ks kao malo nacackan, ili 120ks ako je kao vise cackan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted March 8, 2016 Nemam ja tacnu konjazu. Rekao mi je da je neki optimalni tuning oko 160ks. Nikad merenih, tako da zaista pojma nemam. Znam da je od Vagenovca GP brzi. Jedino da ga merim na valjke kad bude sledece merenje. Sto se tice razlike i onog potezanja na Miseluku. Ti si ako se secam rekao da si imao los start, moj je bio jos gori, sacekao sam bukvalno da krenes, vidi se na snimku da moji tockovi miruju i da sam kasnije krenuo, pa cu to anulirati. 1., 2. smo tu negde, 3. preuzimam primat, za dalje ne znam, uvek mozemo probati na narednom okupljanju. U povratku smo isli leteci start, ali nismo se razumeli, ti si rekao na 3, a ja sam razumeo u 3. brzini Ti si bio u 2., ja u 3. i malo slinavo se razvlacilo na pocetku, posle odoh. Ali to je zaista glupo merenje zbog same konstrukcije motora. Da, ja sa Superbom 170 ne znam tacno do koje se brzine drzim, tj na kojoj je brzini koja razlika, ali to je na brzinama preko 100km/h. Mislim da smo do 100 negde na najvise branik-branik. Superb je noviji, ima bolji obrtni momenat na nizim obrtajima, brzine su mu duze ja mislim. A GP je laksi. Tako da da, 160 bi bila realnost za Gp-a, 170 bi trebao da ja odlazim Superbu, ali ne drasticno, nego opet branik branik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 8, 2016 Rekoh ja, varijabilna konjaza, kako kada odgovara...od 150 - 170, 20 ks manje vise, pa malo li je...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 8, 2016 Kad se cipuje dobije se puno, kad se trka onda ima manje Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted March 8, 2016 Nego, ajde malo dizel vs. Dizel. Mozda bi ovo trebalo u tdi vs. Jtd. Potegnem pre neki dan, ja u Stilu vs. Nova Skoda Oktavija tdi 1.6. I pazi, do 60-70 he bio tik ispred mene, onda sam ja prebacio u 3-cu i ode Skoda nazad... Mada, cudno mi da je nisam ranije pretekao...sad gledam nesto, ta Skoda na papiru uma 110 ks a za nijansu je brza i od Stila (mw 120 ks)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted March 8, 2016 Niste vi naduvani kad vidite zmajeveKoliko ja znam taj 2.0 nema 140ks a ljimuzina je sigurno 100kg teza i jos je francuska ljimuzinaJa se slazem, nema sta da trazi pored dizela, kad je ispred, zasto bi usporavao i propustao ga :lol: Taj 2.0 ima 136ks i ima 50-60.000km. A moj stilo je imao oko 190.000km. Slabo ti znas yugisa A evo sad gledam na netu cak je stilo karavan i tezi za 15kg od 407-mice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted March 8, 2016 Gde je taj Yugo sa 120ks iz 1.6? 16v ili 8v? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted March 8, 2016 2 hours ago, Milutin-NS said: Rekoh ja, varijabilna konjaza, kako kada odgovara...od 150 - 170, 20 ks manje vise, pa malo li je...? Oko +/- 10 :), ali plus sigurno nije. A kao sto smo napisali vagenovac i ja, Superb 2.0tdi 170ks ide za nijansu bolje, tako da nekako nema sanse da je 170ks u 200kg laksem autu, pre ce biti 160ks. Po DigitalTuning kad se GP cipuje na 160ks, ubrzanje je 8.6s, a Superb standardno ide 8.8s, sto znaci da bih i tad trebao biti brzi. HGT je 8.6s, a moze i da se cipuje na 8.2s. Tvoj malcice sredjen ide sigurno ispod 8.5s Sad ubi me u matematiku, ali logikom Superb sa 170ks, koji na papiru ide 8.8s je brzi od HGT-a koji je malcice sredjen i sigurno ide ispod 8.5s. Realno ja mislim da smo Milutin i ja do 100km/h bas tu, u 0.1-0.2s Nisam ovde u fazonu sa pricom ciji je veci, cisto polemisemo i nije nikad problem otici do Miseluka i probati 1-2 puta i videti razliku do 100km/h, do 140, do 160, do 400m. To je jedino merodavno, a koliko smo u sekundama tu, to moze da se snimi i vidi. Sad sam gledao snimak 2013 Skoda Superb Combi DSG odradila 8.2s do 100, na drugom snimku manuelac 8.4s. Ume Skoda da bude konzervativna sa podacima. Quote Share this post Link to post Share on other sites