Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Inside F1

Recommended Posts

Par klipova koji pokazuju nekoliko zanimljivih stvari...npr. možete videti gde se nalaze hladnjaci kod bolida F1, kako izgleda grejanje motora pre starta trke...
Takođe, ovde su snimci i od pre nekoliko godina kada su motori bili jači, sa više cilindara...pa su i bolidi bili veći...

 

 

 

 

Kočnice...od čega se prave, koliko dugo mogu da traju, koliko je uopšte teško pritisnuti predalu kočnice jer tu nema nikakve servo asistencije na koju smo mi navikli kad su automobili u pitanju...plus što što se u F1 koči sa 300+ Km/h

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan video koji pokazuje svaki delić F1 bolida. Pratio sam F1 sigurno više od 15godina (poslednje tri sezone sam napravio pauzu) a nisam imao pojma u kom položaju vozač sedi dok vozi...pogledajte!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije oduvek položaj bio tako neobičan. :-) Tek kada su podigli noseve noge su otišle sasvim gore. Pretpostavljam da je ok kada se navikneš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je...ote , sta uradise ... :laughing:

Polozaj pilojca je prilagodjen silovitim silama gravitacije usled kocenja. Tada kicma trpi najvece opterecenje. Itd...

Znam ja da vi to znate al ajd' reko da preteknem nekog ! :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monca ukida šikanu da bi bila još brža

 

krivina-Lezmo-Monca.jpg

 

Legendarna Monca mogla bi da dobije novi izgled pred svoju stogodišnjicu koja će biti obeležena 2022. godine, prenosi ''Gazeta delo Sport''. Auto-moto savez Italije planira radikalne promene, koje uključuje ukidanje jedne šikane i redizajniranje druge Lezmo krivine, a spreman je da uloži 100 miliona evra. Pred pregovore o budućnosti Velike nagrade Italije, prvi čovek Saveza Anđelo Stiki Damijani je otkrio da je plan da nova konfuguracija stazu učini još bržu da bi se zacementirala na poziciji ''Hrama brzine''.

 

''Monca'' je i bez tih promena jedna od najbržih staza u kalendaru Formule 1. Prvi predlog je da se ukine jedna od tri šikane, najverovatnije druga, što bi omogućilo da druga Lezmo krivina bude brža, kao što je slučaj bio pre nego što je modifikovana 1994. godine. Uz to, staza će biti proširena, biće napravljeni novi pristupni putevi, kao i nova glavna tribina, a pominje se i renoviranje legendarne ovalne staze. Damijani je naglasio je da bi vraćanje ovala u upotrebu ''Moncu'' moglo da učini jedinstvenom atrakcijom i u teoriji stazom dugom deset kilometara. Iako se suma od 100 miliona evra čini visokom, prvi čovek Auto-moto saveza Italije ističe da će se novac naći na neki način. Da bi taj plan bio realizovan, prvi cilj organizatora Velike nagrade Italije je da se osigura ugovor sa Formulom 1 od 2020. godine, što još nije urađeno jer nije postignut dogovor oko cene sa Libertijem, vlasnikom šampionata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...