Jim9 85 Posted June 8, 2011 Ja sam iz Nisa,odrzavam auto kod Dr.Fiata.Pri velikom servisu pre 4000km mi je pregledao plocice i rekao da su skoro kao nove,ne treba da se menjaju jos.Tako da cu to odraditi pred kraj godine na malom servisu,kad vec nije toliko strasno.Samo se nadam da me nece psovati mnogo prolaznici jer se meni u kabini ne cuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted June 8, 2011 Ma, to se inače jako slabo čuje, naročito ako voziš dizela, jer se više čuje trokotanje dizela nego to pištanje (barem mog dizela koji je inače u ispravnom stanju, jednostavno više se čuje trokotanje, nego pištanje) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 85 Posted June 8, 2011 A mozda zato Stilo ima jedno od boljih ozvucenja,kad god pocne da pisti,skripuce,zvizdi,...ti "odvrni" muziku i eto ga sve radi savrseno!!I posle kazite da Italijani nisu mislili na sve kad su ga konstruisali Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted June 8, 2011 Uzgred , proveravaj da li se pregreva tocak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sikander 0 Posted June 8, 2011 Kod mene je zadnji levi u pitanju. Ume tako da se nesto buni i cvili. Ukapirao sam da se i pregreva (ponekad) kada sam jednom nakon jedne malo agresivnije i duze voznje stao da otvorim neku kapiju i osetio paljevinu - tocak vreo. Skinuo tocak i kao nesto zagledao, uporedjivao sa desnim i nista. Onda cesce proveravao da li se greje. Nekada da a nekada ne. Kada sam menjao stabilizator kod majstora on nesto zagledao i kao ako nastavi da pravi probleme skidamo i cistimo sve. Dok je bio na dizalici njemu je izgledao da se okrece bez problema. Ali ipak se mnogo ranije zaustavi od desnog (kada ih zavrtimo u isto vreme). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted June 9, 2011 Tu moze biti i lezaj tocka. Hoce od pregrevanje, ako se nekad nije vodilo racuna, pa sada mu doslo glave! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 9, 2011 Ležaj točka se čuje da huči i bruji i kad je prozor zatvoren ali ne škripi. Po pravilu buka se pojačava sa povećanjem brzine tj. brojem okretaja točka.Verovatnije je da su u pitanju kočnice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted June 9, 2011 I ja bih rekao da je Kole u pravu, ležaj pravi jaču buku u i ne prestaje da se čuje posle određene brzine, i majstor mi je rekao da je tako, i da sigurno nisu ležajevi, kada sam ga pitao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted June 9, 2011 Tacno. Medjutim suv lezaj, drugacije receno , dotrajao i koji je u fazi pre ove vase navedene usporava tocak kao i pretegnut ... U svakom slucaju treba obaviti jednu temeljnu pretragu uz opservaciju renomiranog strucnjaka ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted June 9, 2011 naravno, ja sve što mi nije jasno, opalim pitanjima po majstoru, u tom smislu i oni mi to srede, i ja nešto novo naučim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted June 9, 2011 ja sam imao to cijukanje, jedva primetno, kad sam zamenio sve diskove i plocice vise nista se ne cuje, pretpostavka moja je da je cijukao zadnji desni tocak, jer se odatle culo i desna zadnja celjust je malo procurela, pa je remontovana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted June 9, 2011 (edited) To se i desava najcesce na zadnjem desnom(koliko sam primetio) a sve zbog duzine same cevi. Imao sam i ja problem koji sam uspesno resio tako sto sam predihtovao cilindar gumicama "Sigurnost". Bio sam skeptican ali se pokazalo dobro, za sada. Edited June 9, 2011 by zulurbr Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted June 9, 2011 Meni je se desilo na auto-putu da mi zacvili zadnji levi tocak i umeo je da se zagreje. Iscukao sam viljusku par puta i sve se sredilo. Posle 7 dana se isto ponovilo. Otisao kod majstora, on skinuo viljusku, ocistio sve, razradio malo i evo nikakvih problema vec godinu dana. Pre neki dan sam zamenio zadnje diskove i plocice (presle preko 75.000 km proizvodjac ETF).Koliki je minimalna debljina diskova koja je bezbedna za voznju na Stilu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dule985 0 Posted June 15, 2011 Imam Stila 1.6 16 v i probelm imam sa kocnicama procela da propada kada kocim lagano slabo koci hvata negde pri dnu,samo koci dobro kada je stisnem nekoliko puta po malo i onda bude bas tvrda tada kove ali ovako nece.Menjao sam ulje i ispustao vazdum ma sve nece jedino ne znam da nije probelm neki u onom glavnom cilindru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted June 26, 2011 @ dule985Zvuci kao problem unutrasnjeg curenja glavnog kocionog cilindra. Verovatno ce se situacija pogorsavati. Najbolje resenje je zamena kompletnog cilindra. Ne znam da li postoji mogucnost zamene unutrasnjih zaptivki (ujedno i spoljnih, naravno). Quote Share this post Link to post Share on other sites
DADO44 0 Posted May 2, 2012 (edited) Postovani imam problem na svom fiat stilu 1.9 jtd naime skoro sam mjenjo zadnje disk plocice na vozackoj stani sam pogrsno okretao cilindar pa sam ga totalno izvrnuo napolje vratio sam ga u leziste i zavrnuo zamjenio plocice doso ulje i ozracio kocince. juce sam primjetio posle pola sata voznje da se zadni vozaceva strana flega, disk, kljesta pregrijavaju toliko da sam se opeko na alu felgu kad sam je dodirnuo dok sa druge strane i na prednim tockovima nema skoro nikako toplote.kad krecem prvom brzinom imam osjecaj kao da se vozilo malo nagne na vozacku stranu kao da je cilindar zaglavio ne znam sta da radim .......ovako se ne moze voziti osjeca se miris paljevina na datom tocku Edited May 2, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 2, 2012 zablokirao ti zadnji desni tocak ili je sajla od rucnePreporukaskini kocionu celjost tzv sapu i vidi da li mozes da vratis cilindar nazad ako mozes uzmi papagajke imalo ga okreci u krug i vracajako ne mozes onda je problem druge vrste treba da pogledas crevo kakvo ti je mozda ono pravi problem i olabavi malo sajlu rucne kocnice pa probaj da vratis cilindar mozda je sajla zaglavila u buziru da da dragi moji i to se desava pogotovo na nasim putevima... i sa navikama da ne povlacimo rucnu... (to je ona poluga izmedju sedista a nije menjac... prim. prev.)a pre svega toga stavis dzezvu na felnu i spremis sebi kafu naravno to ces malo teze da uradis ako je prethodno ne skines...Upozorenje!!!!prilikom vracanja cilindra obavezno otvoriti sud za kocionu tecnost na autu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 2, 2012 Korisno je pogledati i ovu temu:http://www.fiat-lanc...showtopic=37194 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DADO44 0 Posted May 2, 2012 mislim da nije do sajle rucne kocnice ona radi perfektno Sigurno nije do rucne,jer da je rucna u pitanju i da ti nije odblokiralaplocice culo bi se pri manjim brzinama skripanje i pravljenje buke necuje se ni skripa ni cviljenje samo ta toplota taman za kafe hvla svima na savjetima i ja mislim da je blokirao cilindar na kocionim klestima i da nece da se vrati pa pritika plocice uz disk vise nego sto bi trebalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted May 3, 2012 Isti sam i ja problem imao. Uzeo sam druga klesta (( Quote Share this post Link to post Share on other sites
DADO44 0 Posted May 4, 2012 hvala svima na pomoci ipak je klip bio u pitanju nije ispao ali je izasao iz lezista vise nego sto treba i pritiskao plocicu uz disk sreca nije je previse spalio pa je nisam morao mjenjatipreventivno sam skinuo sajlu rucne kocnice sa tog tocka bar dok se malo plocice ne pojedu mislim da mi je i ona pravila manji problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 4, 2012 a jel si skuvao kafu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted May 4, 2012 To sto si otkacio sajlu rucne nista ne znaci ako klip nije regularno vracen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
benlika 0 Posted May 6, 2012 meni je ista situacija bila kada sam kupio auto iz uvoza, uradio sam remont kočionih čeljusti i nemam nikakvih problema. Meni se i nije toliko grejao disk, felna koliko se čulo pri skretanju u desno neko trenje iz zadnjeg točka. Koliko sam skapirao najčešće su problem ili previše pojedene pločice pa ispadne klip, ili ne stručna zamena pločica, ima neka fora sa kontra navojem kako se vraća klip Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexk 0 Posted May 30, 2012 (edited) Imam sledeci problem. Posle zamene paknova desava mi se da kad blago pritisnem kocnicu cuje se neko pistanje i naravno prestaje cim pustim kocnicu. Kad naglo zakocim nema pistanja.Takodje sam primetio kad pomerim volan u desno u toku voznje cujem opet slicno pistanje ako ne i isto Sta moze da bude u pitanju?Napominjem da prilikom zamena paknova nisam menjao diskove. Edited June 6, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites